Je kan het ook omdraaien, de haat zit bij veel mensen diep.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef cuall het volgende:
[..]
ben jij soms ook zwanger?![]()
..en respect moet je verdienen dus laat haar dan maar eens haar best gaan doen
Ik ben het eens met je sign Peterquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zoeken op fok.forum een zondebok regenworm (zie mijn sign).
Als Tanja in beeld is, wordt ze gekleineerd en uitgescholden.
Laat d'r maar eens normaal doen, verdwijnt dat vanzelf. Het is volkomen terecht dat ze gekleineerd wordt, dat domme wicht voegt niks toe daarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieve schat je begint in herhaling te vallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef LuQas het volgende:
Lieske noemt even 84483 merken zonnebrandolie. Zou best wel eens gekort kunnen worden op haar dagloon.
Ja onze snob wil alleen A-merkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef LuQas het volgende:
Lieske noemt even 84483 merken zonnebrandolie. Zou best wel eens gekort kunnen worden op haar dagloon.
dat van dat na de eerste keer zwanger is volgens mij niet waar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
kijk nou zelf naar d'r.... ex-gedetineerde rokende alleenstaande vrow die na de eerste keer sex zwanger is geworden!!!!!!! OPEN YOUR EYES MEN
Typisch nederlands altijd een oordeel over een ander, en vooral niet na je zelf kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
kijk nou zelf naar d'r.... ex-gedetineerde rokende alleenstaande vrow die na de eerste keer sex zwanger is geworden!!!!!!! OPEN YOUR EYES MEN
Ze levelt alleen met Triple A merken.quote:
Wat een gelul. Er zijn 3 hele goede redenen om een hekel aan tanja te hebben:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
Weinig kansquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Typisch nederlands altijd een oordeel over een ander, en vooral niet na je zelf kijken
EINDE discussie
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn 3 hele goede redenen om een hekel aan tanja te hebben:
1. Het is een domme snol die zich op avond 1 zwanger laat spuiten.
2. Ze brengt haar kind in gevaar met haar gerook en verder ongezond leven.
3. Ze is een vieze achterbakse roddelhoer.
Heeft niks met het zoeken naar een zondebok te maken.
Amen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn 3 hele goede redenen om een hekel aan tanja te hebben:
1. Het is een domme snol die zich op avond 1 zwanger laat spuiten.
2. Ze brengt haar kind in gevaar met haar gerook en verder ongezond leven.
3. Ze is een vieze achterbakse roddelhoer.
Heeft niks met het zoeken naar een zondebok te maken.
Het meest frustrerende aan haar vind ik dat ze totaal geen belangstelling in iemand anders kan stellen, zo egocentrisch. (tenzij je het onterecht roddelen over Lieske belangstelling wil noemen) Anders viel het volgens mij best mee....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef jalla het volgende:
buik is boring, en al helemaal uitgekauwd
focus me op de andere bewoners waaraan nog wat te ontdekken valt
omdraaien??? snap niet wat je bedoeld. Wat ik van haar zie en hoor daar kan ik geen respect voor hebben .quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, de haat zit bij veel mensen diep.
Gewoon dat been op 1 plek neerzetten jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:18 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden Rob die opdracht moeten laten doen, schroeft die gewoon zn been eraf
Daar hou ik je aanquote:
Roken valt overigens onder dat egocentrische gedragquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:18 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Het meest frustrerende aan haar vind ik dat ze totaal geen belangstelling in iemand anders kan stellen, zo egocentrisch. (tenzij je het onterecht roddelen over Lieske belangstelling wil noemen) Anders viel het volgens mij best mee....
been los schroeven en er een ei tussen plaatsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:18 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden Rob die opdracht moeten laten doen, schroeft die gewoon zn been eraf
Daar wordt ik ook altijd intens gelukkig vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er toch nog wat fokkers levelen met mijn persoonlijke mening
Lieske zit weer naast Roel
Tanja zit weer naast .... weer alleenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er toch nog wat fokkers levelen met mijn persoonlijke mening
Lieske zit weer naast Roel
Misschien moet ze eens praten met haar bewoners.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef b0ng het volgende:
[..]
Tanja zit weer naast .... weer alleen![]()
ze heeft nauwelijks 6 weken kennis gehad aan die knul.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
dat van dat na de eerste keer zwanger is volgens mij niet waar...
gisteren zei ze ook nog dat ze zwanger werd toen de liefde al aan het verwateren was...
Wat niet wil zeggen dat ik fan van haar ben overigens...![]()
Of als ze kan roddelen, of muizenvallen kan saboterenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens praten met haar bewoners.
Enige keer dat ze d'r bekke roert, is als er bewoners aan háár dingen vragen.![]()
Zou beter voor haar zijn als ze bij de groep ging zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef b0ng het volgende:
[..]
Tanja zit weer naast .... weer alleen![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft nauwelijks 6 weken kennis gehad aan die knul.
ze heeft de eerste de beste menstruatie gemist.
hun relatie was eigenlijk maar 1 week leuk daarna kwamen de problemen al , belde hij niet meer op.
ze hebben helemaal niet zo vaak gesexed, zei ze.
ze slikte geen pil en verzekerde hem dat ze precies wist wanneer wel en wanneer niet te vrijen.
ze wilde hem gewoon aan zich binden, zag dat hij altijd allerlei wijven over de vloer had en dacht...
Ik was er bij gaan zitten, ook al kan ik niet met de opdracht meedoen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou beter voor haar zijn als ze bij de groep ging zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |