vorige week.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef HellFreez het volgende:
check tanja's voeten.. wanneer heeft die voor het laatst gedouched?![]()
Is het nou echt zo tropisch in huis qua temperatuur?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef HellFreez het volgende:
check tanja's voeten.. wanneer heeft die voor het laatst gedouched?![]()
Hij is nu op 2 streams.......quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef jalla het volgende:
zit ralf nog steeds in het huis?!
zie hem nooit
Ik ken iemand die obsessief het huis schoonmaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Darklight het volgende:
Of het huis word gewoon niet schoongemaakt, 2 stappen op je blote voeten, en ze zijn zwart
Waaromn moet je je buik bedekken als je zwanger bent??? Leg me dat eens uit. Staat dat in een regelboek ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is het nou echt zo tropisch in huis qua temperatuur?
Die korte topjes van haar en zo'n kort broekje, stijlvol als zwangere
Bedek je buik eens.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef jalla het volgende:
tanja heeft een veel lastiger opdracht, die moet het ei in haar buik nog 5 weken heel zien te houden (dit komt zomaar ineens in mij op, geen bijbedoeling)
Ook de vloer? Die heb ik ze nog nooit zien schoonmakenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die obsessief het huis schoonmaakt.
Dat wist ik ook niet zeker. Maar ik bedoel dat onderop wel de bedoeling zal zijn geweest:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef Darklight het volgende:
Dat heeft BB toch niet gezegd? Eieren moeten in de sok, en dat zijn ze toch? Zelf lopen zullen ze toch niet doen
Doet ze de hele dag, met haar voeten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef Darklight het volgende:
Ook de vloer? Die heb ik ze nog nooit zien schoonmaken
Precies, want zo hoeven die sokken helemaal niet uit, bij toiletbezoek, en ik denk dat dat toch de bedoeling is, maakt het moeilijker namelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet zeker. Maar ik bedoel dat onderop wel de bedoeling zal zijn geweest:
1 dat is veel moeilijker omdat je dan constant moet opletten waar je je voet laat
2 anders zouden ze niet vermelden dat de sok op het toilet uitmag
heeft zijn eigen plaat uitgebracht onder eigen labelquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef -Delta- het volgende:
Chantal vraagt Roel wat over muziek, om zelf te maken.
Heeft Roel werk als bijbaantje (of hobby) in de muziek? Weet iemand dat?
Oh oke, leuk om te wetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef fantastrick het volgende:
[..]
heeft zijn eigen plaat uitgebracht onder eigen label
nope geen studio lampen te zien daarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef jalla het volgende:
denk dat bloedheet is in huis en buiten, staat /hangt vol met studio lampen
Op eieren lopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, want zo hoeven die sokken helemaal niet uit, bij toiletbezoek, en ik denk dat dat toch de bedoeling is, maakt het moeilijker namelijk.
Eieren moeten onderop.
dat kan ik je niet vertellen... fok!kers kennende duurt dat niet lang meer...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh oke, leuk om te weten
Wat voor stijl muziek?
Leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:57 schreef Darklight het volgende:
Techno(tekno?) draait/maakt die
nee die zie je niet idd, maar ging ervanuit dat die er wel zouden zijn , maakt ook niet uit, dacht altijd dat het door de lampen kwam dat het evt warm was/ bikini weer midden in de winter in het huis, maar weet eigelijk nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:56 schreef fantastrick het volgende:
[..]
nope geen studio lampen te zien daar
Ik vind het stijlloos zo'n naveltruitje die een kind van 16 amper draagtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Waaromn moet je je buik bedekken als je zwanger bent??? Leg me dat eens uit. Staat dat in een regelboek ofzo?
Ik had vorig jaar ook gewone strakjes shirtjes aan die omhoog kropen. Niks mis mee. Juist erg lekker vooral met dit plak weer en zoveel leuke dingen hebben ze echt niet voor posotiekledingquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het stijlloos zo'n naveltruitje die een kind van 16 amper draagt
Ding kruipt steeds omhoog, zo moeilijk is het toch niet een shirtje te dragen dat gewoon mooi je buik bedekt en benadrukt.
Ze ligt soms languit met d'r benen wijd en dan zit d'r trui meer onder d'r oksels dan over d'r buik.
Foutje van de regiequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe zit dat nou met dat Leeroy zender checken wat ik net op de Big Brother Blog las?
Ja oke, dat geloof ik dan wel meteen, maar je hebt omhoog kruipen en omhoog kruipen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook gewone strakjes shirtjes aan die omhoog kropen. Niks mis mee. Juist erg lekker vooral met dit plak weer en zoveel leuke dingen hebben ze echt niet voor posotiekleding
Hij heeft waarschijnlijk iets te verbergen met allemaal die half blote dames in z'n buurtquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:04 schreef jalla het volgende:
bah, menno ZIT onder de douche z,n tanden te poetsen,
vind dat smerig om e.o.a. reden, zitten in de douche
ja nieuwe bewoner jaaaaaaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Foutje van de regie
Nieuwe bewoner die ooit komt
Ja dat over het kraken heb ik wel gehoord, andere deel heb ik ws net gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef jalla het volgende:
roel maakt echno etc, heeft die al vrij vroeg in begin bb gezegt
was leuk verhaal, roel over de praktische kanten van het kraken, en wat die allemaal deed,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |