hij heeft nu toch een TTquote:Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef B_BOY het volgende:
damn wrom zonder tt als je niets kunt bedenken maak er dan geen of overleg welke tt we gaan gebruike.
Schoppen in een SC.quote:
msn.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij heeft nu toch een TT![]()
en hallo, niemand opende er 1 dus heb ik t maar gedaan en waar moet ik dat overleggen dan?!![]()
TSCquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is omdat je anders een too-slow-chat-topic krijgt.
Ik heb wel een paar leuke ideetjes:quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef BnQ het volgende:
Allemaal weer lekker naar school geweest?![]()
![]()
Wij zijn met gym maar gaan zwemmen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:55 schreef Imberr het volgende:
wij hebben vandaag tijdens scheikunde met de brander mogen spelen![]()
![]()
Uit welk citatenboek heb je dit geplukt?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar leuke ideetjes:
Rijkdom: een financieel sterk blondje.
Vroeger was er ook een jeugd van tegenwoordig.
De jeugd is de wervelwind van het leven.
Diep in mezelf ben ik erg oppervlakkig.
![]()
Vingers nog verbrand?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:55 schreef Imberr het volgende:
wij hebben vandaag tijdens scheikunde met de brander mogen spelen![]()
![]()
Iedereent kent mij.quote:
Als je bupa niet kent ben je nog wel heel erg newbie inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereent kent mij.
Behalve de newbies natuurlijk..
Maar hoi
halfquote:
Geregistreerd op: vrijdag 26 augustus 2005quote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je bupa niet kent ben je nog wel heel erg newbie inderdaad
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de pub babe (me) is er ook weer
Jaja sjans hebben en zoenen met een leuk meisje uit je nieuwe klas geeft je wel een ego boostquote:
jij zoekt vrouwen?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef erikkll het volgende:
heyyywaar is brechtje steeds?:P
hoi imberr! hoi [rest!]!
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef erikkll het volgende:
heyyywaar is brechtje steeds?:P
hoi imberr! hoi [rest!]!
En jij bent haar vriendje?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jaja sjans hebben en zoenen met een leuk meisje uit je nieuwe klas geeft je wel een ego boost![]()
Ik heb trouwens medelijden met haar vriendje![]()
Nee die is nu dus mooi genaaitquote:
Waarom maakt ze het dan niet gewoon uit?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee die is nu dus mooi genaait![]()
ze heeft 't topic geopendquote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzo![]()
Bij mij wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzo![]()
Volgens mij hebben wel meer vrouwelijke figuren onder de 18 dat bij je.quote:
Dankje! Die van jou is ook super!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Casparovvv het volgende:
Jag heeft een ranzige icon.
zwemmen met gym doe je alleen in groep 8.
Spelen met de brander komen ongelukken van, spreek uit ervaring
Ik had je even toegevoegd.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:07 schreef PaRaR het volgende:
woei!
Zie ik daar nou mijn avatar staan ?
Hallo allemaal btw
Als ik jou al mijn geheimen zou moeten vertellen dan was ik morgen nog niet klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit welk citatenboek heb je dit geplukt?
How you doin'?quote:
Nee, hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wel meer vrouwelijke figuren onder de 18 dat bij je.![]()
![]()
Bedenkt gewoon even je eigen teksten..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
Edit: en nee dat laatste heb ik niet van Mo.
I dont know and i dont mindquote:Op woensdag 7 september 2005 18:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Waarom maakt ze het dan niet gewoon uit?
quote:
ja weet ikquote:Op woensdag 7 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Mag dat ook al niet meer van Ome Conflict.Maar wat nou als die smiley precies de lading dekt, zoals hier het geval is?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee die is nu dus mooi genaait![]()
>>>quote:
Dat meen je dus niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met haar vriendje![]()
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet ook nog huiswerk maken
![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
>>>
[..]
Dat meen je dus niet..
Zeg maar niks meer, schat.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ikmaar dan moet je maar helemaal niks zeggen ofzo
![]()
![]()
Zeg dat dan ook niet.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.![]()
Mensen met een verneukte jeugd, verneuken vaak ook een toekomst, dus bij deze:
Denk aan je toekomst, maak géén huiswerk!
Ik ben eten....
quote:Van afstel komt...opstel
©2003-2005 Bupatih
Wat moet jij hier eigenlijk ben je bij showchat er uitgestuurd door Dada ofzoquote:
Kijk daar kom ik toch even met een fantastisch idee!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet ook nog huiswerk maken
![]()
Sorry.quote:
Wat 'wat moet ik hier'?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet jij hier eigenlijk ben je bij showchat er uitgestuurd door Dada ofzo![]()
Ben jij nou user nummer 350 die achter Imberr aanlooptquote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.![]()
[..]
Wat 'wat moet ik hier'?
Ik mag hier toch gewoon komen.
Misschien vanwege bepaalde users die hier zijn?![]()
En nee, ik ben nergens weggestuurd.
Wáár?quote:
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben jij nou user nummer 350 die achter Imberr aanloopt?
Wie is het danquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wáár?Ik zie geen 3 posts op een rij meer hoor.
![]()
[..]
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.Succes!
*checkt fotoboek*quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wáár?Ik zie geen 3 posts op een rij meer hoor.
![]()
[..]
Misschien hè...misschien moet je gewoon eens beter lezen en niet van die voorbarige conclusie trekken.Succes!
Wat the fuck lul jij nou weer?quote:
Ja, sorry.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Geen foto's.![]()
Trinity, duhquote:
flauw hequote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Geen foto's.![]()
zei ik in de 1e altijdquote:Op woensdag 7 september 2005 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hou es op met huiswerk man...je verneukt je jeugd.![]()
Mensen met een verneukte jeugd, verneuken vaak ook een toekomst, dus bij deze:
Denk aan je toekomst, maak géén huiswerk!
Ik ben eten....
Ah is ELM weer aan het rellen?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat the fuck lul jij nou weer?
Dat ik hier kom vanwege bepaalde users, wil toch niet meteen zeggen dat ik "achter ze aanloop"?
Jij hebt nog veel te leren, ELM.
[..]
Ja, sorry.
Ik had ze er eerst wel instaan, maar dat genereerde zóveel views dat ik weg moest halen.
Ik heb idd nog veel te leren heb ik wel gemerkt jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat the fuck lul jij nou weer?
Dat ik hier kom vanwege bepaalde users, wil toch niet meteen zeggen dat ik "achter ze aanloop"?
Jij hebt nog veel te leren, ELM.
[..]
Ja, sorry.
Ik had ze er eerst wel instaan, maar dat genereerde zóveel views dat ik weg moest halen.
Daar loop ik niet achter aan.quote:
Ooit.quote:flauw he![]()
Scholiertjes?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar loop ik niet achter aan.
Maar ik kom hier wel, mede door jou en haar.
En natuurlijk om te pimpen met mijn blauwe kleurtje bij al deze scholiertjes hier.
[..]
Ooit.!
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef Imberr het volgende:
whahain de fancy staat iets over celebs die wat vertellen over hun middelbare schooltijd.. staat er zo over Raven Symone (Olivia in The Cosby Show): "Op mijn eerste dag middelbare schooldag zei de conrector door de intercom: 'We hebben een nieuwe scholiere. Ze zat in The Cosby Show en als je haar om een handtekening vraagt, kun je meteen nablijven!'"
![]()
![]()
Economie, het gaat over alles van vorig jaar, maar nu is het een toets die meetelt voor je eindexamen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF! Welk vak?
Waar gaat het over?
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moetenquote:
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus neequote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?![]()
huiswerk *sigh*quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
Daar heb je toch een mes voor..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus nee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |