Een bredere band dan nodig is stuurt zwaarder en komt bovendien de stabilliteit meestal niet ten goede. Nou lijk jij er totaal geen moeite mee te hebben, maar je ZX zou waarschijnlijk wat dichterbij komen bij een ER-5 qua spring in het veld stuurgedrag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:26 schreef vetprob het volgende:In mijn WPH staat 160/x, maar er ligt 180 onder
Sowieso ligt er bij die 13 dozijn
dingen vaak breder op...
Dit is een motortopic, praten over fruit doe je maar in flora en fauna .. ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:48 schreef vetprob het volgende:
Mjah, waarom zijn de bananen krom
Misschien omdat ze er dan tien keer beter uit zien?Beetje rare uitspraak van je
![]()
Het is nu eenmaal mooier, hij had ook nog kritiek op me dunne ER-5 bandjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een bredere band dan nodig is stuurt zwaarder en komt bovendien de stabilliteit niet ten goede. Nou lijk jij er totaal geen moeite mee te hebben, maar je ZX zou waarschijnlijk wat dichterbij komen bij een ER-5 qua spring in het veld stuurgedrag.![]()
quote:Zo naar het crematorium.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef vetprob het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal mooier, hij had ook nog kritiek op me dunne ER-5 bandjes.![]()
En aangezien Hicham toch al op zijn grens rijdt en graag een pimp/rag motor heeft kan ie net zo goed een dikke eronder leggen. Alleen even vragen in eht Bandit topic wat de max is
![]()
Misschien merkt ie er niets van en anders leert ie er vanzelf wel mee rijden.
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
Een boss hoss is misschien wel wat voor jou
[afbeelding]
"... om fatsoenlijke te kunnen blijven rijden."quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef vetprob het volgende:
Alleen even vragen in eht Bandit topic wat de max is![]()
Breder dan watquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb er es naar gevraagd en het werd mij ten zeerste afgeraden om er bredere onder te leggen
Dat was onderdeel van een andere ervaring en vraagstuk, dus niet behorende tot het tweede deel van zijn tekst. Namelijk het gedeelte dat over de 190 achterband gingquote:
Eierenquote:Ergens op MF
Past wel ,maar niet te hard en ruig in de bochten gaan, want hij zal wel iets gaan driften omdat de band idd boller is en je het gevoel geeft op eieren te rijden.Of dit prettig is lijkt mij niet echt, maar voor rechtdoor zal je geen hol verschil merken.
Hadden we al door hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:18 schreef vetprob het volgende:
Maar verder ben ik noob
Oh, en ik had/heb het idee dat ze allemaal met breder daar op MF rijden howr dus hou je kopquote:
MF is noob forum, d'ohquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef vetprob het volgende:
[..]
Oh, en ik had/heb het idee dat ze allemaal met breder daar op MF rijden howr dus hou je kop
*Omdat je al jaren gek van motorfietsen bent, en je er daarom alles van wist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:18 schreef vetprob het volgende:
EierenMagoed, ik wist ook pas na een hele tijd dat er breder op lag dan werd geadviseerd dus hoe moe'k dat nou weten.
![]()
quote:
Is dit je nieuwe passiequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Affijn, paar sfeermakende plaatjes.![]()
Dat heb je gister toch zelf zitten verkondigen hier? dat het mooi weer zou worden als enigste dag van de weekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:28 schreef hicham het volgende:
Staat m'n motor een keer buiten met een hoes er overheen omdat het zadel eraf ligt, schijnt het zonnetje gewoon................................................................
Ja ik wist ook wel dat het zonnetje ging schijnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat heb je gister toch zelf zitten verkondigen hier? dat het mooi weer zou worden als enigste dag van de week
Ben je al begonnen met het zadel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja ik wist ook wel dat het zonnetje ging schijnenNeemt niet weg dat het de eerste nacht is dat mijn motor met een hoes doorbrengt, had eigenlijk verwacht dat het zadel gister al af zou zijn
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef hicham het volgende:
Dat was onderdeel van een andere ervaring en vraagstuk, dus niet behorende tot het tweede deel van zijn tekst. Namelijk het gedeelte dat over de 190 achterband ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |