Bestel je alleen de banden of heeft je leverancier ook de mogelijkheden om ze meteen onder je motor te leggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er ligt nu 190 onder bij mij, ik ga zo ff kijken wat er onder moet volgens WPH en die ga ik bestellen
rijeigenschappen is toch veel belangrijkerstelletje posers met je brede banden
wie zich dan ook aangesproken mag voelen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb weer een machine gesloopt op mijn werk.
Nog even zo doorgaan en er is geen werk meer.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er ligt nu 190 onder bij mij, ik ga zo ff kijken wat er onder moet volgens WPH en die ga ik bestellen
rijeigenschappen is toch veel belangrijkerstelletje posers met je brede banden
wie zich dan ook aangesproken mag voelen
Tijd voor iets radicaals anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder sportief stuurgedrag, alsof je een tractor om moet leggen inplaats van een sportmotor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Je volgens Popijns post op MF stuurt het alleen zwaarder
![]()
Als je dat al zo belangrijk vind had dan een lichte motor gekocht![]()
Stelletje noobs![]()
met je 200+kilo
Ik zie voordelen in lange bochtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Minder sportief stuurgedrag, alsof je een tractor om moet leggen inplaats van een sportmotor.![]()
Je legt meer rubber op straat dus meer wrijving, groter contactvlak en je hebt een zwaardere band met grotere middelpuntvliegende krachten.
Voor een ZZR-1200 of een Hayabusa wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zit er geen enkel billetje meer op het zadel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
Bovendien heb je geen supersport of dikke banden nodig om te kneedownen
[afbeelding]![]()
Gave foto wel.![]()
ER-5quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
Bovendien heb je geen supersport of dikke banden nodig om te kneedownen
[afbeelding]
quote:
Sowieso zit ie al een stuk dichter op het asfaltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen zit er geen enkel billetje meer op het zadel.![]()
Gave foto wel.![]()
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
OPM wil gewoon het optimaal haalbare uit zijn mooie ZX7R halen.![]()
Pimpquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Iddalleen staat 190 ook in het WPH
dus die komt er gewoon weer op
zo ff informeren.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef hicham het volgende:
@OPM: Sleutelmeet lijkt idd niet door te gaan, maar wel een bandjes opburn meet inplannen dan tog?
quote:
Meer grondspelingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef vetprob het volgende:
Hierna komt er eigenlijk wel een hogere voorband om = boller(65 >> 70 )
Meer rubber aan de vloer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef vetprob het volgende:
Hierna komt er eigenlijk wel een hogere voorband om = boller(65 >> 70 )
euh, is dit in of exclusief de korting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hiesj: prijzen zijn bekend, een andere motorrijdende collega had al gezegd dat de korting dan wel 40-50% mag zijn maar de prijzen van die boer liggen hoger
Beter van de CR, ik moet ook zo een ding hebben man. Damned, ik wil te veel, wil eigenlijk ook wel verhuizen en ook wel een boxer en misschien ook wel een andere auto. And while we are on it, wil ook wel ff een nieuwe helmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, binnen 2.5 uur een hoop gedaan, kleine wereldreis gemaakt.![]()
FS haar auto laten taxeren op de schade van vorige week.
En mijn motor bleek onverwachts klaarmaar ik had geen helm en contactsleutel mee, dus gewoon even aan de hand mee naar mijn vader gelopen en daar in de tuin geparkeerd tot later in de week.
![]()
De uitlaatconstructie is heel mooi gewoorden, 300% beter dan wat het was.![]()
![]()
![]()
Verder nog bij Safe een nieuwe kleinere sproeier gehaald voor de KLX, kan die carb ook weer in elkaar.
[afbeelding]
Maatje was 158 en wordt 155 aangezien hij verzuipt bovenin toeren.
Ik had eigenlijk 2 maten kleiner willen hebben, maar anders hadden ze alleen nog maar 147, en dat benne veel te veel stappen.![]()
Niet te geloven dat hier echt al je benzine doorheen gaat, let wel zijn milliters achter de komma.![]()
( 0.155 dus)
dat zeg ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
euh, is dit in of exclusief de korting.![]()
![]()
Mijn power 120/70 voor de CR was gewoon door hoge nood voor de adviesprijs.
E 165 euro, maar wel incl. binnenband, montage en milieubelasting.
![]()
Wij willen allemaal wel alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:24 schreef Makster het volgende:
Beter van de CR, ik moet ook zo een ding hebben man. Damned, ik wil te veel, wil eigenlijk ook wel verhuizen en ook wel een boxer en misschien ook wel een andere auto. And while we are on it, wil ook wel ff een nieuwe helm![]()
Ghe ghe had ik het ff goed onthouden.quote:Die sproeier is standaard 158 toch voor de KLX R, waarom verzuipt ie dan boveninen ik moet denk ik een grotere hebben want ik rijdt nu zonder luchtfilterbox en denk dat ie wel een poepie meer lucht krijgt op deze manier
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:07 schreef Makster het volgende:
Wat voor sproeier zit er eigenlijk standaard in de carb![]()
Maar Mark, meten is weten dus doe een run, misschien staat hij nu geheel toevallig juist wel beter dan hij was.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:09 schreef Jooks KLX650R SM het volgende:
[...]
voor KLXR #155
Voor KLXC #135
Rodamoto is 197 euro compleet, wel voor de nieuwste Metzelers dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zeg ikprijs is veel te hoog
dit is incl 40% korting
sabra is veel goedkoper
Niet alleen aan Fok! voorbehouden dus.quote:Op maandag 01 augustus 2005 21:18 schreef Folie het volgende:
[...]
Laat me je een ding vertellen:
MOTOMASTER IS NIET OP VAKANTIE.
Ik had afgelopen week graag iets met 'm afgesproken, (zomerfeesten hiero) maar hij had weer eens geen tijd omdat ie tot z'n nek in de nieuwbouw zit, Het gaat nl nogal goed met z'n remschijven blijkbaar. Komt volgens mij mede omdat die dingen vooraan op een motor zitten en goed opvallen. Good stuff for fashion victims. Ik kan dat gelul niet meer horen over die 'jankende kut-schijven van KTM'. Wie daar last van heeft, heeft nog niet eens 1 keer hard geremd. Dat geldt ook voor Spiegler Guz. Ik word de laatste tijd op een of andere manier niet zo blij meer op dit forum. Teveel van die 'nieuwe' KTM klanten, en echt ontzettend dom gelul. nivo 0. Niet eens de moeite nemen om te lezen als er iets staat waar je iets aan zou kunnen hebben. Time to move on I guess. Als jullie me zoeken zit ik op KTMtalk ofzo.
Bye,
Folie
8 augustus was er toch wat ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou hebben we een half lid met een moto guzzi, we moeten echt eens een meet organiseren dat iedereen kan2 SM's een chopper (cruiser
) paar nakeds en nog een paar 13 in een dozijn supersports
![]()
![]()
![]()
en heel misschien zelfs een oldtimer (zx9r) en een streetfighter (stinkie)
Volgens mij halen die hun banden bij rodamotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:50 schreef RB het volgende:
http://www.kalsbeekmotoren.nl/banden.htm
zolang de voorraad strekt. Inclusief montage en balanceren.
180/55zr17+120/70zr17,
normaal ¤ 435,00 Nu ¤ 290,00
En nog veel meer keus![]()
Mag je daar ook je motor komen brengenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
8 augustus was er toch wat ???
Dan kan ik einde middag hopelijk en hoef ik als alles mee zit niet eens te werken![]()
Of gaat dat nou weer niet door![]()
Tip voor banden www.jossmit.nl(Haarlem)
Komt wel nog ¤13.50 per band bij ivm balanceren & milieuheffing enz.
Ja motor brengen kan als je ff belt voor een afspraak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef vetprob het volgende:
[..]
Mag je daar ook je motor komen brengen![]()
Ik heb geen zin/tijd om voor en achterband eraf te rammen.
Heb wel alles uitgezet al vanuit het WPH in het Nederlands. Maar als zij goedkoper zijn dan de dealer hier om de hoek rij ik wel meteen daarheen.
Meeting ging volgens mij niet doorIk weet het eigenlijk niet, hij stond op 6 augustus. Moet Lars even zeggen of ie nog wil.
Boxer = hondquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij willen allemaal wel alles.![]()
maar een Boxerwhat do ya mean?
[..]
Ghe ghe had ik het ff goed onthouden.(van onze vriendelijke Belg
)
[..]
[..]
Maar Mark, meten is weten dus doe een run, misschien staat hij nu geheel toevallig juist wel beter dan hij was.![]()
Dynojet Rotterdam zit in eh.. Ridderkerk dus heel erg in de buurt.![]()
En ik blijk dus ook al een grotere sproeier te hebben, en een verstelbare Dynojet gasnaald.
Nu de carb zo schoon is kan hij denk ik weer een tandje terugmaar dat ga ik dus proberen.
En de hoofdsproer was maar € 2,75 dus het experiment waard.![]()
Ultieme moment nu de carb eraf ligt.
(en de bougie was trouwens ook aardig zwart, dus duidt ook op een te vette sproeier.. of een versleten zuiger)
KTM sjappenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:34 schreef Patrick281 het volgende:
Rellutje!![]()
[..]
Niet alleen aan Fok! voorbehouden dus.![]()
Mark, jij had toch ook gehoord dat ze op vakantie waren .. of komt braking ergens anders vandaan.![]()
quote:
Ik bel wel even om te vragen of het kan en zal dan de overweging makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:23 schreef greedkillingz het volgende:
Ja motor brengen kan als je ff belt voor een afspraak.
Kun je gelijk ff vragen wat het kost om de wielen eruit te trekken![]()
Ik hoor wel of de 6e doorgaat dan & met wie ik eventueel die kant op kan![]()
Dat hebben ze toch niet door ik mis de benodigde tupperware aan mijn motor nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Die rel daar gaat nergens over
Heb even wat terug gelezen... kennelijk is er 1 te snel op z'n teentjes getrapt en mist wat communicatieve/sociale vaardigheden. Zoals je zegt dus, herkenbaar
[..]
Ik bel wel even om te vragen of het kan en zal dan de overweging makenWe kunnen samen naar de meetrijden, moet je alleen wel even doen alsof je niet bij me hoort als we andere motoren tegenkomen...
![]()
Begrijp ik nu dat je 1 setje banden voor ¤ 240 hebt! Ook incl. montage (maar dan nog).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef vetprob het volgende:
[..]
Volgens mij halen die hun banden bij rodamoto![]()
240 hier alles compleet
Ah, ik dacht al dat je een BMW R wilde kopen, maar hield de optie van een hond ook open.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef Makster het volgende:
Boxer = hond
Goed plan om hem naar dyno rotterdam te sjezen![]()
KTM sjappen
Braking = geen moto master, Braking = Braking en staat VER boven Moto Master
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef vetprob het volgende:![]()
Die rel daar gaat nergens over
Heb even wat terug gelezen... kennelijk is er 1 te snel op z'n teentjes getrapt en mist wat communicatieve/sociale vaardigheden. Zoals je zegt dus, herkenbaar
Van de sports weet ik het niet. Verwarde dit bijna met pilot race (dat is nieuw als ik me niet vergis). Daar heb je niet zo veel aan, want die banden moet je kopen per weertype (nat wegdek of droog wegdek).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de volgorde van hardst naar zachts luidt?
Roads - Powers - Sports
Het zijn gewoon zachte banden net als mijn BT014's . Nu hoor ik alleen dat dat met Michelin wat beter gaat. Slijt als de nete.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Powers zijn zachter dan roads. Zijn eerder opgewarmd en plakken net iets beter, maar zijn door alle eigenschappen ook sneller glad dan roads. Dat is iets wat ik zeker weet.
Ik dacht dat hij er wel zo'n beetje uit was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Van de sports weet ik het niet. Verwarde dit bijna met pilot race (dat is nieuw als ik me niet vergis). Daar heb je niet zo veel aan, want die banden moet je kopen per weertype (nat wegdek of droog wegdek).
Powers zijn zachter dan roads. Zijn eerder opgewarmd en plakken net iets beter, maar zijn door alle eigenschappen ook sneller glad dan roads. Dat is iets wat ik zeker weet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
Toch handmatig die kneesliders bijgeschaafd.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er wel zo'n beetje uit was.
Pilot race is meer iets voor een circuitdag, dat kan je geen normale optie noemen als een toerband (wat jij ook niet doet) , Sport is min of meer opgevolgd door Power, maar blijft er nog naast lopendoor de vele trouwe fans en kritieken die de band indertijd kreeg denk ik.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |