Dat ben ik met je eens, juist zo'n klein stukje buiik is leuk en idd bij Tanja eindigt vaak het shirtje onder haar boezem. Daar geef ik je gelijk in! Maar dacht dat je tegen blote buikn wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja oke, dat geloof ik dan wel meteen, maar je hebt omhoog kruipen en omhoog kruipen.![]()
En ze trekt het ook niet recht, misschien is dat het hem.
Eerder had ze wel eens iets wat dan klein stukje van de buik liet zien, dat zag er mooi uit.
jij bent altijd voor de underdog?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
ha ha, ben de enige, leuk:), maar vind lieske echt goed
ik level nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Nee je bent niet de enige ik vind Lieske ook goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
ha ha, ben de enige, leuk:), maar vind lieske echt goed
uuh dat speelt idd een kleine rolquote:
vrienden worden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:14 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ik wil Lieske eigenlijk alleen maar slaan. Heel hard slaan. hard en vaak.
Ben je je ervan bewust dat je Impossible in jouw naam verkeerd hebt gespeld?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:08 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
ja nieuwe bewoner jaaaaaa
daarom staat er ole onder...snap je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat je Impossible in jouw naam verkeerd hebt gespeld?![]()
Rob, ezelsbruggetje: er zijn net zo veel BB's als jij echte mensenbenen hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:14 schreef Rica het volgende:
Rob heeft ook een theorie. Er zijn twee BB's.
Zelfs in het Frans is het met 2 s'en.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
daarom staat er ole onder...snap je?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob, ezelsbruggetje: er zijn net zo veel BB's als jij echte mensenbenen hebt.
haha ole...snap je SPAANSquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs in het Frans is het met 2 s'en.![]()
Sinds wanneer is "ole" een Franse uitdrukking?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs in het Frans is het met 2 s'en.![]()
Doh.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:18 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
haha ole...snap je SPAANS![]()
Sinds wanneer is Imposible een Spaans woord?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "ole" een Franse uitdrukking?
Overigens is het in het Spaans ook met dubbel s... "impossible" dus...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:18 schreef Fucking-Imposible het volgende:
[..]
haha ole...snap je SPAANS![]()
jij begrijpt tquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "ole" een Franse uitdrukking?
Niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Overigens is het in het Spaans ook met dubbel s... "impossible" dus...
raar, maar goed, dat is je rechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef jalla het volgende:
rob en lieske zijn de enige die ik nog echt leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |