Brr.. toch niet die z'n knikkers had verlorenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan die man die vorige week een date had via internet.
Type Hollander verhaal, met bloed enzo, dus laat ik het maar niet posten.![]()
Weet de exacte maten niet, maar volgens mij was het 120 voor en 150 achter ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maten110-60-17 & 160-60-17
zal morgen informeren
quote:
Affijn, paar sfeermakende plaatjes.quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
quote:
quote:
quote:
Complot tegen goldwings, d'ohquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Heb de OP al 2 keer geedit, maar dan gebeurt er dit:
[..]
Vraag me af of ie nu ook zijn remblokjes op aan het branden isquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:30 schreef vetprob het volgende:
<<knip>>
Haha iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
Vraag me af of ie nu ook zijn remblokjes op aan het branden isZo een goldwing had toch een gecombineerd remsysteem, of is dat uit te schakelen
2fast4uquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Die had je vast klaarliggen.. kan je nooit zo snel posten.
![]()
![]()
betaling duurt daarna ook nog ff, en ze bestellen hem onderwijl vast nog niet voor mij.quote:Hello !
We send you the bill last friday by post.
We send ist to " company , to hands Popijn ".
Please wait for the korrekt bill and payment instructions.
Greatings
ABP
HeeH, naar bed jij, veel te laat voor OPM.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2fast4u
wilde hem sowieso posten iddkwam goed uit
Nou hebben we een half lid met een moto guzzi, we moeten echt eens een meet organiseren dat iedereen kanquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha iddgelukkig remt ie dan nog iets van 3/4 voor, maar hij moet er idd wel doorheen burnen.
![]()
In 2003 hadden we bijna een lid met een Goldwing gehad.![]()
Laatste moment ging die niet mee, poste ook nooit meer.
Maar zo hebben we er dit jaar nog wel meer gehad. Niet veel, maar toch.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
Grrr hoe lang doet post uit Duitsland erover?![]()
Mailtje van de carb mannen.![]()
[..]
betaling duurt daarna ook nog ff, en ze bestellen hem onderwijl vast nog niet voor mij.![]()
Zoals die motorzaak die ineens een ZZR-1200 overhad.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef hicham het volgende:
Nou hebben we een half lid met een moto guzzi, we moeten echt eens een meet organiseren dat iedereen kan2 SM's een chopper (cruiser
) paar nakeds en nog een paar 13 in een dozijn supersports
![]()
![]()
![]()
en heel misschien zelfs een oldtimer (zx9r) en een streetfighter (stinkie)
Ja, ik had hem een mail gestuurd met een spoed*spoed*spoed* melding en met mijn huisadres al moet je altijd opletten met auslandersquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:to hands Popijn
Maar waarom dan niet gewoon naar je huisadres
Dan moet je bij die dino klagen.quote:Ik hoop dat we snel van deze pagina zijn trouwens, lelijk blauwe balken in de eerste posts
Ah okay, voor die carb is het logisch maar een brief kan wel door de brievenbus vandaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die carb had ik met afleveradres de zaak besteld, want dan is er altijd iemand om hem achterover te drukken, en als ze hem thuis aanbieden terwijl ik werk is' nie handig heH.![]()
Moet je weer naar het postkantoor ofzo 2 dagen later.![]()
Dinoquote:[..]
Dan moet je bij die dino klagen.![]()
quote:![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
Voordat ik ging slapen kwam ik nog even op het geweldige idee om mijn bandenmaat gewoon even op te zoeken in de owners manual
Voor: 110/70 ZR17
Achter: 150/70 ZR17![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
Voordat ik ging slapen kwam ik nog even op het geweldige idee om mijn bandenmaat gewoon even op te zoeken in de owners manual
Voor: 110/70 ZR17
Achter: 150/70 ZR17![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je hoort het vanmiddag denk ik, dan is me chef naar huis
![]()
morgen btw
Zit momenteel al een 150 op, kan ook 160 erop doen maar waarom zou ik zomaar een bredere maat erop doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:26 schreef vetprob het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens kijken of er een breder bandje onder kan of dat ie er al op ligt???![]()
Mjah, waarom zijn de bananen kromquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:43 schreef hicham het volgende:
Zit momenteel al een 150 op, kan ook 160 erop doen maar waarom zou ik zomaar een bredere maat erop doenAlleen voor de iets meer stoerdere uiterlijk?
Als het beter voor de wegligging was dan hadden ze fabrieksaf wel 160 erop gedaan toch
Een bredere band dan nodig is stuurt zwaarder en komt bovendien de stabilliteit meestal niet ten goede. Nou lijk jij er totaal geen moeite mee te hebben, maar je ZX zou waarschijnlijk wat dichterbij komen bij een ER-5 qua spring in het veld stuurgedrag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:26 schreef vetprob het volgende:In mijn WPH staat 160/x, maar er ligt 180 onder
Sowieso ligt er bij die 13 dozijn
dingen vaak breder op...
Dit is een motortopic, praten over fruit doe je maar in flora en fauna .. ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:48 schreef vetprob het volgende:
Mjah, waarom zijn de bananen krom
Misschien omdat ze er dan tien keer beter uit zien?Beetje rare uitspraak van je
![]()
Het is nu eenmaal mooier, hij had ook nog kritiek op me dunne ER-5 bandjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een bredere band dan nodig is stuurt zwaarder en komt bovendien de stabilliteit niet ten goede. Nou lijk jij er totaal geen moeite mee te hebben, maar je ZX zou waarschijnlijk wat dichterbij komen bij een ER-5 qua spring in het veld stuurgedrag.![]()
quote:Zo naar het crematorium.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef vetprob het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal mooier, hij had ook nog kritiek op me dunne ER-5 bandjes.![]()
En aangezien Hicham toch al op zijn grens rijdt en graag een pimp/rag motor heeft kan ie net zo goed een dikke eronder leggen. Alleen even vragen in eht Bandit topic wat de max is
![]()
Misschien merkt ie er niets van en anders leert ie er vanzelf wel mee rijden.
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
Een boss hoss is misschien wel wat voor jou
[afbeelding]
"... om fatsoenlijke te kunnen blijven rijden."quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef vetprob het volgende:
Alleen even vragen in eht Bandit topic wat de max is![]()
Breder dan watquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb er es naar gevraagd en het werd mij ten zeerste afgeraden om er bredere onder te leggen
Dat was onderdeel van een andere ervaring en vraagstuk, dus niet behorende tot het tweede deel van zijn tekst. Namelijk het gedeelte dat over de 190 achterband gingquote:
Eierenquote:Ergens op MF
Past wel ,maar niet te hard en ruig in de bochten gaan, want hij zal wel iets gaan driften omdat de band idd boller is en je het gevoel geeft op eieren te rijden.Of dit prettig is lijkt mij niet echt, maar voor rechtdoor zal je geen hol verschil merken.
Hadden we al door hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:18 schreef vetprob het volgende:
Maar verder ben ik noob
Oh, en ik had/heb het idee dat ze allemaal met breder daar op MF rijden howr dus hou je kopquote:
MF is noob forum, d'ohquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef vetprob het volgende:
[..]
Oh, en ik had/heb het idee dat ze allemaal met breder daar op MF rijden howr dus hou je kop
*Omdat je al jaren gek van motorfietsen bent, en je er daarom alles van wist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:18 schreef vetprob het volgende:
EierenMagoed, ik wist ook pas na een hele tijd dat er breder op lag dan werd geadviseerd dus hoe moe'k dat nou weten.
![]()
quote:
Is dit je nieuwe passiequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Affijn, paar sfeermakende plaatjes.![]()
Dat heb je gister toch zelf zitten verkondigen hier? dat het mooi weer zou worden als enigste dag van de weekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:28 schreef hicham het volgende:
Staat m'n motor een keer buiten met een hoes er overheen omdat het zadel eraf ligt, schijnt het zonnetje gewoon................................................................
Ja ik wist ook wel dat het zonnetje ging schijnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat heb je gister toch zelf zitten verkondigen hier? dat het mooi weer zou worden als enigste dag van de week
Ben je al begonnen met het zadel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja ik wist ook wel dat het zonnetje ging schijnenNeemt niet weg dat het de eerste nacht is dat mijn motor met een hoes doorbrengt, had eigenlijk verwacht dat het zadel gister al af zou zijn
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef hicham het volgende:
Dat was onderdeel van een andere ervaring en vraagstuk, dus niet behorende tot het tweede deel van zijn tekst. Namelijk het gedeelte dat over de 190 achterband ging
Bestel je alleen de banden of heeft je leverancier ook de mogelijkheden om ze meteen onder je motor te leggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er ligt nu 190 onder bij mij, ik ga zo ff kijken wat er onder moet volgens WPH en die ga ik bestellen
rijeigenschappen is toch veel belangrijkerstelletje posers met je brede banden
wie zich dan ook aangesproken mag voelen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb weer een machine gesloopt op mijn werk.
Nog even zo doorgaan en er is geen werk meer.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er ligt nu 190 onder bij mij, ik ga zo ff kijken wat er onder moet volgens WPH en die ga ik bestellen
rijeigenschappen is toch veel belangrijkerstelletje posers met je brede banden
wie zich dan ook aangesproken mag voelen
Tijd voor iets radicaals anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder sportief stuurgedrag, alsof je een tractor om moet leggen inplaats van een sportmotor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Je volgens Popijns post op MF stuurt het alleen zwaarder
![]()
Als je dat al zo belangrijk vind had dan een lichte motor gekocht![]()
Stelletje noobs![]()
met je 200+kilo
Ik zie voordelen in lange bochtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Minder sportief stuurgedrag, alsof je een tractor om moet leggen inplaats van een sportmotor.![]()
Je legt meer rubber op straat dus meer wrijving, groter contactvlak en je hebt een zwaardere band met grotere middelpuntvliegende krachten.
Voor een ZZR-1200 of een Hayabusa wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zit er geen enkel billetje meer op het zadel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
Bovendien heb je geen supersport of dikke banden nodig om te kneedownen
[afbeelding]![]()
Gave foto wel.![]()
ER-5quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
Bovendien heb je geen supersport of dikke banden nodig om te kneedownen
[afbeelding]
quote:
Sowieso zit ie al een stuk dichter op het asfaltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen zit er geen enkel billetje meer op het zadel.![]()
Gave foto wel.![]()
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
OPM wil gewoon het optimaal haalbare uit zijn mooie ZX7R halen.![]()
Pimpquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Iddalleen staat 190 ook in het WPH
dus die komt er gewoon weer op
zo ff informeren.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef hicham het volgende:
@OPM: Sleutelmeet lijkt idd niet door te gaan, maar wel een bandjes opburn meet inplannen dan tog?
quote:
Meer grondspelingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef vetprob het volgende:
Hierna komt er eigenlijk wel een hogere voorband om = boller(65 >> 70 )
Meer rubber aan de vloer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef vetprob het volgende:
Hierna komt er eigenlijk wel een hogere voorband om = boller(65 >> 70 )
euh, is dit in of exclusief de korting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hiesj: prijzen zijn bekend, een andere motorrijdende collega had al gezegd dat de korting dan wel 40-50% mag zijn maar de prijzen van die boer liggen hoger
Beter van de CR, ik moet ook zo een ding hebben man. Damned, ik wil te veel, wil eigenlijk ook wel verhuizen en ook wel een boxer en misschien ook wel een andere auto. And while we are on it, wil ook wel ff een nieuwe helmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, binnen 2.5 uur een hoop gedaan, kleine wereldreis gemaakt.![]()
FS haar auto laten taxeren op de schade van vorige week.
En mijn motor bleek onverwachts klaarmaar ik had geen helm en contactsleutel mee, dus gewoon even aan de hand mee naar mijn vader gelopen en daar in de tuin geparkeerd tot later in de week.
![]()
De uitlaatconstructie is heel mooi gewoorden, 300% beter dan wat het was.![]()
![]()
![]()
Verder nog bij Safe een nieuwe kleinere sproeier gehaald voor de KLX, kan die carb ook weer in elkaar.
[afbeelding]
Maatje was 158 en wordt 155 aangezien hij verzuipt bovenin toeren.
Ik had eigenlijk 2 maten kleiner willen hebben, maar anders hadden ze alleen nog maar 147, en dat benne veel te veel stappen.![]()
Niet te geloven dat hier echt al je benzine doorheen gaat, let wel zijn milliters achter de komma.![]()
( 0.155 dus)
dat zeg ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
euh, is dit in of exclusief de korting.![]()
![]()
Mijn power 120/70 voor de CR was gewoon door hoge nood voor de adviesprijs.
E 165 euro, maar wel incl. binnenband, montage en milieubelasting.
![]()
Wij willen allemaal wel alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:24 schreef Makster het volgende:
Beter van de CR, ik moet ook zo een ding hebben man. Damned, ik wil te veel, wil eigenlijk ook wel verhuizen en ook wel een boxer en misschien ook wel een andere auto. And while we are on it, wil ook wel ff een nieuwe helm![]()
Ghe ghe had ik het ff goed onthouden.quote:Die sproeier is standaard 158 toch voor de KLX R, waarom verzuipt ie dan boveninen ik moet denk ik een grotere hebben want ik rijdt nu zonder luchtfilterbox en denk dat ie wel een poepie meer lucht krijgt op deze manier
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:07 schreef Makster het volgende:
Wat voor sproeier zit er eigenlijk standaard in de carb![]()
Maar Mark, meten is weten dus doe een run, misschien staat hij nu geheel toevallig juist wel beter dan hij was.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:09 schreef Jooks KLX650R SM het volgende:
[...]
voor KLXR #155
Voor KLXC #135
Rodamoto is 197 euro compleet, wel voor de nieuwste Metzelers dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zeg ikprijs is veel te hoog
dit is incl 40% korting
sabra is veel goedkoper
Niet alleen aan Fok! voorbehouden dus.quote:Op maandag 01 augustus 2005 21:18 schreef Folie het volgende:
[...]
Laat me je een ding vertellen:
MOTOMASTER IS NIET OP VAKANTIE.
Ik had afgelopen week graag iets met 'm afgesproken, (zomerfeesten hiero) maar hij had weer eens geen tijd omdat ie tot z'n nek in de nieuwbouw zit, Het gaat nl nogal goed met z'n remschijven blijkbaar. Komt volgens mij mede omdat die dingen vooraan op een motor zitten en goed opvallen. Good stuff for fashion victims. Ik kan dat gelul niet meer horen over die 'jankende kut-schijven van KTM'. Wie daar last van heeft, heeft nog niet eens 1 keer hard geremd. Dat geldt ook voor Spiegler Guz. Ik word de laatste tijd op een of andere manier niet zo blij meer op dit forum. Teveel van die 'nieuwe' KTM klanten, en echt ontzettend dom gelul. nivo 0. Niet eens de moeite nemen om te lezen als er iets staat waar je iets aan zou kunnen hebben. Time to move on I guess. Als jullie me zoeken zit ik op KTMtalk ofzo.
Bye,
Folie
8 augustus was er toch wat ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou hebben we een half lid met een moto guzzi, we moeten echt eens een meet organiseren dat iedereen kan2 SM's een chopper (cruiser
) paar nakeds en nog een paar 13 in een dozijn supersports
![]()
![]()
![]()
en heel misschien zelfs een oldtimer (zx9r) en een streetfighter (stinkie)
Volgens mij halen die hun banden bij rodamotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:50 schreef RB het volgende:
http://www.kalsbeekmotoren.nl/banden.htm
zolang de voorraad strekt. Inclusief montage en balanceren.
180/55zr17+120/70zr17,
normaal ¤ 435,00 Nu ¤ 290,00
En nog veel meer keus![]()
Mag je daar ook je motor komen brengenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
8 augustus was er toch wat ???
Dan kan ik einde middag hopelijk en hoef ik als alles mee zit niet eens te werken![]()
Of gaat dat nou weer niet door![]()
Tip voor banden www.jossmit.nl(Haarlem)
Komt wel nog ¤13.50 per band bij ivm balanceren & milieuheffing enz.
Ja motor brengen kan als je ff belt voor een afspraak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef vetprob het volgende:
[..]
Mag je daar ook je motor komen brengen![]()
Ik heb geen zin/tijd om voor en achterband eraf te rammen.
Heb wel alles uitgezet al vanuit het WPH in het Nederlands. Maar als zij goedkoper zijn dan de dealer hier om de hoek rij ik wel meteen daarheen.
Meeting ging volgens mij niet doorIk weet het eigenlijk niet, hij stond op 6 augustus. Moet Lars even zeggen of ie nog wil.
Boxer = hondquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij willen allemaal wel alles.![]()
maar een Boxerwhat do ya mean?
[..]
Ghe ghe had ik het ff goed onthouden.(van onze vriendelijke Belg
)
[..]
[..]
Maar Mark, meten is weten dus doe een run, misschien staat hij nu geheel toevallig juist wel beter dan hij was.![]()
Dynojet Rotterdam zit in eh.. Ridderkerk dus heel erg in de buurt.![]()
En ik blijk dus ook al een grotere sproeier te hebben, en een verstelbare Dynojet gasnaald.
Nu de carb zo schoon is kan hij denk ik weer een tandje terugmaar dat ga ik dus proberen.
En de hoofdsproer was maar € 2,75 dus het experiment waard.![]()
Ultieme moment nu de carb eraf ligt.
(en de bougie was trouwens ook aardig zwart, dus duidt ook op een te vette sproeier.. of een versleten zuiger)
KTM sjappenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:34 schreef Patrick281 het volgende:
Rellutje!![]()
[..]
Niet alleen aan Fok! voorbehouden dus.![]()
Mark, jij had toch ook gehoord dat ze op vakantie waren .. of komt braking ergens anders vandaan.![]()
quote:
Ik bel wel even om te vragen of het kan en zal dan de overweging makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:23 schreef greedkillingz het volgende:
Ja motor brengen kan als je ff belt voor een afspraak.
Kun je gelijk ff vragen wat het kost om de wielen eruit te trekken![]()
Ik hoor wel of de 6e doorgaat dan & met wie ik eventueel die kant op kan![]()
Dat hebben ze toch niet door ik mis de benodigde tupperware aan mijn motor nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Die rel daar gaat nergens over
Heb even wat terug gelezen... kennelijk is er 1 te snel op z'n teentjes getrapt en mist wat communicatieve/sociale vaardigheden. Zoals je zegt dus, herkenbaar
[..]
Ik bel wel even om te vragen of het kan en zal dan de overweging makenWe kunnen samen naar de meetrijden, moet je alleen wel even doen alsof je niet bij me hoort als we andere motoren tegenkomen...
![]()
Begrijp ik nu dat je 1 setje banden voor ¤ 240 hebt! Ook incl. montage (maar dan nog).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef vetprob het volgende:
[..]
Volgens mij halen die hun banden bij rodamoto![]()
240 hier alles compleet
Ah, ik dacht al dat je een BMW R wilde kopen, maar hield de optie van een hond ook open.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef Makster het volgende:
Boxer = hond
Goed plan om hem naar dyno rotterdam te sjezen![]()
KTM sjappen
Braking = geen moto master, Braking = Braking en staat VER boven Moto Master
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef vetprob het volgende:![]()
Die rel daar gaat nergens over
Heb even wat terug gelezen... kennelijk is er 1 te snel op z'n teentjes getrapt en mist wat communicatieve/sociale vaardigheden. Zoals je zegt dus, herkenbaar
Van de sports weet ik het niet. Verwarde dit bijna met pilot race (dat is nieuw als ik me niet vergis). Daar heb je niet zo veel aan, want die banden moet je kopen per weertype (nat wegdek of droog wegdek).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de volgorde van hardst naar zachts luidt?
Roads - Powers - Sports
Het zijn gewoon zachte banden net als mijn BT014's . Nu hoor ik alleen dat dat met Michelin wat beter gaat. Slijt als de nete.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Powers zijn zachter dan roads. Zijn eerder opgewarmd en plakken net iets beter, maar zijn door alle eigenschappen ook sneller glad dan roads. Dat is iets wat ik zeker weet.
Ik dacht dat hij er wel zo'n beetje uit was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Van de sports weet ik het niet. Verwarde dit bijna met pilot race (dat is nieuw als ik me niet vergis). Daar heb je niet zo veel aan, want die banden moet je kopen per weertype (nat wegdek of droog wegdek).
Powers zijn zachter dan roads. Zijn eerder opgewarmd en plakken net iets beter, maar zijn door alle eigenschappen ook sneller glad dan roads. Dat is iets wat ik zeker weet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
Toch handmatig die kneesliders bijgeschaafd.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er wel zo'n beetje uit was.
Pilot race is meer iets voor een circuitdag, dat kan je geen normale optie noemen als een toerband (wat jij ook niet doet) , Sport is min of meer opgevolgd door Power, maar blijft er nog naast lopendoor de vele trouwe fans en kritieken die de band indertijd kreeg denk ik.
![]()
quote:
Ja 500 Euro.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef vetprob het volgende:
Lag volgens mij gewoon aan hoe snel die dingen opwarmen toch
Zeker voor gewone FokMC meets zullen Power Roads wel voldoen en die blijven ook wel plakken. Misschien dat het psychologisch minder werktDaarom eerst maar gewoon Powers eromheen.
Kan ik die band van Martie nog krijgen trouwens?
Die stond in FokMC jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
op het bloed na dan.Ik heb een variant gezien waarbij je je baas met allerlei bureau-accessoires mee te lijf kunt gaan.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja 500 Euro.![]()
dan krijg je de achterbrug erbij
Beetje dwaas plaatje.quote:
Wat ben jij ineens technisch op banden?quote:
Wat ben jij ineens technisch op banden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Dus sports - power - road
power is volgens mij voor zo'n 8.000 km (maar kan natuurlijk ook al eerder op zijn)
road is voor zo'n 10.000 of meer (misschien zelfs 12.000 of meer)
roads zijn voor de CBR prima banden![]()
En dat zal best mooi staan zo'n enkelvoudige achterbrug op een ZX6R.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja 500 Euro.![]()
dan krijg je de achterbrug erbij
Ik heb 'm ook al drie keer in mijn mailbox gekregen.quote:
quote:![]()
Wat bied je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje dwaas plaatje.![]()
![]()
En hoe kom jij aan die knipperende pijltjes bovenaan je post.![]()
![]()
Misschien kunnen jullie hem nog wel bij de schroot kwijt? 2 euro de kilo ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar morgen gaan we kijken of we afstand gaan doen van de motor of dat we de motor nog houden voor verkoop van losse onderdelen. Met name de achterbrug met achterwiel en de uitlaat zouden interessant kunnen zijn.
Geld groei me niet op de rugquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
En dat zal best mooi staan zo'n enkelvoudige achterbrug op een ZX6R.![]()
Wel even overspuiten.
Ik heb mijn vorige post geëdit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef vetprob het volgende:
[..]
Wat bied je?
[..]
Misschien kunnen jullie hem nog wel bij de schroot kwijt? 2 euro de kilo ofzo![]()
Magoed, ben nog wel benieuwd naar de afhandeling van het geheel. Wat zal het duren voor ie weer rijdt? 2 maanden
half jaar?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
Wat ben jij ineens technisch op banden?![]()
[..]
Wat ben jij ineens technisch op banden?![]()
quote:En dat zal best mooi staan zo'n enkelvoudige achterbrug op een ZX6R.![]()
Wel even overspuiten.
Zeker fijn. Hoe dat werkt met de tegenpartij weet ik eigenlijk niet. Ik dacht dat ze misschien zelfs wel dat hele verhaal zouden afwachten voordat er iets uitgekeerd zou worden. Het zou me in ieder geval niets verbazen als ze allerlei excuses aangrijpen, zoals te hard rijden (ook al zou het bijv. maar 20 km te hard zijn). Van de andere kant leek het me behoorlijk waardeloos, want waarvoor zou je dan een all risk verzekering hebben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef vetprob het volgende:
Ah fijn tochDacht nou dat ze door bepaalde factoren moeilijk gingen doen. Klap is zo beter te verwerken
![]()
Nieuwe motor kan wel lastig zijn jah. Of hij gaat eens geheel iets anders proberen of toch maar weer gouwe ouwe VFR rijden.Kan me nog wel die meet ervoor herinneren. Iets met dat ie er eindelijk 10k. op had staan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
enne enne enne....
even spanning opbouwen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft sinds vandaag in ieder geval al een nieuwe helm![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kwam er thuis achter dat het een Max Biaggi replica is.![]()
Hoeft ie niet meer zelf dat ding te spuitenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft sinds vandaag in ieder geval al een nieuwe helm![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kwam er thuis achter dat het een Max Biaggi replica is.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
ellende
Ja Hichamquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef vetprob het volgende:
Magoed, die Bandit kan wel wat hebben zo te zien
Gelukkig dat ie niet teveel tupperware had
Waarom moet je ons nu allemaal weer zo laten schrikken Hicham. Iedereen weer in de greep van je verhaal en ik toen ik achter je reed
Ja, cool he!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeft ie niet meer zelf dat ding te spuitenEn valt best op zo een helm
Nou ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef vetprob het volgende:
-verkeerd te interpreteren reactie weggehaald-
Ik zou zeggen who's nextquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik hoop maar dat we het nu gehad hebben met al die valpartijen en aanrijdingen en zo.![]()
Er stond een reek smilies, meer nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.![]()
Het klinkt misschien ook allemaal erger dan het is. Ik vond het zelf eigenlijk reuze meevallen, ik had niet echt het gevoel dat ik was gevallen, ik stond meteen op om mijn motor op te rapen en wou het liefst gelijk doorrijden. Misschien zag het er erger uitquote:
Gaat goed hierquote:
Gelukkig maar dat het erger klinkt dan dat het is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
Foto's en uitleg...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Hallo geliefde Fok!MC'ers van me
Ben vandaag onderuit gegaan op de dijk
Max rijdt zij het kansloos voor Honda.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft sinds vandaag in ieder geval al een nieuwe helm![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kwam er thuis achter dat het een Max Biaggi replica is.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef vetprob het volgende:
Wat ik er achteraf van kon maken (klikbaar + lelijke balken):
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Meer goed nieuws: de Carisma is waarschijnlijk ook aan z'n laatste rit toe. Ben je in 1 week ineens beide auto's kwijt
Mooi genaaid dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Vandaag te horen gekregen hoe het met de Alfa is. Heeft nieuw blok nodig, 2200 euro, gaan we dus niet doen. Gaan nu contact opnemen met de garage waar ie vandaan komt, eens kijken wat ie te bieden heeft.
Meer goed nieuws: de Carisma is waarschijnlijk ook aan z'n laatste rit toe. Ben je in 1 week ineens beide auto's kwijt
Hicham, sterkte. Was het diezelfde dijk waar wij gereden hebben (waar ik ook bijna ging)
Er lagen wel wat losse steentjes, dat is het enige wat het zou kunnen zijn van hetgeen ik heb gezien. En beetje respect voor Najib's pa heHquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Lag er geen zand ofzo in de bocht
MAar goed, het schijnt allemaal mee te vallen dus zoals ons aller Najib zou zeggen: Allesch komt goet![]()
Dat is dus precies het gevoel dat ik bedoeldequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het erger klinkt dan dat het is.Ach ja dat is ook zo dat als het meevalt dat je liefst zo snel mogelijk weg wilt. Dat had ik ook toen ik een tijdje geleden was gevallen. Martie begon een beetje te keer te gaan van schrik en ik had zoiets van 'no big deal, kan gebeuren toch?'.
Ik kan er nu ook wel mee rijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, mega balen man.
![]()
Zonde van die krassen en verdere schade.
Goed dat je zelf er redelijk vanaf gekomen bent met alleen een zere hand en schouder.
(helm nog goed?_
Waarom geen meetings voorlopig?
Voor die knippers en koplamp kan je zelf eventueel wel wat verzinnen toch.![]()
Subframe recht buigen, en nieuwe lamp monteren of een paar aparte booskijkers.![]()
Morgen zou je alweer kunnen rijden denk ik.![]()
Damn, ook weer balen voor jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Vandaag te horen gekregen hoe het met de Alfa is. Heeft nieuw blok nodig, 2200 euro, gaan we dus niet doen. Gaan nu contact opnemen met de garage waar ie vandaan komt, eens kijken wat ie te bieden heeft.
Meer goed nieuws: de Carisma is waarschijnlijk ook aan z'n laatste rit toe. Ben je in 1 week ineens beide auto's kwijt
Hicham, sterkte. Was het diezelfde dijk waar wij gereden hebben (waar ik ook bijna ging)
Nee, moet een compleet nieuw blok inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi genaaid dus
Maar er zijn echt wel komplete motoren te fixen voor minder dan 2200 Euro toch
Nee, nog steeds oude schade, hij tril en bokt als de neten. Was bij garage, ze hebben 'm meteen daar gehouden. Hoor morgen wat het kost. Waarschijnlijk iets met de schakelbak en/of de wielas. Daarbij heeft ie ook 2 nieuwe remmen nodig...... dus ik verwacht daar ook wel een 1000tje of wat en dan koop ik wel een anderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Damn, ook weer balen voor jouDat bedoelde ik dus met al die slechte ervaringen die we nu hebben in Fok!MC
Maar hoezo is die Carisma ook opeens zo slecht dan? Of heb ik iets gemist van vorige posts
Idd ja, sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Er lagen wel wat losse steentjes, dat is het enige wat het zou kunnen zijn van hetgeen ik heb gezien. En beetje respect voor Najib's pa heHAllesch komt goet is een uitspraak van z'n pa toch
Nieuw gebruikt neem ik aan, en die zijn er echt niet voor minder dan 2200quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Nee, moet een compleet nieuw blok in
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Gisteren een nogal zwaar oepsmomentje gehad met de beemert,beginnende hi-sider en vervolgens een flinke tankslapper....
Motor gelukkig wel op de weg kunnen houden,ik hoop dit dus NOOIT meer mee te maken!![]()
Kutgemeente hier vond het nodig om hier en daar de weg wat te repareren met kiezel,maar vond het tevens niet nodig om een bordje te plaatsen.
Ik heb ook nog leuk nieuws, vandaag een Garmin 2610 besteld,hopelijk is ie nog voor het weekend binnen,dan ga ik nl. ff sturen in het zwarte woud.
Tja, shit happens en dus niet alleen bij mij zoals je hierboven dus al kunt lezen.Een kennis van me is 2 dagen geleden in de Pyrenëen onderuit gagaan met z'n XV,motor lichte schade maar wel z'n pols gebroken!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
En weer een bijna neer geval, wtf is er aa nde hand johBen blij dat ik niet eens kan rijden, grote kans dat ik nog ga pleuren dit jaar denk ik
![]()
Garmin is voor BMW rijders![]()
Garminquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb ook nog leuk nieuws, vandaag een Garmin 2610 besteld,hopelijk is ie nog voor het weekend binnen,dan ga ik nl. ff sturen in het zwarte woud.
Inderdaad Oeps,,,,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Gisteren een nogal zwaar oepsmomentje gehad met de beemert,beginnende hi-sider en vervolgens een flinke tankslapper....
Motor gelukkig wel op de weg kunnen houden,ik hoop dit dus NOOIT meer mee te maken!![]()
Kutgemeente hier vond het nodig om hier en daar de weg wat te repareren met kiezel,maar vond het tevens niet nodig om een bordje te plaatsen.
Ik heb ook nog leuk nieuws, vandaag een Garmin 2610 besteld,hopelijk is ie nog voor het weekend binnen,dan ga ik nl. ff sturen in het zwarte woud.
damnnnnnnnnquote:
herkenbaarquote:ik had ook niet echt plezier in het toeren toen ik eenmaal aan het rijden was. Maar wou toch even de dijk afmaken, misschien ben ik niet waakzaam genoeg geweest vanwege de verveling.
Mompelt iets over 7:28uquote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgendagje vrij 2day
auto wordt gefikst (hoop ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ben ik de hele dag misselijk.![]()
Arghh, nu stuur ik een mailtje terug naar jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgendagje vrij 2day
auto wordt gefikst (hoop ik)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:00 schreef Patrick281 het volgende:
Krijg een doorgestuurd spam mailtje van de chef.![]()
Nou ben ik de hele dag misselijk.![]()
dacht al zoietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:03 schreef Patrick281 het volgende:
Arghh, nu stuur ik een mailtje terug naar jou.
denk ut nietquote:Beter hou je die auto
45 minquote:Ik heb net 45 minuten gefietst vanaf FS naar hier.![]()
Vanavond eerst vergaderenen dan snel naar huis en de KLX maken.
Dan kunnen we weer door op visite met wat sneller vervoer.![]()
Al heeft zo'n stok achter de deur om te fietsen ook wel wat..
Stevig doorfietsenquote:
Mooi op de velgrand, alla Buell.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:57 schreef vetprob het volgende:
Voorremschijf van een ZX-7R
[afbeelding]![]()
Keek eerst lang naar het plaatje omdat dat voorwiel zo mooi ingeveerd staat.
![]()
Ik heb hem besteld bij www.aspidshop.comquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Inderdaad Oeps,,,,
De laatste tijd gaat het nog al goed binnen de groep.
Waar heb je de Garmin vandaan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi op de velgrand, alla Buell.![]()
![]()
Ik vind alleen die wave/flame dingen nog mooier tegenwoordig.![]()
[[url=http://img214.imageshack.us/img214/8323/remschijf5uo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar misschien omdat het toch nog een beetje conventioneler oogt, en vooral massiever.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:01 schreef Makster het volgende:
Ja mensen ik heb het gehad
Moet inderdaad niet te hard janken want ik wist waar ik aan begonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een luxeproblemen.
![]()
![]()
![]()
Maar damn dat ik vanavond wil rijden met mijn KLX.![]()
Toch ook alweer 5 weken geleden -zonder problemen dan.![]()
Nog geen rekening van die Duitser binnen.......
Tandwiel regel je met Bon of wat.![]()
Vroeg het gisteren ook al.. heb ik daar overheen gelezen misschien.
Ik heb er 1 te koop voor 25 euro.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
als ze daar een spitter hebben dan wil ik die ook wel
Kan hem inderdaad ook wel ff lenen, maar dan mot ik weer naar Hoogvlietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 te koop voor 25 euro.![]()
Voor die prijs kan je die nergens halen.![]()
Kom maar langs.![]()
Maar wat zei Paultje van je kettingwiel.![]()
Of stuurt die dan de honden op je af bij klachten.![]()
Die zijn op vakantie t/m zaterdag, dus dan kan je daar weer bestellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:28 schreef Makster het volgende:
Kan hem inderdaad ook wel ff lenen, maar dan mot ik weer naar HoogvlietOpzich altijd leuk maar als ik hem bij MX bestel ben ik minder kwijt qua benzine enzo
![]()
En met een 190 achterband moet je extra oppassen voor aquaplanning.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een rust hier
wat eenweer
wilde net gaan rijden maar in een kwartier tijd verdween de zon en verscheen de regen
![]()
Okay bedankt voor het navragen iigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hiesj: prijzen zijn bekend, een andere motorrijdende collega had al gezegd dat de korting dan wel 40-50% mag zijn maar de prijzen van die boer liggen hoger
Roads:
Voor...............138,34
Achter............166,01
Power:
Voor...............156,19
Achter............212,42
incl. BTW maar veeel te hoogik houd het wel bij autobanden via mijn werk
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige post geëdit.![]()
Het geld hebben we nu waarschijnlijk heel snel binnen. Morgen moeten we dan eerst nog even over de motor beslissen. Volgens mij kan het geld daarna al worden uitgekeerd. Dit gaat blijkbaar sowieso door omdat de motor all risk was verzekerd. Het is alleen nog niet duidelijk hoe het met de tegenpartij verder gaat.
npquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Okay bedankt voor het navragen iigIk zag nog wat andere links van RB en die ene uitsmijter op z'n moto guzzi
Ik check even de prijzen daar en van rodamoto. Dan zie ik nog wel verder, eerst eens kijken wat ik overhoud na reparatie van m'n Bandit
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
180 schijnt lichter te sturenben toch geen poser
Beterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:garage belde net
het lag niet aan wat ze in 1e instantie dachten, maar aan 2 injectoren die niet werden aangestuurd. oorzaak: draadbreuken
![]()
lijkt me niet dat je met die draden klooit oid waardoor een breuk kan onstaan. maar goed, ben al blij dat het geen 700 euries kost
kan hem zo ophalen
Lekkere meevallerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:garage belde net
het lag niet aan wat ze in 1e instantie dachten, maar aan 2 injectoren die niet werden aangestuurd. oorzaak: draadbreuken
![]()
lijkt me niet dat je met die draden klooit oid waardoor een breuk kan onstaan. maar goed, ben al blij dat het geen 700 euries kost
kan hem zo ophalen
You suck manquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, 190 gaat het sowieso niet worden180 schijnt lichter te sturen
ben toch geen poser
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
Ik vroeg me laatst nog af of je die ZXR400 eigenlijk met die ene sleutel had verkochtVergat het steeds te vragen, je weet wel. Die sleutel die daar ergens bij je buddyseat zat volgens mij
(hoe zat die eigenlijk vast daar, nooit echt duidelijk gekeken
)
Subframe is alles wat aan het hoofdframe zit ofzo?quote:En nog vraagje voor pepijn, je had het gister over subframe rechtmaken oid, maar dat heeft toch niets met stuur te maken? Subframe is toch dat frame dat onder de kont zit zeg maar? Teach me
Hij reed er vaker mee tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef vetprob het volgende:
[..]Zal ie er natuurlijk wel meteen die avond weer hebben afgehaald doh
![]()
Vetprob is de man who is right.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
En nog vraagje voor pepijn, je had het gister over subframe rechtmaken oid, maar dat heeft toch niets met stuur te maken? Subframe is toch dat frame dat onder de kont zit zeg maar? Teach me
quote:
4 uur hebben ze lopen zoekenquote:Euh, 700 euro, als ze 5 uur bezig zijn geweest om te zoeken..kan dit het alsnog kosten.![]()
quote:
tuurlijk nietquote:Ik vroeg me laatst nog af of je die ZXR400 eigenlijk met die ene sleutel had verkochtVergat het steeds te vragen, je weet wel. Die sleutel die daar ergens bij je buddyseat zat volgens mij
(hoe zat die eigenlijk vast daar, nooit echt duidelijk gekeken
)
precies wat ie heeft gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien moet daar een rubberslang omheen, dan kan het in de toekomst niet meer beuren.![]()
Damnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de pech nog even uitbreiden....
Ze hebt in mijn alto ingebreekt
Mijn hele ruit aan diggelenen... mijn mooie pioneer meegenomen.
![]()
pff, balenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto.Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.
Mijn eerste aanvaring ooit met een andere weggebruiker.![]()
pff, balenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de pech nog even uitbreiden....
Ze hebt in mijn alto ingebreekt
Mijn hele ruit aan diggelenen... mijn mooie pioneer meegenomen.
![]()
quote:
Heeeeeeh, hou nou is op allemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
Mijn eerste aanvaring ooit met een andere weggebruiker.![]()
Ok, weer wat bijgeleerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vetprob is de man who is right.
Hey een lichtpuntje in de Fok!MCquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Vanmiddag sollicitatie gesprek gehad. Maandag beginnen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de pech nog even uitbreiden....
Ze hebt in mijn alto ingebreekt
Mijn hele ruit aan diggelenen... mijn mooie pioneer meegenomen.
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto.Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.
Mijn eerste aanvaring ooit met een andere weggebruiker.![]()
Vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef vetprob het volgende:
[..]
Heeeeeeh, hou nou is op allemaal
*aai
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog wel iets leuks te vertellen:
Max Biaggi replicahelm is al weer ingeruild![]()
Voor een Regis Laconi replica(lekker belangrijk
). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kinstuk onder het vizier lijkt lang, maar dat heeft ie ook wel nodig tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog wel iets leuks te vertellen:
Max Biaggi replicahelm is al weer ingeruild![]()
Voor een Regis Laconi replica(lekker belangrijk
). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja het is in ieder geval een goed begin. Mocht Mercy verantwoordelijk zijn voor de schade van de tegenpartij volgens de politie, verzekeringsmaatschappijen en zo dan denkt hij dat de premie misschien omhoog zou kunnen gaan. Maar hij heeft heel wat no claim, dus misschien gebeurt dat zelfs niet. Volgens mij heeft hij hier gelijk in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Dat klinkt goedDat is natuurlijk het voordeel van all-risk
maar het is uiteraard afwachten hoe het zit met de schade van tegenpartij, maar het is iig een goed begin
Ja, ik had er best zin inquote:En verder was je wel lekker actief gister als ik zo alles zit na te lezen![]()
Zo hey! Dan denk je eigenlijk niets of nauwelijks iets te hebben (op de pijnlijke hand na, waarmee je slechter kan koppelen) en achteraf valt het dan nog tegen. En ook hoofpijn en nekklachten zelfs? Dat is niet mis. Beterschap jongen.quote:Vandaag opgestaan met een pijnlijke schouder, heup en nek. Verder lichte hoofdpijn, dus de klapper was toch wel wat zwaarder dan ik dacht. Heb nog wel kranten gelopen met die zere handMet veel tijd en geduld lukte dat wel (was extra vroeg opgestaan). Daarna weer gaan pitten en lekker doorgeslapen tot 13:00 ofzo, hand deed toen alweer minder pijn en kan er meer mee (nog steeds te weinig). Maar toch leef ik met terugwerkend kracht mee met Mercy, die had het waarschijnlijk nog een factor x zwaarder met wat ik nu heb
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pff, balen![]()
inbraak is altijd kl#te
had je het frontje er nog op zitten
Vandaag te horen gekregen dat ik maandag waarschijnlijk ook zonder inkomsten zit.quote:
6 augustus gaat niet door toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaag te horen gekregen dat ik maandag waarschijnlijk ook zonder inkomsten zit.
Had het al niet naar mijn zin daarmaar ik heb helaas ook weinig tot geen uitzicht op iets anders.
![]()
BBQ moet ik inderdaad aflasten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef vetprob het volgende:
[..]
6 augustus gaat niet door toch?
Heb je al een krantenwijkje aangevraagd?![]()
Ligt er maar net aan hoeveel schadevrije jaren hij heeft opgebouwd bij de verzekering. Op een gegeven moment zit je op zoveel treden, dat het niet meer uitmaakt hoe hoog je komt want meer dan een bepaald percentage korting geven ze toch niet (iets van 70% is het maximum bij Unive). Maar ondertussen kan je nog wel verder lopen in de treden. Bij Unive heb je bij trede 13 de hoogste korting bereikt. Dus als je dan bijvoorbeeld in trede 14 een ongeluk maakt en terugvalt naar trede 13 maakt het voor je premie niets uit. Nou heeft Mercy onderhand wel de leeftijd bereikt dat hij in trede 13 zou kunnen zitten theoretisch, maar dan heeft ie dus wel al vanaf z'n achtiende ofzo al moeten beginnen met opbouwen. Ik weet niet precies hoe oud mercy is en of ie al sindsdien bij de zelfde verzekering zitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar hij heeft heel wat no claim, dus misschien gebeurt dat zelfs niet. Volgens mij heeft hij hier gelijk in.
Lichte hoofdpijn, maar dat is alleen als ik te snel met m'n hoofd beweegt. Dus niet een bonkende pijn die je continu voelt. Nek is spierpijn, maar die is ook al aardig afgetrained natuurlijk vanwege het naked rijdenquote:[..]
Zo hey! Dan denk je eigenlijk niets of nauwelijks iets te hebben (op de pijnlijke hand na, waarmee je slechter kan koppelen) en achteraf valt het dan nog tegen. En ook hoofpijn en nekklachten zelfs? Dat is niet mis. Beterschap jongen.![]()
Gelukkig kan je altijd op je vriendinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]Blond hè
Maar het wordt allemaal vergoed gelukkig...
De pest is alleen dat ik nu weer auto's moet lenen. Ik heb vakantie en wil dus graag mobiel zijn.
Inmiddels heb ik een Alfa, Golf@RB, Polo en een Astra besproken.
Alles komt weer helemaal goed dus.
Hey gemenerik, je doet het er gewoon omquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaag te horen gekregen dat ik maandag waarschijnlijk ook zonder inkomsten zit.
Had het al niet naar mijn zin daarmaar ik heb helaas ook weinig tot geen uitzicht op iets anders.
![]()
Die gast is in de 50 man.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet precies hoe oud mercy is
Ligt niet aan die apparaten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
Hey gemenerik, je doet het er gewoon om![]()
Maar je moet ook niet die apparaten gaan slopen heH
Dan vinden ze je niet meer zo leuk
![]()
Eén dag... de rest van de auto's heb ik bij anderen vandaan moeten sprokkelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
Gelukkig kan je altijd op je vriendinRB
rekenen
![]()
quote:
quote:
Was ook met een knipoog bedoeltquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt niet aan die apparaten.Tegenvallende economie = minder onderhoud = minder werk voor mij.
Nog ff en je kan zelf motorrijden (legaal), ik zal het maar niet hebben over de keren dat je illegaal al het land door bent gecrossedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eén dag... de rest van de auto's heb ik bij anderen vandaan moeten sprokkelen.
Maar wel heel fijn natuurlijk, nu zijn motor nog...
Maar dat ga ik nooit niet voor elkaar krijgen ben ik bang.
gvd ik moeite doen om die radio erin te krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de pech nog even uitbreiden....
Ze hebt in mijn alto ingebreekt
Mijn hele ruit aan diggelenen... mijn mooie pioneer meegenomen.
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wil jullie nooit meer zien![]()
Stelletje fokkende pechvogels bij elkaar![]()
Denk dat je een hersenschudding hebt Hichamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
Lichte hoofdpijn, maar dat is alleen als ik te snel met m'n hoofd beweegt. Dus niet een bonkende pijn die je continu voelt. Nek is spierpijn, maar die is ook al aardig afgetrained natuurlijk vanwege het naked rijdenEn verder was het mijn rechterhand, niet mijn linker
Ik overweeg morgen toch naar de huisarts te gana om zeker te weten dat er geen botjes zijn gebroken
Ik twijfel namelijk over een botje die van mijn ringvinger-knokkel naar mijn pols loopt aan de bovenkant. Wil daar toch zekerheid over hebben. Zijn jullie nog naar de huisarts geweest trouwens
Zou toch vandaag zijn?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
Gelukkig kan je altijd op je vriendinRB
rekenen
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eén dag... de rest van de auto's heb ik bij anderen vandaan moeten sprokkelen.
Maar wel heel fijn natuurlijk, nu zijn motor nog...
Maar dat ga ik nooit niet voor elkaar krijgen ben ik bang.
Dat was Raus .... ik niet !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
Nog ff en je kan zelf motorrijden (legaal), ik zal het maar niet hebben over de keren dat je illegaal al het land door bent gecrossed![]()
Maar je kunt natuurlijk nog stoppen nu he, met al die doemverhalen hier
Die pasvorm bleek pas minder goed te zijn toen hij deze Shark had gepast. Precies, dat kinstuk zorgt ervoor dat het voor hem veel beter zit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat kinstuk onder het vizier lijkt lang, maar dat heeft ie ook wel nodig tochMaar kennelijk houdt ie niet zo van Biaggi dat ie hem zo snel heeft ingeruild, of was ie achteraf toch niet tevreden met de pasvorm?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaag te horen gekregen dat ik maandag waarschijnlijk ook zonder inkomsten zit.
Had het al niet naar mijn zin daarmaar ik heb helaas ook weinig tot geen uitzicht op iets anders.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was Raus .... ik niet !
Ik doe het alleen illegaal op een rustige vierkante kilometer.
quote:
Er komt nog wel een herkansing.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef RB het volgende:
[..]
gvd ik moeite doen om die radio erin te krijgen![]()
sloopt een of andere onverlaat hem er weer uit![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Denk dat je een hersenschudding hebt Hicham
[..]
heb toch geen rokje aan
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal m`n best doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er komt nog wel een herkansing.Maar alleen nog maar leuke verhalen he.
![]()
![]()
Lars heeft vast nog wel wat leuks over z'n hondjes te vertellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er komt nog wel een herkansing.Maar alleen nog maar leuke verhalen he.
![]()
![]()
Er is verteld bij het afsluiten van de verzekering dat de no claim zo hoog is dat hij 2x schade kon maken voordat de premie omhoog zou gaan. Dat hopen we dan maar. Het is in ieder geval zeker dat hij al heel wat schadevrije jaren en een hoge no claim heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel schadevrije jaren hij heeft opgebouwd bij de verzekering. Op een gegeven moment zit je op zoveel treden, dat het niet meer uitmaakt hoe hoog je komt want meer dan een bepaald percentage korting geven ze toch niet (iets van 70% is het maximum bij Unive). Maar ondertussen kan je nog wel verder lopen in de treden. Bij Unive heb je bij trede 13 de hoogste korting bereikt. Dus als je dan bijvoorbeeld in trede 14 een ongeluk maakt en terugvalt naar trede 13 maakt het voor je premie niets uit. Nou heeft Mercy onderhand wel de leeftijd bereikt dat hij in trede 13 zou kunnen zitten theoretisch, maar dan heeft ie dus wel al vanaf z'n achtiende ofzo al moeten beginnen met opbouwen. Ik weet niet precies hoe oud mercy is en of ie al sindsdien bij de zelfde verzekering zit(meenemen van schadevrije jaren van de ene naar de andere verzekering is ook iets recents en was neit altijd al een mogelijkheid toch
)
[..]
Lichte hoofdpijn, maar dat is alleen als ik te snel met m'n hoofd beweegt. Dus niet een bonkende pijn die je continu voelt. Nek is spierpijn, maar die is ook al aardig afgetrained natuurlijk vanwege het naked rijdenEn verder was het mijn rechterhand, niet mijn linker
Ik overweeg morgen toch naar de huisarts te gana om zeker te weten dat er geen botjes zijn gebroken
Ik twijfel namelijk over een botje die van mijn ringvinger-knokkel naar mijn pols loopt aan de bovenkant. Wil daar toch zekerheid over hebben. Zijn jullie nog naar de huisarts geweest trouwens
Zou toch vandaag zijn?
[..]
Gelukkig kan je altijd op je vriendinRB
rekenen
![]()
[..]
Hey gemenerik, je doet het er gewoon om![]()
Maar je moet ook niet die apparaten gaan slopen heH
Dan vinden ze je niet meer zo leuk
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
Nu heeft mijn broertje nog wel een paar liter 10W40 staan die hij niet nodig heeft omdat er bij hem 5W60 in zit.
Niet blij mee?quote:
Ze zijn vervelend op dit moment!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
Lars heeft vast nog wel wat leuks over z'n hondjes te vertellen![]()
Tot nu toe heb ik die verschijnselen nog niet gehad, ook geen misselijkheid of continu hoofdpijn. Dus ik merk het nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien toch wel een hersenschudding. Toen ik een hersenschudding had, ben ik dezelfde avond nog gaan motorrijden en na het weekend ben ik eerst nog gaan werken.Toen merkte ik pas dat het toch wel slechter ging dan ik dacht. Ik merkte het vooral aan het werken met computers. De letters deinden op en neer en ik werd heel snel misselijk. Van Martie heb ik ook begrepen dat hij niet lang naar het beeldscherm kan kijken. Heb jij dat ook?
en continu hoofdpijn natuurlijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze zijn vervelend op dit moment!![]()
De hele tijd aan het donderen beneden en als je dan uiteindelijk naar beneden loopt krijg je zo'n blik:
[afbeelding]
Hondenverhaal klaar.![]()
Als het maar het zelfde type olie is, minerale of synthetishce olie kunnen geloof ik niet bij elkaar .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
Kan je trouwens verschillende oliemerken die 10W40 zijn door elkaar gebruiken? Mijn bandit verbruikt sowieso olie heb ik gemerkt maar heb nog niet bijgehouden hoeveel dat precies is per x aantal km's. Nu heeft mijn broertje nog wel een paar liter 10W40 staan die hij niet nodig heeft omdat er bij hem 5W60 in zit. Gewoon gebruiken of niet?![]()
[..]
We vonden het wel wat voor jouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik die verschijnselen nog niet gehad, ook geen misselijkheid of continu hoofdpijn. Dus ik merk het nog welWel een leuke e-card zag ik net
Dankjulliewel
Grappig flash dingetje
[..]Leuk genoeg
Alleen niet voor jou met dat gedonder natuurlijk
Dat heb ik ook gehoord. Je moet in ieder geval hetzelfde type hebben. Maar ik zou denk ik ook vermijden om twee merken door elkaar te gebruiken (en zeker niet nog meer). Wij hadden laatst dat 'dilemma'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Als het maar het zelfde type olie is, minerale of synthetishce olie kunnen geloof ik niet bijelkaar
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Als het maar het zelfde type olie is, minerale of synthetishce olie kunnen geloof ik niet bijelkaar
Okay, ik heb hier synthetische Castrol GPS en weet niet precies wat Youssef heeft. Volgens mij is dat sowieso ongeopend dus dat van Youssef is nog wel te bewaren tot de eerstvolgende olievervangbeurt als het beter is om niet te mixenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord. Je moet in ieder geval hetzelfde type hebben. Maar ik zou denk ik ook vermijden om twee merken door elkaar te gebruiken (en zeker niet nog meer). Wij hadden laatst dat 'dilemma'ook. Ik weet niet zeker meer of we dat toch gemixt hadden.
Shit, ik wist niet dat het zo duidelijk wasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We vonden het wel wat voor jou![]()
Beter blijf je sleutelen, kun je ook niet onderuitgaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
Avond
Ff snel een MF copy paste post![]()
Zit nu ook nog bij mijn ouwe, ff snel douchen en naar huis. Tot later
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:07 schreef RB het volgende:
@Hicham
De olie bijbel
http://www.chris-longhurst.com/carbibles/entrypoint.html?menu.html&engineoil_bible.html
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/105412/last
![]()
Thanxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef RB het volgende:
en nog eentje
http://www.trustmymechanic.com/motor-oil-bible.pdf
om het af te leren
![]()
Popijn is de olie expert geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter blijf je sleutelen, kun je ook niet onderuitgaan
Wou ook nog zeggen dat je dat buikje mag wegwerken maar dat zal we van je ouwe zijn
[..]
[..]
Thanx*Bookmarked*
Morgen even lezen, ik ga zo pitten voor optimale rust
Vallen is niet mijn plan maar als je kijk naar de verwachtingen zal het wel gebeuren jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter blijf je sleutelen, kun je ook niet onderuitgaan
Wou ook nog zeggen dat je dat buikje mag wegwerken maar dat zal we van je ouwe zijn
De tering wat is er loos hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto.Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.
Mijn eerste aanvaring ooit met een andere weggebruiker.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
Vol goede moed door naar Nol Bikker, de kawafiel van de drechtstedenEn ja hoor, geen achtertandwiel op voorraad, sterker nog voor een Enduro gespaakt SM wiel is er niet eens een te krijgen volgens Nol
B|:N
Maar hij kende iemand die het zelfde probleem had en die heeft toen een tandwiel met het zelfde binnenhart op maat gemaakt door zelf gaten te boren, hij gaat voor me zoeken welk tandwiel dat was en dan doe ik dat lekker na
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Max Biaggi replicahelm is al weer ingeruild![]()
Voor een Regis Laconi replica(lekker belangrijk
). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.
Shit, shit, shit ik weet hoe het voelt, al is het voor mij alweer ruim 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de pech nog even uitbreiden....
Ik vind het niet meevallenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
I have the power!![]()
En weer 25 kilometer gereden.wat een pokke geluid
wat een koppel
wat een wegligging.
![]()
Hij starte met de derde trap, en na al dat oefenen met de KLX de afgelopen weken wat het starten een eitje.![]()
Even een paar piccie's in de schemering en met een slechte cam, de lengte van het totale uitlaatsysteem is echt veel korter dan het was.Hij komt nu precies uit aan het eind v/h kontje.
![]()
[afbeelding]
Lijkt een lief enduro uitlaatje, maar hij's geen centimeter korter, het is de voorpijp die ingekort is.![]()
[afbeelding]
Vooral irl was ik de eerste keer dat ik hem zag heel erg enthousiast.
Komt mooi uit zo dat het van voor tot eind compleet recht loopt.
Daar liep hij wat omhoog, er zat geen lijn in .. en eh hij stak 30 centimeter uit.![]()
Maar dat is allemaal geschiedenis.![]()
De gespaakte naven zijn van een C, en voor de enduro schijnen er dus geen standaard 45 tands tandwielen te zijn te bestellen. Al betwijfel ik of er uberhaupt verschil zit in een C Velg en een R velg, volgens mij gelijk, maar goed. Nol gaat het uitzoeken voor mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat maakt dat omspaken uit als je dezelfde naven gebruikt. Wat zie ik over het hoofd.
![]()
Heel mooi dat spatbord van die KX350hoe duur was die kettingsplitter trouwens.
Je hebt er nu zeker gelijk uitleg bij gekregen.![]()
Gebruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
Kan je trouwens verschillende oliemerken die 10W40 zijn door elkaar gebruiken? Mijn bandit verbruikt sowieso olie heb ik gemerkt maar heb nog niet bijgehouden hoeveel dat precies is per x aantal km's. Nu heeft mijn broertje nog wel een paar liter 10W40 staan die hij niet nodig heeft omdat er bij hem 5W60 in zit. Gewoon gebruiken of niet?![]()
Hmmm, volgens mij stond er op mijn tandwiel ook KLX650C, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
De gespaakte naven zijn van een C, en voor de enduro schijnen er dus geen standaard 45 tands tandwielen te zijn te bestellen. Al betwijfel ik of er uberhaupt verschil zit in een C Velg en een R velg, volgens mij gelijk, maar goed. Nol gaat het uitzoeken voor me![]()
![]()
Ik kost die man ook een berg energieZeker toen ik in zijn sloopcontainers de boel binnste buiten keerde en de eerste container open vouwde (na 15 minuten kutten omdat ik die vergrendeling niet snapte
) en er achter kwam dat er hout in zat
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
hoi allemaal (heel even)
ik heb maandag uit ellende de motor maar opgehaald.. breng hem wel een andere keer, ik heb hem nu nodig om naar mn werk te gaan...
trouwens net nog wat moois weten vast te leggen...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
trouwens net nog wat moois weten vast te leggen...
[afbeelding]
Ikke nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef bwt het volgende:
Ehhh, peeps, ik geloof dat ik niet langer hier wil blijven rond hangen...................
Al die ongeluks verhalen hier..................
wie heeft er geen pech op het moment????
ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef bwt het volgende:
Ehhh, peeps, ik geloof dat ik niet langer hier wil blijven rond hangen...................
Al die ongeluks verhalen hier..................
wie heeft er geen pech op het moment????
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Damn you popijn en makster, sleutelen r0xDan wel brommer magoed, heb er ook een hekel aan als er mensen hier gaan brallen over brommers.
Had nogal wat achterstallig onderhoud. Achterremkabel was al tijden geknapt, trommelrem
was weer op zijn eind (beschadigde velg, slijt als een gek dus), kmtellerkabel aandrijving verlichting etc. gefixed
![]()
En ik vond het leukProbleem is alleen dat als ik een klein ding wil loshalen alles eromheen ook gelijk lossloop. Wil weten hoe dat allemaal werkt
Vaker doen
Heb nu tijden met een brak ding gereden, maarja alles slijt ook zo snel. Op de teller staat nu 30.000 km gok dat ik zonder teller zo een 5000 km heb gereden.
In 3 jaar, ben echt trots op het dingetje. Zonder zou ik geen inkomen hebben
![]()
[..]Uitlaat
?
Ik moet mijn olie kwijt, stfuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gebruikenwant waarom zou je zorgvuldig met je motor omgaan als je 14,95 aan een nieuwe bus olie kan besparen.
![]()
Hoe stel je je dat voor? Ik kom binnenlopen waarbij met dikke vette koeieletters op me voorhoofd "naai me" staat en dan nog mij helpen zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Niet blij mee?
Ik was er denk ik gewoon mee terug gegaan. Jammer voor hen dat ze het 'verkeerde' er in gooien.
Alfaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]Blond hè
Maar het wordt allemaal vergoed gelukkig...
De pest is alleen dat ik nu weer auto's moet lenen. Ik heb vakantie en wil dus graag mobiel zijn.
Inmiddels heb ik een Alfa, Golf@RB, Polo en een Astra besproken.
Alles komt weer helemaal goed dus.
Er is maar verdomd weinig wat ik op duikgebied nog te leren hebquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef hicham het volgende:
En nog een tip voor stinkie, op NGC gaat het nu over duiken
Tsja, ik heb de mijne 3 maanden geleden ook voor 1400 bij laten werken, maar om er nu weer 2000 aan uit te geven. Nu zoveel pech mee gehad de laatste tijd, hij is aan alle kanten wel een keer geraakt de afgelopen maanden. Die Carisma heb ik ook gekocht toen ik met de vorige 2 aanrijdingen op een dag had, dus ik zie dit ook maar als een teken aan de wandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Leuke verrassing zo dubbel op ja.
Me meisje liet pas voor 1700 euro aan haar auto verlassen omdat ze er zoveel om geeft.![]()
![]()
Mitsubishi Colt, oude model uit 1988.![]()
![]()
Nu heeft ze weer flinke schade door die aanrijding van vorige week.![]()
Man kwam van rechts, maar reed veel te hard, alleen hoe toon je dat aan..
Mijn idee over die tandwielen, maar hee wie ben ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij stond er op mijn tandwiel ook KLX650C, maar ik kan het mis hebben.![]()
Heb het stickertje niet meer natuurlijk.
Die KLX onderdelen bij Nol zijn wel interessant.![]()
Ik moet nog een schakelpookje hebben, en wie weet wat meer .. motorblok ofzo misschien wel.![]()
Yes it isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Damn you popijn en makster, sleutelen r0x![]()
Bungholequote:
Straks weer om 4 uur opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef Youp het volgende:
en nu ben ik slapenmorgen weer om 7 uur op om naar het werk te gaan
(met de KTM
)
Kan me voorstellen dat je stond tequote:
Ah jij moet straks al weer opstaan.. oooh dan lig ik lekker te ronkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef vetprob het volgende:
[..]
Straks weer om 4 uur opEn vandaag was ik er ook al zo vroeg uit.
Tip: ga niet achter de PC hangen dan ben je zo
Hij mag nog een kwartiertje slapen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah jij moet straks al weer opstaan.. oooh dan lig ik lekker te ronken![]()
![]()
Die illusie heb ik wel vaker, zelfs na een pietluttigheidje die niet in direct gerelateerde zin is, soms zelfs na het tanken .. damn wat loopt' ie ineens mooi rond, en wat werkt alles soepel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef vetprob het volgende:
Alleen lastig dat ik nieuwe duurdere olie moet kopen, maar vind hem nu zeker na het starten beter lopen/schakelen. Dus daarom laat ik het zo.
quote:
Maar wat sfeervolle beelden zijn nooit weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Er is maar verdomd weinig wat ik op duikgebied nog te leren heb
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:57 schreef vetprob het volgende:
Vrouw met smaak en een vrouw met nog meer smaak![]()
Nou ga ik K.O.
Yepquote:
Zorg je in de 'nieuwe' auto dan wel voor een goede handsfree optie?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Tsja, ik heb de mijne 3 maanden geleden ook voor 1400 bij laten werken, maar om er nu weer 2000 aan uit te geven. Nu zoveel pech mee gehad de laatste tijd, hij is aan alle kanten wel een keer geraakt de afgelopen maanden. Die Carisma heb ik ook gekocht toen ik met de vorige 2 aanrijdingen op een dag had, dus ik zie dit ook maar als een teken aan de wand
Ging over een heel breed scala aan duikitemsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Er is maar verdomd weinig wat ik op duikgebied nog te leren heb
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ach... toch geld genoeg de laatste tijd.
Dus voortaan al je postings maar via copy paste knippen en plakken met de muis, of met 1 hand tikken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
huisarts zei gewoon dat m'n hand veel rust nodig heeft
Shit, dan kan je zeker ook niet motorrijden..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:32 schreef RB het volgende:
Yep![]()
Zit/ lig nu alleen met een brakke rug die niet wil zoals ik zou willen![]()
Gele kast op zijn rug?Zal iig wel rebreather geweest zijn, waarschijnlijk een Inspiration, ook bekend als yellow box of deathquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef hicham het volgende:Mogguh
![]()
[..]
Ging over een heel breed scala aan duikitemsGeschiedenis, recordpogingen en nog wat dingen. Man (Nuno Gomez oid, misschien ken jij de naam wel
) probeerde een diepterecord te verbeteren, iets van 300 meter diep duiken. Nog nooit iemand zo diep geweest, dus de duikapparatuur was ook nog nooit op die diepte geweest. Bleek z'n apparatuur het niet meer aan te kunnen op 297 meter diepte
Zit je dan alleen in de diepte en niemand die je kan helpen
Door z'n ervaring is ie heel rustig gebleven en niet in paniek geraakt, hij had met behulp van een noodfles verder kunnen ademen. Ik weet niet meer hoe dat ding heet wat het bij hem begaf, zo een ademstuk dat met behulp van de waterdruk werkt, een regulator om het zuurstof op de juiste manier toe te dienen en het uitgeademde op de juiste manier af te voeren naar zo een recycle fles. Jij weet vast wel waar ik het over heb nu
Jij bent gekquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus voortaan al je postings maar via copy paste knippen en plakken met de muis, of met 1 hand tikken.
Je kan er ook de hele dag een biefstuk op leggen van de Aldi om te koelen, want die hoeft toch niet koosjer te zijn?![]()
Hij had iets van 4 flessen op z'n rugquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Gele kast op zijn rug?Zal iig wel rebreather geweest zijn, waarschijnlijk een Inspiration, ook bekend als yellow box of death
300 meter lijkt wel zo'n magische grens ofzo, iedereen wil er naar toe.
Beetje theoretisch gezwets, niemand weet hoe het echt zit, want fabrikanten testen natuurlijk gewoon nooit met andere merken olien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Ik zag wel al dat je had gereageerd op m'n olie vraagje
12 uur, damn wat een bagger profiel. Met een volledige saturatie duik zijn ze rond die zelfde tijd bezig, en dat houd in dat je bloed vol zit met "belletjes" zeg maar. Bounce dive op en neer....zo de software erbij moeten hebben maar met de juiste gassen gok ik niet meer dan 6 uur.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij had iets van 4 flessen op z'n rug(en er hingen nog flessen aan het koord die hem omlaag begeleide, aan die 4 had ie natuurlijk niet genoeg
) Wou iig over de 300 meter gaan maar de techniek liet hem in de steek bij 297. Waren spannende momenten voor de cameracrew en de rest die was meegekomen want hij had een soort van rood zakje meegekregen waaraan hij een koperen plaatje moest vastmaken en vervolgens naar de oppervlakte laten drijven zodat ze wisten hoe ver hij was gekomen. Toen dat ding boven was bleek er geen koperen plaatje aan te zitten
En dan is het een heel tijdje gespannen wachten (z'n vriendin was er ook) omdat hij sowieso niet in 1 klap omhoog kan vanwege die belletjes in je bloed ofzo
In 20 minuten naar de diepte en iets van 12 uur om weer omhoog te komen
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje theoretisch gezwets, niemand weet hoe het echt zit, want fabrikanten testen natuurlijk gewoon nooit met andere merken olien.![]()
Maar het is zeker denkbaar dat additieven van een niet uitgebalanseerde mix mekaar niet aardig vinden.
Het is nog slechter om met een te laag pijl rond te rijden, maar volgend voorschrift vul je dan bij tot het minium met een andere olie als het echt niet anders kan, en ververs je de boel direct bij de eerste gelegenheid.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
12 uur, damn wat een bagger profiel. Met een volledige saturatie duik zijn ze rond die zelfde tijd bezig, en dat houd in dat je bloed vol zit met "belletjes" zeg maar. Bounce dive op en neer....zo de software erbij moeten hebben maar met de juiste gassen gok ik niet meer dan 6 uur.
En die belletjes zijn trouwens de gassen van wat je inademd die je bloed in worden geperst door de diepte, die moeten ook weer de tijd krijgen eruit te komen, anders krijg je idd belletjes en heb je een probleem
70 meter, 20 minuten op diepte, met 60 minuten er weer uit, men vond dat best een aggresief profielquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
En wat is jouw diepste duik geweest dan
Toen ik dat programma keek vond ik het best interessant dat geduik![]()
Alleen wel eng als je in paniek raakt, je kunt soms niet meteen naar de oppervlakte gaan
Take a look at my sign on the left.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp het![]()
Maar jouw sig heH, daar kijk ik al een tijdje tegenaan![]()
Woordenwisseling gehad met je chef?
Oude meuk.quote:
op een van die onderwaterfoto's. Staat ook nog een CR500 eigenaar opquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Take a look at my sign on the left.![]()
We cannot save him.![]()
And we have given a million chances for that.
[..]
Oude meuk.![]()
![]()
Geintje, sta je zelf nog ergens op de pic?![]()
Begrijp niks van wat je zegt, ligt dat aan mij of aan jouquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Take a look at my sign on the left.![]()
We cannot save him.![]()
And we have given a million chances for that.
D'ohquote:[..]
Oude meuk.![]()
![]()
Geintje, sta je zelf nog ergens op de pic?![]()
Onderwater is niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
op een van die onderwaterfoto's. Staat ook nog een CR500 eigenaar op
Dat moet je niet aan mij vragen, probeer Vetprob eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
Begrijp niks van wat je zegt, ligt dat aan mij of aan jou
Ah, ook duidelijk.quote:
Die's nog niet wakker, ik wacht met spanning op de wekker die afgaatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, probeer Vetprob eens.![]()
Dat is 'um ook niet, dat is maar een jongetje die mee is gegaanquote:[..]
Ah, ook duidelijk.![]()
![]()
Maar ik dacht dat Stinkie nogal stevig was, of is dat pas sinds de goede zorgen van BE.![]()
Maar voor een interessante vraag mag je hem best wakker maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:46 schreef hicham het volgende:
Die's nog niet wakker, ik wacht met spanning op de wekker die afgaat
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Biefstukje voor op je hand mag je dan ws ook op je oog leggen.
(gebruik wel de andere kant ivm hygiene)
Ik kan niet tellen en nadenken tegelijk, dus ik weet niet wanneer die 2 seconden om zijnquote:Maar als ik nou zeg: lees eerst onderschrift, dan 2 seconden overdenking, dan het linkerschrift..
.. en dan iemand die vraagt of je even de hamer en de spijkers wilt aangeven.![]()
Nu.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:55 schreef hicham het volgende:
Ik kan niet tellen en nadenken tegelijk, dus ik weet niet wanneer die 2 seconden om zijn
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
die goede zorgen heeft hij ook op mijn over gebracht.
in volgorde:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onderwater is niet zo duidelijk.
Heeft hij trouwens wel eens gecrossed ofzo.![]()
Wist je dat hij wel eens rechtdoor gaat bij rotondes.![]()
![]()
Was jij zo dik?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ik ben degene die die groepsfoto genomen heeft, dus daar sta ik niet.
En ik mis mijn 86 kilo
Heb Dinsdag gereden, maar kwam van de motor af alsof ik een oude kerel van 90 wasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
Shit, dan kan je zeker ook niet motorrijden..
Verder geen vakantieplannen?
Wat heb je dan gedaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:21 schreef RB het volgende:
[..]
Heb Dinsdag gereden, maar kwam van de motor af alsof ik een oude kerel van 90 was![]()
![]()
Niet echt vakantie plannen , motor rijden en kijken waar ik uitkom was meer de bedoeling![]()
Maar in zo`n staat als ik nou ben is er geen lol aan![]()
Wist ik het maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:35 schreef vetprob het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaanHeeft ondeugend je rug weer gebruikt als trampoline
?
Komt wel weer goed!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:11 schreef kutvent het volgende:
Was jij zo dik?
Dat je 86 kilo bent kwijtgeraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |