quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Damn
Iemand die niet eens achterop durft, laat staan zelf rijd heeft de FIPO
En dit was mijn cadeautje aan julle voor mijn afwezigheid
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Die gestolen spullen komen dus van iemand die nu op een CR500 rijd
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ehh..
![]()
Ik krijg net een cadeautje van de overbuurman, check rechtsonder.
[afbeelding]
In bruikleen wel te verstaan.![]()
Kan ik morgen die carb even doorspuiten en monteren.![]()
Topctitel is een beetje fout.
![]()
![]()
Morgen de laatste dag van de vakantie.![]()
Prettige vakantie julliequote:Op donderdag 14 juli 2005 20:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Damn
Iemand die niet eens achterop durft, laat staan zelf rijd heeft de FIPO
En dit was mijn cadeautje aan julle voor mijn afwezigheid
Nu?quote:
Net nu Makster al dat ding heeft gekocht, volgens mij doe je het expresquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ehh..
![]()
Ik krijg net een cadeautje van de overbuurman, check rechtsonder.
[afbeelding]
In bruikleen wel te verstaan.![]()
Kan ik morgen die carb even doorspuiten en monteren.![]()
Hej vieze stinkvreemdganger, schrijf eens even een Fok!MC-waardig verhaal ipv eerst voor het motor-forum te schrijven en hun smileycodes te gebruikenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
En vandaag dus eindelijk mijn frame opgehaald, is zeer netjes geworden. Een schrale troost na al dat wachten
[afbeelding]
Uiteraard gelijk aan de slag gegaan met het inbouwen van het blok, en het lukte voor geen ene tering B| Heb dus ook wat beschadigingen aan mijn nieuwe gecoate frame '( , gelukkig zie je er zo goed als niks van
[afbeelding]
Ben redelijk ver gekomen, radiateurs hangen en blok zit vast, voorvork zit er onder en voorvelg hangt erin. Uiteraard met de nieuwe 320mm zwevende braking
[afbeelding]
En ook gelijk mijn achterveer eruit getikt om de de veer wit te spuiten, geel is een no go
[afbeelding]
Mindere ontwikkelingen van vandaag. Mijn 4 zuiger Braking remklauw gaat echt nooit passenIk kom totaal niet uit met de bevestigings gaten
Deze gaat dus ook de verkoop in dus geinteresseerd mogen mailen en bieden
Ook mijn subframe komt niet lekker uit met het nieuw te maken achterspatbord, deze loopt dus net als het originele spatbord in een knik. Maar hier ga ik niet moeilijk over doen, de slijptol erin en lassen maar
Verder een goede dag gehad, best leuk weer je bike opbouwen
Die kocht hem voor een ander doel, als spuitkanon.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Net nu Makster al dat ding heeft gekocht, volgens mij doe je het expres![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Hej vieze stinkvreemdganger, schrijf eens even een Fok!MC-waardig verhaal ipv eerst voor het motor-forum te schrijven en hun smileycodes te gebruikenMaar verder wel cool
![]()
De remschijf is strakquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:10 schreef Makster het volgende:
Copy paste brother, copy paste
En ik stink inderdaad, godver wat heb ik gezwoten vandaag![]()
Joh misschien koop ik wel een nieuwe braking die direct past op de vork, wel zo makkelijk alleen iets van 300 euro ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De remschijf is strakde braking klauw is kut.
![]()
Is het nu ons beurt om je topic om de zoveel tijd te kicken netzoals we bij OPM hebben gedaan?quote:
quote:zwe·ten
niet-wederkerend werkwoord
vormen: zweten, zweette, zweetten, gezweet
Ach, wat is 300 euro als je het snel zegt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef Makster het volgende:
Joh misschien koop ik wel een nieuwe braking die direct past op de vork, wel zo makkelijk alleen iets van 300 euro ofzo![]()
Als hij zwoten zegt dan bedoelt hij ook zwoten.quote:
Euh, fijn.quote:
Bedoel je dat je de onzin in het topic dan alvast gehad hebt en dat er dan alleen nog serieuze dingen kunnen komenquote:
Nee, ik mag Makster gewoon nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bedoel je dat je de onzin in het topic dan alvast gehad hebt en dat er dan alleen nog serieuze dingen kunnen komen![]()
![]()
Je hebt hem anders wel geholpen om de aandacht op de remklauw te vestigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |