Een crimineel milieu?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef jalla het volgende:
tanja is wel lief, ze komt uit een ander milieu dan de andere bewoners maar op zich vind ik haar wel lief
punt.
Ruziequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Falco het volgende:
Joost is echt iemand die deze opdracht kan verknallen.
Ok, we get it...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:29 schreef jalla het volgende:
omg de uitvoering van de opdracht begint en ik vind het nu al niet leuk meer.....
Tanja denkt dat ze uit een upperclass milieu komtquote:
Je avatarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:32 schreef qo_ob het volgende:
Lekker met elastiekjes die voeten afbinden
Nieuwe weekopdracht; Menno en Ingrid moeten eieren in hun sokken houden en mogen zichzelf niet verplaatsen, alleen in de douche, tijdens het slapen en op de wc mogen de sokken uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef sasser het volgende:
mag ik vragen wat er allemaal gebeurd??
hmm nu je het zegtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die eieren aan de bovenkant kan echt nooit de bedoeling zijn
bestellijst voor de volgende week denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef -Delta- het volgende:
Krijgen ze nu weer 50.000 erbij als deze opdracht lukt?
Zegt weinig? Die moppert echt wel bijna met alles wat ze zegt, ja logisch, ik zou er ook niet blij van worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:36 schreef jalla het volgende:
ingrid laat het allemaal gelaten over haar heenkomen en zegt weinig.......
Dit gaat alleen om het noodrantsoen / luxe eten dacht ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef -Delta- het volgende:
Krijgen ze nu weer 50.000 erbij als deze opdracht lukt?
Ja, zie mijn bericht hierboven ergens: ben benieuwd of BB ze vooraf zegt dat het niet klopt of dat ze het donderdag te horen krijgen. maar dit kan echt nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die eieren aan de bovenkant kan echt nooit de bedoeling zijn
Geeen gezichtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef qo_ob het volgende:
[[url=http://img395.imageshack.us/img395/9064/eieren0hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Menno's voeten inclusief afknellend elastiek
Je afbeelding wil niet groterquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef qo_ob het volgende:
[[url=http://img395.imageshack.us/img395/9064/eieren0hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Menno's voeten inclusief afknellend elastiek
Sinds wanneer is imageshack niet meer compatible met FireFox? Maar goed, werkt nuquote:
Ik hoop dat ze inderdaad wel zo aardig zijn om het even te verduidelijken. Het pas donderdag ertellen zou echt een enorme naaistreek zijn, erg slecht voor de sfeer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Kolomo het volgende:
Ja, zie mijn bericht hierboven ergens: ben benieuwd of BB ze vooraf zegt dat het niet klopt of dat ze het donderdag te horen krijgen. maar dit kan echt nooit.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het pas donderdag ertellen zou echt een enorme naaistreek zijn, erg slecht voor de sfeer.
Stond duidelijk in de opdracht dat ze onderop moeten? dat vraag ik me wel een beetje af... Maar het is sowieso BB's bedoeling geweest dat ze aan de onderkant kwamen... Als het niet duidelijk vermeld waren, hebben ze het natuurlijk wel slim vermakkelijkt (hoewel het volgens mij niet bewust slim wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze inderdaad wel zo aardig zijn om het even te verduidelijken. Het pas donderdag ertellen zou echt een enorme naaistreek zijn, erg slecht voor de sfeer.
vorige week.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef HellFreez het volgende:
check tanja's voeten.. wanneer heeft die voor het laatst gedouched?![]()
Is het nou echt zo tropisch in huis qua temperatuur?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef HellFreez het volgende:
check tanja's voeten.. wanneer heeft die voor het laatst gedouched?![]()
Hij is nu op 2 streams.......quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef jalla het volgende:
zit ralf nog steeds in het huis?!
zie hem nooit
Ik ken iemand die obsessief het huis schoonmaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Darklight het volgende:
Of het huis word gewoon niet schoongemaakt, 2 stappen op je blote voeten, en ze zijn zwart
Waaromn moet je je buik bedekken als je zwanger bent??? Leg me dat eens uit. Staat dat in een regelboek ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is het nou echt zo tropisch in huis qua temperatuur?
Die korte topjes van haar en zo'n kort broekje, stijlvol als zwangere
Bedek je buik eens.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef jalla het volgende:
tanja heeft een veel lastiger opdracht, die moet het ei in haar buik nog 5 weken heel zien te houden (dit komt zomaar ineens in mij op, geen bijbedoeling)
Ook de vloer? Die heb ik ze nog nooit zien schoonmakenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die obsessief het huis schoonmaakt.
Dat wist ik ook niet zeker. Maar ik bedoel dat onderop wel de bedoeling zal zijn geweest:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef Darklight het volgende:
Dat heeft BB toch niet gezegd? Eieren moeten in de sok, en dat zijn ze toch? Zelf lopen zullen ze toch niet doen
Doet ze de hele dag, met haar voeten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef Darklight het volgende:
Ook de vloer? Die heb ik ze nog nooit zien schoonmaken
Precies, want zo hoeven die sokken helemaal niet uit, bij toiletbezoek, en ik denk dat dat toch de bedoeling is, maakt het moeilijker namelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet zeker. Maar ik bedoel dat onderop wel de bedoeling zal zijn geweest:
1 dat is veel moeilijker omdat je dan constant moet opletten waar je je voet laat
2 anders zouden ze niet vermelden dat de sok op het toilet uitmag
heeft zijn eigen plaat uitgebracht onder eigen labelquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef -Delta- het volgende:
Chantal vraagt Roel wat over muziek, om zelf te maken.
Heeft Roel werk als bijbaantje (of hobby) in de muziek? Weet iemand dat?
Oh oke, leuk om te wetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef fantastrick het volgende:
[..]
heeft zijn eigen plaat uitgebracht onder eigen label
nope geen studio lampen te zien daarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef jalla het volgende:
denk dat bloedheet is in huis en buiten, staat /hangt vol met studio lampen
Op eieren lopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, want zo hoeven die sokken helemaal niet uit, bij toiletbezoek, en ik denk dat dat toch de bedoeling is, maakt het moeilijker namelijk.
Eieren moeten onderop.
dat kan ik je niet vertellen... fok!kers kennende duurt dat niet lang meer...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh oke, leuk om te weten
Wat voor stijl muziek?
Leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:57 schreef Darklight het volgende:
Techno(tekno?) draait/maakt die
nee die zie je niet idd, maar ging ervanuit dat die er wel zouden zijn , maakt ook niet uit, dacht altijd dat het door de lampen kwam dat het evt warm was/ bikini weer midden in de winter in het huis, maar weet eigelijk nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
nope geen studio lampen te zien daar
Ik vind het stijlloos zo'n naveltruitje die een kind van 16 amper draagtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Waaromn moet je je buik bedekken als je zwanger bent??? Leg me dat eens uit. Staat dat in een regelboek ofzo?
Ik had vorig jaar ook gewone strakjes shirtjes aan die omhoog kropen. Niks mis mee. Juist erg lekker vooral met dit plak weer en zoveel leuke dingen hebben ze echt niet voor posotiekledingquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het stijlloos zo'n naveltruitje die een kind van 16 amper draagt
Ding kruipt steeds omhoog, zo moeilijk is het toch niet een shirtje te dragen dat gewoon mooi je buik bedekt en benadrukt.
Ze ligt soms languit met d'r benen wijd en dan zit d'r trui meer onder d'r oksels dan over d'r buik.
Foutje van de regiequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe zit dat nou met dat Leeroy zender checken wat ik net op de Big Brother Blog las?
Ja oke, dat geloof ik dan wel meteen, maar je hebt omhoog kruipen en omhoog kruipen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook gewone strakjes shirtjes aan die omhoog kropen. Niks mis mee. Juist erg lekker vooral met dit plak weer en zoveel leuke dingen hebben ze echt niet voor posotiekleding
Hij heeft waarschijnlijk iets te verbergen met allemaal die half blote dames in z'n buurtquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:04 schreef jalla het volgende:
bah, menno ZIT onder de douche z,n tanden te poetsen,
vind dat smerig om e.o.a. reden, zitten in de douche
ja nieuwe bewoner jaaaaaaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Foutje van de regie
Nieuwe bewoner die ooit komt
Ja dat over het kraken heb ik wel gehoord, andere deel heb ik ws net gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef jalla het volgende:
roel maakt echno etc, heeft die al vrij vroeg in begin bb gezegt
was leuk verhaal, roel over de praktische kanten van het kraken, en wat die allemaal deed,
Dat ben ik met je eens, juist zo'n klein stukje buiik is leuk en idd bij Tanja eindigt vaak het shirtje onder haar boezem. Daar geef ik je gelijk in! Maar dacht dat je tegen blote buikn wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja oke, dat geloof ik dan wel meteen, maar je hebt omhoog kruipen en omhoog kruipen.![]()
En ze trekt het ook niet recht, misschien is dat het hem.
Eerder had ze wel eens iets wat dan klein stukje van de buik liet zien, dat zag er mooi uit.
jij bent altijd voor de underdog?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
ha ha, ben de enige, leuk:), maar vind lieske echt goed
ik level nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Nee je bent niet de enige ik vind Lieske ook goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
ha ha, ben de enige, leuk:), maar vind lieske echt goed
uuh dat speelt idd een kleine rolquote:
vrienden worden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:14 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ik wil Lieske eigenlijk alleen maar slaan. Heel hard slaan. hard en vaak.
Ben je je ervan bewust dat je Impossible in jouw naam verkeerd hebt gespeld?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:08 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
ja nieuwe bewoner jaaaaaa
daarom staat er ole onder...snap je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat je Impossible in jouw naam verkeerd hebt gespeld?![]()
Rob, ezelsbruggetje: er zijn net zo veel BB's als jij echte mensenbenen hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:14 schreef Rica het volgende:
Rob heeft ook een theorie. Er zijn twee BB's.
Zelfs in het Frans is het met 2 s'en.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
daarom staat er ole onder...snap je?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob, ezelsbruggetje: er zijn net zo veel BB's als jij echte mensenbenen hebt.
haha ole...snap je SPAANSquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs in het Frans is het met 2 s'en.![]()
Sinds wanneer is "ole" een Franse uitdrukking?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs in het Frans is het met 2 s'en.![]()
Doh.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:18 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
haha ole...snap je SPAANS![]()
Sinds wanneer is Imposible een Spaans woord?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "ole" een Franse uitdrukking?
Overigens is het in het Spaans ook met dubbel s... "impossible" dus...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:18 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
haha ole...snap je SPAANS![]()
jij begrijpt tquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "ole" een Franse uitdrukking?
Niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Overigens is het in het Spaans ook met dubbel s... "impossible" dus...
raar, maar goed, dat is je rechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef jalla het volgende:
rob en lieske zijn de enige die ik nog echt leuk vind
Nee johquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, juist zo'n klein stukje buiik is leuk en idd bij Tanja eindigt vaak het shirtje onder haar boezem. Daar geef ik je gelijk in! Maar dacht dat je tegen blote buikn was
nee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Overigens is het in het Spaans ook met dubbel s... "impossible" dus...
yep dat viel mij ook al op, rob is tekst vastquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef RB-tje het volgende:
Damn, rob kent al die teksten uit z'n hoofd
volgens mij heeft hij een hobby die wij nog niet kennen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef jalla het volgende:
[..]
yep dat viel mij ook al op, rob is tekst vast
Als je zo graag met Spaanse woorden en uitdrukkingen wilt werken, waarom heb je voor Imposible dan Fucking staan, dat is naar mijn weten geen Spaans woord.quote:
Nou, 1 ding moet toch wel ergens in en uit geplaatst worden. heen en weer, op en neer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Is er al geneukt, nu Menno en Ingrid zich niet zelfstandig mogen verplaatsen, moeten ze zich toch op een andere manier zien te vermaken, en om te neuken hoef je je niet te verplaatsen.
hinkelen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef RB-tje het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij een hobby die wij nog niet kennen...
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Flakkie01 het volgende:
rob heeft gewoon een mp3 speler in zijn been verstopt
Kom om 3 uur maar weer terug, dan gebeurt er tenminste weer wat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Zet ik de streams weer aan, val ik weer middenin een BB musical
Kottenparkcollege?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
De school van Lieske stond 150 meter van de vuurwerkramp in Enschede af. Ze heeft 3 weken vrij gehad.
Linda is zo iemand die voor een avondje wel leuk is, maar van wie ik gillend gek zou worden als ik er 3 maanden bij zou zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef jalla het volgende:
linda vind ik op zich ook wel leuk, want is "echt", maar vind wel beetje vlak persoon
Boeiuh!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
De school van Lieske stond 150 meter van de vuurwerkramp in Enschede af. Ze heeft 3 weken vrij gehad.
Wat gebeurt er om 3 uur dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Kom om 3 uur maar weer terug, dan gebeurt er tenminste weer wat.
vind het wel gezellig... rob vermaakt zichzelf tenminste en zeurt niet over dingen zoals Lieske b.v.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die gasten die steeds zingen even een nekschot geven.
ik zie Menno en Didoquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost en Dido onder de douche is lachen.
pardon?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef jalla het volgende:
ingrid valt op rob
ok die is leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef Rica het volgende:
Rob zijn zangtalent zat in zijn ex-been helaas.
GRAAGquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die gasten die steeds zingen even een nekschot geven.
Hij mocht zich toch niet verplaatsen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef jalla het volgende:
heb ook badkamerstream nu maar dat is menno, niet joost volgens mij
edit: hmm interesting
lees verslag van gisteren maar, valt niet echt op rob, maar wel meer dan menno, zal ff quotenquote:
Toen ik dat postte, zag ik enkel beslagen ruiten en op de stem afgaande en de manier van praten dacht ik aanvankelijk eerst aan Joost. Maar ik zit er dus naast.quote:
Dan start de weekopdrachtquote:
Idiootquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Menno doet nu Edith Piaff, maar lijkt niet echt ergens op
dat willen we ook niet horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Menno doet nu Edith Piaff, maar lijkt niet echt ergens op
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef jalla het volgende:
jullie onderschatten rob met de vrouwen op een werkelijk enorme manier......
Dido zit wel met meer mannen te plagen. Zelfs een hele waslijst.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef -Delta- het volgende:
Menno en Dido zitten als 2 verliefde kinderen elkaar te plagen.
hij is ook wel wat ouder dan de meiden in het huis héquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef jalla het volgende:
jullie onderschatten rob met de vrouwen op een werkelijk enorme manier......
Ik schrok wel een beetje van de uitzending van gister waar hij in het washok even zijn woede liet zien. En maar lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef mazaru het volgende:
Het is officieel
Ik merk nu net dat ik eigenlijk een vreselijke hekel aan Rob heb.
Die vent irriteert me mateloos.
Zet je de stream aan, zit die zak weer te zingen.
Hij loopt of de hele boel te koeieneren, of hij zingt.
Hij kan deze schijn nooit lang ophouden, vandaag of morgen komt zijn ware aard er uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje van de uitzending van gister waar hij in het washok even zijn woede liet zien. En maar lachen.
laten we het hopen, word hoog tijd dat er een flink door de mand valt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan deze schijn nooit lang ophouden, vandaag of morgen komt zijn ware aard er uit.
En Tanja kijkt van een paar meter afstand toequote:
Vrouwen..... alsof het daar alleen omgaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Menno had zo te zien toch een goed gevuld broekje.
Ja, vind je het gek, Joost loopt zich rot te zoeken naar zijn sokkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Bah, wat man-onvriendelijk zeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Daarom denk ik!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef RB-tje het volgende:
waarom heb ik alle streams die saaie lieske, waar ik compleet niet mee level...
zijn ware aard is dat hij niet irritant is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan deze schijn nooit lang ophouden, vandaag of morgen komt zijn ware aard er uit.
Iik vind het wel een mooi plaatje zo eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef RB-tje het volgende:
waarom heb ik alle streams die saaie lieske, waar ik compleet niet mee level...
Waarom reageert er niemand op mijn vraag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat krijgen ze als ze de weekopdracht volbrengen. Nog een week alles bestellen van de bestellijst of gaat er dan een bedrag de prijzenpot in voor de winnaar?
zeg, hoor jij als mod niet het goede voorbeeld te geven?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Nou iig voor de camera's kon hij het al niet verbergen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen de bestellijst, misschien krijgen ze donderdag een extra opdracht voor geld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom reageert er niemand op mijn vraag?![]()
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn ware aard is dat hij niet irritant is?
dat is toch allang bekendquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk.
Volgens mij is zijn ware aard dat hij een controlfreak is, en best wel driftig.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef jalla het volgende:
ff off topic: als rob een levensgevaarlijke psychopaat blijkt te zien, ga ik hier publiekelijk door het stof kruipen
Ik ben een beetje langzaamquote:
hoeft niet hoor, je zet jezelf al genoeg te kijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef jalla het volgende:
ff off topic: als rob een levensgevaarlijke psychopaat blijkt te zien, ga ik hier publiekelijk door het stof kruipen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, hoor jij als mod niet het goede voorbeeld te geven?
i dont care, will be gone in 14 days, then the show is over, enjoy it!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, je zet jezelf al genoeg te kijk
Huh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Stop trouwens die Leeroy en Walter maar erin voor Tanja en Chantal. BB wordt hoe dan ook leuker..
Walter?? Mis ik iets?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Stop trouwens die Leeroy en Walter maar erin voor Tanja en Chantal. BB wordt hoe dan ook leuker..
Dat is altijd afwachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/243quote:
vooral het laatste denk ik...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef milagro het volgende:
Nathalie klinkt sjaggo vandaag.
Dat komt natuurlijk door Ralph
Dat de zon niet schijnt meer, ook.
Je moest eens weten hoe de zon hier nog schijnt. Dik 25 graden en licht bewolkt.quote:
Het is wel vaker groen hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef jalla het volgende:
iemand screen van stream 4 daarnet, toen alles groen was?
ik bedoel dus dat dat ook door Ralph komt.quote:
Alsof dat wat uitmaakt.... het is geen ruk,- en spuit showquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie niet alstublieft, ze kan geile stemmetjes opzetten en ze ziet er lekker uit in bikini.
Ja. Je moest eens weten hoe intimiderend hij over kan komen wanneer hij 'Goedemorgen' zegt tegen Nathalie of vraagt hoe het met haar gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat dat ook door Ralph komt.
Ralph is intimiderend namelijk.
ralf intimiderend??????quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat dat ook door Ralph komt.
Ralph is intimiderend namelijk.
Jammergenoeg...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt.... het is geen ruk,- en spuit show
Nou. Voor mij min of meer wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt.... het is geen ruk,- en spuit show
he bahquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou. Voor mij min of meer wel.![]()
yepsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
dus:
Menno - Ingrid
Roel - Lieske
Rikkert - Joost
Ik bied me als vrijwilliger aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef jalla het volgende:
nieuwe mannen in huis zou wel goed zijn voor dido denk ik
lijkt op dit moment niks voor haar tussen te zitten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |