Ik wil er graag nog even mee pimpenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:09 schreef hicham het volgende:
Moet je wel op tijd je rekeningen betalen
En wanneer haal je eens die BX uit je sig, al verkocht toch
Wat houd je tegen om een nieuw/bijgewerkt plaatje te sjoppenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen beetje verouderd plaatje
Damn, je eerste auto en motor blijven je toch altijd bij.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil er graag nog even mee pimpen![]()
Hij is al verkocht ja, maar nog niet opgehaald![]()
Ik ook zoiets..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met alleen paint kom je niet ver
Dat heet een gebrek aan creativiteit.quote:
Winkels zijn morgen weer open.quote:jawel
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef hollander172 het volgende:
Dat heet een gebrek aan creativiteit.
quote:Winkels zijn morgen weer open.
Photoshop is normaal gesproken binnen een half uur binnen.quote:
hier ben ik gestopt met lezenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
Photoshop is normaal gesproken binnen een half uur binnen.
Winkel........quote:Op maandag 25 juli 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier ben ik gestopt met lezenduurt te lang
![]()
![]()
Ik krijg nooit filmpjes.........quote:Op maandag 25 juli 2005 21:04 schreef vetprob het volgende:![]()
Vraag me af of Martie al die motorfilmpjes gaat kijken van Hicham. Ik heb 2 a 3 weken geleden 1 motorfilmpje gekregen en ben daar nu nog mee bezig. Iets van 18 minuten ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een ongeluk krijgt kom ik wel langs met een kaartje, lekkers en een paar CD'tjes vol met filmpjesquote:Op maandag 25 juli 2005 21:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit filmpjes.........
Faster? Die ken ik nog niet. 50 Nuts ook niet, dus even m'n webwinkel openenquote:Wat ik download koopbekijk ik vrijwel direct wanneer ie binnen is, Ghostrider in 1 ruk gezien (alle 3) en alle extra's ook, Faster 2 keer achter elkaar gezien
(prachtig filmpje
), 50 nuts ook direct gezien en de rest ook.
Mach 2 heb ik laatst gezien en Mach 3 ook, alleen kwam ik er bij 48 minuten oid achter dat ik hem niet compleet hadquote:Die Mach filmpjes heb ik alleen nog niet, heb zelfs wat van Travisin de kast staan maar die heb ik nog niet, mail even door waar die te halen zijn aub.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |