haha, je was me voor... op 1 tekentje na hetzelfde..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
I en M naar de DBK
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef vw_caddy het volgende:
Wel weer geweldig dat Tanja weer niets kan doenGa maar weer buiten roken schat
![]()
De damp is ook aardig heet hoor, ik denk niet dat het vol te houden isquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef jalla het volgende:
eieren koken in sok met sok aan voet zonder voet te verbranden is wel mogelijk denk ik als je een beetje oplet en geduld hebt....
Tja, waarom beginnen ze eigenlijk niet met wat opdrchten waar zij ook een beeje aan kan deelnemen. Zo is er des te meer sprake van buitensluiten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja zal wel niet mee kunnen doen met deze opdracht
Waarom zit dat gedrocht eigenlijk in het huis?
iets meer respect voor een zwangere vrouwquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja zal wel niet mee kunnen doen met deze opdracht
Waarom zit dat gedrocht eigenlijk in het huis?
ben jij soms ook zwanger?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
iets meer respect voor een zwangere vrouw
Ja hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
laat haar eerst maar meer respect krijgen voor de gezondheid van haar babyquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze zoeken op fok.forum een zondebok regenworm (zie mijn sign).quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
respect moet je verdienenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
En terecht, ze voegt niks toe, doet niks, is niet sociaal en als ze iets zegt gaat het over de baby of is het iets onaardigs over iemand anders. Tanjaquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zoeken op fok.forum een zondebok regenworm (zie mijn sign).
Als Tanja in beeld is, wordt ze gekleineerd en uitgescholden.
kijk nou zelf naar d'r.... ex-gedetineerde rokende alleenstaande vrow die na de eerste keer sex zwanger is geworden!!!!!!! OPEN YOUR EYES MENquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zoeken op fok.forum een zondebok regenworm (zie mijn sign).
Als Tanja in beeld is, wordt ze gekleineerd en uitgescholden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |