quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef Kyara het volgende:
Hier slingert alles door het huis. Naast de pc staat een potje Mask of Magnaminty en Silky Underwear en de Snowcake gaat vanavond mee naar bed denk ik.
*wacht*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef Anitra het volgende:
.
Beneden heb ik eigenlijk niks liggen, behalve de enveloppen die deur nog uit moeten.
Nee zeker niet. Je betaalt een paar euro extra voor de doos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
die grote dozen, zijn die nu relatief gezien goedkoper dan de losse aanschaf van producten?
quote:Ik zeg Snowcake iedere avond welterusten. Alleen Angels Delight is een beetje jaloers.
quote:Ik ben echt erg: ik heb een roulatieschema gemaakt voor het gebruik van zeepjes en shampooIk vind namelijk alles even lekker en ik vind dat ieder zeepje of shampoostuk evenveel aandacht verdient
quote:verdrietige zeepjes
quote:Mijn Angel Delight was ook jaloers dus die heb ik naar Kyara gestuurd en daar heeft hij het veel meer naar zijn zin smsde hij
Als ik niet al ingewijd was in het Lush-gebeuren en jullie irl gezien had, dan zou ik echt aan jullie mentale gesteldheid twijfelenquote:Mijn mandje staat tegenwoordig in de woonkamer, zodat ik telkens even kan snuffelen zonder ermee te hoeven sjouwen. Is dat tragisch of niet?
Ik ben jaloers. Ik heb altijd al een badkamer willen hebben die ik zo in kan lopen. (Dan wel via mijn slaapkamer). Ach ja. Ik heb nu een douche die ook een toilet isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik dan even pimpen met mijn badkamer die aangrenzend is aan de woonkamer? En dat ik alleen maar een deur open hoef te zetten om mijn Lush-spulletjes te zien en te ruiken?
Ik heb daarnet toevallig een stukje Rockstar in m'n kamer neergelegen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een blokje rockstart op de kast naast mijn slaapkamerdeur, als ik eruit loop moet ik heel even snuffelenn..
Echt wel, ik heb er net zelfs m'n haar mee gewassen, maar daar is ie natuurlijk niet voor bedoeld!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb er net zelfs m'n haar mee gewassen, maar daar is ie natuurlijk niet voor bedoeld!Stroef als wat, maar in combinatie met American Cream ruikt m'n haar naar die combi...heerlijk!
volgens kij hebben ze alleen ultralight dagcreme met sunblock. ze kunnen nog geen niet-op dieren geteste of anderszins lushwaardige zonneprotectiefactoren krijgen om in gewone zonnemelk te verwerken.quote:Als ik onder de zonnebank uit komt, smeer ik me altijd in met een cream, of Dream Cream, of skin sin. Maar is er ook een creme die goed is om op te smeren, voordat je gaat zonnen? Volgens mij niet of niet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |