quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt er nog gefietst trouwens?
neenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef teamlead het volgende:
ik zie deeltje 109 nergens meer staan..... is er al een weekopdracht?
die zijn verdacht lang niet in beeld geweest, wat verbergt BB voor onsquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt er nog gefietst trouwens?
Die was een beetje vol.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Waarom is deel 109 afgesloten
Nou...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Waarom is deel 109 afgesloten
Dat vind ik wel een losse opmerking hoor, maargoed...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Let op! Over commentaar op streams en streamverslagen![]()
![]()
![]()
![]()
Daarmee wordt het streamverslag bedoeld, dit topic wordt gebruikt voor commentaar van de Fok!-ers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Let op! Over commentaar op streams en streamverslagen![]()
![]()
![]()
![]()
ze zouden gewekt worden voortaan om 0900 om in een ritme te komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef Falco het volgende:
Ja ik dacht dat alles klaar zou staan om 9 uur. Waarom is er dan gewekt?
vertel vertelquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dat het de Leroy is die ik ken![]()
Wat een flikker, hè, en maar blijven intimiderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Kolomo het volgende:
Arme Nathalie, Ralph praat wel veel met haar...
ze maakt nu wel een stokbroodje gezond klaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
Tanja zou wat eerder na bed moeten gaan.
Stoppen met roken en gezond eten
Dan heeft ze na me geluisterdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef Inca het volgende:
[..]
ze maakt nu wel een stokbroodje gezond klaar
Zo'n type is altijd leuk, heb nu de indruk dat er veel achter elkaars rug wordt geluldquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ooit eens in de klas gezeten met een Leroy, trok zich nergens wat van aan, heerlijk type.
Dat zeg je toch niet. Een dame praat zo niet. Wat een slet zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef Kokstra het volgende:
Ingrid en Linda denken dat het een neger is, ze hebben iemand gezien waarvan ze dachten dat hij het was.
Tanja: "Er mag van mij wel een lekkere neger in huis!"
Ze houdt wel van een big bamboequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet. Een dame praat zo niet. Wat een slet zeg
dat laatste heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
Nath : Warm al
Ralph : Ja moet je zien ook wat je allemaal aan hebt
Nath : Wat ik allemaal aan heb
Ralph : Ja...
Nath : Nou, zo warm is het niet, hoor![]()
Ralph loopt weg
Nath : Wat ik allemaal aan heb, tssss, gek!!
Dat wijf spoort niet
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
Nath : Warm al
Ralph : Ja moet je zien ook wat je allemaal aan hebt
Nath : Wat ik allemaal aan heb
Ralph : Ja...
Nath : Nou, zo warm is het niet, hoor![]()
Ralph loopt weg
Nath : Wat ik allemaal aan heb, tssss, gek!!
Dat wijf spoort niet
ja gooi uit die handel
\quote:
nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef jalla het volgende:
wat is dat met leroy?
boppersquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef jalla het volgende:
joost doet raar roept:
papa pappa wordt er nog geneukt tegen dido
Een neger in het huis zou niet misstaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:33 schreef Rica het volgende:
Een Leroy is eigenlijk ook per definitie een negert toch?
Ik ken wel een witte Leroy..... maar die is 6quote:
Het is de Big Brother van de verrassingen... als ik jou was zou ik hem niet vertrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ken wel een witte Leroy..... maar die is 6
Dan zijn ze wel laat normaal is het toch gewoon op maandag?quote:
Dat is juist heb mooie van BB.. niets is er gewoon.. iedere dag komen ze weer voor verassingen te staanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel laat normaal is het toch gewoon op maandag?
Ik vraag me af of ze deze week wel een opdracht krijgen.
er is niks normaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel laat normaal is het toch gewoon op maandag?
Ik vraag me af of ze deze week wel een opdracht krijgen.
Ik zou ze in bed leggen met een po ernaast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef Kolomo het volgende:
Ingrid en Menno mogen zich de komende 3 dagen niet zelfstandig verplaatsen... de rest moet hen de hele tijd dragen enzo...
Ja doet echt haar best om er bij te horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef fantastrick het volgende:
en Tanja zit er weer lekker gezellig bij....
nee, rauwequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Inca het volgende:
sokken met verrotte eieren
nee, 1 keer een reflexbeweging en klaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het echt een giller.. dat met die eieren gaat nooit lukken natuurlijk
je mag best bewegen, alleen staan gaat niet lukken (alleen onder de douche)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Anitra het volgende:
Het is ook erg zwaar voor Menno en Ingrid. Jezelf nl 3 dagen niet bewegen is erg rot, je lichaam wil bewegen nl en uit automatisme staat je snel zelf op of wil je ff snel iets pakken. Het is dus een hele zware opdracht voor iedereen.
Ik vraag me ook af hoe groot de kans is dat die eieren stuk gaan zonder dat ze er echt iets aan kunnen doen... die sneuvelen snel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het echt een giller.. dat met die eieren gaat nooit lukken natuurlijk
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef BigBro000 het volgende:
Lee Roy zender checken... is dat echt gebeurd?
zelfstandig verplaatsen mag niet, van A naar Bquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit gaat lastig worden, want wat valt onder zelfstandig bewegen?
Voorover leunen om je glas van tafel te pakken, mag dat? Naar iemand toeleunen op de bank om iets te fluisteren?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef BigBro000 het volgende:
Lee Roy zender checken... is dat echt gebeurd?
Volgens mij stond er 'verplaatsen' niet bewegen... dacht ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit gaat lastig worden, want wat valt onder zelfstandig bewegen?
Voorover leunen om je glas van tafel te pakken, mag dat? Naar iemand toeleunen op de bank om iets te fluisteren?
Oh ja waar dan, heb jij andere streams? (of kan ik niet meer tellen?)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
Tanja zit weer gezellig bij de rest
Ja maar uit reflex ga je staan als je iets wilt pakken. en bewegen gewoon op de plaats is niet genoeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je mag best bewegen, alleen staan gaat niet lukken (alleen onder de douche)
achter de schermen hebben ze allemaal bandjes met daarop <naam> zender checken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef jalla het volgende:
snap het nog niet met leroy, joost heet eigelijk leroy?, of moet een leeroy spelen?
joost had zich ook al keer versproken met leeftijd, zei 22, maar op site staat 21. maar misschien was joost z,n leeftijd wel; gewoon ff vergeten, dat kan natuurlijk ook
dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef jalla het volgende:
snap het nog niet met leroy, joost heet eigelijk leroy?, of moet een leeroy spelen?
joost had zich ook al keer versproken met leeftijd, zei 22, maar op site staat 21. maar misschien was joost z,n leeftijd wel; gewoon ff vergeten, dat kan natuurlijk ook
ok, dat valt dan weer mee. ik dacht eerst echt helemaal niet bewegen, da's niet te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
zelfstandig verplaatsen mag niet, van A naar B
Was een grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ja waar dan, heb jij andere streams? (of kan ik niet meer tellen?)![]()
nou, wat een goed ideequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef Kolomo het volgende:
Menno heeft goede ideeen: kunnen we die sokken niet in kokend water leggen...
De eieren moeten heel ingeleverd worden stond er in de opdracht. Dus tja, zo slecht bedacht is het niet. Het zal wel niet mogen natuurlijk..quote:
Op tv laten ze de hele tijd 24 zien bij Joost.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef jalla het volgende:
Op elkaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef Kolomo het volgende:
worden ze nu trouwens wel of niet aan elkaar geketend? dat was me niet duidelijk... En zo ja, waar moeten ze dan slapen?
wat mij betreft vliegt die er echt zó hard uit tijdens de eerste eliminatie he. Echt helemaal niks aan..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef vw_caddy het volgende:
Wel weer geweldig dat Tanja weer niets kan doenGa maar weer buiten roken schat
![]()
Die krijgen sokken aangemetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
I en M naar de DBK
haha, je was me voor... op 1 tekentje na hetzelfde..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
I en M naar de DBK
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef vw_caddy het volgende:
Wel weer geweldig dat Tanja weer niets kan doenGa maar weer buiten roken schat
![]()
De damp is ook aardig heet hoor, ik denk niet dat het vol te houden isquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef jalla het volgende:
eieren koken in sok met sok aan voet zonder voet te verbranden is wel mogelijk denk ik als je een beetje oplet en geduld hebt....
Tja, waarom beginnen ze eigenlijk niet met wat opdrchten waar zij ook een beeje aan kan deelnemen. Zo is er des te meer sprake van buitensluiten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja zal wel niet mee kunnen doen met deze opdracht
Waarom zit dat gedrocht eigenlijk in het huis?
iets meer respect voor een zwangere vrouwquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja zal wel niet mee kunnen doen met deze opdracht
Waarom zit dat gedrocht eigenlijk in het huis?
ben jij soms ook zwanger?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
iets meer respect voor een zwangere vrouw
Ja hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
laat haar eerst maar meer respect krijgen voor de gezondheid van haar babyquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze zoeken op fok.forum een zondebok regenworm (zie mijn sign).quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
respect moet je verdienenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
En terecht, ze voegt niks toe, doet niks, is niet sociaal en als ze iets zegt gaat het over de baby of is het iets onaardigs over iemand anders. Tanjaquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zoeken op fok.forum een zondebok regenworm (zie mijn sign).
Als Tanja in beeld is, wordt ze gekleineerd en uitgescholden.
kijk nou zelf naar d'r.... ex-gedetineerde rokende alleenstaande vrow die na de eerste keer sex zwanger is geworden!!!!!!! OPEN YOUR EYES MENquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, de haat zit bij veel mensen diep.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef cuall het volgende:
[..]
ben jij soms ook zwanger?![]()
..en respect moet je verdienen dus laat haar dan maar eens haar best gaan doen
Ik ben het eens met je sign Peterquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Laat d'r maar eens normaal doen, verdwijnt dat vanzelf. Het is volkomen terecht dat ze gekleineerd wordt, dat domme wicht voegt niks toe daarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieve schat je begint in herhaling te vallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef LuQas het volgende:
Lieske noemt even 84483 merken zonnebrandolie. Zou best wel eens gekort kunnen worden op haar dagloon.
Ja onze snob wil alleen A-merkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef LuQas het volgende:
Lieske noemt even 84483 merken zonnebrandolie. Zou best wel eens gekort kunnen worden op haar dagloon.
dat van dat na de eerste keer zwanger is volgens mij niet waar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
kijk nou zelf naar d'r.... ex-gedetineerde rokende alleenstaande vrow die na de eerste keer sex zwanger is geworden!!!!!!! OPEN YOUR EYES MEN
Typisch nederlands altijd een oordeel over een ander, en vooral niet na je zelf kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
kijk nou zelf naar d'r.... ex-gedetineerde rokende alleenstaande vrow die na de eerste keer sex zwanger is geworden!!!!!!! OPEN YOUR EYES MEN
Ze levelt alleen met Triple A merken.quote:
Wat een gelul. Er zijn 3 hele goede redenen om een hekel aan tanja te hebben:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
Weinig kansquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Typisch nederlands altijd een oordeel over een ander, en vooral niet na je zelf kijken
EINDE discussie
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn 3 hele goede redenen om een hekel aan tanja te hebben:
1. Het is een domme snol die zich op avond 1 zwanger laat spuiten.
2. Ze brengt haar kind in gevaar met haar gerook en verder ongezond leven.
3. Ze is een vieze achterbakse roddelhoer.
Heeft niks met het zoeken naar een zondebok te maken.
Amen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn 3 hele goede redenen om een hekel aan tanja te hebben:
1. Het is een domme snol die zich op avond 1 zwanger laat spuiten.
2. Ze brengt haar kind in gevaar met haar gerook en verder ongezond leven.
3. Ze is een vieze achterbakse roddelhoer.
Heeft niks met het zoeken naar een zondebok te maken.
Het meest frustrerende aan haar vind ik dat ze totaal geen belangstelling in iemand anders kan stellen, zo egocentrisch. (tenzij je het onterecht roddelen over Lieske belangstelling wil noemen) Anders viel het volgens mij best mee....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef jalla het volgende:
buik is boring, en al helemaal uitgekauwd
focus me op de andere bewoners waaraan nog wat te ontdekken valt
omdraaien??? snap niet wat je bedoeld. Wat ik van haar zie en hoor daar kan ik geen respect voor hebben .quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, de haat zit bij veel mensen diep.
Gewoon dat been op 1 plek neerzetten jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:18 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden Rob die opdracht moeten laten doen, schroeft die gewoon zn been eraf
Daar hou ik je aanquote:
Roken valt overigens onder dat egocentrische gedragquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:18 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Het meest frustrerende aan haar vind ik dat ze totaal geen belangstelling in iemand anders kan stellen, zo egocentrisch. (tenzij je het onterecht roddelen over Lieske belangstelling wil noemen) Anders viel het volgens mij best mee....
been los schroeven en er een ei tussen plaatsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:18 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden Rob die opdracht moeten laten doen, schroeft die gewoon zn been eraf
Daar wordt ik ook altijd intens gelukkig vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er toch nog wat fokkers levelen met mijn persoonlijke mening
Lieske zit weer naast Roel
Tanja zit weer naast .... weer alleenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er toch nog wat fokkers levelen met mijn persoonlijke mening
Lieske zit weer naast Roel
Misschien moet ze eens praten met haar bewoners.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef b0ng het volgende:
[..]
Tanja zit weer naast .... weer alleen![]()
ze heeft nauwelijks 6 weken kennis gehad aan die knul.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
dat van dat na de eerste keer zwanger is volgens mij niet waar...
gisteren zei ze ook nog dat ze zwanger werd toen de liefde al aan het verwateren was...
Wat niet wil zeggen dat ik fan van haar ben overigens...![]()
Of als ze kan roddelen, of muizenvallen kan saboterenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens praten met haar bewoners.
Enige keer dat ze d'r bekke roert, is als er bewoners aan háár dingen vragen.![]()
Zou beter voor haar zijn als ze bij de groep ging zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef b0ng het volgende:
[..]
Tanja zit weer naast .... weer alleen![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft nauwelijks 6 weken kennis gehad aan die knul.
ze heeft de eerste de beste menstruatie gemist.
hun relatie was eigenlijk maar 1 week leuk daarna kwamen de problemen al , belde hij niet meer op.
ze hebben helemaal niet zo vaak gesexed, zei ze.
ze slikte geen pil en verzekerde hem dat ze precies wist wanneer wel en wanneer niet te vrijen.
ze wilde hem gewoon aan zich binden, zag dat hij altijd allerlei wijven over de vloer had en dacht...
Ik was er bij gaan zitten, ook al kan ik niet met de opdracht meedoen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou beter voor haar zijn als ze bij de groep ging zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |