We vonden het wel wat voor jouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik die verschijnselen nog niet gehad, ook geen misselijkheid of continu hoofdpijn. Dus ik merk het nog welWel een leuke e-card zag ik net
Dankjulliewel
Grappig flash dingetje
[..]Leuk genoeg
Alleen niet voor jou met dat gedonder natuurlijk
Dat heb ik ook gehoord. Je moet in ieder geval hetzelfde type hebben. Maar ik zou denk ik ook vermijden om twee merken door elkaar te gebruiken (en zeker niet nog meer). Wij hadden laatst dat 'dilemma'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Als het maar het zelfde type olie is, minerale of synthetishce olie kunnen geloof ik niet bijelkaar
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Als het maar het zelfde type olie is, minerale of synthetishce olie kunnen geloof ik niet bijelkaar
Okay, ik heb hier synthetische Castrol GPS en weet niet precies wat Youssef heeft. Volgens mij is dat sowieso ongeopend dus dat van Youssef is nog wel te bewaren tot de eerstvolgende olievervangbeurt als het beter is om niet te mixenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord. Je moet in ieder geval hetzelfde type hebben. Maar ik zou denk ik ook vermijden om twee merken door elkaar te gebruiken (en zeker niet nog meer). Wij hadden laatst dat 'dilemma'ook. Ik weet niet zeker meer of we dat toch gemixt hadden.
Shit, ik wist niet dat het zo duidelijk wasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We vonden het wel wat voor jou![]()
Beter blijf je sleutelen, kun je ook niet onderuitgaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
Avond
Ff snel een MF copy paste post![]()
Zit nu ook nog bij mijn ouwe, ff snel douchen en naar huis. Tot later
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:07 schreef RB het volgende:
@Hicham
De olie bijbel
http://www.chris-longhurst.com/carbibles/entrypoint.html?menu.html&engineoil_bible.html
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/105412/last
![]()
Thanxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef RB het volgende:
en nog eentje
http://www.trustmymechanic.com/motor-oil-bible.pdf
om het af te leren
![]()
Popijn is de olie expert geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter blijf je sleutelen, kun je ook niet onderuitgaan
Wou ook nog zeggen dat je dat buikje mag wegwerken maar dat zal we van je ouwe zijn
[..]
[..]
Thanx*Bookmarked*
Morgen even lezen, ik ga zo pitten voor optimale rust
Vallen is niet mijn plan maar als je kijk naar de verwachtingen zal het wel gebeuren jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter blijf je sleutelen, kun je ook niet onderuitgaan
Wou ook nog zeggen dat je dat buikje mag wegwerken maar dat zal we van je ouwe zijn
De tering wat is er loos hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto.Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.
Mijn eerste aanvaring ooit met een andere weggebruiker.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
Vol goede moed door naar Nol Bikker, de kawafiel van de drechtstedenEn ja hoor, geen achtertandwiel op voorraad, sterker nog voor een Enduro gespaakt SM wiel is er niet eens een te krijgen volgens Nol
B|:N
Maar hij kende iemand die het zelfde probleem had en die heeft toen een tandwiel met het zelfde binnenhart op maat gemaakt door zelf gaten te boren, hij gaat voor me zoeken welk tandwiel dat was en dan doe ik dat lekker na
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Max Biaggi replicahelm is al weer ingeruild![]()
Voor een Regis Laconi replica(lekker belangrijk
). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.
Shit, shit, shit ik weet hoe het voelt, al is het voor mij alweer ruim 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de pech nog even uitbreiden....
Ik vind het niet meevallenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
I have the power!![]()
En weer 25 kilometer gereden.wat een pokke geluid
wat een koppel
wat een wegligging.
![]()
Hij starte met de derde trap, en na al dat oefenen met de KLX de afgelopen weken wat het starten een eitje.![]()
Even een paar piccie's in de schemering en met een slechte cam, de lengte van het totale uitlaatsysteem is echt veel korter dan het was.Hij komt nu precies uit aan het eind v/h kontje.
![]()
[afbeelding]
Lijkt een lief enduro uitlaatje, maar hij's geen centimeter korter, het is de voorpijp die ingekort is.![]()
[afbeelding]
Vooral irl was ik de eerste keer dat ik hem zag heel erg enthousiast.
Komt mooi uit zo dat het van voor tot eind compleet recht loopt.
Daar liep hij wat omhoog, er zat geen lijn in .. en eh hij stak 30 centimeter uit.![]()
Maar dat is allemaal geschiedenis.![]()
De gespaakte naven zijn van een C, en voor de enduro schijnen er dus geen standaard 45 tands tandwielen te zijn te bestellen. Al betwijfel ik of er uberhaupt verschil zit in een C Velg en een R velg, volgens mij gelijk, maar goed. Nol gaat het uitzoeken voor mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat maakt dat omspaken uit als je dezelfde naven gebruikt. Wat zie ik over het hoofd.
![]()
Heel mooi dat spatbord van die KX350hoe duur was die kettingsplitter trouwens.
Je hebt er nu zeker gelijk uitleg bij gekregen.![]()
Gebruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
Kan je trouwens verschillende oliemerken die 10W40 zijn door elkaar gebruiken? Mijn bandit verbruikt sowieso olie heb ik gemerkt maar heb nog niet bijgehouden hoeveel dat precies is per x aantal km's. Nu heeft mijn broertje nog wel een paar liter 10W40 staan die hij niet nodig heeft omdat er bij hem 5W60 in zit. Gewoon gebruiken of niet?![]()
Hmmm, volgens mij stond er op mijn tandwiel ook KLX650C, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
De gespaakte naven zijn van een C, en voor de enduro schijnen er dus geen standaard 45 tands tandwielen te zijn te bestellen. Al betwijfel ik of er uberhaupt verschil zit in een C Velg en een R velg, volgens mij gelijk, maar goed. Nol gaat het uitzoeken voor me![]()
![]()
Ik kost die man ook een berg energieZeker toen ik in zijn sloopcontainers de boel binnste buiten keerde en de eerste container open vouwde (na 15 minuten kutten omdat ik die vergrendeling niet snapte
) en er achter kwam dat er hout in zat
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
hoi allemaal (heel even)
ik heb maandag uit ellende de motor maar opgehaald.. breng hem wel een andere keer, ik heb hem nu nodig om naar mn werk te gaan...
trouwens net nog wat moois weten vast te leggen...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
trouwens net nog wat moois weten vast te leggen...
[afbeelding]
Ikke nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef bwt het volgende:
Ehhh, peeps, ik geloof dat ik niet langer hier wil blijven rond hangen...................
Al die ongeluks verhalen hier..................
wie heeft er geen pech op het moment????
ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef bwt het volgende:
Ehhh, peeps, ik geloof dat ik niet langer hier wil blijven rond hangen...................
Al die ongeluks verhalen hier..................
wie heeft er geen pech op het moment????
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Damn you popijn en makster, sleutelen r0xDan wel brommer magoed, heb er ook een hekel aan als er mensen hier gaan brallen over brommers.
Had nogal wat achterstallig onderhoud. Achterremkabel was al tijden geknapt, trommelrem
was weer op zijn eind (beschadigde velg, slijt als een gek dus), kmtellerkabel aandrijving verlichting etc. gefixed
![]()
En ik vond het leukProbleem is alleen dat als ik een klein ding wil loshalen alles eromheen ook gelijk lossloop. Wil weten hoe dat allemaal werkt
Vaker doen
Heb nu tijden met een brak ding gereden, maarja alles slijt ook zo snel. Op de teller staat nu 30.000 km gok dat ik zonder teller zo een 5000 km heb gereden.
In 3 jaar, ben echt trots op het dingetje. Zonder zou ik geen inkomen hebben
![]()
[..]Uitlaat
?
Ik moet mijn olie kwijt, stfuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gebruikenwant waarom zou je zorgvuldig met je motor omgaan als je 14,95 aan een nieuwe bus olie kan besparen.
![]()
Hoe stel je je dat voor? Ik kom binnenlopen waarbij met dikke vette koeieletters op me voorhoofd "naai me" staat en dan nog mij helpen zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Niet blij mee?
Ik was er denk ik gewoon mee terug gegaan. Jammer voor hen dat ze het 'verkeerde' er in gooien.
Alfaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]Blond hè
Maar het wordt allemaal vergoed gelukkig...
De pest is alleen dat ik nu weer auto's moet lenen. Ik heb vakantie en wil dus graag mobiel zijn.
Inmiddels heb ik een Alfa, Golf@RB, Polo en een Astra besproken.
Alles komt weer helemaal goed dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |