Blij dat je eindelijk wat slaapt en dat je eerste Lush ervaring een hele goede isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ruik straks naar dream time temple balm mix wat slaapt dat lekker![]()
![]()
jou schuld trutquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
Blij dat je eindelijk wat slaapt en dat je eerste Lush ervaring een hele goede is
icq is ouderwets.quote:
Relax babe!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:00 schreef Shirley het volgende:![]()
Ik zit nu op de Engelse Lush forum te lezen over Aquamarina...meerdere mensen melden dat ze er onderhuidse puistjes van krijgen. Zijn er hier ook mensen die daar last van hebben erdoor?
Zelf gebruik ik het nu zo'n anderhalve week en er is meer onderweg, en dacht juist dat het goed was tegen puistjes. Ik blijf het gebruiken, en hoop dat ik over een tijdje een superglad huidje heb.
Ja, krijg er nog wel wat, maar of dat door Aquamarina komt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef PeRi het volgende:
Dat heb ik.. Maar binnen een dag zijn ze weg wel. Vooral aan de zijkant van mn gezicht, richting mn oren. In een verticale lijn. Ik voel ze wel. Maar ik dacht dat het niet iets te maken zou hebben met Lush? Zeker omdat ze dus wel snel weg zijn
Maar dat was me wel opgevallen ja, die had ik nooit eerder.
Die vind ik nu weer niet overheersen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Potion niet zo lekker. De amandelgeur vond ik iets te overheersend.
Misschien komt het omdat ik echt heel mn lichaam met het proefje had ingesmeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die vind ik nu weer niet overheersen.
Haha, deze smily:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Relax babe!Ik hing ff aan de telefoon
![]()
Oh.. en ik maakte maar een grapje over msn hoor.. ben een beetje melig...
Oke dat is goed, leuheuk, leuheuk!! Volgende week zaterdag? Of zondag, als ie tenminste op zondag geopend isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef Vava het volgende:
@ Sweet16 sorrie dat ik niet op je MSN-berichtje kon reageren, ik moest snel naar de treinmaar we gaan naar Den Bosch
as soon as I see you on MSN dan spreken we af
En bij ons op het postkantoor werken alleen maar ouwe mannengeen leuke jonge postjongens
Maargoed.... en dag werken en alweeer en Lush-topic vol![]()
Vervelend, ik heb dat eigenlijk alleen maar ' s winters een klein beetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef PeRi het volgende:
Dat heb ik.. Maar binnen een dag zijn ze weg wel. Vooral aan de zijkant van mn gezicht, richting mn oren. In een verticale lijn. Ik voel ze wel. Maar ik dacht dat het niet iets te maken zou hebben met Lush? Zeker omdat ze dus wel snel weg zijn
Maar dat was me wel opgevallen ja, die had ik nooit eerder.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:08 schreef Sanne het volgende:
Potion doet het hier erg goed als parfum achter de oorlelletjes.
En gaat zo heeeeeeeeel lang mee.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En hij is nog lang niet op, dus wacht maar even met sturen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Je bent echt gek (maar wel leuk gek!)Ik stuur je nog wel een proefje (vandaag niet, want het postkantoor hier in het dorp is op zaterdag dicht
)
Ok.. ik hoor het wel wanneer het zover isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En hij is nog lang niet op, dus wacht maar even met sturen.
Is zeker niet alleen voor de handen. Is gewoon voor je hele lichaam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Karma zeep is alleen voor de handen, of staat dat een beetje krom op de site?
Hebben ze in Maastricht de Glamrock?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Nugget het volgende:
Voor de geinteresseerden: mijn buit na een dagje Lush in Maastricht!
Gekocht: Back for Breakfast, Ultimate Shine (shampoo bar), Glam Rock Hair Glitter (shampoo bar) en Silky Underwear.
Ik heb een monstertje van Narcotic Frozen meegekregen. Iemand enig idee wat het is en hoe te gebruiken? Ben vergeten wat de verkoopster zei. Ook iets van dat je het zo kunt gebruiken maar ook in de vriezer kunt zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |