Scholiertjes?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar loop ik niet achter aan.
Maar ik kom hier wel, mede door jou en haar.
En natuurlijk om te pimpen met mijn blauwe kleurtje bij al deze scholiertjes hier.
[..]
Ooit.!
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef Imberr het volgende:
whahain de fancy staat iets over celebs die wat vertellen over hun middelbare schooltijd.. staat er zo over Raven Symone (Olivia in The Cosby Show): "Op mijn eerste dag middelbare schooldag zei de conrector door de intercom: 'We hebben een nieuwe scholiere. Ze zat in The Cosby Show en als je haar om een handtekening vraagt, kun je meteen nablijven!'"
![]()
![]()
Economie, het gaat over alles van vorig jaar, maar nu is het een toets die meetelt voor je eindexamen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF! Welk vak?
Waar gaat het over?
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moetenquote:
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus neequote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?![]()
huiswerk *sigh*quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
Daar heb je toch een mes voor..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus nee![]()
![]()
*schrikt wakker*quote:
ja hequote:
doeggquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
Maarre Trinity, Imberr... ik ga nu echt douchen.. ik zal jullie missen![]()
Vaarwel![]()
Vaarwelquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
Vaarwel![]()
ook doeiquote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
Vaarwel![]()
* Gabry doet z'n douche cam voor taart aan als compensatiequote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
* Gabry doet z'n douche cam voor taart aan als compensatie
*gone*
Ik ben niet zo'n spaarderquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef EvilWasp het volgende:
Zijn er nog meer mensen die gaan sparen voor een iPod Nano?
![]()
![]()
![]()
vergeet ik dat weerquote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
3-0 voor Nederland tegen Andorra.
Vetquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef EvilWasp het volgende:
Zijn er nog meer mensen die gaan sparen voor een iPod Nano?
![]()
![]()
![]()
Trusten Imberr, en veel plezier morgen weer op school. Ik mag dan weer gezelligquote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
ja hallo, zegt er niemand meer wat als ik wegga?dat is dus echt not done
![]()
dankequote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Trusten Imberr, en veel plezier morgen weer op school. Ik mag dan weer gezellignaar de uni
Anyway, trusten![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
YES ik ben er ook weergoede avond same, alles goed ? ja hoor en met jou ? ja prima, oke dan leuk je weer gesproken te hebben
:/ boeken
Weer van mac?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef erikkll het volgende:
yes, ik ben er ook weerkom net weer van de mac
Ik blijf bij witquote:
Ga jij ook?quote:
Guten abend!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Jij FPS' t terwijl jij slaapt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, ik ga pas over een kwartier noobs pwnen in mijn slaap
mMmmm... ik zal je missen trin...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga Gabry.
Uh... ja... top enzo!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, ik ga pas over een kwartier noobs pwnen in mijn slaap
Hoiquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga
:yes: en mijn favoriete droom is dat je zo vaak mogelijk kan sprayen in cs source, zodat als je iemand hebt gekilled je gewoon de spray daar zet wat in mijn fotoboek staat en dan snel wegrennen !quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij FPS' t terwijl jij slaapt?
Impressive.
Stalkerquote:
Dudequote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
:yes: en mijn favoriete droom is dat je zo vaak mogelijk kan sprayen in cs source, zodat als je iemand hebt gekilled je gewoon de spray daar zet wat in mijn fotoboek staat en dan snel wegrennen !
Missen als in: niet wtfpwnen in mn slaap zoals Maikuuulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |