Huh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Stop trouwens die Leeroy en Walter maar erin voor Tanja en Chantal. BB wordt hoe dan ook leuker..
Walter?? Mis ik iets?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Stop trouwens die Leeroy en Walter maar erin voor Tanja en Chantal. BB wordt hoe dan ook leuker..
Dat is altijd afwachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/243quote:
vooral het laatste denk ik...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef milagro het volgende:
Nathalie klinkt sjaggo vandaag.
Dat komt natuurlijk door Ralph
Dat de zon niet schijnt meer, ook.
Je moest eens weten hoe de zon hier nog schijnt. Dik 25 graden en licht bewolkt.quote:
Het is wel vaker groen hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef jalla het volgende:
iemand screen van stream 4 daarnet, toen alles groen was?
ik bedoel dus dat dat ook door Ralph komt.quote:
Alsof dat wat uitmaakt.... het is geen ruk,- en spuit showquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie niet alstublieft, ze kan geile stemmetjes opzetten en ze ziet er lekker uit in bikini.
Ja. Je moest eens weten hoe intimiderend hij over kan komen wanneer hij 'Goedemorgen' zegt tegen Nathalie of vraagt hoe het met haar gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat dat ook door Ralph komt.
Ralph is intimiderend namelijk.
ralf intimiderend??????quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat dat ook door Ralph komt.
Ralph is intimiderend namelijk.
Jammergenoeg...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt.... het is geen ruk,- en spuit show
Nou. Voor mij min of meer wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt.... het is geen ruk,- en spuit show
he bahquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou. Voor mij min of meer wel.![]()
yepsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
dus:
Menno - Ingrid
Roel - Lieske
Rikkert - Joost
Ik bied me als vrijwilliger aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef jalla het volgende:
nieuwe mannen in huis zou wel goed zijn voor dido denk ik
lijkt op dit moment niks voor haar tussen te zitten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |