Wat nou gesoept.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef Phatzak het volgende:
Leuk die gefotosoepte foto's![]()
Heb de Fiero vorig keer eigenlijk niet bewust gespot, volgens mij vind ik dat soort auto's vaak lelijk![]()
Staal haal ik wel bij Paul. 16 euro de meter exclusief banjo's. Niet veel geld dusquote:Op zondag 17 juli 2005 01:14 schreef Patrick281 het volgende:
======MARK======
Al stalen remleidingen? klik!
Dit is trouwens ook een gek ding voor iedereen.![]()
Euh BMW rijders.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:18 schreef Makster het volgende:
Staal haal ik wel bij Paul. 16 euro de meter exclusief banjo's. Niet veel geld dus
Die gast wordt nog rijk door mij
Mzzl met de kettenmax, dsa voor BMW rijders![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Euh BMW rijders.![]()
![]()
Maar als je het terrein in gaat moet je wel je ketting afspoelen.![]()
Ding ziet er niet erg solide uit, en op het eind bij de demontage zullen ze er wel stiekem een ongebruikt exemplaar vanaf halen, en die witte borsteltjes zijn vast erg vies na de eerste keer.![]()
Ja hee, jij ging naar bed heeH.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:24 schreef Makster het volgende:
![]()
Edit koning
Makkelijk ja![]()
Misschien moet ik een eigen SM shop beginnen ofzo![]()
Eigenlijk moet je de trend inderdaad voor zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 01:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja hee, jij ging naar bed heeH.![]()
Even een piccie en linkie erbij voor de anderen.![]()
Ik edit nog amper tegenwoordig.![]()
Edit
De shops springen volgens mij momenteel overal uit de grond.![]()
![]()
Die muts van het verzendhuis had laatst wel een tassie van haar distributeur als opvulling gebruikt.![]()
Ik vroeg mij ook al af waar zij d's spullen haalde, want zo groots is dat zaakje niet opgebouwd.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:42 schreef Makster het volgende:
Eigenlijk moet je de trend inderdaad voor zijn![]()
Anders verzinnen jullie even een goed idee voor een eigen bedrijf en dan voer ik het uit![]()
Don't think so.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet dat jullie niet van sjoppers houden, maar ik denk dat iedere motor-fanaat hier toch wel van gaat kwijlen: Big Bear Choppers: Custom made bikes
Inderdaad ja, gezien mijn historie als chopper rijder moet ik toegeven dat die rode wel nice is.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Don't think so.![]()
Ik denk nul / 1 / 2 uit 17.![]()
Misschien Greedkillingz en bwt, maar de rest vind het vast een hoop schroot.![]()
Nee die faildededed zag ik vanmorgen.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:09 schreef bwt het volgende:
ah, je hebt ze kunnen downloaden?
mooi
je hebt alleen dat andere filmpje er nog niet bijgezet
das een misser
Ik vind die velgen met erg veel spaken wel fun
Ahhhhh, heeeel goedquote:Op zondag 17 juli 2005 03:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee die faildededed zag ik vanmorgen.
Ik ga het goedmaken met je.... schnell !
Morgen !quote:
En dat zonder blaren !quote:Op zondag 17 juli 2005 03:18 schreef bwt het volgende:
benna mijn eerste en (helaas) enigste avond van de 4daagse feesten Nijmegen die ik mee maak dit jaar.
Bijna goed, er loopt inderdaad vocht uit mijn mond maar dat wordt ook wel kots genoemdquote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet dat jullie niet van sjoppers houden, maar ik denk dat iedere motor-fanaat hier toch wel van gaat kwijlen: Big Bear Choppers: Custom made bikes
Ik denk dat de meeste motorfanaten hooguit nog meer gaan kotsen van die uberlelijke dingenquote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond die foto's wel erg apart eruit zien om ze zo direct uit de camera te verwachten... erg vaste hand + lange sluitertijdquote:Op zondag 17 juli 2005 00:40 schreef Patrick281 het volgende:
Fipo.
Laatste post vorig topic.
[..]
Wat nou gesoept.![]()
En wat zijn wel mooie auto's dan.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Yay ik ben eindelijk weer terug van vakantie.. bikennnnnnnnn![]()
![]()
Alleen dat lichtje ja, want het brand alleen als de motor loopt.quote:Op zondag 17 juli 2005 07:07 schreef Phatzak het volgende:
Ik vond die foto's wel erg apart eruit zien om ze zo direct uit de camera te verwachten... erg vaste hand + lange sluitertijdZelfs dat lichtje in je K
L
X niet gesoept?
Wel mooi, daar niet van
![]()
Waar, wat hoe.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
verslapen
![]()
dus geen bossche bollen meet![]()
we zouden om 10 uur op afgsproken plaats zijn maar wekker stond verkeerd en we werden beide pas wakker NA 10 uurquote:
WTF, je reputatie, wat doet jequote:Op zondag 17 juli 2005 11:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
verslapen
![]()
dus geen bossche bollen meet![]()
Al om 10:00 verzamelen is ook erg vroeg voor de gemiddelde oudere jongere.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
we zouden om 10 uur op afgsproken plaats zijn maar wekker stond verkeerd en we werden beide pas wakker NA 10 uur![]()
gisteravond feestje van Raus gehad![]()
ik had ook veel moeite om in slaap te komenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
Damn, ik heb echt slecht geslapenWel geslapen, maar totaal geen rust
![]()
Heb weer vaag zitten dromen volgens mij en daardoor geen rust, weet alleen niet meer wat voor dromen dat wel niet waren
[..]
WTF, je reputatie, wat doet je
Fulcrum_X 16:30 Gelredome
Mercy 16:30 Gelredome
Raus 16:30 Gelredome
Popijn, zo rond welke tijd ben jij in Arnhem denk je?
Kep nergens last vanquote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al om 10:00 verzamelen is ook erg vroeg voor de gemiddelde oudere jongere.![]()
![]()
Dat vind ik meer iets voor 40 en 50 plussers.![]()
Damn, M-F doet raar tot niets.![]()
hier werkt het gewoon hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al om 10:00 verzamelen is ook erg vroeg voor de gemiddelde oudere jongere.![]()
![]()
Dat vind ik meer iets voor 40 en 50 plussers.![]()
Damn, M-F doet raar tot niets.![]()
lijkt Fok! welquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier werkt het gewoon hooralleen een aantal functies zijn uitgeschakeld vanwege database problemen
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had ook veel moeite om in slaap te komenben er zelfs 2x uitgegaan om even tot rust te komen.
![]()
misschien was het wel de spanning om met de bollen te gaan rijden![]()
Ik zou je fiets niet eens afmaken zonder de carb te reinigen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Kep nergens last van![]()
Jij bent nu wel ff de carb man geworden hehBeter maak ik ook ff gebruik van je expertise
![]()
Daar had ik vrijdag last van....quote:Op zondag 17 juli 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had ook zoiets, veel te laat naar bed en dan toch niet slapen.
Rode oogjes nu.
Dat is een auto die langs rijdt.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:23 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een witte streep achter je Fiero en KLX in de OP foto Popijn
Geen regenvoorspelling hoorquote:Rustig en droog weer.
In het zuidelijke deel van het land schijnt de zon nog volop, elders drijven wolkenvelden vanaf de Noordzee binnen. De wolkenvelden zijn niet dik en vertonen her en der gaten, maar of ze volledig oplossen is nog maar de vraag. Het wordt in bewolkte gebieden ongeveer 21 graden, in het zuiden zo'n 24 graden. De wind is zwak, aan de kust matig en komt uit westelijke richtingen.
Komende nacht is het wederom helder en rustig. Er kunnen zich een paar mistbanken vormen en met een graad of 13 wordt het minder koud dan afgelopen nacht.
Heroinejunkquote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
Hier de gasnaald, check die kleine groeven voor de verstellingen.
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/4808/p1010676web8ck.th.jpg]afbeelding][/URL]
En als je onder een proxy d'rheen gaat??quote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/7781/kx0014oi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zou ik uit moeten zoekenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:48 schreef hicham het volgende:
En als je onder een proxy d'rheen gaat??![]()
Volgens mij zijn ze je vragen een beetje zat en hebben ze je gebanned![]()
Zie ik daar geen internettroep zitten?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
Vraag maar aan rietjequote:Op zondag 17 juli 2005 12:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zou ik uit moeten zoekennog nooit gedaan.
![]()
Hoe moet dat.![]()
![]()
Dat ligt echt aan jou dan, hier doet ie het prima op de zoekfunctie na.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
Edit: verdere info, voor je bovenstaande stappen onderneemt is het handig eerst even wat adressen op te zoeken.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Vraag maar aan rietje
Tools >> Internet Options >> Connection >> LAN Settings
Dan het aanvinkvakje bij Proxy server aanvinken en er een adres ingooien
-edit
Te vroeg op invoeren gedrukt, ik edit dit bericht straks nogmaals voor meer info
Hoe is het eigenlijk met het motorrijbewijs van je aanhang?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jou dan, hier doet ie het prima op de zoekfunctie na.
Is ge-editquote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Edit: verdere info, voor je bovenstaande stappen onderneemt is het handig eerst even wat adressen op te zoeken.Zoek even op multiproxy oid of proxylist.
Chello heeft een proxy, maar die staat op automaat.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:53 schreef hicham het volgende:
Vraag maar aan rietje
Tools >> Internet Options >> Connection >> LAN Settings
Dan het aanvinkvakje bij Proxy server aanvinken en er een adres ingooien
-edit
Te vroeg op invoeren gedrukt, ik edit dit bericht straks nogmaals voor meer info
Dat wordt waarschijnlijk na de verhuizing.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met het motorrijbewijs van je aanhang?
komt vast door Chelloquote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
16.30 @ gelrodome/macdonalds van vorig keerquote:Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat zijn nu precies de plannen voor vandaag ?
wij gaan om 15:00 ongeveer rijden en kunnnen dan niet meer FOK checken of alles nog doorgaat of de plaats waar het gaat gebeuren![]()
dus graag update![]()
herstarten did the job.quote:
Kun je nog een achterwiel demonteren handleiding maken voor de zekerheid. Voor het geval ik iets ga vergeten deze week. Moet me velgen nog langsbrengen namelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
herstarten did the job.![]()
![]()
Ik wil iets verstellen aan de carb, maar weet niet hoe.![]()
Je kan de FLOAT HEIGHT instellen.
En dat heeft ook te maken met armer of rijker.
..en de rest van Pop's WPH perikelen..![]()
ik ookquote:Op zondag 17 juli 2005 13:55 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kun je nog een achterwiel demonteren handleiding maken voor de zekerheid. Voor het geval ik iets ga vergeten deze week. Moet me velgen nog langsbrengen namelijk
Hmmm, not going to make that.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga nu alvast een (klein) stukje rijden, om 1630 uur sta ik bij het gelredomeis er niemand
dan ga ik weer naar huis he
sms pls als plannen wijzigen
Je kan toch Martie bellenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
Mail wel ff mijn nieuwe nummer, check straks Fok!@ moeder.![]()
Ja leuk hoor zo'n sjopperquote:Op zondag 17 juli 2005 02:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Inderdaad ja, gezien mijn historie als chopper rijder moet ik toegeven dat die rode wel nice is.
Maar blijf toch op mijn SV650s rond rijden hoor
I am not going to lift off.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef Phatzak het volgende:
Je kan toch Martie bellen![]()
De rest kan je ook wel bellen, maar van Martie weet ik volgens mij dat ie tijdens het rijden ook merkt dat iemand belt. Ik zie pas dat iemand heeft gebeld na het rijden
We vertrekken![]()
Groeten aan je ma
Ik had het over die sjoppers uit het begin van het topic hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
I am not going to lift off.Zal Marty wel even SMS'en nu .. als ik het nummer nog heb.
![]()
Als ik iemand wil inhalen valt de KLX dood, ik denk dat'ie verzuipt.
Tussen 0 en 110 kilometer per uur is er niets aan de hand.
Maar dat zou een beetje saai worden.![]()
En ik was toch al veel te laat gekomen.![]()
Greedskillingz, dat is pech.![]()
Ik had het over die sjoppers uit het begin van het topic hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Log off P133@KPN phone line.![]()
Ja eeh.. kut? Ben 12 uur vertrokken en ben langs 2 campings geweest (familie) vlakbij Westerbork, Drenthe.. als ik het geweten had was ik waarschijnlijk wel ff langsgekomenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
Damn, ik heb echt slecht geslapenWel geslapen, maar totaal geen rust
![]()
Heb weer vaag zitten dromen volgens mij en daardoor geen rust, weet alleen niet meer wat voor dromen dat wel niet waren
[..]
WTF, je reputatie, wat doet je
Fulcrum_X 16:30 Gelredome
Mercy 16:30 Gelredome
Raus 16:30 Gelredome
Popijn, zo rond welke tijd ben jij in Arnhem denk je?
Waarschijnlijk begin volgend jaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:12 schreef Phatzak het volgende:
Ach ja, meld maar als FokMC een keer in het buitenland is uitgenodigd![]()
Ja, ik lees het nu iets anders dan vanmiddag.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef greedkillingz het volgende:
Ik had het over die sjoppers uit het begin van het topic hoor![]()
![]()
![]()
Ik was er gisteren al over uitquote:Op zondag 17 juli 2005 15:25 schreef Makster het volgende:
Ik krijg er de schurft van
Omdat ik mijn luchtfilterbak eruit heb gesloopt moet ik mijn spanningsregelaar verhangen. Das niet zo een probleem, wat wel KUT is is dat ik mijn CDI nergens kwijt kan![]()
Misschien toch maar met luchtfilterbak gaan kachelen
Damned ik kut nog ff verder![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met hoge snelheid op een 80 km weg. Martie reed voorop en blijkbaar sloeg de auto die hij op een gegeven moment inhaalde opeens af naar links waardoor Martie tegen de zijkant kwam en van zijn motor werd afgeslingerd en terecht kwam in het gras naast de zijweg...
oja, motor is ook in puin...
Normaal houd je idd altijd een uitwijkmogelijkheid open, en sorteer je op de weg ook zoveel mogelijk naast het midden van je eigen rijbaan, zover mogelijk van de auto af, scheelt bovendien ook in de dode hoek.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:
Wel een typisch motorongeval weer... een linksafslaande auto.
En misschien door de haast om de heuptas toch wat minder geconcentreerd als anders ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Owww Raus ook een biggg hugggg... het is vast heel naar om je partner te zien chrashen.
Damnquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt in elk geval veel geluk gehad, een vriend van mij van de FJR Club heeft een vergelijkbaar ongeluk gehad, hij haalde in de Eifel een vrachtwagen in, op het moment dat ie tussen cabine en aanhanger zit slaat de vrachtwagen af.... die jongen is nu na 2,5 jaar nog aan het revalideren, kan in elk geval nooit meer motorrijden en zijn rechterarm is nog verlamd...
Misschien minder geconcentreerd en wat gehaast, maar op het moment van afslaan van die auto zat martie er nagenoeg naast volgens de getuige. Veel had ie dus niet meer kunnen doenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:
Wel een typisch motorongeval weer... een linksafslaande auto.
En misschien door de haast om de heuptas toch wat minder geconcentreerd dan anders ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer in het openbaar, beterschap Martie.
Moet hij een nachtje blijven.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:13 schreef Phatzak het volgende:Ik neem aan dat ze niets ergers meer vinden, behalve een hersenschuddig, wat last van zijn pols, wat schaafwonden en een scheurtje in zijn rib/gekneusde rib
Nee hoogstwaarschijnlijk ook niet... volgens mij is dit ook een van de meest nare dingen die je kan overkomen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:13 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Misschien minder geconcentreerd en wat gehaast, maar op het moment van afslaan van die auto zat martie er nagenoeg naast volgens de getuige. Veel had ie dus niet meer kunnen doen
Uuhm.. volgens mij wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet hij een nachtje blijven.![]()
Wanneer zouden jullie eigenlijk op vakantie gaan.![]()
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Nee hoogstwaarschijnlijk ook niet... volgens mij is dit ook een van de meest nare dingen die je kan overkomen.
Zeker weten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.![]()
Zekerquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.![]()
Hoe kan die auto zo kapot zijn dan, die moet wel e.a. geraakt hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Phatzak het volgende:
Zeker![]()
De auto zag er van voor tot achter helemaal kapot uit en martie lag op zijn buik netjes in het gras. Precies het stukje was ontdaan was van bomen/srtuiken/paaltjes die het zicht ontnemen voor de kruising.
KÙÙÙÙÙÙÙTTTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug.
Nadat we op een terras in Culemborg wat hadden gedronken gingen we ri. Geldermalsen, want Martie wist daar een paar bochtjes die we konden nemen. Onderweg merkte Raus dat ze haar heuptas was vergeten dus wij snel omdraaien en naar dat terras terug.
Met hoge snelheid op een 80 km weg. Martie reed voorop en blijkbaar sloeg de auto die hij op een gegeven moment inhaalde opeens af naar links waardoor Martie tegen de zijkant kwam en van zijn motor werd afgeslingerd en terecht kwam in het gras naast de zijweg...
Na een hoop politie, verkeersongevallen onderzoek etc. zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar hij lag. Gelukkig valt het allemaal mee met Martie, hij heeft wat schaafwonden op zijn heup en knie, linkerpols had ie last van, blauwe pink en een lichte hersenschudding. Maar hij maakte al grapjes enzo
oja, motor is ook in puin...
Ik stuur je wel een smsje.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef bwt het volgende:
Ik ben de komende week geheel afwezig ivm mijn MCSE training.
Ik lees het volgende week bij.
Anders heb ik mijn mobiel altijd aanstaan mocht het nodig zijn.
Die spider van M-F had ook pas een motorongeluk in Duitsland.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:Bummer
Even eerst eten, ik ben helemaal kapot. Zal we combinatie zijn van slecht geslapen + weinig gegeten en wat er allemaal gebeurd is met Martie dat ik nu helemaal kapot ben. Overigens heeft Raus volgens mij de meeste schade opgelopen, emotioneel dan wel te verstaanSchrik zat er goed in, ik kijk nog even of ik een foto ter indicatie kan plaatsten maar ik heb nu eerst wat te eten nodig. Anders val ik van m'n stoel af
Denk niet dat Martie veel zal slapenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben neer.![]()
Hopelijk slaapt Martie een beetje goed
Mocht het nodig zijn natuurlijkquote:
Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong mequote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Deed Martie voor een kruising inhalen dan
Vrouwlijke scherpzinnigheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Deed Martie voor een kruising inhalen dan
Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef bwt het volgende:
Denk niet dat Martie veel zal slapen
Met een hersenschudding maken ze je regelmatig wakker om te controleren of je in orde bent en reageert.
Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong me
Zal ook wel weer een punt voor de verzekering zijnEn die auto is verder nergens anders tegenaan gereden. Maar van die auto heb ik ook nog een aantal foto's geschoten dus dat zie je nog wel
Slaap ze
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.
Doe je best en succes... ik zal je van het nieuws op de hoogte houden als je dat prettig vindt.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
I'm off, moet er om 6 uur uit en om 7 uur op de bike zitten om om 8 uur in Veenendaal te zijn.
Leuke quotequote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.
Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.
Ja ik brak zomaar heel brutaal in bij je in je relaas, neem me niet sorry.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Leuke quote
Verder kan martie lijkt me idd nog wel contact opnemen met de getuige. Een vrouw die 'eerste hulp' verleend heeft dmv water halen en even erbij zitten hebben we verder ook niet meer gezien. Die is samen later met haar man weggegaan.
De rest kan ie allemaal nog wel toelichten. Spierpijn zal ook nog wel de komende 1/2 weken het struikelblok vormen
Hij moet sowieso 24 uur op de spoedeisende hulp blijven liggen, verder weet ik het ook niet. Ik was wel heel blij dat we Martie achteraf in het ziekenhuis nog konden spreken. Was een flinke klap voor zover ik heb kunnen zien. Martie reed een stuk voor me en ik stond op het punt in te halen. Ik keek over m'n schouder om te controleren, toen ik weer naar voren keek was het 1 grote puinhoop voor me. Rook, vliegende onderdelen dat is wat ik me nu kan herinneren. Volgens mij zag ik Martie ook nog over het wegdek schuiven en z'n motor neerklappen. Ik weet het allemaal ook niet meer precies omdat toen ik het zag gebeuren heb ik meteen OPM gewaarschuwd met handsignalen en ben zo snel mogelijk richting het ongeval gegaan, van m'n motor afgerend en kijken hoe het met Martie is.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.![]()
Kon alleen niet lopen, en was verbaast dat ze mij niet 2-3 nachten hielden.![]()
Dat contrast is zo groot jaquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoiets wens je niemand toe.... ene moment zit je met elkaar te rellen en het andere moment lig je in het ziekenhuis...
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet. vreemde was dat het lijkt of hij 2 keer de auto heeft geraaktquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.quote:Op maandag 18 juli 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet.
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit gingquote:Op maandag 18 juli 2005 08:23 schreef Patrick281 het volgende:
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.
Maar ook die is goed beschadigt idd.![]()
idd, martie zei in de ambu nog tegen mij dat we de cams vol moesten schieten met foto's.quote:Confronterende foto's verdermaar wel goed om te zien.
lurkerquote:Op maandag 18 juli 2005 08:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
@ Martie en Anita: Sterkte!
Ja, zo had ik het wel begrepen.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit ging
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:26 schreef Youp het volgende:
godvertyfteteringshit!!
kom je aan bij het gemeentehuis.. (net motor uit schorsing gehaald en verzekerd) "ja we kunnen geen rijbewijzen uitgeven, de link me de RDW ligt er uit"
GODVERDEGODVERDEGODVER
"en het kon wel eens de hele dag duren"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en om 2 uur gaan ze met zn allen holladiejeejen want dan is het gemeentehuis gesloten (iedere dag)![]()
sterven mogen ze, allemaal!!!
ja gekopieerd uit de gewone SC
dankje...quote:Op maandag 18 juli 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog een keer feli met je papiertje.
![]()
Verder zijn we in mindere stemming hier, maar dat kan je teruglezen en op de foto's zien op deze pagina.![]()
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
Vraag me af hoe het met Marty isIemand al wat gehoord...
Zal allemaal wel goed komen denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.
Ben verder ook niet vooruit te branden
Ja thanks, gaat best veel tijd inzitten.quote:
Ik ben echt helemaal ontdaan, vorig jaar bijna eenzelfde ongeluk gehad.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.
Ben verder ook niet vooruit te branden
Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe ligt de schuldvraag eigenlijk in deze? Totaal geen prioriteit op het moment, i know...
Had de auto al knipperlicht aan? of niet? Tis beide bijzondere verrichting natuurlijk.
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.![]()
Wij hebben het juist niet zien gebeuren, hicham reed tussen martie en mij (als 2e dus) en hij keek net achterom toen het gebeurde. Ik reed te ver erachter (raus en youss reden weer daarachter en kwamen later aan)…maar de auto tussen hicham en martie en die auto waar hij tegen op reed heeft wel alles gezien en verklaarde dat die auto geen knipperlicht aan had en dat martie ongeveer 160 km/h reed…quote:Op maandag 18 juli 2005 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.
Wel of geen knipperlicht is bijna niet te bewijzen en kan alleen worden gehaald uit de verklaring van ooggetuigen maar van wat ik begreep had/heeft de bestuurder van de auto al een andere mening dan de meeters die het hebben zien gebeuren.
Oh verkeerd begrepen dan uit de verhalen, excuus.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wij hebben het juist niet zien gebeuren, hicham reed tussen martie en mij (als 2e dus) en hij keek net achterom toen het gebeurde. Ik reed te ver erachter (raus en youss reden weer daarachter en kwamen later aan)…maar de auto tussen hicham en martie en die auto waar hij tegen op reed heeft wel alles gezien en verklaarde dat die auto geen knipperlicht aan had en dat martie ongeveer 160 km/h reed…
Automobilisten al zeker niet, ben zelf al een keer aangesproken op mijn zogenaamde "gevaarlijke rijgedrag" in een woonwijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar niemand kan dat op het oog bepalen...
Geen excuus nodigquote:Op maandag 18 juli 2005 10:34 schreef hollander172 het volgende:
Oh verkeerd begrepen dan uit de verhalen, excuus.
Denk het wel, 160 km/h…nee geen slinger, martie reed echt een stuk voor ons en hicham zat er eigenlijk het dichts achter hem. Tussen die 2 en de rest zat een aardig gat.quote:160km/h?Dat zal toch wel niet?
Waren jullie als "slinger" in aan het halen oid?
Vraag me af of ze uberhaupt zullen betalen. Als ze allebei fout zijn is het gewoon de kosten voor ieder voor zich…kun je er trouwens nog een boete voor krijgen achteraf voor die snelheden??quote:Ik hoop voor hem (buiten spoedig herstel natuurlijk) dat het verzekeringstechnisch dan wel goed gaat komen, 2 maal de maximale snelheid zorgt niet echt voor een snelle uitbetaling bij dit soort ongelukken.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 02:03 schreef ondeugend het volgende:
patatzak,
Lijkt MSN wel, ook leuk als je net zit te praten met iemand die naast je staat en die mails komen binnenquote:Op maandag 18 juli 2005 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
Pop up rechtsonder.![]()
Geeft de eerste paar regels van een mail weer.
Leuk als er net een collega achter je staat en jij verteld dat je het zo druk hebt.![]()
En af en toe komt er zo ook een tip omhoog when you least expect it.![]()
[[url=http://img117.imageshack.us/img117/5973/irritant7tn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alles zal wel uitgezet kunnen worden, maar ik vind die mail wel grappig.![]()
Outlook 2003 is ook veel mooier.Moet ik thuis ook.
![]()
![]()
En dat moet inderdaad duidelijk gemaakt worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar niemand kan dat op het oog bepalen...
Mee, too..quote:Op maandag 18 juli 2005 10:38 schreef hollander172 het volgende:
Automobilisten al zeker niet, ben zelf al een keer aangesproken op mijn zogenaamde "gevaarlijke rijgedrag" in een woonwijk.Die kerel dacht zeker te weten dat ik met bijna 100km/h door het straatje racetje.
Ik reed daar wel een hele 40 a 45km/h, poeh poeh........
Heel correct, was echt een sjonnie bak…ook met racegaas overalquote:Op maandag 18 juli 2005 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit net nog eens naar de foto's te kijken en het valt me op dat het wel een blits escortje is.
Open dakkie, dubbele uitlaat, achterlichten.... echt zo'n hippe auto waar jongere bestuurders in rijden.
Correct ?
Tja het vooroordeel waar ook ik me wel schuldig aan maak... ik beken.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Heel correct, was echt een sjonnie bak…ook met racegaas overallater kwam een kennis van em met ook zo'n 'gepimpte' auto. Vaak de types die zonder knippers afslaan
om er een stempel op te zetten…
Blijft gewoon een feit dat de meeste motorongevallen nog steeds worden veroorzaakt door automobilisten...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tja het vooroordeel waar ook ik me wel schuldig aan maak... ik beken.
Zo ben ik altijd extra bedacht op jongenmannen met puisten, petjes op in een oude Golf.Vaak wel terecht.
Als de technische reserche tot een snelheids bepaling komt voor de motor dan kan hij een boete krijgen denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vraag me af of ze uberhaupt zullen betalen. Als ze allebei fout zijn is het gewoon de kosten voor ieder voor zich…kun je er trouwens nog een boete voor krijgen achteraf voor die snelheden??
Ja dat zal ook zo zijn, maar volgens mij is het dus dubbelop. De jongere verkeersdeelnemers veroorzaken ook de meeste ongevallen. Volgens mij geldt dit ook voor jonge motorrijders trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blijft gewoon een feit dat de meeste motorongevallen nog steeds worden veroorzaakt door automobilisten...
Blijf er dan ook bij (voor mezelf) dat ik niks, maar dan ook niks met automobilisten te maken wil hebben in het verkeer..
Eensquote:Op maandag 18 juli 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja laten we niet vooruitlopen met de discussie op iemand die nog uit het ziekenhuis moet komen.![]()
Daarom heb ik plastische chirurgie gehad voor mijn acne, en ook mijn petje is toen operatief verwijdert.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
Tja het vooroordeel waar ook ik me wel schuldig aan maak... ik beken.
Zo ben ik altijd extra bedacht op jongemannen met puisten, petjes op in een oude Golf.Vaak wel terecht.
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daarom heb ik plastische chirurgie gehad voor mijn acne, en ook mijn petje is toen operatief verwijdert.![]()
Mwah, dat kun je soms gewoon niet voor zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar goed, overal hoor je en lees je het dat je automobilisten niet moet vertrouwen (defensief rijden), dus je moet ook nooit op een kruispunt gaan inhalen en er blind vanuit gaan dat die auto je wel ziet....
Tipje voor de volgende keer dus (helaas), MartieHeb je nu ook niks meer aan.
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
en ook mijn petje is toen operatief verwijdert.![]()
HOERAAAAAAAAAAA !quote:Op maandag 18 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
Ik ben net gebeld door Mercy (en Raus) dat het heel erg goed gaat
Mercy is al uit het ziekenhuis en het gaat goed met hemRaus is ook bijgekomen van de schrik
Waarschijnlijk zullen ze later op de dag of morgen nog hier posten / online komen op MSN. Vakantie gaat uiteraard niet door zoals was te verwachten
Maar we zijn al blij genoeg dat het na zo een enorme klap zo goed gaat met Mercy
![]()
![]()
![]()
Nu even bijlezen
Tja.... je moet zoiets direkt na zo'n uitspraak afkloppen op ongelakt eikenhout he.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:11 schreef Phatzak het volgende:
[..]
We waren overigens al voorzichtiger gaan rijden omdat we het er al over hadden... dat we op vakantie gingen en dat een ongeluk niet goed uit zou komen![]()
Goed nieuws!quote:Op maandag 18 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
Ik ben net gebeld door Mercy (en Raus) dat het heel erg goed gaat
Vakantie gaat niet om de motor of om Martie?quote:Vakantie gaat uiteraard niet door zoals was te verwachtenMaar we zijn al blij genoeg dat het na zo een enorme klap zo goed gaat met Mercy
![]()
Motor is totalled denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vakantie gaat niet om de motor of om Martie?![]()
Oftewel, wat is de schade aan hem zelf?![]()
Ik vraag me ook af hoe de verzekering dit gaat afhandelen, maar ik denk dat we beter even het onderzoek daarvoor kunnen afwachten. Vooral ook omdat maar 1 auto heeft gezien wat er gebeurd is. Wordt dus afwachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk zelf eigenlijk 50/50...
Zou het ? Denk je ?quote:
Jij weet meer van motoren dan ikquote:
Hij heeft ons doorquote:Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een poging om mij weer aan het posten te krijgen![]()
![]()
Die foto's zijn wel net echt
Daaromquote:Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij weet meer van motoren dan ikDus ik laat die beslissing aan jou over
Hij heeft ons door![]()
No shit.quote:
Wordt dus nieuwe motor + helm en zijn pak, handschoenen etc, is dat nog in orde?quote:Vakantie gaat dus niet door vanwege beide. Mercy heeft wel tijd nodig om op te knappen en een motor heeft hij nu niet meer. Youssef en ik zouden nog wel met z'n tweeen kunnen gaan, maar daar heb ik niet echt behoefte aan na deze gebeurtenis
Misschien kan hij hem zelf opknappen, hij wilde toch een stunt motor.quote:
Hoogzwangere vrouw bestuurde de auto idd voor zover ik het begreep, ik stapte naar ze toe en vroeg wat er was gebeurd. Het enige wat ze zei was: 'ik zag niks en opeens een klap!' veel verder kwam ze niet; ze barstte meteen in tranen uit, dus idd niet aanspreekbaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef hicham het volgende:
Die auto werd overigens bestuurd door een zwangere vrouw* en die was ook heel erg geschrokken. Ze begon meteen te huilen toen we daar nog stonden. Toen OPM een tijdje later vroeg moest ze weer huilen dus ze was niet echt aanspreekbaar. Ze had mercy iig niet gezien (d'oh)
* Dat vermoed ik althans, er was ook een man bij maar volgens mij was zij de bestuurder
Hij kan zich niks herinneren van de klap zelf, hij zei aan de telefoon net dat hij zeker doorgaat met motorrijden. Dit was gewoon een ongeval die je niet had kunnen voorkomen, aldus Martie.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
dat ie niet al te angstig is/wordt
Die mening deel ik dan niet met hem, maar goed. Blijft een risico van het vak natuurlijk..quote:Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit was gewoon een ongeval die je niet had kunnen voorkomen, aldus Martie.
Nieuwe helm en handschoenen wel, maar pak + laarzen waren nog goed volgens mij. Hij is namelijk best snel in het gras terechtgekomen en heeft niet over al te veel asfalt hoeven glijdenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wordt dus nieuwe motor + helm en zijn pak, handschoenen etc, is dat nog in orde?
In het ziekenhuis heeft hij nog wat foto's zitten bekijken op het LCD scherm van Raus d'r digicam en toen zat hij al te klagen dat er zelfs geen naked meer van te maken isquote:Op maandag 18 juli 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Word dan wel een naked/streetfighter, kuipen heeft dat ding helaas niet
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij was toch wel geschrokken, vooral toen hij de foto's zag van zijn motor en die auto. ze gaan zo naar geldermalsen om raus' motor op te halen en navraag te doen naar het verkeersongevallen onderzoek. hij is er stellig van overtuigd dat hij niet harder reed dan 100km/h.
Nee. Want ik weet dat niet zeker, wel weet ik dat ik wel harder reed. Maar jullie reden zover voor ons dat ik dat niet kon inschatten. Ik zag het ook in de verte gedeeltelijk gebeuren toen jij gebaarde dat we rustig aan moesten doen. Ik heb hem wel gezegd dat hij een remspoor van 15-20m. had achtergelaten…(zoiets was het tochquote:Op maandag 18 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Maar heb je hem er wel van probeert te overtuigen dat hij wel wat harder reed![]()
Al met al mazzel gehad dus?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Nieuwe helm en handschoenen wel, maar pak + laarzen waren nog goed volgens mij. Hij is namelijk best snel in het gras terechtgekomen en heeft niet over al te veel asfalt hoeven glijden
De liefde zit diep.quote:In het ziekenhuis heeft hij nog wat foto's zitten bekijken op het LCD scherm van Raus d'r digicam en toen zat hij al te klagen dat er zelfs geen naked meer van te maken isToen hij trouwens rechtop zat in het gras, nog geen 5 minuten na de klap, wou hij naar de motor lopen en kijken hoe het daarmee zat
Hij was niet eens fatsoenlijk aanspreekbaar en meteen wou hij naar de motor
Ken dat wel helaas, na een fikse klapper met de auto wilde ik uit verbaasdheid de snelweg oversteken?quote:Vanaf een bepaald moment is het 1 grote zwarte vlek voor hem geworden en kan hij zich niets meer herinneren.
Verzekering van de tegenpartij moet uitkeren toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar nav het onderzoek en de getuigenisverklaringen zal duidelijk worden hoe hard hij heeft gereden, ik hoop voor hem niet te hard…hij zei nog wel dat hij all risk is verzekerd maar of ze met 100% overschrijdingen ook zullen uitkeren betwijfel ik.
Ik ben slecht in afstanden schatten, had ik ook al tegen de agent gezegd die mij vroeg hoe ver ik was toen het ongeval gebeurdequote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nee. Want ik weet dat niet zeker, wel weet ik dat ik wel harder reed. Maar jullie reden zover voor ons dat ik dat niet kon inschatten. Ik zag het ook in de verte gedeeltelijk gebeuren toen jij gebaarde dat we rustig aan moesten doen. Ik heb hem wel gezegd dat hij een remspoor van 15-20m. had achtergelaten…(zoiets was het toch)
Hij zal het nog wel horen ja, maar het is wel prettiger dat ie het van ons hoort dan van de politiequote:Maar nav het onderzoek en de getuigenisverklaringen zal duidelijk worden hoe hard hij heeft gereden, ik hoop voor hem niet te hard…hij zei nog wel dat hij all risk is verzekerd maar of ze met 100% overschrijdingen ook zullen uitkeren betwijfel ik.
Jepquote:
Lijkt me frustrerend, zelf niet eens weten wat er is gebeurd maar wel in de kreukels liggenquote:[..]
Ken dat wel helaas, na een fikse klapper met de auto wilde ik uit verbaasdheid de snelweg oversteken?Was er even helemaal niet meer bij.
Agent hield me tegen en had zelfs humor: "je weet dat het strafbaar is om na een ongeval weg te lopen?"
![]()
![]()
Toen ie dat zei drong het gebeurde ineens tot me door en was ik weer bij, klap zelf kan ik me ook niet meer herinneren.![]()
Dat ga ik niet in het openbaar posten hierquote:
Denk niet dat dat zou gebeuren. Voor zover ik weet is het OF de schuld van de automobiliste OF een gedeelde schuld. Maar ik weet verder ook niet hoe dat allemaal gaat, dus dat wordt afwachten ...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verzekering van de tegenpartij moet uitkeren toch?![]()
Hoop niet dat op basis van het onderzoek beide verzekeringsmaatschappijen weigeren uit te keren en hij zelf de schade aan de auto mag dokken.![]()
Wat is je mail danquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:07 schreef hicham het volgende:
.. maar ik had geen zin om met z'n ouders erbij het tegendeel te gaan beweren.
Die van mij was ook niet zo hard maar wel hard genoeg. Met iets van 90km/h achterop stilstaande file geklapt.....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:07 schreef hicham het volgende:
Lijkt me frustrerend, zelf niet eens weten wat er is gebeurd maar wel in de kreukels liggenIk ben 1 keer aangereden toen ik op de brommer zat, en ik weet ook precies wat er gebeurde van seconde tot seconde, mid-air beelden enzo
Maar die klap was ook niet zo hard als wat Mercy heeft meegemaakt
Jij wel dan?quote:
Zat je zeker de juist radiofrequentie op te zoeken, klotekoekblikkerquote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet zo hard maar wel hard genoeg. Met iets van 90km/h achterop stilstaande file geklapt.....![]()
Niet verwacht overigens dat de auto het nog zo goed had gehouden.Slopel Corsa
![]()
Weet ook niet hoe dat precies zit.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Denk niet dat dat zou gebeuren. Voor zover ik weet is het OF de schuld van de automobiliste OF een gedeelde schuld. Maar ik weet verder ook niet hoe dat allemaal gaat, dus dat wordt afwachten ...
Knap, want botsproeven doen ze met 48 km/u.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef hollander172 het volgende:
Die van mij was ook niet zo hard maar wel hard genoeg. Met iets van 90km/h achterop stilstaande file geklapt.....![]()
Niet verwacht overigens dat de auto het nog zo goed had gehouden.Slopel Corsa
![]()
Nee, de smiley was in dit geval terecht.quote:
Nope, zat met laptop aan, koffie in de hand en peukie in de bek even te zoeken naar de bon voor de klant.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
Zat je zeker de juist radiofrequentie op te zoeken, klotekoekblikker![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
Knap, want botsproeven doen ze met 48 km/u.
Daarboven ben je gewoon dood bij een frontaaltje.![]()
Audi is ook wel redelijk hard kan ik zeggen.quote:Maar dat is tegen een betonnen muur.![]()
En dat is gelijk de reden waarom door de filerijden door motorrijders gedoogt word.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Nope, zat met laptop aan, koffie in de hand en peukie in de bek even te zoeken naar de bon voor de klant.Reed gewoon op de automatische piloot.
Normaal begon die file altijd bij Zevenhuizen (A12 richting DH) maar nu dus een dorpie eerder.
![]()
Doe mij ook maar even, dacht dat ik zijn nummer in de telefoon had staan maar nee.quote:
Onderwegquote:Op maandag 18 juli 2005 13:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar even, dacht dat ik zijn nummer in de telefoon had staan maar nee.
hollander172@xs4all.nl
Thanks.quote:
Net op tijd, had al bijna op verzenden gedruktquote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Bommetje mag je houden, ben in een goede bui vandaag.![]()
Kijk nou uit met bommetjes, moslims met bommetjes = no go op dit moment.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Net op tijd, had al bijna op verzenden gedrukt
Dan maar ff mail naar die van riet veranderen, krijgt ie er 2
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk nou uit met bommetjes, moslims met bommetjes = no go op dit moment.![]()
En van goede kom af, gestudeerd, enz.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef hollander172 het volgende:
Kijk nou uit met bommetjes, moslims met bommetjes = no go op dit moment.![]()
Iemand overigens de nieuwe taktiek gezien van justitie inzake moslimextremisme/zaak hofstadgroep?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En van goede kom af, gestudeerd, enz.![]()
Which reminds me ... moest eigenlijk nog een photoshop CD meenemen voor OPMquote:Op maandag 18 juli 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk als ze een computer migreren van Win98 naar XP, en zelfs een Photoshop die er niet op hoort overzetten.![]()
Is dat niet de Telegraaf die daar zo op inspeeltquote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goeie taktiek.Schilder ze af als malloten, loverboys etc. Echt verstandig een groep die zich toch al niet begrepen/miskent voelt zo af te schilderen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:04 schreef hicham het volgende:
Is dat niet de Telegraaf die daar zo op inspeelt![]()
Ik lees ook boeken, compenseert dat?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef hicham het volgende:
En ik bezorg de Telegraafmaar dat compenseer ik door ook de Volkskrant te bezorgen
Heb het stuk zelf niet gelezen, als ik graag m'n bloeddruk en hartslag wil laten stijgen doe ik dat wel op een andere manier dan die walgelijke stukken van de Telegraaf te lezen. Zien hoe Martie crashed bijvoorbeeld![]()
Ligt eraan of de hoofdpersoon in het boek Dribbel heetquote:Op maandag 18 juli 2005 14:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik lees ook boeken, compenseert dat?
Moest dat stukje gewoon even lezen nadat ik niet kon ontkomen aan de schreeuwerige kop op de voorpagina.Ik snap best dat ze zich vervelen bij de kranten deze zomermaanden maar om dan dit soort rommel te gaan zitten typen.
Zet dan een pinballcompetitie op, ga racen met minibikes op het parkeerterrein, ga darten op een foto van ons aller JP of neem gewoon vrij.![]()
Klopt, geen tijd voor gehad en er moet eerst gesleuteld worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef hicham het volgende:
Je hebt nog geen foto's gepost van je minibike
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef hicham het volgende:
En ik bezorg de Telegraafmaar dat compenseer ik door ook de Volkskrant te bezorgen
Heb het stuk zelf niet gelezen, als ik graag m'n bloeddruk en hartslag wil laten stijgen doe ik dat wel op een andere manier dan die walgelijke stukken van de Telegraaf te lezen.
Heb even niet zoveel concentratie om het goed door te lezen voor de rest, maar warmdraaien moet de CR ook voordat het vermogen aan te spreken is. Anders gaat'ie inhouden, zuiger kantelen, enz.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:42 schreef hollander172 het volgende:
Ook moet ie elke keer eerst minimaal een minuut warmdraaien maar dat zal de nieuwigheid wel zijn.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
Dat uitgerekend Lars de Telegraaf leest.![]()
![]()
Ik weet dat het moet maar het is gewoon irritant.quote:Heb even niet zoveel concentratie om het goed door te lezen voor de rest, maar warmdraaien moet de CR ook voordat het vermogen aan te spreken is. Anders gaat'ie inhouden, zuiger kantelen, enz.
Youp moest ook de CR eerst warmdraaien. Dus je bent in goed gezelschap.![]()
CR ook als je niet met je koppeling speelt. Dus een minibike met 1.5 pk.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:50 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet dat het moet maar het is gewoon irritant.Trouwens vermogen?
Ik kan niet eens wegrijden als ie nog niet warm is.
Dan valt ie gewoon uit.
![]()
Veel geld nooit, dat is relatief.quote:Ach heb er weer een hobby bij die veel tijd en misschien geld gaat kosten.![]()
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel vermogen dat ding heeft.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
CR ook als je niet met je koppeling speelt. Dus een minibike met 1.5 pk.![]()
Gaan we weer testbankenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel vermogen dat ding heeft.Zouden we deze ook bij Zot op de testbank kunnen zetten?
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel vermogen dat ding heeft.Zouden we deze ook bij Zot op de testbank kunnen zetten?
![]()
quote:Het gaat in ieder geval snel zat en de sensatie van snelheid is net als met een kart.Enige lastige is het ontbreken van enige vering en het keiharde zitje, houten reet gegarandeerd als je langer dan 10 minuten rond rijdt.
Jouw motor krijgt die rol niet eens aan het rollen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we weer testbankenik ben er bij
![]()
![]()
Ik ben laatst met mn huidige Bandit bij MotorXtra geweest, met open Leovince demper:quote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaan we weer testbankenik ben er bij
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Jouw motor krijgt die rol niet eens aan het rollen.![]()
quote:Ow nee, ik had het tegen lars.![]()
![]()
Zwakke punt is de koppeling heb ik al gemerkt, maar eens sterkere veertjes ergens scoren.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Jouw motor krijgt die rol niet eens aan het rollen.![]()
Ow nee, ik had het tegen lars.![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi Raus hier.
Mercy en ik zijn eindelijk thuis. Ik houd het even kort want we zijn bekaf. Gisteren naar het ziekenhuis geweest, daarna spullen opgehaald, dus ik was rond 1.30 pas weer in Tiel bij de moeder van Martie. Ik heb drie uurtjes geslapen, Martie ook zoiets. 's Ochtends rond 9 uur kon ik zijn spullen (kleding en toiletartikelen) gaan brengen en toen bleek dat ik hem zelfs al mee naar huis mag nemen.
Er valt nog zo veel te regelen. Bedankt iedereen. Die beslissing van de motor was ook heel goed. Vandaag heeft de moeder van Martie hem naar huis gebracht en ben ik met mijn motor meegereden. Het rijden viel me allemaal heel erg mee.
Met ons gaat het een stuk beter. De verwondingen van Martie bleken uiteindelijk nogal mee te vallen, hoewel dat op de plaats van het ongeluk nog heel onduidelijk was. Ik zag zijn motor, ik zag de knal, de rook uit zijn motor en ik ben gillend naar de kant gereden. Daarna ben ik al roepend van zijn naam naar Martie zelf toe gerend die toen nog heel stil in de berm lag. Ik zag eerst nog zijn motor liggen en hoe dat er bij lag, maar ik ben redelijk bewust met Martie bezig geweest totdat het ergste gelukkig voorbij was. Ik voel me zelf nu ook iets beter, omdat ik weet dat hij hier bij mij is.
We praten er later nog wel verder over. Ik heb geen idee hoe het de komende dagen gaat, maar we zullen ons nog wel ergens melden denk ik. Wij zijn nu slapen.
Dat hebben we geweten ookquote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zag zijn motor, ik zag de knal, de rook uit zijn motor en ik ben gillend naar de kant gereden. Daarna ben ik al roepend van zijn naam naar Martie zelf toe gerend
Slaap zequote:We praten er later nog wel verder over. Ik heb geen idee hoe het de komende dagen gaat, maar we zullen ons nog wel ergens melden denk ik. Wij zijn nu slapen.
Weet je zeker dat je er niet 1 of 2 keer naast zit?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Makster het volgende:
Ziet er nu al 45 keer beter uit.
Neen, dat weet ik vrij zekerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat hebben we geweten ook
Ik maakte me bijna nog meer zorgen om jou dan om martie
[..]
Slaap zeDie rust hebben jullie wel nodig nu
[..]
Weet je zeker dat je er niet 1 of 2 keer naast zit?![]()
Uiteraard met disclaimer des persoons.quote:Een Nederlander en een Marokkaan lopen door een bos.
Plots horen ze een zacht stemmetje om hulp roepen.
Ze lopen verder en zien een elfje vastzitten in een wirwar van doornen.
Met z'n tweeën maken ze het elfje los.
Blij zegt deze : " Jullie mogen allebei een wens doen
De Marokkaan hoeft niet lang na te denken en zegt:
" Ik wil een hele hoge muur rond om Marokko, zodanig dat de Islam
beschermd blijft van alle vreemde en slechte westerse invloeden."
Zegt het elfje: "Dat is bij deze gebeurd".
Ze wendt zich tot de Nederlander en vraagt : " En jij ? "
"Mag ik je eerst even een vraag stellen" vraagt die.
"Natuurlijk" zegt het elfje.
"Die muur om Marokko, is die waterdicht ? "
"Natuurlijk" zegt het elfje.
"Oké" zegt de Nederlander, "Laat maar vol lopen......."
quote:Het volgende bericht is verstuurd vanuit het Marktplaats.nl
contactformulier.
Over: Een algemeen onderwerp
Onderwerp: Algemeen: algemeen
Naam: piet pukkel
E-mail:
Vraag of opmerking:
------------------------
wat zijn jullie een stelletje etters!
De klok horen luiden maar geen flauw idee hebben waar die klepel ook al
weer hangt!
Gelukkig zal ebay op korte termijn de bezem er doorheen halen zodat al
die doetjes, die het gewoon niet snappen, weer vakken kunnen gaan vullen
bij albert hein.
------------------------
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
[..]
Uiteraard met disclaimer des persoons.
Mot ie tegen mij zeggen dan kan ie gelijk tanden rapenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand met krachtig taalgebruik misbruikt mijn mail adres.![]()
[..]
Nee godver, gisteren ook al de digi vergetenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit bij de eerste keuring.![]()
En vandaag geen pics gemaakt?![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
[..]
Uiteraard met disclaimer des persoons.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Mot ie tegen mij zeggen dan kan ie gelijk tanden rapen![]()
![]()
Voorspelbaar is juist mooi, dan weet je dat je in het verleden duidelijk bent geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:
[..]Maar wel voorspelbaar eind
[..]Voor jou geldt hetzelfde, ook voorspelbaar
Vraag me echter af of je al die dreigingen nou onderhand al eens ook waar hebt gemaakt
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
Jij wel dan?Z'n moeder bevestigde nog vele malen dat ze het echt niks vond dat mercy aan motorrijden deed, dat ze blij was dat ie gestopt was en dat ze niet blij was toen hij weer begon met motorrijden
Vroeg ook wat onze ouders ervan vonden dat we aan motorrijden doen enzo
Ga ik nog even melden met welke snelheid die reed zeker
[..]
Zat je zeker de juist radiofrequentie op te zoeken, klotekoekblikker![]()
![]()
Ik erger me kapot aan de Telegraaf. Kansloze losers die letterlijk mensen erbij proberen te naaien. Vooral de volgende zin zal ik nooit meer vergeten "Zie hier de moslimtroika waar de moslima's mee dwepen" Oid.. Halloooquote:Op maandag 18 juli 2005 14:29 schreef hollander172 het volgende:
Moest dat stukje gewoon even lezen nadat ik niet kon ontkomen aan de schreeuwerige kop op de voorpagina.Ik snap best dat ze zich vervelen bij de kranten deze zomermaanden maar om dan dit soort rommel te gaan zitten typen.
[/sub]
Tsjah, ondanks dat jij je helm toen nog ophad en wij ook nog ons helm ophadden en OPM en Hicham zelfs groene en gele oordopjes in hoorde we dat ook welquote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zag zijn motor, ik zag de knal, de rook uit zijn motor en ik ben gillend naar de kant gereden. Daarna ben ik al roepend van zijn naam naar Martie zelf toe gerend die toen nog heel stil in de berm lag. Ik zag eerst nog zijn motor liggen en hoe dat er bij lag, maar ik ben redelijk bewust met Martie bezig geweest totdat het ergste gelukkig voorbij was. Ik voel me zelf nu ook iets beter, omdat ik weet dat hij hier bij mij is.
Je weet tenminste wie de mail heeft verstuurd: "Naam: piet pukkel"quote:Op maandag 18 juli 2005 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand met krachtig taalgebruik misbruikt mijn mail adres.![]()
[..]
Perspectief Shouf Shouf, perspectief.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Ik erger me kapot aan de Telegraaf. Kansloze losers die letterlijk mensen erbij proberen te naaien. Vooral de volgende zin zal ik nooit meer vergeten "Zie hier de moslimtroika waar de moslima's mee dwepen" Oid.. HalloooPraten we hier over een krant of over een indoctrinatiemachine
Het heeft niet echt geholpen he?quote:En zo heb ik nog wel wat mails in het verleden gestuurd naar de telegraaf over kutartikelen
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Damn, heb me kapot gewerktWat voor werk deed jij ook alweer Makster?
Iets met verhuizen was het tochOf heb ik dat totaal verkeerd.
En hoe komen we te weten wie het is.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:38 schreef Makster het volgende:
Mot ie tegen mij zeggen dan kan ie gelijk tanden rapen![]()
![]()
Uitzendwezen, afdeling vervoer mooier woord: transport.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Damn, heb me kapot gewerktWat voor werk deed jij ook alweer Makster?
Klopt, want zelfs als ik een krant lees is dat vaak de Telegraafquote:Op maandag 18 juli 2005 19:26 schreef hollander172 het volgende:
De Telegraaf doet niet aan indoctrinatie, het is gewoon een sensatiekrantje wat lekker vlot wegleest als je je niet teveel ergert aan alle spelfouten.
quote:Het heeft niet echt geholpen he?![]()
![]()
Ik dacht dat jij ooit bowlingbanen moest verhuizen richting Frankrijk volgens mij. Dat zal wel waar zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zit je echt vernaast. Naja enige aanknooppunt is dat het misschien met een vrachtwagen gebeurd
Werk dus bij Randstad Transport. Intercedent, alleen dan meer richting aquisitie. Dus ben vaak op pad naar bedrijven toe enzo. Beetje dom lullen en doen alsof je overal kaas van heb gegeten. Aanvragne scoren en die vervolgens niet kunnen voorzien. Je kent het wel![]()
En hoe komt die persoon bij de letter P.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef Phatzak het volgende:
Je weet tenminste wie de mail heeft verstuurd: "Naam: piet pukkel"![]()
De krant van wakker Nederland.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:29 schreef Phatzak het volgende:
Klopt, want zelfs als ik een krant lees is dat vaak de TelegraafStom van me maar toch
Leest lekker weg. En dan heb je ook nog een of andere nieuwsposter hier op Fok! die behoorlijk wat frustratie kan opwekken.
It wasn't me.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
Dat mail adres is alleen bij Fokkers bekend.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vandaag tegen OPM zei dat die VFR wel eens vervangen kon worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef Phatzak het volgende:
Nu kunnen we gelijk zien of Martie echte liefde kende voor de VFR of dat ie hierna toch voor een Kawasjaak gaat
Sjawasaki it is.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef Phatzak het volgende:
Nu kunnen we gelijk zien of Martie echte liefde kende voor de VFR of dat ie hierna toch voor een Kawasjaak gaat
Dat heb ik helemaal niet gezegd tochquote:Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:Vond het nog wel apart dat je dat per se bij de ouders moest zeggen dat ie volgens de getuige 160 reed
![]()
iddquote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Phatzak het volgende:
Door het ongeluk is de rest van de meet een beetje ondergesneeuwd
dealquote:Nu dan alsnog: Damn, wat een motor die van OPM![]()
Aangezien je toch mooi weer rijder bent neem ik hem wel over van je tegen die tijd dat die van mij in de kreukels ligt.
![]()
Je hebt inderdaad personenvervoer en beroepsgoederen. Ik zit bij het laatstequote:Op maandag 18 juli 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe komen we te weten wie het is.![]()
[..]
Uitzendwezen, afdeling vervoer mooier woord: transport.![]()
Zal meer goederenvervoer zijn.![]()
Van die bowlingbaan klopt inderdaad. Kon toen mee omdat er te weinig sjaakies waren. Ik had reetvaarder nog benaderd om mee te gaan. Schijnt wel een toffe trip geweest te zien. 12 simpele zielen in een bussie met een bowlingbaan richting La Francequote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ooit bowlingbanen moest verhuizen richting Frankrijk volgens mij. Dat zal wel waar zijnZoekt je werkgever niet nog wat zwart werkers
?
Jij hebt wel erg snel je sig veranderd.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef Patrick281 het volgende:
..............en dan denk ik weleens dat ik zinloos werk doe.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Makster het volgende:
12 simpele zielen in een bussie met een bowlingbaan richting La France![]()
Je moet jezelf niet onderschatten hehquote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
..............en dan denk ik weleens dat ik zinloos werk doe.![]()
En bijgelezen, triest artikel zeg, de seksuele uitspattingen van Ali B.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef hollander172 het volgende:
Jij hebt wel erg snel je sig veranderd.![]()
![]()
Ik vind hem lief.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt echt patent op deze smiley he![]()
Martie houd meer van dat jaartal van hem, ik vind die nieuwere modellen ook wel wat moois hebben. Maar zou hem niet willen bezittenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb overigens wel altijd iets met de VFR gehad, en die nieuwere modellen, Ferrari strepen noem ik het vind ik wel erg geil.![]()
Jawelquote:
Die kreukels?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dealduurt nog wel een jaar of 2 toch
??
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg snel je sig veranderd.![]()
![]()
Ik wou maar het ging niet door lulquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Makster het volgende:
Van die bowlingbaan klopt inderdaad. Kon toen mee omdat er te weinig sjaakies waren. Ik had reetvaarder nog benaderd om mee te gaan. Schijnt wel een toffe trip geweest te zien. 12 simpele zielen in een bussie met een bowlingbaan richting La France![]()
Geef toe, het is best een mooi zinnetje taalverkrachtingstechnisch gezien.quote:
Klopt, maar die eerste road trip ging wel doorquote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wou maar het ging niet door lul![]()
Erm... had gezegd dat ik mee wou.... maar toen op het laatst ging het niet door.... dat was toch de eerste?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt, maar die eerste road trip ging wel door![]()
![]()
Stadje in Zweden, computerspelletjesontwikkelaar, volksdans etc.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 Troika? Vandale.nl hielp me niet verder.
Neuh, da was de tweede alweer. Die eerste ging wel eerder weg dan geplanned en ik geen ook niet mee. De tweede keer zouden we het mannetje zijn maar die ging toen weer neit door ofzo, weet ik het allemaalquote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Erm... had gezegd dat ik mee wou.... maar toen op het laatst ging het niet door.... dat was toch de eerste?
zaterdag waterskieenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, zaterdag/zondag thuis? FF je Zixxer checken
Ook een leuke manier om erachter te komen dat je de leukste/waardevolste motor van je vrienden hebtquote:Op maandag 18 juli 2005 11:46 schreef dr.Bral het volgende:
Maatje van me is zaterdag met nog wat gasten in Limburg wezen rijden....
Gaan ff kijken op de militaire begraafplaats bij Margraten, komt 10 minuten later terug en ja hoor, weg 2001 Varadero.....toedeledokie.....
Maatje van em ziet nog net een busje wegtuffen, wil op zijn motor jumpen om er achter aan te gaan maar nee hoor, van de twee andere motoren hadden ze de gaskabel ff doorgeknipt om te voorkomen dat ze er achter aan zouden komen, dat geloof je toch niet.....
Komen ze bij de lokale veldwachter daar die lachend meldt dat hij zeker al de veertigste is deze week die zijn brommert waarschijnlijk wel nooit weer zal zien..
Wat is er toch aan de hand daar, of is het in Limburg gewoon echt zo´n criminele bende als wij hier in het noorden altijd al meenden te vinden.....
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stadje in Zweden, computerspelletjesontwikkelaar, volksdans etc.![]()
![]()
dat je hem gaat overnemenquote:
kan me niet herrineren...wel dat ie paars/groen was maar welke kleur groen precriesquote:Maar die van jou heeft dat echte mooie kawasjaak groen.. je hebt volgens mij ook van die lelijke groene zoals diegene die de wheelie maakte op de megameet
mwah, jullie hoorde me niet eens aankomen bij de macquote:Mooi ding hoor, vooral als je wegknalt bij het stoplicht icm uitlaat.
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:50 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ook een leuke manier om erachter te komen dat je de leukste/waardevolste motor van je vrienden hebt![]()
Je zoekt serieus naar de betekenis?quote:
zaterochtend zou wel kunnen trouwensquote:Op maandag 18 juli 2005 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zaterdag waterskieen
zondagochtend in de tuin werken
zondagmiddag vrijvoorlopig dan...ik weet niet of er nog gemeet wordt
Dat is toch die 7 die later tijdens de rit op zijn bek flikkerde?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan me niet herrineren...wel dat ie paars/groen was maar welke kleur groen precries
Fuck you!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef Makster het volgende:
HEe Peppo, wil je ff fotos maken van je steppies. Ik weet ECHT NIET meer hoe de veren zitten / zaten![]()
Mach 2&3?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
Bwhahahaha, die gozers van Fastbikes zijn me toch een stelletje lijpe mensen![]()
Zitten een beetje midden in de stad met hun dodemansknoppen te spelen en te doen alsof ze op elkaar schietenIk knip het straks wel ff uit, ken je lachen
Is cool. Effe het weer afwachten he.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zaterochtend zou wel kunnen trouwenswaterskieen doe ik vlakbij maurik, dat is meer jouw ri. op. missch kunnen we 's ochtends ff ergens afspreken voordat ik erheen ga??
quote:
"How to pull wheelies and impress people" heet het oid. Gaan ze allemaal dingen laten zien hoe je kunt patsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |