hij heeft nu toch een TTquote:Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef B_BOY het volgende:
damn wrom zonder tt als je niets kunt bedenken maak er dan geen of overleg welke tt we gaan gebruike.
Schoppen in een SC.quote:
msn.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij heeft nu toch een TT![]()
en hallo, niemand opende er 1 dus heb ik t maar gedaan en waar moet ik dat overleggen dan?!![]()
TSCquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is omdat je anders een too-slow-chat-topic krijgt.
Ik heb wel een paar leuke ideetjes:quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef BnQ het volgende:
Allemaal weer lekker naar school geweest?![]()
![]()
Wij zijn met gym maar gaan zwemmen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:55 schreef Imberr het volgende:
wij hebben vandaag tijdens scheikunde met de brander mogen spelen![]()
![]()
Uit welk citatenboek heb je dit geplukt?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar leuke ideetjes:
Rijkdom: een financieel sterk blondje.
Vroeger was er ook een jeugd van tegenwoordig.
De jeugd is de wervelwind van het leven.
Diep in mezelf ben ik erg oppervlakkig.
![]()
Vingers nog verbrand?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:55 schreef Imberr het volgende:
wij hebben vandaag tijdens scheikunde met de brander mogen spelen![]()
![]()
Iedereent kent mij.quote:
Als je bupa niet kent ben je nog wel heel erg newbie inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereent kent mij.
Behalve de newbies natuurlijk..
Maar hoi
halfquote:
Geregistreerd op: vrijdag 26 augustus 2005quote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je bupa niet kent ben je nog wel heel erg newbie inderdaad
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de pub babe (me) is er ook weer
Jaja sjans hebben en zoenen met een leuk meisje uit je nieuwe klas geeft je wel een ego boostquote:
jij zoekt vrouwen?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef erikkll het volgende:
heyyywaar is brechtje steeds?:P
hoi imberr! hoi [rest!]!
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef erikkll het volgende:
heyyywaar is brechtje steeds?:P
hoi imberr! hoi [rest!]!
En jij bent haar vriendje?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jaja sjans hebben en zoenen met een leuk meisje uit je nieuwe klas geeft je wel een ego boost![]()
Ik heb trouwens medelijden met haar vriendje![]()
Nee die is nu dus mooi genaaitquote:
Waarom maakt ze het dan niet gewoon uit?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee die is nu dus mooi genaait![]()
ze heeft 't topic geopendquote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzo![]()
Bij mij wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzo![]()
Volgens mij hebben wel meer vrouwelijke figuren onder de 18 dat bij je.quote:
Dankje! Die van jou is ook super!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Casparovvv het volgende:
Jag heeft een ranzige icon.
zwemmen met gym doe je alleen in groep 8.
Spelen met de brander komen ongelukken van, spreek uit ervaring
Ik had je even toegevoegd.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:07 schreef PaRaR het volgende:
woei!
Zie ik daar nou mijn avatar staan ?
Hallo allemaal btw
Als ik jou al mijn geheimen zou moeten vertellen dan was ik morgen nog niet klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit welk citatenboek heb je dit geplukt?
How you doin'?quote:
Nee, hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wel meer vrouwelijke figuren onder de 18 dat bij je.![]()
![]()
Bedenkt gewoon even je eigen teksten..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
Edit: en nee dat laatste heb ik niet van Mo.
I dont know and i dont mindquote:Op woensdag 7 september 2005 18:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Waarom maakt ze het dan niet gewoon uit?
quote:
ja weet ikquote:Op woensdag 7 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Mag dat ook al niet meer van Ome Conflict.Maar wat nou als die smiley precies de lading dekt, zoals hier het geval is?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee die is nu dus mooi genaait![]()
>>>quote:
Dat meen je dus niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met haar vriendje![]()
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet ook nog huiswerk maken
![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
>>>
[..]
Dat meen je dus niet..
Zeg maar niks meer, schat.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ikmaar dan moet je maar helemaal niks zeggen ofzo
![]()
![]()
Zeg dat dan ook niet.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.![]()
Mensen met een verneukte jeugd, verneuken vaak ook een toekomst, dus bij deze:
Denk aan je toekomst, maak géén huiswerk!
Ik ben eten....
quote:Van afstel komt...opstel
©2003-2005 Bupatih
Wat moet jij hier eigenlijk ben je bij showchat er uitgestuurd door Dada ofzoquote:
Kijk daar kom ik toch even met een fantastisch idee!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet ook nog huiswerk maken
![]()
Sorry.quote:
Wat 'wat moet ik hier'?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet jij hier eigenlijk ben je bij showchat er uitgestuurd door Dada ofzo![]()
Ben jij nou user nummer 350 die achter Imberr aanlooptquote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.![]()
[..]
Wat 'wat moet ik hier'?
Ik mag hier toch gewoon komen.
Misschien vanwege bepaalde users die hier zijn?![]()
En nee, ik ben nergens weggestuurd.
Wáár?quote:
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben jij nou user nummer 350 die achter Imberr aanloopt?
Wie is het danquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wáár?Ik zie geen 3 posts op een rij meer hoor.
![]()
[..]
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.Succes!
*checkt fotoboek*quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wáár?Ik zie geen 3 posts op een rij meer hoor.
![]()
[..]
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.Succes!
Wat the fuck lul jij nou weer?quote:
Ja, sorry.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Geen foto's.![]()
Trinity, duhquote:
flauw hequote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Geen foto's.![]()
zei ik in de 1e altijdquote:Op woensdag 7 september 2005 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.![]()
Mensen met een verneukte jeugd, verneuken vaak ook een toekomst, dus bij deze:
Denk aan je toekomst, maak géén huiswerk!
Ik ben eten....
Ah is ELM weer aan het rellen?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat the fuck lul jij nou weer?
Dat ik hier kom vanwege bepaalde users, wil toch niet meteen zeggen dat ik "achter ze aanloop"?
Jij hebt nog veel te leren, ELM.
[..]
Ja, sorry.
Ik had ze er eerst wel instaan, maar dat genereerde zóveel views dat ik weg moest halen.
Ik heb idd nog veel te leren heb ik wel gemerkt jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat the fuck lul jij nou weer?
Dat ik hier kom vanwege bepaalde users, wil toch niet meteen zeggen dat ik "achter ze aanloop"?
Jij hebt nog veel te leren, ELM.
[..]
Ja, sorry.
Ik had ze er eerst wel instaan, maar dat genereerde zóveel views dat ik weg moest halen.
Daar loop ik niet achter aan.quote:
Ooit.quote:flauw he![]()
Scholiertjes?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar loop ik niet achter aan.
Maar ik kom hier wel, mede door jou en haar.
En natuurlijk om te pimpen met mijn blauwe kleurtje bij al deze scholiertjes hier.
[..]
Ooit.!
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef Imberr het volgende:
whahain de fancy staat iets over celebs die wat vertellen over hun middelbare schooltijd.. staat er zo over Raven Symone (Olivia in The Cosby Show): "Op mijn eerste dag middelbare schooldag zei de conrector door de intercom: 'We hebben een nieuwe scholiere. Ze zat in The Cosby Show en als je haar om een handtekening vraagt, kun je meteen nablijven!'"
![]()
![]()
Economie, het gaat over alles van vorig jaar, maar nu is het een toets die meetelt voor je eindexamen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF! Welk vak?
Waar gaat het over?
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moetenquote:
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus neequote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?![]()
huiswerk *sigh*quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
Daar heb je toch een mes voor..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus nee![]()
![]()
*schrikt wakker*quote:
ja hequote:
doeggquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
Maarre Trinity, Imberr... ik ga nu echt douchen.. ik zal jullie missen![]()
Vaarwel![]()
Vaarwelquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
Vaarwel![]()
ook doeiquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
Vaarwel![]()
* Gabry doet z'n douche cam voor taart aan als compensatiequote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
* Gabry doet z'n douche cam voor taart aan als compensatie
*gone*
Ik ben niet zo'n spaarderquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef EvilWasp het volgende:
Zijn er nog meer mensen die gaan sparen voor een iPod Nano?
![]()
![]()
![]()
vergeet ik dat weerquote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
3-0 voor Nederland tegen Andorra.
Vetquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef EvilWasp het volgende:
Zijn er nog meer mensen die gaan sparen voor een iPod Nano?
![]()
![]()
![]()
Trusten Imberr, en veel plezier morgen weer op school. Ik mag dan weer gezelligquote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
ja hallo, zegt er niemand meer wat als ik wegga?dat is dus echt not done
![]()
dankequote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Trusten Imberr, en veel plezier morgen weer op school. Ik mag dan weer gezellignaar de uni
Anyway, trusten![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
YES ik ben er ook weergoede avond same, alles goed ? ja hoor en met jou ? ja prima, oke dan leuk je weer gesproken te hebben
:/ boeken
Weer van mac?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef erikkll het volgende:
yes, ik ben er ook weerkom net weer van de mac
Ik blijf bij witquote:
Ga jij ook?quote:
Guten abend!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Jij FPS' t terwijl jij slaapt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, ik ga pas over een kwartier noobs pwnen in mijn slaap
mMmmm... ik zal je missen trin...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga Gabry.
Uh... ja... top enzo!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, ik ga pas over een kwartier noobs pwnen in mijn slaap
Hoiquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga
:yes: en mijn favoriete droom is dat je zo vaak mogelijk kan sprayen in cs source, zodat als je iemand hebt gekilled je gewoon de spray daar zet wat in mijn fotoboek staat en dan snel wegrennen !quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij FPS' t terwijl jij slaapt?
Impressive.
Stalkerquote:
Dudequote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
:yes: en mijn favoriete droom is dat je zo vaak mogelijk kan sprayen in cs source, zodat als je iemand hebt gekilled je gewoon de spray daar zet wat in mijn fotoboek staat en dan snel wegrennen !
Missen als in: niet wtfpwnen in mn slaap zoals Maikuuulquote:
Waarom zou dat niet kunnen ?quote:
schoten: 32 - 1quote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
Arme Andorra'tjes....
Je had er een kwartetje van kunnen makenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef PaRaR het volgende:
Heb ik nu ook een 3e post geval ?
Vind ik niet heel vreemd omdat die kneus uit andorra m liep uit te dagen de hele wedstrijd en m midden in zn gezicht uit stond te lachen toen van nistelrooy op de paal schoot met die penalty'quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef taart het volgende:
4-0, door een goal van van nistelrooy.
hij kreeg daarna nog een gele kaart omdat hij tegen een andoreaan aan zat te dansen
Idd, lekker voor dat stuk tuig uit dat ontwikkelingsland dat ruudje er nog 1 in peerde en um in z'n gezicht uitlachttequote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vind ik niet heel vreemd omdat die kneus uit andorra m liep uit te dagen de hele wedstrijd en m midden in zn gezicht uit stond te lachen toen van nistelrooy op de paal schoot met die penalty'
Die gele kaart had ik mooi op de koop toe genomenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Idd, lekker voor dat stuk tuig uit dat ontwikkelingsland dat ruudje er nog 1 in peerde en um in z'n gezicht uitlachtte![]()
Dat vindt ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
En jezelf quoten met 1 smilie is al helemaal not done
Kap daar eens mee ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef PaRaR het volgende:
Heb ik nu ook een 3e post geval ?
Niet zo moeilijk doen ijsmeisquote:
Ging hier over vermeende bagger van een bepaalde user.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet eens
Ik bedoel (maar dat is 1 of 2 keer gebeurd, lang geleden) dat hij op zondagochtend vroeg "dacht" dat de SC op 298 replies stond terwijl het er 289 waren, en hij het even vol moest schijten. Heeft met floodprotector niets te maken. Al doe je er een dag over, 12 posts op rij van dezelfde user in een slowchat is per definitie baggeren. Klaar.
Maar dat is GC en dit hier is PUBquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen ijsmeisIk wil even Dr_Flash aanhalen net in het GCSC-topic van vanavond:
[..]
Ging hier over vermeende bagger van een bepaalde user.
Dus ijsmeis...
3 moet kunnen vind ikquote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is GC en dit hier is PUB.
Opzettelijk 3 posts achter elkaar zetten en weten dat het eigenlijk niet mag is not done.
Smileys posten terwijl je weet dat het eigenlijk niet mag is not done.
Per ongeluk.. ala. Opzettelijk.. nee.
3 vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
3 moet kunnen vind ikMaar goed, jij bepaalt de regels hier dus als t mensen niet aanstaat: discussie of anders
. Inderdaad, smileyreacties vallen sowieso onder bagger
![]()
méhn is dat gezeik nogniet afgelopen. Vries me maar weer in!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 vind ik niet kunnen! Maar als het per ongeluk is, okay ! Dat kan gebeuren.
Maar als de 3e reactie is "Heb ik er nu 3! " dan vind ik dat dus niet kunnen.
Dat heb je sneller naarmate dat toegestane aantal lager isquote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 vind ik niet kunnen! Maar als het per ongeluk is, okay ! Dat kan gebeuren.
Maar als de 3e reactie is "Heb ik er nu 3! " dan vind ik dat dus niet kunnen.
Ik lees lekker mee hoe jullie zitten te discussiëren.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
Het is wel dooie boel hier moet ik zeggen, iedereen nog op school of huiswerk maken ofzo
Ik heb t ook wel weer gehad eigenlijk, maak er maar een keer een apart topic voor aan ofzo...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
méhn is dat gezeik nogniet afgelopen. Vries me maar weer in!
En me niet eens helpenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lees lekker mee hoe jullie zitten te discussiëren.![]()
En jij kan makkelijk de edit knop gebruikenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb je sneller naarmate dat toegestane aantal lager isIk doe dat pas bij een kwartetje eigenlijk
Maar nogmaals: het ligt er aan of het druk is en of een topic al een tijd open is. Ook wat jij zegt van dat per ongeluk enzo, maar als ik er, zeg, 5 achter elkaar heb reageer ik ook echt wel ergens op. Hooguit met een melding dat ik een kwartetje heb ertussendoor (ín een post waar ik wel ontopic reageer)
Nee joh, ik heb met ijsmeis deze discussien vorige week al gevoerd....quote:
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb t ook wel weer gehad eigenlijk, maak er maar een keer een apart topic voor aan ofzo...
Kan wel ja, maar als ik ff snel wil reageren.. Net als die fotoboekknop, je kan er makkelijk komen, alleen zo kost het iets minder tijd/moeite.. Je snapt mn punt en ik begrijp die van jou ook volkomen, alleen jij vind dat bagger en ik dus nietquote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij kan makkelijk de edit knop gebruiken!
indahnesia.com en een aantal anderen maar daar was ik niet bij dus kan ook niet beoordelen of t bagger was ja of neequote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet.
Want geef toe, wie is er voor gebanned? Niemand toch?
Dus het valt wel mee. Maar waarschuwingen zijn soms blijkbaar nodig.
Had dat ff eerder gezegd, had me weer een paar minuten rust opgeleverdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb met ijsmeis deze discussien vorige week al gevoerd....
Oh, ze hadden hier een ban?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
indahnesia.com en een aantal anderen maar daar was ik niet bij dus kan ook niet beoordelen of t bagger was ja of neejij kennelijk wel, maar bans worden niet besproken hier
dictatuur toch soms
Dat was meer via MSNquote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Had dat ff eerder gezegd, had me weer een paar minuten rust opgeleverdHeb je linkje naar dat topic, dan hoef ik de discussie nu niet af te maken
-edit-
ja sorry ik weet t
Okayquote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
Lap, en daar waren er weer drie.
@ijsmeis, ja die hadden hier een ban.....
Dan heb ik daar toch iets meer van meegekregen dan jijquote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ze hadden hier een ban?
Ik heb het wel gelezen in het bantopic, maar verder weet ik er niks van![]()
[..]
Dat was meer via MSN!
Ik heb wel gezien dat ze hier een ban hadden/hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan heb ik daar toch iets meer van meegekregen dan jij![]()
Via MSN, ah vandaar.. Staat dus nergens in een topic. Kun je dan even de conclusie posten, dan hebben we dat ook weer gehad
Nee over mij, maar die ene keer vergeef je me toch wel hequote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Ik dacht dat het nog even over GC ging!
Daar twijfel ik ook echt niet aan hoor, maar jij weet ook niet of het wel bagger was, want 5 mensen tegelijk baggeren waag ik te betwijfelenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat ze hier een ban hadden/hebben!
Ik weet het niet, ik heb dat deel dus gemist.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook echt niet aan hoor, maar jij weet ook niet of het wel bagger was, want 5 mensen tegelijk baggeren waag ik te betwijfelenMeestal is het er eentje, of anders hooguit 2
Schiet je wel een heel klein beetje op? Ik probeer al de hele week op tijd naar bed te gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb dat deel dus gemist.
Misschien dat ik het terug kan vinden, een moment!
^ Editquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Schiet je wel een heel klein beetje op? Ik probeer al de hele week op tijd naar bed te gaanTot nu toe dus nog zonder resultaat
Dan ga je nu naar bed en is er eindelijk weer anarchie in dit subforumquote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
^ Edit!
Ik heb hetzelfde probleem!
Dat heb ik nu ook, ik heb de hele tijd zitten lurken, is de waarheid nog niet boven tafelquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
Nu moet ik straks gaan slapen zonder de waarheid te weten':9
Slaap zachtquote:
Precies, beetje jammer.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, ik heb de hele tijd zitten lurken, is de waarheid nog niet boven tafel
Anarchie...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan ga je nu naar bed en is er eindelijk weer anarchie in dit subforum![]()
Slaap zachtquote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, waarheid.. Welke waarheid?!
Maar ijsmeis gaat nu maar eens naar bed.
Toch wel?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, waarheid.. Welke waarheid?!
Maar ijsmeis gaat nu maar eens naar bed.
quote:
Even zien hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vertel jij nu maar eerst welke conclusier er uit dat msngesprek kwam over max aantallen posts achter elkaar per user
Dan liegt ijsmeisje! Ik open er een topic overquote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even zien hoor.
Edit: Ik zie net dat we het over hoeveel-posts-achter-elkaar niet hebben gehad.![]()
Of ik moet mijn chatlog nog eens doorlezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan liegt ijsmeisje! Ik open er een topic over
Dat vind ik ook altijd wel vervelend van editten: je moet steeds dezelfde post weer opnieuw lezenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of ik moet mijn chatlog nog eens doorlezen.
Zucht.
*leest nog eens door*
Edit: ah ja toch wel ik zie het hier ineens op de een-na-laatste pagina.
En dan ook nog die van mij die 2 hierboven staat.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd wel vervelend van editten: je moet steeds dezelfde post weer opnieuw lezen
Dat zei ze hier net ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
IJsmeis vindt 2 onder elkaar niet zo erg, als het er maar geen 3 zijn heb ik hier.
Ja nu lees ik het wel omdat er niemand anders is, maar als het druk is heeft dat echt geen zinquote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan ook nog die van mij die 2 hierboven staat.![]()
Dan zit je je echt heel hysterisch te F5'en.....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja nu lees ik het wel omdat er niemand anders is, maar als het druk is heeft dat echt geen zin
Ik ging er daarom ook vanuit dat, net zoals bij GCSC, dat niet echt uitmaakte als je een keer een rijtje posts achter elkaar hebt.. Maar kennelijk is dat dus wel zoquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
En Conflict vind 1 al genoeg dus die spreken mekaar lekker tegen. Toch apart dat voor de ene SC andere regels gelden dan voor de andere.
Ach, het is nog wel beter dan ONZ en PUB qua niveau dus ik vermaak me daar welquote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Bij GC is het helemaal apart. Daar zie je soms echt de meeste kansloze reacties voorbijkomen.
Ik doelde ook op de GCSC.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, het is nog wel beter dan ONZ en PUB qua niveau dus ik vermaak me daar welVooral GCSC is wel goed te doen
Dat dacht ik alquote:
Cool, ik ben de eerste die post op deze mooie dagquote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef erikkll het volgende:
pffwat een stelletje zwakkelingen, nu al naar bed
Applaus!!quote:Op donderdag 8 september 2005 07:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Cool, ik ben de eerste die post op deze mooie dag![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:27 schreef MaRySe het volgende:
Kun je een broek strijken als je hem aan hebt? Gewoon op de lage stand?
1e poging van strijken is niet echt gelukt bij mij
Mijn mama weigert al 30 jaar.quote:
Geduld! Alles komt goed.quote:
Een laptop moet je ook verdienen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Imberr het volgende:
ik wil ook een laptopmaar ik krijg er pas 1 als ik 16 word
k*tmoeder
![]()
Vertel mij watquote:Op donderdag 8 september 2005 10:20 schreef TheSorrow het volgende:
Dat is dan wel gaar Gizmore,dat zij t wel krijgt en jij niet... ik heb het geld voor mn auto geleend, same met laptop, en dat heb ik allemaal al terugbetaaldRijbewijs hebben hun het complete pakket betaald, ik de resterende lessen & examens, maar dat betaal ik ze ook terug zodra ik een goede baan heb
Ik bof wat dattegaat dan best wel eigenlijk
Wees blij dat je er een krijgt.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Imberr het volgende:
ik wil ook een laptopmaar ik krijg er pas 1 als ik 16 word
k*tmoeder
![]()
joh, stelletje huiliesquote:Op donderdag 8 september 2005 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees blij dat je er een krijgt.
Dat wordt als het goed is volgend jaar verdeeld want ik koop er 1 samen met mn broertje als die 18 is geworden (heeft die straks eerder zn rijbewijs dan ikquote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb hem ook zelf betaald hoor
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef TheSorrow het volgende:
Wat voor auto heb je ijsmeis? Foto's!
Nee ik wacht op mijn Aston Martin.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wordt als het goed is volgend jaar verdeeld want ik koop er 1 samen met mn broertje als die 18 is geworden (heeft die straks eerder zn rijbewijs dan ik)
Trouwens: jij hebt zeker een Jaguar
Ik dacht dat het over auto's ging nu netquote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik wacht op mijn Aston Martin.Een laptop kopen samen met iemand lijkt me echt irritant. Dan moet je hem de hele tijd delen enzo....
Mwah, met deze velgjes is niks misquote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef TheSorrow het volgende:
Owja, die had ik al eerder gezienLeuke velgen er gelijk onder
Als ie daadwerkelijk 950 euro kost is het een ragbakquote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Er staat hier nog een leuke CRX met die van blingbling achterlichten voor 950 euro.
@ Gizmore: Mwoah het is een concept car, ik vind hem wel wat hebben eigenlijk.
CRX, mwa, geen idee.. Zie ik dan wel weerquote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Er staat hier nog een leuke CRX met die van blingbling achterlichten voor 950 euro.
@ Gizmore: Mwoah het is een concept car, ik vind hem wel wat hebben eigenlijk.
@ Sorrow: Om de een of andere reden vind ik een uitlaat in het midden foeilelijk.
Hehe, misschien roest op de bekende plaatsenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:48 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee of het een ragbak is, ziet er wel matigjes uit. Komt uit 1988.
[afbeelding]
[afbeelding]
[img]http://www.mediamenu.nl/images/dealer_occasions/dealer_3187/534536_lrg.jpg]/img]
Alleen die velgen.![]()
Zeker, de kleur vind ik wel weer vet daarentegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:49 schreef TheSorrow het volgende:
@ Jaguarized, ik vind m wel tof, smaken verschillen he
Paarse autoquote:Op donderdag 8 september 2005 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik niet, ik vind hem helemaal lelijk!
Het lijkt inderdaad net een anusquote:Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef TheSorrow het volgende:
+ je ziet het van boven he, dan steekt ie ver uit, ik zal wel eens een foto gewoon in t gat maken
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad net een anus
Ehh, ten eerste. Ik had het over de CRX.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef TheSorrow het volgende:
Hij was eerst blauw, hem m met mn vader samen geverfdZijdeglans
En tja ijsmeis,smaken verschillen.. die van jou is zo'n neppe CRX
![]()
Ik zou t zelf niet hoeven maar als jij er blij mee bent: mooi zo, daar gaat het om tochquote:Op donderdag 8 september 2005 10:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij deed t net niet, nu welDan nog, zie je de pijp ver uitsteken..maarja ik vind t zelf tof,daar gaat t om,boeiend wat andere mensen vinden, heb iig veel positieve reacties al gehad
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou t zelf niet hoeven maar als jij er blij mee bent: mooi zo, daar gaat het om toch
Als ik het geld had had ik het wel geweten: NSX
[afbeelding]
Als je daar nu een foto van had en dat onder het linkje cheil in je sig zette...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit hier in de mediatheek bij het raam en buiten voor het raam is de fietsenstalling. Komt er zo'n enorm lekker blondje aangefietst met een kort plooirokje. Ik schat een cm of 30. Dus op een gegeven moment zij bukken.![]()
Ze staat met de rug naar mij toe dus.
Vervolgens trekt ze haar witte string even recht....
![]()
![]()
Tering!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit hier in de mediatheek bij het raam en buiten voor het raam is de fietsenstalling. Komt er zo'n enorm lekker blondje aangefietst met een kort plooirokje. Ik schat een cm of 30. Dus op een gegeven moment zij bukken.![]()
Ze staat met de rug naar mij toe dus.
Vervolgens trekt ze haar witte string even recht....
![]()
![]()
Dat komt gewoon door de voorkant, die is hetzelfde als van een ed9.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, ik vind een civic op een crx lijken, een soort van wannabee
En sorry, ik d8 dat je t over mijn auto had![]()
![]()
Maar dat is een nieuwere type dus is ie gelijk ook duurderquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou toch liever een Civic hebben met van die rondere achterlichten.
Ik vind van die bodykit de achterkant niet mooi, maar achquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Kut, smileypost *goede voorbeeld geven*
Ik wil er ook een!
Whehe, goed idee, maar kun je daarmee genoeg inzoomen dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen dus echt mijn camera meenemen. Kennelijk zat het touwtje toch wat te strak in de bilnaad.
Cheil mên.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef TheSorrow het volgende:
Jaguarized, hou es op met mensen opgeilen!![]()
Ach 280 pk (oud model) vind ik wel genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vind van die bodykit de achterkant niet mooi, maar achJe kan niet alles hebben
Tot hoeveel pk zou je dat ding veilig op kunnen krikken? Schijnt lastig te zijn met een NSX
Het lijkt hier PTA wel![]()
Nee dat niet echt maar ze stond een meter voor het raam ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, goed idee, maar kun je daarmee genoeg inzoomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |