Heb zelf dat flesje gehad dus dan herken je het snelquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:15 schreef Maerycke het volgende:
Owwww.. nu je het zegt, Anitra van dat flesje.. nu zie ik het ook inderdaad. Ik dacht dat het flesje een dopje was van hetgeen eronder zit.
Ja zo heb ik em dus ook ingepakt, maar hij is echt net iets te dik voor zo'n rooie brievenbus. En hier op het postkantoor doen ze heel moeilijk over dat het precies moet passen, ze willen alles zelf aannemen en je mag niks zelf in de postzakken gooien, dat was de vorige keer toen ik Fresh Farmacy ging versturen ook al zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:30 schreef PeRi het volgende:
Imago je kan 'm ook gewoon heel goed inpakken met een zakje en goed dichttapen en dan in een grote bubbeltjes envelop. Of nog 's inpakken met bubbels. En dan in de bak gooien bij het postkantoor. Komen ze 'm gewoon aan de deur brengen. Zo heb ik ook mijn imperialis gekregen van ehm Nissa Setty volgens mij. Weet niet meer van wie
Zei je nou dat die andere badspulletjes tegenvielen? Ook zonde..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:48 schreef debby1973 het volgende:
Geniet er nog even van Funnie!!!
Zo zit weer helemaal schoon en bepoederd achter de computer.
Ja, viel vies tegen. Was ook maar 2,30 zo'n flesje. Ach maak ik mijn nichtje (12jr) vast wel blij mee. Daar gaan al mijn spulletjes (make-up, parfum enz) die ik niet meer gebruik altijd naar toe. Ze zet dan alles op haar kamertje en is helemaal trots.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zei je nou dat die andere badspulletjes tegenvielen? Ook zonde..
Meenemen naar t postkantoor en daar postzegels kopen ervoor. En dan zeggen dat ie wel past in de bus, je hebt het zelf nog geprobeerd bij je eigen brievenbus thuis. Als ze moeilijk gaan doen. Of probeert ze 'm daar in een nep brievenbus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:51 schreef imago het volgende:
[..]
Ja zo heb ik em dus ook ingepakt, maar hij is echt net iets te dik voor zo'n rooie brievenbus. En hier op het postkantoor doen ze heel moeilijk over dat het precies moet passen, ze willen alles zelf aannemen en je mag niks zelf in de postzakken gooien, dat was de vorige keer toen ik Fresh Farmacy ging versturen ook al zoMisschien op zoek naar een vriendelijker postkantoor ofzo, of stiekem in de postzak gooien als ze niet kijken
Handig zo'n nichtje.. maar wel jammer natuurlijk. Blijkt maar weer dat niets (nou ja.. bijna dan) kan tippen aan Lushquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:54 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ja, viel vies tegen. Was ook maar 2,30 zo'n flesje. Ach maak ik mijn nichtje (12jr) vast wel blij mee. Daar gaan al mijn spulletjes (make-up, parfum enz) die ik niet meer gebruik altijd naar toe. Ze zet dan alles op haar kamertje en is helemaal trots.
Ja echt hoor, zo'n houten plankje met een brievenbusgat erin en dan gaan ze passen! En dat kijken ze je heel boos aan "dat past niet meisjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:55 schreef PeRi het volgende:
Meenemen naar t postkantoor en daar postzegels kopen ervoor. En dan zeggen dat ie wel past in de bus, je hebt het zelf nog geprobeerd bij je eigen brievenbus thuis. Als ze moeilijk gaan doen. Of probeert ze 'm daar in een nep brievenbus?
Hier hebben ze tegenwoordig een klep op de postzak zitten en moet je alsnog proppen, maar je mag wel zelf proppen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:58 schreef imago het volgende:
[..]
Ja echt hoor, zo'n houten plankje met een brievenbusgat erin en dan gaan ze passen! En dat kijken ze je heel boos aan "dat past niet meisje" en dan moet je naar huis om het opnieuw in te pakken
![]()
Laten er nu net alleen maar ouwe knarren en chagerijnige bitches op mijn postkantoor werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
Meen je dat nou![]()
Ik heb ze nog nooit gezien. Maar ik ga dan ook altijd naar de leukste en jongste gozer achter de balie als ik weet dat ie niet helemaal past ofzo. En dan heel naïef en lief kijken, beetje knipperen met de ogen en schattig vragen enzo. Plakt ie zo een postzegel erop en in de bak met dat ding![]()
Die snowcakes! ik ga er gewoon van kwijlen.quote:
Je kan 'm altijd nog in een potje aardbeienjam duwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:16 schreef DarkManta het volgende:
Hebben ze geen Lush product dat je zeg maar uuuh op mijn lul kan smeren en dat je als je gepijpt wordt, dat ze dan zegt, schat wat smaakt jouw lul lekker naar aarbeien of banaan
Iets in die richting...
Jah godverdomme, dan kan ik er net zo goed 2 sneetjes brood erbij doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kan 'm altijd nog in een potje aardbeienjam duwen.
Als ze daar de voorkeur aan geeft, moet je toch maar eens wat aan je relatie gaan doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah godverdomme, dan kan ik er net zo goed 2 sneetjes brood erbij doen
Ja nu wel, en ik kreeg hem ook al direct van Maerycke op msn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:12 schreef Anitra het volgende:
Funnie d'r foto nog een keer:
[afbeelding]
Zie je hem nu wel Sanne?
Blij dat je eindelijk wat slaapt en dat je eerste Lush ervaring een hele goede isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ruik straks naar dream time temple balm mix wat slaapt dat lekker![]()
![]()
jou schuld trutquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
Blij dat je eindelijk wat slaapt en dat je eerste Lush ervaring een hele goede is
icq is ouderwets.quote:
Relax babe!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:00 schreef Shirley het volgende:![]()
Ik zit nu op de Engelse Lush forum te lezen over Aquamarina...meerdere mensen melden dat ze er onderhuidse puistjes van krijgen. Zijn er hier ook mensen die daar last van hebben erdoor?
Zelf gebruik ik het nu zo'n anderhalve week en er is meer onderweg, en dacht juist dat het goed was tegen puistjes. Ik blijf het gebruiken, en hoop dat ik over een tijdje een superglad huidje heb.
Ja, krijg er nog wel wat, maar of dat door Aquamarina komt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef PeRi het volgende:
Dat heb ik.. Maar binnen een dag zijn ze weg wel. Vooral aan de zijkant van mn gezicht, richting mn oren. In een verticale lijn. Ik voel ze wel. Maar ik dacht dat het niet iets te maken zou hebben met Lush? Zeker omdat ze dus wel snel weg zijn
Maar dat was me wel opgevallen ja, die had ik nooit eerder.
Die vind ik nu weer niet overheersen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Potion niet zo lekker. De amandelgeur vond ik iets te overheersend.
Misschien komt het omdat ik echt heel mn lichaam met het proefje had ingesmeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die vind ik nu weer niet overheersen.
Haha, deze smily:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Relax babe!Ik hing ff aan de telefoon
![]()
Oh.. en ik maakte maar een grapje over msn hoor.. ben een beetje melig...
Oke dat is goed, leuheuk, leuheuk!! Volgende week zaterdag? Of zondag, als ie tenminste op zondag geopend isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef Vava het volgende:
@ Sweet16 sorrie dat ik niet op je MSN-berichtje kon reageren, ik moest snel naar de treinmaar we gaan naar Den Bosch
as soon as I see you on MSN dan spreken we af
En bij ons op het postkantoor werken alleen maar ouwe mannengeen leuke jonge postjongens
Maargoed.... en dag werken en alweeer en Lush-topic vol![]()
Vervelend, ik heb dat eigenlijk alleen maar ' s winters een klein beetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef PeRi het volgende:
Dat heb ik.. Maar binnen een dag zijn ze weg wel. Vooral aan de zijkant van mn gezicht, richting mn oren. In een verticale lijn. Ik voel ze wel. Maar ik dacht dat het niet iets te maken zou hebben met Lush? Zeker omdat ze dus wel snel weg zijn
Maar dat was me wel opgevallen ja, die had ik nooit eerder.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:08 schreef Sanne het volgende:
Potion doet het hier erg goed als parfum achter de oorlelletjes.
En gaat zo heeeeeeeeel lang mee.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En hij is nog lang niet op, dus wacht maar even met sturen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Je bent echt gek (maar wel leuk gek!)Ik stuur je nog wel een proefje (vandaag niet, want het postkantoor hier in het dorp is op zaterdag dicht
)
Ok.. ik hoor het wel wanneer het zover isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En hij is nog lang niet op, dus wacht maar even met sturen.
Is zeker niet alleen voor de handen. Is gewoon voor je hele lichaam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Karma zeep is alleen voor de handen, of staat dat een beetje krom op de site?
Hebben ze in Maastricht de Glamrock?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Nugget het volgende:
Voor de geinteresseerden: mijn buit na een dagje Lush in Maastricht!
Gekocht: Back for Breakfast, Ultimate Shine (shampoo bar), Glam Rock Hair Glitter (shampoo bar) en Silky Underwear.
Ik heb een monstertje van Narcotic Frozen meegekregen. Iemand enig idee wat het is en hoe te gebruiken? Ben vergeten wat de verkoopster zei. Ook iets van dat je het zo kunt gebruiken maar ook in de vriezer kunt zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |