Brr.. toch niet die z'n knikkers had verlorenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan die man die vorige week een date had via internet.
Type Hollander verhaal, met bloed enzo, dus laat ik het maar niet posten.![]()
Weet de exacte maten niet, maar volgens mij was het 120 voor en 150 achter ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maten110-60-17 & 160-60-17
zal morgen informeren
quote:
Affijn, paar sfeermakende plaatjes.quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
quote:
quote:
quote:
Complot tegen goldwings, d'ohquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Heb de OP al 2 keer geedit, maar dan gebeurt er dit:
[..]
Vraag me af of ie nu ook zijn remblokjes op aan het branden isquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:30 schreef vetprob het volgende:
<<knip>>
Haha iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
Vraag me af of ie nu ook zijn remblokjes op aan het branden isZo een goldwing had toch een gecombineerd remsysteem, of is dat uit te schakelen
2fast4uquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Die had je vast klaarliggen.. kan je nooit zo snel posten.
![]()
![]()
betaling duurt daarna ook nog ff, en ze bestellen hem onderwijl vast nog niet voor mij.quote:Hello !
We send you the bill last friday by post.
We send ist to " company , to hands Popijn ".
Please wait for the korrekt bill and payment instructions.
Greatings
ABP
HeeH, naar bed jij, veel te laat voor OPM.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2fast4u
wilde hem sowieso posten iddkwam goed uit
Nou hebben we een half lid met een moto guzzi, we moeten echt eens een meet organiseren dat iedereen kanquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha iddgelukkig remt ie dan nog iets van 3/4 voor, maar hij moet er idd wel doorheen burnen.
![]()
In 2003 hadden we bijna een lid met een Goldwing gehad.![]()
Laatste moment ging die niet mee, poste ook nooit meer.
Maar zo hebben we er dit jaar nog wel meer gehad. Niet veel, maar toch.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
Grrr hoe lang doet post uit Duitsland erover?![]()
Mailtje van de carb mannen.![]()
[..]
betaling duurt daarna ook nog ff, en ze bestellen hem onderwijl vast nog niet voor mij.![]()
Zoals die motorzaak die ineens een ZZR-1200 overhad.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef hicham het volgende:
Nou hebben we een half lid met een moto guzzi, we moeten echt eens een meet organiseren dat iedereen kan2 SM's een chopper (cruiser
) paar nakeds en nog een paar 13 in een dozijn supersports
![]()
![]()
![]()
en heel misschien zelfs een oldtimer (zx9r) en een streetfighter (stinkie)
Ja, ik had hem een mail gestuurd met een spoed*spoed*spoed* melding en met mijn huisadres al moet je altijd opletten met auslandersquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:to hands Popijn
Maar waarom dan niet gewoon naar je huisadres
Dan moet je bij die dino klagen.quote:Ik hoop dat we snel van deze pagina zijn trouwens, lelijk blauwe balken in de eerste posts
Ah okay, voor die carb is het logisch maar een brief kan wel door de brievenbus vandaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die carb had ik met afleveradres de zaak besteld, want dan is er altijd iemand om hem achterover te drukken, en als ze hem thuis aanbieden terwijl ik werk is' nie handig heH.![]()
Moet je weer naar het postkantoor ofzo 2 dagen later.![]()
Dinoquote:[..]
Dan moet je bij die dino klagen.![]()
quote:![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
Voordat ik ging slapen kwam ik nog even op het geweldige idee om mijn bandenmaat gewoon even op te zoeken in de owners manual
Voor: 110/70 ZR17
Achter: 150/70 ZR17![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
Voordat ik ging slapen kwam ik nog even op het geweldige idee om mijn bandenmaat gewoon even op te zoeken in de owners manual
Voor: 110/70 ZR17
Achter: 150/70 ZR17![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je hoort het vanmiddag denk ik, dan is me chef naar huis
![]()
morgen btw
Zit momenteel al een 150 op, kan ook 160 erop doen maar waarom zou ik zomaar een bredere maat erop doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:26 schreef vetprob het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens kijken of er een breder bandje onder kan of dat ie er al op ligt???![]()
Mjah, waarom zijn de bananen kromquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:43 schreef hicham het volgende:
Zit momenteel al een 150 op, kan ook 160 erop doen maar waarom zou ik zomaar een bredere maat erop doenAlleen voor de iets meer stoerdere uiterlijk?
Als het beter voor de wegligging was dan hadden ze fabrieksaf wel 160 erop gedaan toch
Een bredere band dan nodig is stuurt zwaarder en komt bovendien de stabilliteit meestal niet ten goede. Nou lijk jij er totaal geen moeite mee te hebben, maar je ZX zou waarschijnlijk wat dichterbij komen bij een ER-5 qua spring in het veld stuurgedrag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:26 schreef vetprob het volgende:In mijn WPH staat 160/x, maar er ligt 180 onder
Sowieso ligt er bij die 13 dozijn
dingen vaak breder op...
Dit is een motortopic, praten over fruit doe je maar in flora en fauna .. ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:48 schreef vetprob het volgende:
Mjah, waarom zijn de bananen krom
Misschien omdat ze er dan tien keer beter uit zien?Beetje rare uitspraak van je
![]()
Het is nu eenmaal mooier, hij had ook nog kritiek op me dunne ER-5 bandjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een bredere band dan nodig is stuurt zwaarder en komt bovendien de stabilliteit niet ten goede. Nou lijk jij er totaal geen moeite mee te hebben, maar je ZX zou waarschijnlijk wat dichterbij komen bij een ER-5 qua spring in het veld stuurgedrag.![]()
quote:Zo naar het crematorium.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef vetprob het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal mooier, hij had ook nog kritiek op me dunne ER-5 bandjes.![]()
En aangezien Hicham toch al op zijn grens rijdt en graag een pimp/rag motor heeft kan ie net zo goed een dikke eronder leggen. Alleen even vragen in eht Bandit topic wat de max is
![]()
Misschien merkt ie er niets van en anders leert ie er vanzelf wel mee rijden.
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
Een boss hoss is misschien wel wat voor jou
[afbeelding]
"... om fatsoenlijke te kunnen blijven rijden."quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef vetprob het volgende:
Alleen even vragen in eht Bandit topic wat de max is![]()
Breder dan watquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb er es naar gevraagd en het werd mij ten zeerste afgeraden om er bredere onder te leggen
Dat was onderdeel van een andere ervaring en vraagstuk, dus niet behorende tot het tweede deel van zijn tekst. Namelijk het gedeelte dat over de 190 achterband gingquote:
Eierenquote:Ergens op MF
Past wel ,maar niet te hard en ruig in de bochten gaan, want hij zal wel iets gaan driften omdat de band idd boller is en je het gevoel geeft op eieren te rijden.Of dit prettig is lijkt mij niet echt, maar voor rechtdoor zal je geen hol verschil merken.
Hadden we al door hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:18 schreef vetprob het volgende:
Maar verder ben ik noob
Oh, en ik had/heb het idee dat ze allemaal met breder daar op MF rijden howr dus hou je kopquote:
MF is noob forum, d'ohquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef vetprob het volgende:
[..]
Oh, en ik had/heb het idee dat ze allemaal met breder daar op MF rijden howr dus hou je kop
*Omdat je al jaren gek van motorfietsen bent, en je er daarom alles van wist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:18 schreef vetprob het volgende:
EierenMagoed, ik wist ook pas na een hele tijd dat er breder op lag dan werd geadviseerd dus hoe moe'k dat nou weten.
![]()
quote:
Is dit je nieuwe passiequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Affijn, paar sfeermakende plaatjes.![]()
Dat heb je gister toch zelf zitten verkondigen hier? dat het mooi weer zou worden als enigste dag van de weekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:28 schreef hicham het volgende:
Staat m'n motor een keer buiten met een hoes er overheen omdat het zadel eraf ligt, schijnt het zonnetje gewoon................................................................
Ja ik wist ook wel dat het zonnetje ging schijnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat heb je gister toch zelf zitten verkondigen hier? dat het mooi weer zou worden als enigste dag van de week
Ben je al begonnen met het zadel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja ik wist ook wel dat het zonnetje ging schijnenNeemt niet weg dat het de eerste nacht is dat mijn motor met een hoes doorbrengt, had eigenlijk verwacht dat het zadel gister al af zou zijn
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef hicham het volgende:
Dat was onderdeel van een andere ervaring en vraagstuk, dus niet behorende tot het tweede deel van zijn tekst. Namelijk het gedeelte dat over de 190 achterband ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |