abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29397385
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef hicham het volgende:

Ik vroeg me laatst nog af of je die ZXR400 eigenlijk met die ene sleutel had verkocht Vergat het steeds te vragen, je weet wel. Die sleutel die daar ergens bij je buddyseat zat volgens mij (hoe zat die eigenlijk vast daar, nooit echt duidelijk gekeken )
Zal ie er natuurlijk wel meteen die avond weer hebben afgehaald doh
quote:
En nog vraagje voor pepijn, je had het gister over subframe rechtmaken oid, maar dat heeft toch niets met stuur te maken? Subframe is toch dat frame dat onder de kont zit zeg maar? Teach me
Subframe is alles wat aan het hoofdframe zit ofzo? Teach me too
Vet proppig man.
pi_29398140
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef vetprob het volgende:

[..]

Zal ie er natuurlijk wel meteen die avond weer hebben afgehaald doh
Hij reed er vaker mee toch
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:36:51 #178
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29398152
quote:
En nog vraagje voor pepijn, je had het gister over subframe rechtmaken oid, maar dat heeft toch niets met stuur te maken? Subframe is toch dat frame dat onder de kont zit zeg maar? Teach me
Vetprob is de man who is right.

Subframe is een montagedeel waar andere onderdelen opzitten die niet direct aan het hoofdframe vast zitten.
Je kan dus overal een subframe voor maken.

In dit geval is je subframe van je lamp krom.
Je kan er een huilie topic op maken bij M-F: hellup mijn frame is krom.
Staat wel stoer dat sub weglaten.

OPM, een draad die omhoog gaat en dan ineens naar beneden zoals ik die injectoren inbeeld kan door trillen ook breken.
Misschien moet daar een rubberslang omheen, dan kan het in de toekomst niet meer beuren.

Zie schetsje:

i eten en de CR halen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 03-08-2005 17:50:45 ]
pi_29398868
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
Beter goede betrouwbare auto.
hij gaat er alsnog uit ze hadden nooit gedacht dat dit type gastinstall erin zou zitten. schijnen nogal eens voor (dure) problemen te zorgen
quote:
Euh, 700 euro, als ze 5 uur bezig zijn geweest om te zoeken..kan dit het alsnog kosten.
4 uur hebben ze lopen zoeken kostte uiteindelijk 225 incl materiaal
quote:
Lekkere meevaller
scheelt me 500 euries
quote:
Ik vroeg me laatst nog af of je die ZXR400 eigenlijk met die ene sleutel had verkocht Vergat het steeds te vragen, je weet wel. Die sleutel die daar ergens bij je buddyseat zat volgens mij (hoe zat die eigenlijk vast daar, nooit echt duidelijk gekeken )
tuurlijk niet ga toch geen sleutel kado doen hij zat gewoon vast aan de bevestiging voor de bagagebeugels
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien moet daar een rubberslang omheen, dan kan het in de toekomst niet meer beuren.
precies wat ie heeft gedaan hij heeft de bedrading vervangen en er een flexibele slang omheen gedaan
pi_29398908
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef vetprob het volgende:
You suck man
pi_29399329
Vanmiddag sollicitatie gesprek gehad. Maandag beginnen

En een andere auto gekocht. Als ie door de APK heenkomt morgen ophalen. Toyota Corrola uit '94.
De Alfa gaat waarschijnlijk maandag naar de garage waar ie vandaan komt. Eens kijken wat ie voor ons kan doen.

Al met al weer een drukke dag geweest
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:47:11 #182
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29400037
Ik ga de pech nog even uitbreiden....

Ze hebt in mijn alto ingebreekt
Mijn hele ruit aan diggelen en... mijn mooie pioneer meegenomen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29400260
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:

Damn Dit soort dingen verwacht je in metropolen als Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Hoogvliet of Utrecht. Over 5 jaar vind je nog de glasscherven tussen je naad.

Vet proppig man.
pi_29400274
Ik wil jullie nooit meer zien

Stelletje fokkende pechvogels bij elkaar
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_29400296
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wil jullie nooit meer zien

Vet proppig man.
pi_29400351
Ondeugend

Verder niks waardevols kwijt?

edit

ow, te snel gelezen - je mooie pioneer is weg.

[ Bericht 32% gewijzigd door Rausdouwer op 03-08-2005 19:05:09 ]
pi_29400488
ikke ook pech maar het viel wel mee

in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto. Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.

Mijn eerste aanvaring ooit met een andere weggebruiker.
pi_29400503
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef vetprob het volgende:
[afbeelding]

als ik jouw slick bekijk kan ik nog wel ff doorrijden met de mijne
pi_29400561
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:

in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto. Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.

pff, balen koeriers ook altijd, denken dat de wegen van hun zijn en als ze dan zo rijden is het keizer karel plein het plein om aanrijdingen te krijgen
pi_29400583
quote:

pff, balen inbraak is altijd kl#te had je het frontje er nog op zitten
pi_29400625
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:55 schreef vetprob het volgende:
afbeelding
deze zocht ik net. Ik had een troostsmiley gevonden en dacht dat het deze was.
pi_29400706
quote:

Heeeeeeh, hou nou is op allemaal

*aai
Vet proppig man.
pi_29400755
Ik heb nog wel iets leuks te vertellen:

Max Biaggi replicahelm is al weer ingeruild

Voor een Regis Laconi replica (lekker belangrijk ). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.

pi_29400761
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Vetprob is de man who is right.
Ok, weer wat bijgeleerd
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Vanmiddag sollicitatie gesprek gehad. Maandag beginnen
Hey een lichtpuntje in de Fok!MC Heb je wel snel voor elkaar
quote:

quote:

bummer voor allebei

Dit is echt niet meer normaal ...
pi_29400770
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef vetprob het volgende:

[..]

*aai
Vandaar mijn reactie. Ik heb er genoeg van.
pi_29400777
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:

Voor een Regis Laconi replica (lekker belangrijk ). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar die ander is lelijk vergeleken met deze, dus beter
Vet proppig man.
pi_29400894
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat kinstuk onder het vizier lijkt lang, maar dat heeft ie ook wel nodig toch Maar kennelijk houdt ie niet zo van Biaggi dat ie hem zo snel heeft ingeruild, of was ie achteraf toch niet tevreden met de pasvorm?
pi_29401152
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Dat klinkt goed Dat is natuurlijk het voordeel van all-risk maar het is uiteraard afwachten hoe het zit met de schade van tegenpartij, maar het is iig een goed begin
Ja het is in ieder geval een goed begin. Mocht Mercy verantwoordelijk zijn voor de schade van de tegenpartij volgens de politie, verzekeringsmaatschappijen en zo dan denkt hij dat de premie misschien omhoog zou kunnen gaan. Maar hij heeft heel wat no claim, dus misschien gebeurt dat zelfs niet. Volgens mij heeft hij hier gelijk in.
quote:
En verder was je wel lekker actief gister als ik zo alles zit na te lezen
Ja, ik had er best zin in
quote:
Vandaag opgestaan met een pijnlijke schouder, heup en nek. Verder lichte hoofdpijn, dus de klapper was toch wel wat zwaarder dan ik dacht. Heb nog wel kranten gelopen met die zere hand Met veel tijd en geduld lukte dat wel (was extra vroeg opgestaan). Daarna weer gaan pitten en lekker doorgeslapen tot 13:00 ofzo, hand deed toen alweer minder pijn en kan er meer mee (nog steeds te weinig). Maar toch leef ik met terugwerkend kracht mee met Mercy, die had het waarschijnlijk nog een factor x zwaarder met wat ik nu heb
Zo hey! Dan denk je eigenlijk niets of nauwelijks iets te hebben (op de pijnlijke hand na, waarmee je slechter kan koppelen) en achteraf valt het dan nog tegen. En ook hoofpijn en nekklachten zelfs? Dat is niet mis. Beterschap jongen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:30:38 #199
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29401266
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

pff, balen inbraak is altijd kl#te had je het frontje er nog op zitten
Blond hè

Maar het wordt allemaal vergoed gelukkig...
De pest is alleen dat ik nu weer auto's moet lenen. Ik heb vakantie en wil dus graag mobiel zijn.
Inmiddels heb ik een Alfa, Golf @RB, Polo en een Astra besproken.

Alles komt weer helemaal goed dus.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:31:19 #200
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29401279
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef vetprob het volgende:

[..]

Vandaag te horen gekregen dat ik maandag waarschijnlijk ook zonder inkomsten zit.

Had het al niet naar mijn zin daar maar ik heb helaas ook weinig tot geen uitzicht op iets anders.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')