Wat nou gesoept.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef Phatzak het volgende:
Leuk die gefotosoepte foto's![]()
Heb de Fiero vorig keer eigenlijk niet bewust gespot, volgens mij vind ik dat soort auto's vaak lelijk![]()
Staal haal ik wel bij Paul. 16 euro de meter exclusief banjo's. Niet veel geld dusquote:Op zondag 17 juli 2005 01:14 schreef Patrick281 het volgende:
======MARK======
Al stalen remleidingen? klik!
Dit is trouwens ook een gek ding voor iedereen.![]()
Euh BMW rijders.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:18 schreef Makster het volgende:
Staal haal ik wel bij Paul. 16 euro de meter exclusief banjo's. Niet veel geld dus
Die gast wordt nog rijk door mij
Mzzl met de kettenmax, dsa voor BMW rijders![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Euh BMW rijders.![]()
![]()
Maar als je het terrein in gaat moet je wel je ketting afspoelen.![]()
Ding ziet er niet erg solide uit, en op het eind bij de demontage zullen ze er wel stiekem een ongebruikt exemplaar vanaf halen, en die witte borsteltjes zijn vast erg vies na de eerste keer.![]()
Ja hee, jij ging naar bed heeH.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:24 schreef Makster het volgende:
![]()
Edit koning
Makkelijk ja![]()
Misschien moet ik een eigen SM shop beginnen ofzo![]()
Eigenlijk moet je de trend inderdaad voor zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 01:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja hee, jij ging naar bed heeH.![]()
Even een piccie en linkie erbij voor de anderen.![]()
Ik edit nog amper tegenwoordig.![]()
Edit
De shops springen volgens mij momenteel overal uit de grond.![]()
![]()
Die muts van het verzendhuis had laatst wel een tassie van haar distributeur als opvulling gebruikt.![]()
Ik vroeg mij ook al af waar zij d's spullen haalde, want zo groots is dat zaakje niet opgebouwd.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:42 schreef Makster het volgende:
Eigenlijk moet je de trend inderdaad voor zijn![]()
Anders verzinnen jullie even een goed idee voor een eigen bedrijf en dan voer ik het uit![]()
Don't think so.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet dat jullie niet van sjoppers houden, maar ik denk dat iedere motor-fanaat hier toch wel van gaat kwijlen: Big Bear Choppers: Custom made bikes
Inderdaad ja, gezien mijn historie als chopper rijder moet ik toegeven dat die rode wel nice is.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Don't think so.![]()
Ik denk nul / 1 / 2 uit 17.![]()
Misschien Greedkillingz en bwt, maar de rest vind het vast een hoop schroot.![]()
Nee die faildededed zag ik vanmorgen.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:09 schreef bwt het volgende:
ah, je hebt ze kunnen downloaden?
mooi
je hebt alleen dat andere filmpje er nog niet bijgezet
das een misser
Ik vind die velgen met erg veel spaken wel fun
Ahhhhh, heeeel goedquote:Op zondag 17 juli 2005 03:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee die faildededed zag ik vanmorgen.
Ik ga het goedmaken met je.... schnell !
Morgen !quote:
En dat zonder blaren !quote:Op zondag 17 juli 2005 03:18 schreef bwt het volgende:
benna mijn eerste en (helaas) enigste avond van de 4daagse feesten Nijmegen die ik mee maak dit jaar.
Bijna goed, er loopt inderdaad vocht uit mijn mond maar dat wordt ook wel kots genoemdquote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet dat jullie niet van sjoppers houden, maar ik denk dat iedere motor-fanaat hier toch wel van gaat kwijlen: Big Bear Choppers: Custom made bikes
Ik denk dat de meeste motorfanaten hooguit nog meer gaan kotsen van die uberlelijke dingenquote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond die foto's wel erg apart eruit zien om ze zo direct uit de camera te verwachten... erg vaste hand + lange sluitertijdquote:Op zondag 17 juli 2005 00:40 schreef Patrick281 het volgende:
Fipo.
Laatste post vorig topic.
[..]
Wat nou gesoept.![]()
En wat zijn wel mooie auto's dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |