Ik vraag me ook af hoe groot de kans is dat die eieren stuk gaan zonder dat ze er echt iets aan kunnen doen... die sneuvelen snel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het echt een giller.. dat met die eieren gaat nooit lukken natuurlijk
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef BigBro000 het volgende:
Lee Roy zender checken... is dat echt gebeurd?
zelfstandig verplaatsen mag niet, van A naar Bquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit gaat lastig worden, want wat valt onder zelfstandig bewegen?
Voorover leunen om je glas van tafel te pakken, mag dat? Naar iemand toeleunen op de bank om iets te fluisteren?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef BigBro000 het volgende:
Lee Roy zender checken... is dat echt gebeurd?
Volgens mij stond er 'verplaatsen' niet bewegen... dacht ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit gaat lastig worden, want wat valt onder zelfstandig bewegen?
Voorover leunen om je glas van tafel te pakken, mag dat? Naar iemand toeleunen op de bank om iets te fluisteren?
Oh ja waar dan, heb jij andere streams? (of kan ik niet meer tellen?)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
Tanja zit weer gezellig bij de rest
Ja maar uit reflex ga je staan als je iets wilt pakken. en bewegen gewoon op de plaats is niet genoeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je mag best bewegen, alleen staan gaat niet lukken (alleen onder de douche)
achter de schermen hebben ze allemaal bandjes met daarop <naam> zender checken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef jalla het volgende:
snap het nog niet met leroy, joost heet eigelijk leroy?, of moet een leeroy spelen?
joost had zich ook al keer versproken met leeftijd, zei 22, maar op site staat 21. maar misschien was joost z,n leeftijd wel; gewoon ff vergeten, dat kan natuurlijk ook
dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef jalla het volgende:
snap het nog niet met leroy, joost heet eigelijk leroy?, of moet een leeroy spelen?
joost had zich ook al keer versproken met leeftijd, zei 22, maar op site staat 21. maar misschien was joost z,n leeftijd wel; gewoon ff vergeten, dat kan natuurlijk ook
ok, dat valt dan weer mee. ik dacht eerst echt helemaal niet bewegen, da's niet te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
zelfstandig verplaatsen mag niet, van A naar B
Was een grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ja waar dan, heb jij andere streams? (of kan ik niet meer tellen?)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |