Mijn motor kun je niet zien, want die moet nog steeds in de OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Wat voor motoren hebben jullie?
Ik heb een Suzuki Bandit GSF600N bouwjaar '96
Imagesjaak was zo vriendelijk om dat te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
Die stond ook al in de OP, maar jij hebt de foto daar weggehaald (of imageshack heeft dat gedaan)
Voor zover ik weet was ik niet bij de rel, wij waren slechts aan het dollenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ik geen hoogte van jou kan krijgen. Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
nicequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze lijkt me wel wat voor de OP
[afbeelding]
Wie houd je nu voor de gek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was ik niet bij de rel, wij waren slechts aan het dollen![]()
Alsof ik er op dat moment niet op zou mogen rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicerijd ook erg lekker kan ik zeggen uit ervaring
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicerijd ook erg lekker kan ik zeggen uit ervaring
![]()
ik dacht dat hicham al zei dat ik hem moest rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Phatzak het volgende:
Alsof ik er op dat moment niet op zou mogen rijden
Maargoed, omdat jij me al had verraden
Hichamquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht dat hicham al zei dat ik hem moest rijden![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ik geen hoogte van jou kan krijgen. Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
jeujquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
Ja d'oh, ik ga jou toch niet laten rijden. Dan doe ik het welDus dan maar OPM
![]()
we hebben zondag iets te doenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |