Als ie net zo stinkt als de Cosmetische Krijger: veel ruikplezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:34 schreef PeRi het volgende:
Ik ga vanavond Mask of Magnaminty proberen!
mods wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef Aventura het volgende:
Je kan wel quoten uit gesloten topics. Gewoon op de quoteknop drukken en dan datgeen wat je zit cut/pasten naar het nieuwe topic
quote:Code #35 Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
dat is best kut als er linkjes en dergelijke in staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik niet wist..
Nou ja, dan cut/paste je toch en zet je het geheel tussen 2 quotetagjes
Wow.. die winkel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:05 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er een paar in de OP gezet; de rest staat hier.
Wie grote exemplaren wil kan me ff mailen.
Met dank aan Djen die de meeste heeft genomen.
Aha...dat snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Sanne het volgende:
We doen eigenlijk nooit namen bij de foto's zetten.
Motto is altijd; dan had je er maar bij moeten wezen.
Maar ik vind het niet zelf niet erg, ben die kleine linksonderaan.
Blij dat Reese me even heeft opgetild bij de kassa.
En ik moet daar om lachenquote:
Lekker hea? Zo'n zalig fris gevoelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef PeRi het volgende:
Mn gezicht tintelt helemaal van MoM. Wat een sterk én lekker spul. Ik wil zo blijven rondlopen als een marsmannetje
Ik heb de nieuwe Engelse Lushkrant op het station laten liggen, legde het naast me neer toen de metro kwam om mn tas te pakken en ben zo weggelopen. Zag het zo uit het raam liggen op het bankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef debby1973 het volgende:
Zo, wat een saai bad zeg! Heb mijn lushkrantje ondertussen maar gelezen.
Even doorzetten meid. Ik mocht een aantal weken niet in bad, laat staan met Lush. Heb met Funnie dagen zitten kleppen hoe erg ik dat miste. Maar toen het eindelijk zover was was het ook geweldig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef debby1973 het volgende:
Zo, wat een saai bad zeg! Heb mijn lushkrantje ondertussen maar gelezen.
Ik hoop met je mee. Maar geen hint ofzo dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:59 schreef Maerycke het volgende:
Shirley: Wat vervelend dat je het nog niet hebt!Ik zal de pakketcode opscharrelen om te controleren waar het pakje gebleven is, maar stiekem hoop ik toch dat het er morgen is hoor.
![]()
Nou vooruit.. één dan... Er zit een proefje Aqua Marina in de envelop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Maar geen hint ofzo dus?![]()
![]()
Super!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou vooruit.. één dan... Er zit een proefje Aqua Marina in de envelop.
Damn.. klinkt redelijk ernstig, Debby! Zoiets oplopen door een simpel zalfje verwacht je natuurlijk ook nooit. Heb je de producent hiervan al gemaild hierover of stond het inderdaad in de gebruiksaanwijzing? Ik vind het best eigenaardig eigenlijk dat het dan zomaar verkocht mag worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef debby1973 het volgende:
Als de medicijnen gaan werken mag ik misschien volgende week weer in bad met lush. Ik heb nu teveel kapot gebrabt in mijn slaap. Het kon 6 tot 8 weken duren voordat mijn huid weer helemaal van die schimmel hersteld is. Begrijp echt niet hoe dit kan gebeuren met een zalfje dat gewoon overal te koop is. Maar ben gelukkig niet allergisch voor lush!!! Dat was nog veel erger geweest.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:02 schreef jessie het volgende:
Nee ik heb nog wat karma stukjes en ik vind t dus niks. Als ik jou er blij mee kan maken...ja dus
Mail mij ff op bojanneke@tiscali.nl voor je adres enzo.
Ok dan! In plaats dat ik dit nu eerder roep trouwens.. ik ben vandaag nog bij het postkantoor geweest. Mail je me jouw adres even? Mailadres staat in het profielquote:
Zit er niet in!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:15 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook wel Karma proberen, maar goed..wie weet zit dat al bij m'n verrassingspakket van Maerycke.
Ah...wat vind je wel lekker dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zit er niet in!Ik wilde je niet iets geven wat ik zelf niet lekker vond...
Ja nee, laten we één ding per dag doen zeg maar. Als het er morgen nog niet is, noemen we weer iets nieuws..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah...wat vind je wel lekker dan?
Ik blijf het proberen
Whaha....oké... dan ga ik me zo nog maar even verwennen met wat ik al heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja nee, laten we één ding per dag doen zeg maar. Als het er morgen nog niet is, noemen we weer iets nieuws..
Donequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok dan! In plaats dat ik dit nu eerder roep trouwens.. ik ben vandaag nog bij het postkantoor geweest. Mail je me jouw adres even? Mailadres staat in het profiel
OMFG! Ik wil niet weten wat het allemaal gekost heeft! Ik ben zó jaloers op je!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:20 schreef Sanne het volgende:
Ja tijd voor lijstjes!!!
Takka!![]()
Dingen die ik heb (gehad):
Soap
Angel's Delight (4)
Alkmaar *
Bohemian
Cereology
Figs and Leaves
Ginger *
Honey I Washed The Kids
Karma *
Miranda (2)
Rock Star (3)
I Should Coco (2)
Sea Vegetable
Noriko *
Soap Sod *
Ooh La la *
Snowcake (3) (van Funnie uit Dusseldorf, via Anitra! en een keer van Lotje uit Maastricht )
Extra Virgin Olive (tx Peri)
Bath Balls
Sicilian
Youki Hi
Bon Bomb
Think Pink
Sex Bomb
Two Timing Tart (2)
Christmas Cracker
Creamy Candy Bath (3)
Melting Marshmellow Moment (2)
Auntie Pamela
In The Nude
Something Wicked This Way Comes
Summer Blues *
Shampoo
Big Natural Shampoo
Irrisistible Bliss
Ultimate Shine
Reincarnate *
Seanick
Soft
I love Juicy
Conditioner
American Dream Hair Conditioner
Retread Hair Conditioner
H'Suan Wen Hua Hair Treatment
Jungle
Shower stuff
Happy for SAD Shower gel
Flying Fox Shower gel
Freeze Shower gel
The Olive Branch Shower gel
Massagebars
Therapy Massage Bar
Each Peach Massage Bar *
Cosmic Dreamcatcher Massage Bar
Shimmy Shimmy
Fever
Face Care
Angels on Bare Skin
Aquamarina (2)
Coalface Natural Facial Cleanser *
Fresh Farmacy *
Baby Face
Breath of Fresh Air toner
Afterlife *
Imperialis
Celestial
Skin's Shangri La *
Enchanted Eye Cream
Mirror Mirror Neck Cream
Skin Care
Aqua Mirabilis
The Soft Touch
You Snap The Whip
Helpin Hands
Fair Trade Foot Lotion
Lip & Temple balms
Lite Lip Balm
Tea Tree Lip Balm
Flying Fox Temple Balm
Deoderant
T'eo
Oxeo Cube
Fresh
Love Lettuce
Catastrophe Cosmetic *
Ayesha *
Crash Course in Skin Care *
Powder
Candy Fluff
Bare Naked Lady (tx Anitra)
Gifts
Happy Bath Gift Set
Think Pink Gift Set
Counting Sheep (cadeautje voor vriendinnetje)
Rock chick (2) (cadeautjes voor vriendinnetjes)
Vanilla Bod (cadeautje voor vriendinnetje)
Blossom (cadeautje voor vriendinnetje)
* = monstertjes
Lijkt het minder in kleine lettertjes?![]()
I stopped countingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
OMFG! Ik wil niet weten wat het allemaal gekost heeft! Ik ben zó jaloers op je!
Koop maar een Gift Box voor me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
PeRi, je bent te goed voor deze wereld
Waar ruikt het naar? Kan je dat omschrijven?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef PeRi het volgende:
Anders wil ik ook wel een stukje Karma naar je opsturen Shirley? Mail anders je adres even naar; madhoe [at] aliasweb [.] nl.
quote:
Het is het beetje het luchtje wat je ruikt als je zo'n Oosters / Chinees winkeltje binnenstapt. Waar ze wierook verkopen enzo... Does that ring a bell?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waar ruikt het naar? Kan je dat omschrijven?
Uhhh tsja, sinaasappelbloesem en lavendel tegelijk. Oosters.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waar ruikt het naar? Kan je dat omschrijven?
Laat dan maar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is het beetje het luchtje wat je ruikt als je zo'n Oosters / Chinees winkeltje binnenstapt. Waar ze wierook verkopen enzo... Does that ring a bell?
Peri heeft vast nog wel wat voor jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben nut e laat zeker, als ik zeg dat ik een enorme karma addict ben..!
Dat werd het ook en afgewezen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, ik dacht dat er ergens wat werd aangeboden..
Veel plezier Justme!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef just me het volgende:
* just me gaat even douchen met Back for Breakfast
het is een heel klein stukje, en heb 'm al aan iemand beloofd.. sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef bibi het volgende:
Mag ik snowcake van je overnemen?
Jammerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is een heel klein stukje, en heb 'm al aan iemand beloofd.. sorry
Lekker he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto's allemaal!
Ik heb net gedoucht met Snowcake en ik vind hem helemaal geweldig! Dussuh, sorry Sanne...
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Lekker he?
Ik heb gelukkig genoeg om het tot de nieuwe Snowcakes te reddden.
Het is gisteren bevestigd: Snowcake komt definitief terug met de kerst.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:39 schreef Sanne het volgende:
Het is gisteren bevestigd: Snowcake komt definitief terug met de kerst.
Ook niet als je weet dat ie met kerst er weer is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:50 schreef Maerycke het volgende:
Ik durf mijn snowcake in bijbehorend doosje nog steeds niet te gebruiken
een roulatieschema!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef imago het volgende:
Ik ben echt erg: ik heb een roulatieschema gemaakt voor het gebruik van zeepjes en shampooIk vind namelijk alles even lekker en ik vind dat ieder zeepje of shampoostuk evenveel aandacht verdient
Dat had ik vroeger ook met knuffels. Er was 1 lievelingsknuffel maar de rest moest allemaal evenveel aandacht krijgen en allemaal apart gedag worden gezegd voor het slapen. Anders werd er misschien eentje verdrietig.
En zo denk ik nu ook over zeepjes en ik wil geen verdrietige zeepjes
Dat neem ik me al maanden voor. Maar er gaat niets op. En er komt toch steeds meer bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Maerycke het volgende:
Imago.. wat schattigIk ben zo bruut om veel zepen en douchegels gewoon te negeren eigenlijk. Heb wel besloten dat ik voorlopig aan douchegels en zepen niets meer mag bestellen, totdat het merendeel op is
Ach, wat een luxeprobleem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Even doorzetten meid. Ik mocht een aantal weken niet in bad, laat staan met Lush. Heb met Funnie dagen zitten kleppen hoe erg ik dat miste. Maar toen het eindelijk zover was was het ook geweldig!
Nou het was geen luxeprobleem hoor. Ik stierf van de pijn en was er met geen mogelijkheid meer zelf uitgekomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ach, wat een luxeprobleem!
Ik heb geen bad![]()
Ik heb liever geen bad dan wat Debby nu door moet maken of wat Sanne door gemaakt heeft al weet ik dat niet precies, maar als ik zo hier boven lees is dat erg kl*te geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ach, wat een luxeprobleem!
Ik heb geen bad![]()
Ik ben heel blij met het ruilsysteem want gaan mijn verdrietige zeepjes naar mensen die ze heel veel liefde gevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat neem ik me al maanden voor. Maar er gaat niets op. En er komt toch steeds meer bij.
Dat dacht ik dus ook. Dan maar geen bad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb liever geen bad dan wat Debby nu door moet maken of wat Sanne door gemaakt heeft al weet ik dat niet precies, maar als ik zo hier boven lees is dat erg kl*te geweest
Ik zeg Snowcake iedere avond welterusten. Alleen Angels Delight is een beetje jaloers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met het ruilsysteem want gaan mijn verdrietige zeepjes naar mensen die ze heel veel liefde geven
niet tragisch, herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:00 schreef Maerycke het volgende:
Mijn mandje staat tegenwoordig in de woonkamer, zodat ik telkens even kan snuffelen zonder ermee te hoeven sjouwen. Is dat tragisch of niet?
Nee dat is slim! Ik loop iedere dag een paar keer stiekem de trap op om even te ruiken op de badkamer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:00 schreef Maerycke het volgende:
Mijn mandje staat tegenwoordig in de woonkamer, zodat ik telkens even kan snuffelen zonder ermee te hoeven sjouwen. Is dat tragisch of niet?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef Kyara het volgende:
Hier slingert alles door het huis. Naast de pc staat een potje Mask of Magnaminty en Silky Underwear en de Snowcake gaat vanavond mee naar bed denk ik.
*wacht*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef Anitra het volgende:
.
Beneden heb ik eigenlijk niks liggen, behalve de enveloppen die deur nog uit moeten.
Nee zeker niet. Je betaalt een paar euro extra voor de doos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
die grote dozen, zijn die nu relatief gezien goedkoper dan de losse aanschaf van producten?
quote:Ik zeg Snowcake iedere avond welterusten. Alleen Angels Delight is een beetje jaloers.
quote:Ik ben echt erg: ik heb een roulatieschema gemaakt voor het gebruik van zeepjes en shampooIk vind namelijk alles even lekker en ik vind dat ieder zeepje of shampoostuk evenveel aandacht verdient
quote:verdrietige zeepjes
quote:Mijn Angel Delight was ook jaloers dus die heb ik naar Kyara gestuurd en daar heeft hij het veel meer naar zijn zin smsde hij
Als ik niet al ingewijd was in het Lush-gebeuren en jullie irl gezien had, dan zou ik echt aan jullie mentale gesteldheid twijfelenquote:Mijn mandje staat tegenwoordig in de woonkamer, zodat ik telkens even kan snuffelen zonder ermee te hoeven sjouwen. Is dat tragisch of niet?
Ik ben jaloers. Ik heb altijd al een badkamer willen hebben die ik zo in kan lopen. (Dan wel via mijn slaapkamer). Ach ja. Ik heb nu een douche die ook een toilet isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik dan even pimpen met mijn badkamer die aangrenzend is aan de woonkamer? En dat ik alleen maar een deur open hoef te zetten om mijn Lush-spulletjes te zien en te ruiken?
Ik heb daarnet toevallig een stukje Rockstar in m'n kamer neergelegen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een blokje rockstart op de kast naast mijn slaapkamerdeur, als ik eruit loop moet ik heel even snuffelenn..
Echt wel, ik heb er net zelfs m'n haar mee gewassen, maar daar is ie natuurlijk niet voor bedoeld!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb er net zelfs m'n haar mee gewassen, maar daar is ie natuurlijk niet voor bedoeld!Stroef als wat, maar in combinatie met American Cream ruikt m'n haar naar die combi...heerlijk!
volgens kij hebben ze alleen ultralight dagcreme met sunblock. ze kunnen nog geen niet-op dieren geteste of anderszins lushwaardige zonneprotectiefactoren krijgen om in gewone zonnemelk te verwerken.quote:Als ik onder de zonnebank uit komt, smeer ik me altijd in met een cream, of Dream Cream, of skin sin. Maar is er ook een creme die goed is om op te smeren, voordat je gaat zonnen? Volgens mij niet of niet wel
en meteen vragen om schadevergoedingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:52 schreef ymme het volgende:
Doe er eens een mailtje over naar Lush. Het klinkt idd heel vaag imago.
Dat gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
en meteen vragen om schadevergoeding
Huilie!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:10 schreef imago het volgende:
Ja en nou wil ik hier ook nog even spuien dat ik pissig ben vanwege het hele houdbaarheidsverhaal! (Ik ben zo boos dat ik het overal en aan iedereen wil vertellen en een zo groot mogelijk publiek wil bereiken)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef Reese het volgende:
[..]
Huilie!Ga bij je moeder klagen ofzo
![]()
Wat wile je voor die twee stukken hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja.
ik heb een stukkie angel's delight, en een stuk demon in the dark, die maar zielig liggen te liggen en jaloers zijn op mijn andere zeepjes, omdatd aar wel mee gedouched wordt.
ze zijn heel lief en zoetjes. iemand interesse?
geen idee, iets anders l;euks..?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef bibi het volgende:
[..]
Wat wile je voor die twee stukken hebben?
hoe lief..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef karoltje het volgende:
Goed, loop ik op de Ponte Rialto (beroemdste brug van Venetie). Ik baan me een weg tussen de vele afschuwelijke souvernirswinkeltjes, ZIT DAAR INEENS EEN LUSH WINKELTJE TUSSEN! Ik was shocked!
En mijn vriendje heeft voor mn vakantie allemaal lieve lush-dingetjes voor me gekocht.
Er zitten er zelfs 2 in Venetie! Ik ga ze volgende week allebei opzoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef karoltje het volgende:
Goed, loop ik op de Ponte Rialto (beroemdste brug van Venetie). Ik baan me een weg tussen de vele afschuwelijke souvernirswinkeltjes, ZIT DAAR INEENS EEN LUSH WINKELTJE TUSSEN! Ik was shocked!
En mijn vriendje heeft voor mn vakantie allemaal lieve lush-dingetjes voor me gekocht.
Zoals? Ik heb namelijk zelf niet iets over, of iets wat ik niet meer wil hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geen idee, iets anders l;euks..?
Omdat ik ging interrailen heeft ie voeten-spulletje gekocht voor moeie voetjesquote:
dat heb je niet van mijquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef just me het volgende:
ik ben geloof ik wel aangestoken door imago..
ff nadenken wat ik dan zou willen hebben ervoor,d at vind ik zo moeilijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar er is ook nog zoiets als geld
Ik kan je er ook wat geld voor geven
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef ymme het volgende:
Ik wacht met veel geduld
Ik kan niet wachten op
Als je het weet hoor ik het graag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ff nadenken wat ik dan zou willen hebben ervoor,d at vind ik zo moeilijk
De combinatie BIG met Retread, geen geweldig veel/mooi volume aan je haarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef Cheesecake het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat ik de volgende keer ga kopen als ik bij Lush kom:
- Enzymion
- Ocean Salt
- Mask of Magnaminty
- Dream Cream
- Figs and Leaves, Miranda, I should Coco en Demon in the Dark.
- Misschien American Cream (ik weet niet of dit wel geschikt is voor mijn soms wat volumeloze haar).
Zolang je die twee niet omwisselt kan het geen kwaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef imago het volgende:
Oh ik doe met zo'n potje dus echt max anderhalve maand. Maar ik ben ook zo iemand die meteen een halve fles shampoo leeggiet en de halve pot pindakaas op 1 boterham smeert, dus ik ben gewoon een niet-representatieve grootgebruiker.
mits kauwgom in je haarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang je die twee niet omwisselt kan het geen kwaad.
Ja bedankt hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef bibi het volgende:
heb je al post gehad Ymme?
Dan nog bedankt ik voor shampoo op m'n broodquote:
Ik moest hier, heel puberaal, eventjes om grinnikenquote:
ik ook, maar ik dacht, ik zeg nu even niksquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest hier, heel puberaal, eventjes om grinniken
Is goed! Deal!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:23 schreef Funnie het volgende:
dank je wel kyara! Zou jij wat voor mij willen doen?
Een italiaanse lush krantje willen mee nemen? Tsjechische zijn op. Maar ik ga volgende week nog een keer. Ik hoop dat ze dan nieuwen hebben. Neem ik 1 voor jou mee...Annemiek
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:29 schreef bibi het volgende:
Funnie ik heb je ook gemaild ivm de snowcake.
Ik heb hem nu twee maanden en hij is nog voor 1/4 vol.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef Cheesecake het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang Herbalism ongeveer mee gaat? Ik vind nl. dat het best snel op gaat, of ligt dat aan mij? Ik vind het trouwens 'vreemd' in het gebruik, ik krijg zo'n dun groen papje maar als ik het op mijn gezicht aanbreng worden het korreltjes, niet soppig/schuimig ofzo, is dat wel goed? Hoe gebruiken jullie het?
Het is Temptation.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja bedankt he![]()
![]()
Het rukt onwijs lekkerBen alleen even de naam kwijt
![]()
had ik ook met karma komba.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef bibi het volgende:
Ik heb net mijn bestelling binnen
Alleen mijn shampooblok past niet in de daarvoor bestemd en meebesteld doosje...nouja zeg..
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
had ik ook met karma komba.
tijdje gebruiken, hij krimpt vanzelf wel
mijn new welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef ymme het volgende:
Alle shampoobars, passen in het begin niet in het tinnenblikje.![]()
Wil je weten wat er allemaal in een beautycase kan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga morgen puzzelen met al mijn Lushspul en m'n beautycase
Jullie begrijpen natuurlijk dat alles gewoon mee moet he?
Overal plastic zakjes omheen en voorzichtig rangschikken in de beautycase, mijn kindjes.
En dan vrijdag de Alpen over om ook in Umbrië lekker van Lush te kunnen genieten
Ebay!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kom je aan dat soort dingen dan?
Aha...vandaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef Anitra het volgende:
Ja dat zijn discons, die zijn uit de collectie weet ff geen ander woord
Zei zij terwijl ze verschrikkelijk jaloers is ondertussen
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:14 schreef Maerycke het volgende:
Shirley.. wat fijn dat je het eindelijk hebt!
De 13 Rabbits ruikt inderdaad naar chocolade.. maar dan echte.. en veel beter dan de Whipstick. Dat het ooit het assortiment is gehaald, is me een raadsel. De Potion ruikt naar amandelen (en voor de mensen die het kennen vergelijkbaar met Almond Kisses dus).
Anitra: Wil je ook proefjes dan?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je bent geweldig!![]()
Dit wil ik vaker doen
Ik ga zo meteen dingen uitproberen
En ik had pret met het uitpakken net! Het was zo goed verpakt dat het steeds ff duurde voor ik eraan kon snuffelen. Ik voelde me weer een kind die dolblij met z'n verjaardagscadeautjes is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb alleen al veel pret gehad bij het maken van het pakje. Ik heb inmiddels zoveel Lush dat ik niet meer wist wat ik moest kiezen om mee te sturenGelukkig heb je maar 2 dingen zelf al. Leuk!
Foto!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
Dankjewel Jessie!
Ik heb mn haar geknipt. Nu kan ik efficiënter gebruik maken van mn Retread en haarmaskers. Er zit zowat geen haar meer op mn hoofd.
Wat zij zegtquote:
quote:
Leuk!!!quote:
Leuk!!!!quote:
Over een naam voor badderen met zemelen: wat dacht je van een Bran New Day Bath Ballistic? =Dquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:40 schreef Anitra het volgende:
Ik moet steeds aan de familie knots denken: Zit toch niet zo te zemelen!
Is Knots Bath niet isDan moet er eigenlijk nog een kloddertje roze bij
Hmm tijd voor nieuwe foto's in de OP? Wil geheel vrijwillig wel even een foto maken van mijn collectie
Ik zeg nog steeds sorry als ze per ongeluk van bed vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef Kyara het volgende:
Dat met die knuffels herken ik trouwens ook
Mag niet van Hillary!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
mental note maakt: haar met rockstar proberen te wassen.
Whahaha, koel! Een smile met een kuikentje op z'n hoofdquote:
Ik zou wel graag een stuk(je) Snowcake willenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga morgen MISSCHIEN naar de stad dus dan zou ik weer wat 'custom buys' kunnen doen (snowcake angels delight, temptation, spicemountain of iets anders?)
Dus iedereen die wat wil moet het maar even laten weten.
Hoiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga morgen MISSCHIEN naar de stad dus dan zou ik weer wat 'custom buys' kunnen doen (snowcake angels delight, temptation, spicemountain of iets anders?)
Dus iedereen die wat wil moet het maar even laten weten.
Kaneel, speculaas, kruidnagel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar ruikt spice mountain naar?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi mag ik even huilen
Net naar de kapper geweest en van tevoren al weer hele plukken haar eruit gehaald. Zit ik daar: "Ja, ik kan wel zien dat je haaruitval hebt". En thuis even naspoelen om de losse haartjes eruit te halen; wéér een handvol
.
Ik word een beetje moedeloos
Kom op meidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi mag ik even huilen
Net naar de kapper geweest en van tevoren al weer hele plukken haar eruit gehaald. Zit ik daar: "Ja, ik kan wel zien dat je haaruitval hebt". En thuis even naspoelen om de losse haartjes eruit te halen; wéér een handvol
.
Ik word een beetje moedeloos
Ze verkopen het alleen per 100 gram of meer toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan wil ik wel een klein stukje spice mountain. hoeft geen blok van 100 gram of meer te zijn hoor..
als het kan..
Volgens mij had je mij een proefje Potion beloofd. Maar heel zeker weet ik het ook niet meer (misschien is de wens de vader van de gedacht in dit gevalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:09 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb trouwens behalve Xcuzme en Anitra nog iemand wat toegezegd (althans het staat me bij en ik pieker me gek en heb ook al van alles terug gelezen, maar ik kan het dus niet vinden). Dus.. mocht iemand ergens op zitten te wachten, kan die iemand zich wellicht even melden?
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het forum bij jullie ook zo tergend langzaam?
Ik heb geen idee Lotjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef lotje11 het volgende:
Wat heb je dan XcuzMe? Haarziekte, huidziekte, hypothyreiodie, stress?
Ja, die in ieder geval en nog eentje met 5 hoofdletters (quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:08 schreef lotje11 het volgende:
Welke hormonen, of weet je dat niet? TSH? oestrogeen? testosteron?
Sterkte iig!
Maar dan is het dus al best lang? Dat je haar uitvalt? En het is geen optie om de pil te blijven slikken ?quote:
Shampoo for blonder hair with camomile and marigold. wet hair, rub bar over your head, massage up a lather and rinse. Use regulary for beautiful, naturral blonde colour.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:18 schreef lotje11 het volgende:
hmm is het voor blondjes? dan kan ik er misschien wel wat mee?:P
Serveren met een kerriesausjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
en hoe gebruik je het trouwens?
ik krijg er wel meer volume van. Mijn haar wordt er minder zwaar door, en ik kan het makkelijk in model krijgen. Ik heb al een 2e pot gekocht. en er zullen er nog meerdere volgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:51 schreef Kyara het volgende:
Big is inderdaad vrij irritant in gebruik. Ik vind het op zich wel fijn spul maar ik weet niet precies of ik er nou echt big hair van krijg.
Op zich wel fijn spul maar ik weet niet of ik -als deze op is- een 2e pot zou kopen.
En nog een stuk snowcakequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:59 schreef ymme het volgende:
Ik wil graag de temptation
morgaine21: Ik heb je een mail gestuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |