quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt er nog gefietst trouwens?
neenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef teamlead het volgende:
ik zie deeltje 109 nergens meer staan..... is er al een weekopdracht?
die zijn verdacht lang niet in beeld geweest, wat verbergt BB voor onsquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt er nog gefietst trouwens?
Die was een beetje vol.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Waarom is deel 109 afgesloten
Nou...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Waarom is deel 109 afgesloten
Dat vind ik wel een losse opmerking hoor, maargoed...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Let op! Over commentaar op streams en streamverslagen![]()
![]()
![]()
![]()
Daarmee wordt het streamverslag bedoeld, dit topic wordt gebruikt voor commentaar van de Fok!-ers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Let op! Over commentaar op streams en streamverslagen![]()
![]()
![]()
![]()
ze zouden gewekt worden voortaan om 0900 om in een ritme te komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef Falco het volgende:
Ja ik dacht dat alles klaar zou staan om 9 uur. Waarom is er dan gewekt?
vertel vertelquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dat het de Leroy is die ik ken![]()
Wat een flikker, hè, en maar blijven intimiderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Kolomo het volgende:
Arme Nathalie, Ralph praat wel veel met haar...
ze maakt nu wel een stokbroodje gezond klaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
Tanja zou wat eerder na bed moeten gaan.
Stoppen met roken en gezond eten
Dan heeft ze na me geluisterdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef Inca het volgende:
[..]
ze maakt nu wel een stokbroodje gezond klaar
Zo'n type is altijd leuk, heb nu de indruk dat er veel achter elkaars rug wordt geluldquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ooit eens in de klas gezeten met een Leroy, trok zich nergens wat van aan, heerlijk type.
Dat zeg je toch niet. Een dame praat zo niet. Wat een slet zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef Kokstra het volgende:
Ingrid en Linda denken dat het een neger is, ze hebben iemand gezien waarvan ze dachten dat hij het was.
Tanja: "Er mag van mij wel een lekkere neger in huis!"
Ze houdt wel van een big bamboequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet. Een dame praat zo niet. Wat een slet zeg
dat laatste heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
Nath : Warm al
Ralph : Ja moet je zien ook wat je allemaal aan hebt
Nath : Wat ik allemaal aan heb
Ralph : Ja...
Nath : Nou, zo warm is het niet, hoor![]()
Ralph loopt weg
Nath : Wat ik allemaal aan heb, tssss, gek!!
Dat wijf spoort niet
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
Nath : Warm al
Ralph : Ja moet je zien ook wat je allemaal aan hebt
Nath : Wat ik allemaal aan heb
Ralph : Ja...
Nath : Nou, zo warm is het niet, hoor![]()
Ralph loopt weg
Nath : Wat ik allemaal aan heb, tssss, gek!!
Dat wijf spoort niet
ja gooi uit die handel
\quote:
nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef jalla het volgende:
wat is dat met leroy?
boppersquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef jalla het volgende:
joost doet raar roept:
papa pappa wordt er nog geneukt tegen dido
Een neger in het huis zou niet misstaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:33 schreef Rica het volgende:
Een Leroy is eigenlijk ook per definitie een negert toch?
Ik ken wel een witte Leroy..... maar die is 6quote:
Het is de Big Brother van de verrassingen... als ik jou was zou ik hem niet vertrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ken wel een witte Leroy..... maar die is 6
Dan zijn ze wel laat normaal is het toch gewoon op maandag?quote:
Dat is juist heb mooie van BB.. niets is er gewoon.. iedere dag komen ze weer voor verassingen te staanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel laat normaal is het toch gewoon op maandag?
Ik vraag me af of ze deze week wel een opdracht krijgen.
er is niks normaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel laat normaal is het toch gewoon op maandag?
Ik vraag me af of ze deze week wel een opdracht krijgen.
Ik zou ze in bed leggen met een po ernaast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef Kolomo het volgende:
Ingrid en Menno mogen zich de komende 3 dagen niet zelfstandig verplaatsen... de rest moet hen de hele tijd dragen enzo...
Ja doet echt haar best om er bij te horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef fantastrick het volgende:
en Tanja zit er weer lekker gezellig bij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |