quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
Ik vroeg me laatst nog af of je die ZXR400 eigenlijk met die ene sleutel had verkochtVergat het steeds te vragen, je weet wel. Die sleutel die daar ergens bij je buddyseat zat volgens mij
(hoe zat die eigenlijk vast daar, nooit echt duidelijk gekeken
)
Subframe is alles wat aan het hoofdframe zit ofzo?quote:En nog vraagje voor pepijn, je had het gister over subframe rechtmaken oid, maar dat heeft toch niets met stuur te maken? Subframe is toch dat frame dat onder de kont zit zeg maar? Teach me
Hij reed er vaker mee tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef vetprob het volgende:
[..]Zal ie er natuurlijk wel meteen die avond weer hebben afgehaald doh
![]()
Vetprob is de man who is right.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
En nog vraagje voor pepijn, je had het gister over subframe rechtmaken oid, maar dat heeft toch niets met stuur te maken? Subframe is toch dat frame dat onder de kont zit zeg maar? Teach me
quote:
4 uur hebben ze lopen zoekenquote:Euh, 700 euro, als ze 5 uur bezig zijn geweest om te zoeken..kan dit het alsnog kosten.![]()
quote:
tuurlijk nietquote:Ik vroeg me laatst nog af of je die ZXR400 eigenlijk met die ene sleutel had verkochtVergat het steeds te vragen, je weet wel. Die sleutel die daar ergens bij je buddyseat zat volgens mij
(hoe zat die eigenlijk vast daar, nooit echt duidelijk gekeken
)
precies wat ie heeft gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien moet daar een rubberslang omheen, dan kan het in de toekomst niet meer beuren.![]()
Damnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de pech nog even uitbreiden....
Ze hebt in mijn alto ingebreekt
Mijn hele ruit aan diggelenen... mijn mooie pioneer meegenomen.
![]()
pff, balenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ikke ook pechmaar het viel wel mee
in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto.Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.
Mijn eerste aanvaring ooit met een andere weggebruiker.![]()
pff, balenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
![]()
quote:
Heeeeeeh, hou nou is op allemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Ok, weer wat bijgeleerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vetprob is de man who is right.
Hey een lichtpuntje in de Fok!MCquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Vanmiddag sollicitatie gesprek gehad. Maandag beginnen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ondeugend het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Rausdouwer het volgende:
in Nijmegen geweest, op Keizer Karelplein, eigenlijk nooit problemen mee. Ik stel me aan de rechterkant op voor het stoplicht net voor de afslag die ik wilde nemen en er staat nog een auto achter me. Als we kunnen rijden besluit ik naar links te gaan en ik kijk, maar zie niets. Net als ik van baan wil verwisselen, komt er een koeriersauto met volle vaart door de bocht heen. Deze had dan denk ik net in de dode hoek gezeten. Martie zei dat hij zelfs met mij mee had gekeken en ook niets zag. Ramt die koeriersauto mijn auto.Toen de auto zichtbaar was, riep Martie meteen en omdat ik nog niet helemaal links zat, kon ik dus ook meteen reageren en naar rechts gaan. Door deze reactie en door zo'n side bar (of hoe noem je zoiets), heb ik eigenlijk nauwelijks schade. Alleen wat krasjes en een deukje voor bij het wiel.
Vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef vetprob het volgende:
[..]
Heeeeeeh, hou nou is op allemaal
*aai
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog wel iets leuks te vertellen:
Max Biaggi replicahelm is al weer ingeruild![]()
Voor een Regis Laconi replica(lekker belangrijk
). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kinstuk onder het vizier lijkt lang, maar dat heeft ie ook wel nodig tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog wel iets leuks te vertellen:
Max Biaggi replicahelm is al weer ingeruild![]()
Voor een Regis Laconi replica(lekker belangrijk
). Maar uiteindelijk past deze helm veel beter bij Martie. Hij heeft nu meer ruimte en een betere bescherming bij neus en kin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja het is in ieder geval een goed begin. Mocht Mercy verantwoordelijk zijn voor de schade van de tegenpartij volgens de politie, verzekeringsmaatschappijen en zo dan denkt hij dat de premie misschien omhoog zou kunnen gaan. Maar hij heeft heel wat no claim, dus misschien gebeurt dat zelfs niet. Volgens mij heeft hij hier gelijk in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Dat klinkt goedDat is natuurlijk het voordeel van all-risk
maar het is uiteraard afwachten hoe het zit met de schade van tegenpartij, maar het is iig een goed begin
Ja, ik had er best zin inquote:En verder was je wel lekker actief gister als ik zo alles zit na te lezen![]()
Zo hey! Dan denk je eigenlijk niets of nauwelijks iets te hebben (op de pijnlijke hand na, waarmee je slechter kan koppelen) en achteraf valt het dan nog tegen. En ook hoofpijn en nekklachten zelfs? Dat is niet mis. Beterschap jongen.quote:Vandaag opgestaan met een pijnlijke schouder, heup en nek. Verder lichte hoofdpijn, dus de klapper was toch wel wat zwaarder dan ik dacht. Heb nog wel kranten gelopen met die zere handMet veel tijd en geduld lukte dat wel (was extra vroeg opgestaan). Daarna weer gaan pitten en lekker doorgeslapen tot 13:00 ofzo, hand deed toen alweer minder pijn en kan er meer mee (nog steeds te weinig). Maar toch leef ik met terugwerkend kracht mee met Mercy, die had het waarschijnlijk nog een factor x zwaarder met wat ik nu heb
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pff, balen![]()
inbraak is altijd kl#te
had je het frontje er nog op zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |