abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:03:32 #126
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29375135
Oh god.. ik dacht dat ik de enige zwaar verslaafde gek was...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:03:32 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29375136
Hier slingert alles door het huis. Naast de pc staat een potje Mask of Magnaminty en Silky Underwear en de Snowcake gaat vanavond mee naar bed denk ik.
pi_29375291
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef Kyara het volgende:
Hier slingert alles door het huis. Naast de pc staat een potje Mask of Magnaminty en Silky Underwear en de Snowcake gaat vanavond mee naar bed denk ik.

ik heb wel een mandje naast bed staan met wat zeepjes en n massagebar, soms snuffelt dat wel fijn..

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirjam op 02-08-2005 23:32:28 ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:08:40 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29375372
Ik heb de Think Pink hoedendoos naast mijn bed staan, hoef mijn hoofd er niet in te duwen om het te ruiken.
Mijn slaapkamer ruikt zelfs nog lekkerder dan de badkamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29375557
ik heb de badkamer deur open en de slaapkamer ook. Op de slaapkamer liggen de massagebars, pied de pepper, Lemony flutter en Helping hands.
Beneden heb ik eigenlijk niks liggen, behalve de enveloppen die deur nog uit moeten.
pi_29376376
die grote dozen, zijn die nu relatief gezien goedkoper dan de losse aanschaf van producten?
pi_29376387
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef Anitra het volgende:
.
Beneden heb ik eigenlijk niks liggen, behalve de enveloppen die deur nog uit moeten.
*wacht*
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:36:15 #133
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29376563
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
die grote dozen, zijn die nu relatief gezien goedkoper dan de losse aanschaf van producten?
Nee zeker niet. Je betaalt een paar euro extra voor de doos.
Maar dat was het me wel waard.

De enige dingen die goedkoper zijn dan los zijn de soapstacks.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:37:09 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29376603
quote:
Ik zeg Snowcake iedere avond welterusten. Alleen Angels Delight is een beetje jaloers.
quote:
Ik ben echt erg: ik heb een roulatieschema gemaakt voor het gebruik van zeepjes en shampoo Ik vind namelijk alles even lekker en ik vind dat ieder zeepje of shampoostuk evenveel aandacht verdient
quote:
verdrietige zeepjes
quote:
Mijn Angel Delight was ook jaloers dus die heb ik naar Kyara gestuurd en daar heeft hij het veel meer naar zijn zin smsde hij
quote:
Mijn mandje staat tegenwoordig in de woonkamer, zodat ik telkens even kan snuffelen zonder ermee te hoeven sjouwen. Is dat tragisch of niet?
Als ik niet al ingewijd was in het Lush-gebeuren en jullie irl gezien had, dan zou ik echt aan jullie mentale gesteldheid twijfelen
pi_29376628
hm, okay. ik was namelijk in de vberonderstelling dat ze dan relatief goedkoper zouden zijn.
leek me althans logisch. maar j krijgt er toch wel zo een 10 procent bon bij?
nuja, maakt het voor mij alweer aantrekkelijker alles los te kopen, gezien ik geen bad heb.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:43:20 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29376873
Mag ik dan even pimpen met mijn badkamer die aangrenzend is aan de woonkamer? En dat ik alleen maar een deur open hoef te zetten om mijn Lush-spulletjes te zien en te ruiken?

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:45:49 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29376975
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik dan even pimpen met mijn badkamer die aangrenzend is aan de woonkamer? En dat ik alleen maar een deur open hoef te zetten om mijn Lush-spulletjes te zien en te ruiken?

Ik ben jaloers. Ik heb altijd al een badkamer willen hebben die ik zo in kan lopen. (Dan wel via mijn slaapkamer). Ach ja. Ik heb nu een douche die ook een toilet is
Ruikt het tenminste altijd goed als er weer eens langdurig op de plee is gezeten
pi_29377087
ik heb een blokje rockstart op de kast naast mijn slaapkamerdeur, als ik eruit loop moet ik heel even snuffelenn..
pi_29377204
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een blokje rockstart op de kast naast mijn slaapkamerdeur, als ik eruit loop moet ik heel even snuffelenn..
Ik heb daarnet toevallig een stukje Rockstar in m'n kamer neergelegen!
Back in business.
pi_29377288
rockstar is zo okay
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:54:16 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29377343
Vriendlief is nu aan het waterspatten met Sea Vegetables .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29377531
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
rockstar is zo okay
Echt wel, ik heb er net zelfs m'n haar mee gewassen, maar daar is ie natuurlijk niet voor bedoeld! Stroef als wat, maar in combinatie met American Cream ruikt m'n haar naar die combi...heerlijk!
Back in business.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 07:14:27 #143
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29382806
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:

[..]

Echt wel, ik heb er net zelfs m'n haar mee gewassen, maar daar is ie natuurlijk niet voor bedoeld! Stroef als wat, maar in combinatie met American Cream ruikt m'n haar naar die combi...heerlijk!

mental note maakt: haar met rockstar proberen te wassen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 07:28:46 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29382846
Whatever I want.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 07:32:48 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29382860
Wat vonden jullie van Jungle trouwens?
Ik vond hem vooral stinken en niet schuimen.
pi_29382900
Sanne wat komt er nog meer terug rond de kerst, hebben ze jullie dat nog verteld?
pi_29383057
Ik vond Jungle eerst heel lekker, haar werd lekker zacht, maar hoe vaker ik 'm gebruik hoe vetter mijn haar wordt, dus geen blijvertje voor mij. Jammer want ik vind 'm wel lekker ruiken.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_29383115
Als ik onder de zonnebank uit komt, smeer ik me altijd in met een cream, of Dream Cream, of skin sin. Maar is er ook een creme die goed is om op te smeren, voordat je gaat zonnen? Volgens mij niet of niet wel
  woensdag 3 augustus 2005 @ 08:56:13 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_29383389
heeeey

een lushtopic!

ik ben fan! lushproducten hebben mijn huid gered toen niets meer hielp en ik overal een vette pukkelbek van kreeg.

mijn favo produkten zijn:
-mask of magnaminty
-ocean salt
-herbalism
-angels on bare skin
-aqua marina
-imperialis dagcreme
-dream cream
-you snap the whip scrubblok
-pied de pepper (mijn eerste zomer zonder stinkvoeten)
(nee, ik gebruik niet al die cleansers tegelijk, lol, t varieert per dag wat ik nodig heb en ocean salt en mask of magnaminty zijn voor periodiek onderhoud zogezegd)

ik zou weleens al die bad dingen willlen proberen, maar we hebben geen bad...

ETA:
quote:
Als ik onder de zonnebank uit komt, smeer ik me altijd in met een cream, of Dream Cream, of skin sin. Maar is er ook een creme die goed is om op te smeren, voordat je gaat zonnen? Volgens mij niet of niet wel
volgens kij hebben ze alleen ultralight dagcreme met sunblock. ze kunnen nog geen niet-op dieren geteste of anderszins lushwaardige zonneprotectiefactoren krijgen om in gewone zonnemelk te verwerken.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:12:55 #150
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29383563
Hmm, blij dat de snowcake terugkomt met de kerst!!! (Maar ik ga toch een extra stukje kopen van de week )
Ruikt de karma bubble bar iets naar karma zeep? O toch iets anders? Want die bubble bar van karma was echt heel lekker!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')