Bestel je alleen de banden of heeft je leverancier ook de mogelijkheden om ze meteen onder je motor te leggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er ligt nu 190 onder bij mij, ik ga zo ff kijken wat er onder moet volgens WPH en die ga ik bestellen
rijeigenschappen is toch veel belangrijkerstelletje posers met je brede banden
wie zich dan ook aangesproken mag voelen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb weer een machine gesloopt op mijn werk.
Nog even zo doorgaan en er is geen werk meer.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er ligt nu 190 onder bij mij, ik ga zo ff kijken wat er onder moet volgens WPH en die ga ik bestellen
rijeigenschappen is toch veel belangrijkerstelletje posers met je brede banden
wie zich dan ook aangesproken mag voelen
Tijd voor iets radicaals anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder sportief stuurgedrag, alsof je een tractor om moet leggen inplaats van een sportmotor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Je volgens Popijns post op MF stuurt het alleen zwaarder
![]()
Als je dat al zo belangrijk vind had dan een lichte motor gekocht![]()
Stelletje noobs![]()
met je 200+kilo
Ik zie voordelen in lange bochtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Minder sportief stuurgedrag, alsof je een tractor om moet leggen inplaats van een sportmotor.![]()
Je legt meer rubber op straat dus meer wrijving, groter contactvlak en je hebt een zwaardere band met grotere middelpuntvliegende krachten.
Voor een ZZR-1200 of een Hayabusa wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zit er geen enkel billetje meer op het zadel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
Bovendien heb je geen supersport of dikke banden nodig om te kneedownen
[afbeelding]![]()
Gave foto wel.![]()
ER-5quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
Bovendien heb je geen supersport of dikke banden nodig om te kneedownen
[afbeelding]
quote:
Sowieso zit ie al een stuk dichter op het asfaltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen zit er geen enkel billetje meer op het zadel.![]()
Gave foto wel.![]()
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
OPM wil gewoon het optimaal haalbare uit zijn mooie ZX7R halen.![]()
Pimpquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Iddalleen staat 190 ook in het WPH
dus die komt er gewoon weer op
zo ff informeren.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef hicham het volgende:
@OPM: Sleutelmeet lijkt idd niet door te gaan, maar wel een bandjes opburn meet inplannen dan tog?
quote:
Meer grondspelingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef vetprob het volgende:
Hierna komt er eigenlijk wel een hogere voorband om = boller(65 >> 70 )
Meer rubber aan de vloer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef vetprob het volgende:
Hierna komt er eigenlijk wel een hogere voorband om = boller(65 >> 70 )
euh, is dit in of exclusief de korting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hiesj: prijzen zijn bekend, een andere motorrijdende collega had al gezegd dat de korting dan wel 40-50% mag zijn maar de prijzen van die boer liggen hoger
Beter van de CR, ik moet ook zo een ding hebben man. Damned, ik wil te veel, wil eigenlijk ook wel verhuizen en ook wel een boxer en misschien ook wel een andere auto. And while we are on it, wil ook wel ff een nieuwe helmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, binnen 2.5 uur een hoop gedaan, kleine wereldreis gemaakt.![]()
FS haar auto laten taxeren op de schade van vorige week.
En mijn motor bleek onverwachts klaarmaar ik had geen helm en contactsleutel mee, dus gewoon even aan de hand mee naar mijn vader gelopen en daar in de tuin geparkeerd tot later in de week.
![]()
De uitlaatconstructie is heel mooi gewoorden, 300% beter dan wat het was.![]()
![]()
![]()
Verder nog bij Safe een nieuwe kleinere sproeier gehaald voor de KLX, kan die carb ook weer in elkaar.
[afbeelding]
Maatje was 158 en wordt 155 aangezien hij verzuipt bovenin toeren.
Ik had eigenlijk 2 maten kleiner willen hebben, maar anders hadden ze alleen nog maar 147, en dat benne veel te veel stappen.![]()
Niet te geloven dat hier echt al je benzine doorheen gaat, let wel zijn milliters achter de komma.![]()
( 0.155 dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |