Een crimineel milieu?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef jalla het volgende:
tanja is wel lief, ze komt uit een ander milieu dan de andere bewoners maar op zich vind ik haar wel lief
punt.
Ruziequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Falco het volgende:
Joost is echt iemand die deze opdracht kan verknallen.
Ok, we get it...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:29 schreef jalla het volgende:
omg de uitvoering van de opdracht begint en ik vind het nu al niet leuk meer.....
Tanja denkt dat ze uit een upperclass milieu komtquote:
Je avatarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:32 schreef qo_ob het volgende:
Lekker met elastiekjes die voeten afbinden
Nieuwe weekopdracht; Menno en Ingrid moeten eieren in hun sokken houden en mogen zichzelf niet verplaatsen, alleen in de douche, tijdens het slapen en op de wc mogen de sokken uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef sasser het volgende:
mag ik vragen wat er allemaal gebeurd??
hmm nu je het zegtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die eieren aan de bovenkant kan echt nooit de bedoeling zijn
bestellijst voor de volgende week denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef -Delta- het volgende:
Krijgen ze nu weer 50.000 erbij als deze opdracht lukt?
Zegt weinig? Die moppert echt wel bijna met alles wat ze zegt, ja logisch, ik zou er ook niet blij van worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:36 schreef jalla het volgende:
ingrid laat het allemaal gelaten over haar heenkomen en zegt weinig.......
Dit gaat alleen om het noodrantsoen / luxe eten dacht ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef -Delta- het volgende:
Krijgen ze nu weer 50.000 erbij als deze opdracht lukt?
Ja, zie mijn bericht hierboven ergens: ben benieuwd of BB ze vooraf zegt dat het niet klopt of dat ze het donderdag te horen krijgen. maar dit kan echt nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die eieren aan de bovenkant kan echt nooit de bedoeling zijn
Geeen gezichtquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef qo_ob het volgende:
[[url=http://img395.imageshack.us/img395/9064/eieren0hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Menno's voeten inclusief afknellend elastiek
Je afbeelding wil niet groterquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef qo_ob het volgende:
[[url=http://img395.imageshack.us/img395/9064/eieren0hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Menno's voeten inclusief afknellend elastiek
Sinds wanneer is imageshack niet meer compatible met FireFox? Maar goed, werkt nuquote:
Ik hoop dat ze inderdaad wel zo aardig zijn om het even te verduidelijken. Het pas donderdag ertellen zou echt een enorme naaistreek zijn, erg slecht voor de sfeer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Kolomo het volgende:
Ja, zie mijn bericht hierboven ergens: ben benieuwd of BB ze vooraf zegt dat het niet klopt of dat ze het donderdag te horen krijgen. maar dit kan echt nooit.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het pas donderdag ertellen zou echt een enorme naaistreek zijn, erg slecht voor de sfeer.
Stond duidelijk in de opdracht dat ze onderop moeten? dat vraag ik me wel een beetje af... Maar het is sowieso BB's bedoeling geweest dat ze aan de onderkant kwamen... Als het niet duidelijk vermeld waren, hebben ze het natuurlijk wel slim vermakkelijkt (hoewel het volgens mij niet bewust slim wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze inderdaad wel zo aardig zijn om het even te verduidelijken. Het pas donderdag ertellen zou echt een enorme naaistreek zijn, erg slecht voor de sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |