Slaap goedquote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Voor mij helemaal niet, ik ga naar me bed toe.
Ciao!
Nee dat niet eensquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
je bedoelt dat geintje met de floodprotector omzeilen?
Daar ga ik me toch nooit mee bezig houden hoop ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet eens
Ik bedoel (maar dat is 1 of 2 keer gebeurd, lang geleden) dat hij op zondagochtend vroeg "dacht" dat de SC op 298 replies stond terwijl het er 289 waren, en hij het even vol moest schijten. Heeft met floodprotector niets te maken. Al doe je er een dag over, 12 posts op rij van dezelfde user in een slowchat is per definitie baggeren. Klaar.
foutjequote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet eens
Ik bedoel (maar dat is 1 of 2 keer gebeurd, lang geleden) dat hij op zondagochtend vroeg "dacht" dat de SC op 298 replies stond terwijl het er 289 waren, en hij het even vol moest schijten. Heeft met floodprotector niets te maken. Al doe je er een dag over, 12 posts op rij van dezelfde user in een slowchat is per definitie baggeren. Klaar.
Ach, je kunt er toch nog wel 2 posts uitpersen ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Tha_T het volgende:
Zo, de laatste post en dan staat het
indahnesia.com: 15196
Ik: 15195
Lijkt mij fair enough. Ik lurk nog wel maar ik mag dus niet meer posten. Tot morgen
Wel meer als 2 maar dan vind ik lullig voor indahnesia.comquote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ach, je kunt er toch nog wel 2 posts uitpersen ?
Slaap goedquote:
Daar zou ik me niet echt zorgen over makenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:58 schreef Havervlokken het volgende:
[..]
Wel meer als 2 maar dan vind ik lullig voor indahnesia.com
Wat een gezeik toch, dat geparkeer op een x-aantal posts. Lazer dan gewoon op, ipv met een kloontje door te gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:58 schreef Havervlokken het volgende:
[..]
Wel meer als 2 maar dan vind ik lullig voor indahnesia.com
[..]
Slaap goed
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gezeik toch, dat geparkeer op een x-aantal posts. Lazer dan gewoon op, ipv met een kloontje door te gaan
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet echt zorgen over maken
Truste
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga ook slapen, al een paar dagen moe.
Moet toch weer eens mijn bloed laten controleren, hier wordik gek van.![]()
Trusten![]()
D.![]()
Slaap goedquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
Trusten![]()
D.![]()
Het is al laat hequote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt, maar daar gaat t niet om
slaap lekker Bquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
Trusten![]()
D.![]()
Des te verder ze komen. Des te vroeger geprogrammeerd wordtquote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:
Darten is slecht voor je nachtrust
wat een klotetijd voor de uitzending om 23:30
Mhwoa. Uurtje of 12quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Én het was vroeg vanochtend: kan het niet helpen![]()
Gamen al helemaal. Ik was gisteren van plan vroeg te gaan slapen (half 12 ofzo) maar ik ging nog even 1 potje racen op mn xbox. Uiteraard tijd vergeten en toen ik keek hoe laat het was was t al half 2quote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:
daarom kijk ik maar niet meerquote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:
ik ga s kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
is hondje daar nog?? Hij heeft mail
Tot morgenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed idee, ik ga er ook vandoor
tot morgen
ik heb net nog getjektquote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef dolle_hond het volgende:
jij hebt ook meel fles
is eenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
met mijzelf wel goed
met mijn vrouw gaat het na 8 dagen IC inmiddels ook weer wat beter, en ligt op zaal sinds vanmiddag
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef dolle_hond het volgende:
bovendien heb je gelijk met je vermoeden
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoaaa een kwartetje op zijn tijd, dat magmaar treintjes gaan leggen a la d_h soms...
Whehe, nou ik zie t soms wel s gebeuren, maar dan ben je echt niet de enige die dat doet d_hquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |