abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 00:18:42 #101
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897343
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Nee hoogstwaarschijnlijk ook niet... volgens mij is dit ook een van de meest nare dingen die je kan overkomen.
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:20:35 #102
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897397
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.
Zeker weten.
Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28897500
quote:

[..]

Zeker De auto zag er van voor tot achter helemaal kapot uit en martie lag op zijn buik netjes in het gras. Precies het stukje was ontdaan was van bomen/srtuiken/paaltjes die het zicht ontnemen voor de kruising.
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:24:06 #104
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897503
Ik ben neer.

Hopelijk slaapt Martie een beetje goed misschien dromen van een CBR600RR ofzo van het verzekeringsgeld.
Al zijn motorfietsen nu even niet belangrijk.

Edit
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Phatzak het volgende:
Zeker De auto zag er van voor tot achter helemaal kapot uit en martie lag op zijn buik netjes in het gras. Precies het stukje was ontdaan was van bomen/srtuiken/paaltjes die het zicht ontnemen voor de kruising.
Hoe kan die auto zo kapot zijn dan, die moet wel e.a. geraakt hebben.
En de VFR is ook total loss zei je net al.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:25:37 #105
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897562
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug.

Nadat we op een terras in Culemborg wat hadden gedronken gingen we ri. Geldermalsen, want Martie wist daar een paar bochtjes die we konden nemen. Onderweg merkte Raus dat ze haar heuptas was vergeten dus wij snel omdraaien en naar dat terras terug.

Met hoge snelheid op een 80 km weg. Martie reed voorop en blijkbaar sloeg de auto die hij op een gegeven moment inhaalde opeens af naar links waardoor Martie tegen de zijkant kwam en van zijn motor werd afgeslingerd en terecht kwam in het gras naast de zijweg...

Na een hoop politie, verkeersongevallen onderzoek etc. zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar hij lag. Gelukkig valt het allemaal mee met Martie, hij heeft wat schaafwonden op zijn heup en knie, linkerpols had ie last van, blauwe pink en een lichte hersenschudding. Maar hij maakte al grapjes enzo

oja, motor is ook in puin...
KÙÙÙÙÙÙÙTTTTTTTTTTTTTT
Gelukkig is martie OK
Martie en Raus - Sterkte komende tijd.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_28897599
Bummer

Even eerst eten, ik ben helemaal kapot. Zal we combinatie zijn van slecht geslapen + weinig gegeten en wat er allemaal gebeurd is met Martie dat ik nu helemaal kapot ben. Overigens heeft Raus volgens mij de meeste schade opgelopen, emotioneel dan wel te verstaan Schrik zat er goed in, ik kijk nog even of ik een foto ter indicatie kan plaatsten maar ik heb nu eerst wat te eten nodig. Anders val ik van m'n stoel af
  maandag 18 juli 2005 @ 00:28:34 #107
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897659
Ik ben de komende week geheel afwezig ivm mijn MCSE training.
Ik lees het volgende week bij.
Anders heb ik mijn mobiel altijd aanstaan mocht het nodig zijn.
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 18 juli 2005 @ 00:28:58 #108
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897673
Deed Martie voor een kruising inhalen dan
  maandag 18 juli 2005 @ 00:29:30 #109
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897694
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef bwt het volgende:
Ik ben de komende week geheel afwezig ivm mijn MCSE training.
Ik lees het volgende week bij.
Anders heb ik mijn mobiel altijd aanstaan mocht het nodig zijn.
Ik stuur je wel een smsje.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:30:56 #110
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897739
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
Bummer

Even eerst eten, ik ben helemaal kapot. Zal we combinatie zijn van slecht geslapen + weinig gegeten en wat er allemaal gebeurd is met Martie dat ik nu helemaal kapot ben. Overigens heeft Raus volgens mij de meeste schade opgelopen, emotioneel dan wel te verstaan Schrik zat er goed in, ik kijk nog even of ik een foto ter indicatie kan plaatsten maar ik heb nu eerst wat te eten nodig. Anders val ik van m'n stoel af
Die spider van M-F had ook pas een motorongeluk in Duitsland.
En ze waren eerst met een grotere groep weggegaan die vanwege de snelheid in 2 groepen uit elkaar viel..
.. in de andere groep was notabene ook een ongeluk gebeurt dezelfde dag.

Haar Fazer was ook totall loss, en aan het ziekenhuisbed kwam de Duitse politie nog even verhaal halen dat ze de boete even contant ter plekke moest voldoen.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:31:11 #111
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897748
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben neer.

Hopelijk slaapt Martie een beetje goed
Denk niet dat Martie veel zal slapen
Met een hersenschudding maken ze je regelmatig wakker om te controleren of je in orde bent en reageert.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:32:00 #112
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897780
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik stuur je wel een smsje.
Mocht het nodig zijn natuurlijk
thnx
pi_28897784
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong me

Zal ook wel weer een punt voor de verzekering zijn En die auto is verder nergens anders tegenaan gereden. Maar van die auto heb ik ook nog een aantal foto's geschoten dus dat zie je nog wel

Slaap ze
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:32:26 #114
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897796
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Vrouwlijke scherpzinnigheid.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef bwt het volgende:
Denk niet dat Martie veel zal slapen
Met een hersenschudding maken ze je regelmatig wakker om te controleren of je in orde bent en reageert.
Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.

Kon alleen niet lopen, en was verbaast dat ze mij niet 2-3 nachten hielden.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:34:10 #115
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897852
I'm off, moet er om 6 uur uit en om 7 uur op de bike zitten om om 8 uur in Veenendaal te zijn.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:35:18 #116
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897884
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong me

Zal ook wel weer een punt voor de verzekering zijn En die auto is verder nergens anders tegenaan gereden. Maar van die auto heb ik ook nog een aantal foto's geschoten dus dat zie je nog wel

Slaap ze
Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.
Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:36:50 #117
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897923
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:

Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.

maandag 18 juli 2005 @ 00:37:17 #118
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897934
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
I'm off, moet er om 6 uur uit en om 7 uur op de bike zitten om om 8 uur in Veenendaal te zijn.
Doe je best en succes... ik zal je van het nieuws op de hoogte houden als je dat prettig vindt.
pi_28897947
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:

Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.
Leuke quote

Verder kan martie lijkt me idd nog wel contact opnemen met de getuige. Een vrouw die 'eerste hulp' verleend heeft dmv water halen en even erbij zitten hebben we verder ook niet meer gezien. Die is samen later met haar man weggegaan.

De rest kan ie allemaal nog wel toelichten. Spierpijn zal ook nog wel de komende 1/2 weken het struikelblok vormen
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:44:04 #120
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28898122
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Leuke quote

Verder kan martie lijkt me idd nog wel contact opnemen met de getuige. Een vrouw die 'eerste hulp' verleend heeft dmv water halen en even erbij zitten hebben we verder ook niet meer gezien. Die is samen later met haar man weggegaan.

De rest kan ie allemaal nog wel toelichten. Spierpijn zal ook nog wel de komende 1/2 weken het struikelblok vormen
Ja ik brak zomaar heel brutaal in bij je in je relaas, neem me niet sorry.
pi_28898491
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.

Kon alleen niet lopen, en was verbaast dat ze mij niet 2-3 nachten hielden.
Hij moet sowieso 24 uur op de spoedeisende hulp blijven liggen, verder weet ik het ook niet. Ik was wel heel blij dat we Martie achteraf in het ziekenhuis nog konden spreken. Was een flinke klap voor zover ik heb kunnen zien. Martie reed een stuk voor me en ik stond op het punt in te halen. Ik keek over m'n schouder om te controleren, toen ik weer naar voren keek was het 1 grote puinhoop voor me. Rook, vliegende onderdelen dat is wat ik me nu kan herinneren. Volgens mij zag ik Martie ook nog over het wegdek schuiven en z'n motor neerklappen. Ik weet het allemaal ook niet meer precies omdat toen ik het zag gebeuren heb ik meteen OPM gewaarschuwd met handsignalen en ben zo snel mogelijk richting het ongeval gegaan, van m'n motor afgerend en kijken hoe het met Martie is.

Ik wist niet eens wat ik moest doen man Tering dan pas realiseer je je dat je totaal niet op zoiets voorbereidt bent Martie kreunde het uit van de pijn en lag op z'n zij. Ik had echt geen idee wat het beste voor hem was, was een beetje blackout vanwege wat er zojuist voor me gebeurde Ondertussen hoorde ik Raus al achter me aan komen rennen en die is gelijk bij hem gaan zitten. Youssef heeft toen nog de motor uitgezet, lekte al flink wat koelvloeistof en ik ben een beetje gaa nkijken wat de situatie was. Er was nog een andere behulpzame vrouw aanwezig die zich samen met Raus over Mercy ontfermde.

Youssef heeft daarna nog de politie zitten bellen en toen die gearriveerd was hebben ze de boel afgezet en de ambulance kwam ook. Raus vroeg me toen nog of ik dat heuptasje nog wou ophalen dus dat ben ik toen maar gaan doen. Eenmaal terug was het ambulance personeel al flink bezig met Martie en tijdje later is hij ook afgevoerd.

OPM, Youssef en ik hebben toen nog alles verteld wat we van het ongeluk wisten aan de politie en we hebben nog gekeken naar wat de verkeersongevallen dienst deed (remsporen opmeten e.d) We waren eigenlijk ook op de bergers aan het wachten maar die zoude nvolgens de politie nog best laat kunnen komen. Wij stonden toen denk ik al 2 a 3 uur op de plek van het ongeval en hebben toen maar besloten richting ziekenhuis te gaan. Op dat moment wisten we nog niets van Martie's toestand, maar daar aangekomen bleek het relatief goed te gaan. Echt stukken beter dan ik had verwacht. Hij zat zelfs grappen te maken terwijl er een bezorgde papa en mama bij stonden

Lang verhaal, maar dat moest ik even van me afschrijven

Hier nog ff wat pics (laatste zijn auto + motor verplaatst door verkeersongevallendienst naar waar het ongeval gebeurde):

PS: Raus reed mee in de ambulance en OPM heeft de motor van Raus bij het politiebureau achtergelaten zodat ze die daar achteraf kan ophalen. Kon niet zomaar met de bergers mee anders zou het geld kosten.

De enige die het ongeval echt zien hebben gebeuren waren dus de personen in de auto die ik net wou inhalen en waarvoor ik ook over mijn schouder keek. Die reed dus eerst weg, omdat wij al allemaal op de plaats van het ongeval waren. Ze hebben wel de politie gbeeld dat ze getuigen waren van het ongeluk, maar omdat ze later weer langs de plek kwamen en zagen dat de politie en wij daar nog steeds waren, zijn ze gestopt en hebben ze daar ter plekke alles vertelt wat ze hebben gezien.
pi_28898533
Duidelijk, nu maar proberen te slapen

Bolletje deeg enzo.
pi_28898760
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:

Zoiets wens je niemand toe.... ene moment zit je met elkaar te rellen en het andere moment lig je in het ziekenhuis...
Dat contrast is zo groot ja Eerst zitten we lekker op een terrasje te lachen en bespreken wat we straks nog gaan doen en over de vakantie te praten. Nog geen half uur later sta je midden in de rommel Dan is vakantie wel het laatste waar je aan denkt

Maar ik waardeer deze reactie van je wel
  maandag 18 juli 2005 @ 01:33:02 #124
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28899144
Sow mooi vertyfd zeg hee, ziet er behoolijk link uit

Beterschap Martie, ook al ben je een brabo

Raus ook veel sterkte toe gewenst

[sub]van je verzekeringsgeld een SM kopen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_28899188
Net gelezen wat er gebeurd is....
Blijkbaar zit een ongeluk echt in een klein hoekje.

Veel beterschap gewenst....
なんだっけ
  maandag 18 juli 2005 @ 02:03:37 #126
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28899710
@hicham, patatzak, OPM en Raus,

Wat een nare ervaring moet dat geweest zijn zeg... voor Raus helemaal maar natuurlijk ook voor jullie. Zo ben je lekker aan het rijden en een paar tellen later een stofwolk en midden in een scene terechtkomen waar je het liefst nooit in terecht wilt komen.

Dat je niet weet wat te doen is puur alleen van de schrik. En eigenlijk valt dat niet weten wat te doen ook wel weer mee.... je had immers het verstand OPM te waarschuwen en jullie zo veilig tot stilstand te brengen. De machteloosheid lijkt me erger... je ziet iemand pijn hebben en je weet niet wat je er aan moet doen om het te stoppen. Vaak is het zo dat geruststellen al een groot ding is om te doen. Volgens mij heb je dus meer gedaan dan je nu zelf beseft. Het feit dat Martie lag te schreeuwen van de pijn is inderdaad ook wel een goed teken zoals patatzak zei. En verder moet je maar afwachten is das best heel vervelend.

De foto's zijn erg indrukwekkend moet ik zeggen. Al ben ik wel wat gewend op dat gebied. Je bent zo kwetsbaar. Op zich is dit ook wel weer een goede waarschuwing... je beseft je weer eens dat je niet onkreukbaar blijkt te zijn. Bedankt Martie daar maar voor straks.

Ik ben ontzettend blij dat het redelijk goed afgelopen is en vooral dat Martie alweer praatjes heeft. ( ik geloof je ook meteen he, ik hoor hem bijna zelfs de grapjas uithangen )
Ik hoop ook dat de rest weer een beetje van de schrik bekomen is... ik kan me die schrik zo goed voorstellen.
pi_28901539
morgen

damn, wat was ik kapot gister uitgehongerd, vermoeid en wat al eerder is gezegd; het geheel maakte een enorme indruk. maar toch ook petje af voor de politie want er werd naast het slachtoffer ook omgekeken naar de overige betrokkenen. machteloosheid is 1 ding, maar vooral ook de onzekerheid over de toestand van Martie. pas in het ziekenhuis (na 3 uur) wisten we hoe hij eraan toe was.
quote:
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet. vreemde was dat het lijkt of hij 2 keer de auto heeft geraakt had het nog met hicham erover.

en ja, zeker geluk dat er geen palen of bomen stonden waar hij terecht kwam. het was eigenlijk een open stukje gras op dat hoekje (zie laatste foto waar onze motoren en die mensen staan). aan de overkant stonden wel bomen op de hoeken, aan beide kanten

nou, ben naar me werk
  maandag 18 juli 2005 @ 08:23:45 #128
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28901802
Morning, ben compleet opgestart hier, ze hebben gelijk een nieuw systeem op mijn trouwe computertje gezet. Retetraag, opstarten duurde eerst maar 15 seconden en nu de eerste keer 8 minuten.
Ik ben wel blij dat ik iets van compie's weet, want het scherm flikkerde 60 hz per seconde en staat nu lekker stil op 85 Hz.
Alleen de scroll muis doet het niet meer merk ik.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet.
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.
Maar ook die is goed beschadigt idd.

Confronterende foto's verder maar wel goed om te zien.
Verder sluit ik mij bij het laatste verhaal van Ondeugend aan.

Nou eens even schade hier opnemen.
In gedachten bij Martie.
pi_28901913
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:23 schreef Patrick281 het volgende:
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.
Maar ook die is goed beschadigt idd.
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit ging
quote:
Confronterende foto's verder maar wel goed om te zien.
idd, martie zei in de ambu nog tegen mij dat we de cams vol moesten schieten met foto's.
pi_28902040
@ Martie en Anita: Sterkte!
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
pi_28902114
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
@ Martie en Anita: Sterkte!
lurker hoe is tie??
  maandag 18 juli 2005 @ 09:11:20 #132
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28902271
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit ging
Ja, zo had ik het wel begrepen.
Alleen de klap is nog harder dan ik dacht.

Krijg net een mail van je binnen, verschijnt door Outlook 2003 gewoon gedurende 5 seconden rechtsonder transparant over Fok! of andere programma's heen.
Wel handig, maar niet erg prive.

Toch wel mooi zo'n nieuw systeem, de nieuwe muisdriver die ik net gedowloadt heb voor het scrollen werkt ook heel subtiel.
Kan ook vanuit thuis hier op het bureaublad inloggen.

Ik heb nog geen reet gedaan verder ruim een uur verder.

Krijg de hele tijd van die leuke pop ups ook, Microsoft heeft zijn best weer gedaan voor de N00BS.
Zwaar irritant, je verzint gewoon zelf niet wat voor tips en aanwijzingen ze geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 18-07-2005 09:17:03 ]
pi_28902422
godvertyfteteringshit!!

kom je aan bij het gemeentehuis.. (net motor uit schorsing gehaald en verzekerd) "ja we kunnen geen rijbewijzen uitgeven, de link me de RDW ligt er uit"

GODVERDEGODVERDEGODVER

"en het kon wel eens de hele dag duren"

en om 2 uur gaan ze met zn allen holladiejeejen want dan is het gemeentehuis gesloten (iedere dag)

sterven mogen ze, allemaal!!!

ja gekopieerd uit de gewone SC
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 18 juli 2005 @ 09:27:44 #134
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28902431
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:26 schreef Youp het volgende:
godvertyfteteringshit!!

kom je aan bij het gemeentehuis.. (net motor uit schorsing gehaald en verzekerd) "ja we kunnen geen rijbewijzen uitgeven, de link me de RDW ligt er uit"

GODVERDEGODVERDEGODVER

"en het kon wel eens de hele dag duren"

en om 2 uur gaan ze met zn allen holladiejeejen want dan is het gemeentehuis gesloten (iedere dag)

sterven mogen ze, allemaal!!!

ja gekopieerd uit de gewone SC
Nog een keer feli met je papiertje.

Verder zijn we in mindere stemming hier, maar dat kan je teruglezen en op de foto's zien op deze pagina.
pi_28902439
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nog een keer feli met je papiertje.

Verder zijn we in mindere stemming hier, maar dat kan je teruglezen en op de foto's zien op deze pagina.
dankje...

en ja, ik nu ook en ik ga ff bijlezen
  maandag 18 juli 2005 @ 09:34:44 #136
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28902534
Pop up rechtsonder.

Geeft de eerste paar regels van een mail weer.
Leuk als er net een collega achter je staat en jij verteld dat je het zo druk hebt.

En af en toe komt er zo ook een tip omhoog when you least expect it.

Alles zal wel uitgezet kunnen worden, maar ik vind die mail wel grappig.
Outlook 2003 is ook veel mooier. Moet ik thuis ook.
pi_28902572
kut, dat ongeluk
  maandag 18 juli 2005 @ 09:40:16 #138
17596 Makster
pi_28902617

Morgen

Vraag me af hoe het met Marty is Iemand al wat gehoord...

En ik ben klus moe, heb het er mee gehad. Gisteren 5 uur 5 FUCKING uur bezig geweest met een kabelboom, echt NIET normaal hoor. Ziet er nu wel weer master uit maar wat een karwei joh

Daarnaast ook de zekerheid van toch een lekker voorvorkkeering Kan dus ook nog vervangen worden, en ook nog is de remklauw van braking die ik nieuw moet gaan kopen met adapter en nog een berg onderdelen en dan nog spuiten zijn we weer 500 Euro verder ofzo

Naja als die dat maar weer SNEL rijdt
pi_28902864
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
Vraag me af hoe het met Marty is Iemand al wat gehoord...
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.

Ben verder ook niet vooruit te branden
  maandag 18 juli 2005 @ 09:56:55 #140
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 18 juli 2005 @ 10:08:57 #141
17596 Makster
pi_28903064
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.

Zal allemaal wel goed komen denk ik
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ook sterkte.
Ja thanks, gaat best veel tijd inzitten.

Maar hmm, of ik koop een remklauw van braking en ben 300 nog wat euro verder. Of ik koop er ergens een tweedehands brembo ofzo en moet weer gaan kutten met een adapter
  maandag 18 juli 2005 @ 10:10:49 #142
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28903107
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Ik ben echt helemaal ontdaan, vorig jaar bijna eenzelfde ongeluk gehad. Auto die "ineens" besloot toch af te slaan zonder richting aan te geven, heb mezelf toen bijna onderuit geremd en ik heb de mazzel gehad dat hij het in de gaten had en snel optrok zodat ik er net langs schoof/reed..........
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:14:45 #143
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903203
Maar hoe ligt de schuldvraag eigenlijk in deze? Totaal geen prioriteit op het moment, i know...

Had de auto al knipperlicht aan? of niet? Tis beide bijzondere verrichting natuurlijk.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:16:33 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28903240
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe ligt de schuldvraag eigenlijk in deze? Totaal geen prioriteit op het moment, i know...

Had de auto al knipperlicht aan? of niet? Tis beide bijzondere verrichting natuurlijk.
Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:18:24 #145
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903283
Ik denk zelf eigenlijk 50/50...
pi_28903288
ik denk dat de snelheid van martie ook een rol zal spelen, met de remsporen en de getuigenverklaring van de andere auto kunnen ze dat vrij nauwkeurig inschatten...
  maandag 18 juli 2005 @ 10:20:58 #147
17709 hollander172
pi_28903327
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.

Wel of geen knipperlicht is bijna niet te bewijzen en kan alleen worden gehaald uit de verklaring van ooggetuigen maar van wat ik begreep had/heeft de bestuurder van de auto al een andere mening dan de meeters die het hebben zien gebeuren.
pi_28903522
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.

Wel of geen knipperlicht is bijna niet te bewijzen en kan alleen worden gehaald uit de verklaring van ooggetuigen maar van wat ik begreep had/heeft de bestuurder van de auto al een andere mening dan de meeters die het hebben zien gebeuren.
Wij hebben het juist niet zien gebeuren, hicham reed tussen martie en mij (als 2e dus) en hij keek net achterom toen het gebeurde. Ik reed te ver erachter (raus en youss reden weer daarachter en kwamen later aan)…maar de auto tussen hicham en martie en die auto waar hij tegen op reed heeft wel alles gezien en verklaarde dat die auto geen knipperlicht aan had en dat martie ongeveer 160 km/h reed…
  maandag 18 juli 2005 @ 10:33:06 #149
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903575
160 kan best, als je 80 rijdt en je haalt even in met een motor zit je natuurlijk al snel op de 160..
  maandag 18 juli 2005 @ 10:34:20 #150
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903597
Maar niemand kan dat op het oog bepalen...
  maandag 18 juli 2005 @ 10:34:59 #151
17709 hollander172
pi_28903612
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Wij hebben het juist niet zien gebeuren, hicham reed tussen martie en mij (als 2e dus) en hij keek net achterom toen het gebeurde. Ik reed te ver erachter (raus en youss reden weer daarachter en kwamen later aan)…maar de auto tussen hicham en martie en die auto waar hij tegen op reed heeft wel alles gezien en verklaarde dat die auto geen knipperlicht aan had en dat martie ongeveer 160 km/h reed…
Oh verkeerd begrepen dan uit de verhalen, excuus.

160km/h? Dat zal toch wel niet? Waren jullie als "slinger" in aan het halen oid?

Ik hoop voor hem (buiten spoedig herstel natuurlijk) dat het verzekeringstechnisch dan wel goed gaat komen, 2 maal de maximale snelheid zorgt niet echt voor een snelle uitbetaling bij dit soort ongelukken.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:35:59 #152
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903631
Als ze uberhaupt willen betalen dan.... Hoop het wel.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:38:03 #153
17709 hollander172
pi_28903680
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Automobilisten al zeker niet, ben zelf al een keer aangesproken op mijn zogenaamde "gevaarlijke rijgedrag" in een woonwijk. Die kerel dacht zeker te weten dat ik met bijna 100km/h door het straatje racetje.

Ik reed daar wel een hele 40 a 45km/h, poeh poeh........
pi_28904420
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:34 schreef hollander172 het volgende:
Oh verkeerd begrepen dan uit de verhalen, excuus.
Geen excuus nodig
quote:
160km/h? Dat zal toch wel niet? Waren jullie als "slinger" in aan het halen oid?
Denk het wel, 160 km/h…nee geen slinger, martie reed echt een stuk voor ons en hicham zat er eigenlijk het dichts achter hem. Tussen die 2 en de rest zat een aardig gat.
quote:
Ik hoop voor hem (buiten spoedig herstel natuurlijk) dat het verzekeringstechnisch dan wel goed gaat komen, 2 maal de maximale snelheid zorgt niet echt voor een snelle uitbetaling bij dit soort ongelukken.
Vraag me af of ze uberhaupt zullen betalen. Als ze allebei fout zijn is het gewoon de kosten voor ieder voor zich…kun je er trouwens nog een boete voor krijgen achteraf voor die snelheden??
pi_28904610
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:03 schreef ondeugend het volgende:
patatzak,

Mjah schuldvraag weet ik ook niet. De getuigen die erachter reden waren zeer overtuigd van hun zaak en hebben alles heel duidelijk aangegeven. Dus ik neem aan dat men er wel vanuit gaat dat de auto onverwachts afsloeg.

En idd, we waren allemaal gestopt en gekeerd. Dus allen omstebeurt gekeerd richting het café waar we vandaan kwamen. Vandaar de grote afstand tussen ons. Ik met mijn 25kW raghuurbike bleef een beetje achter hangen en wuifde net Raus me in te halen en toen was het al gebeurd volgens mij

Maargoed, ben benieuwd naar de status momenteel
Bolletje deeg enzo.
pi_28904656
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
Pop up rechtsonder.

Geeft de eerste paar regels van een mail weer.
Leuk als er net een collega achter je staat en jij verteld dat je het zo druk hebt.

En af en toe komt er zo ook een tip omhoog when you least expect it.

[[url=http://img117.imageshack.us/img117/5973/irritant7tn.th.jpg]afbeelding][/URL]

Alles zal wel uitgezet kunnen worden, maar ik vind die mail wel grappig.
Outlook 2003 is ook veel mooier. Moet ik thuis ook.
Lijkt MSN wel, ook leuk als je net zit te praten met iemand die naast je staat en die mails komen binnen Is vast uit te schakelen ja
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 11:37:16 #157
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28905178
Ik zit net nog eens naar de foto's te kijken en het valt me op dat het wel een blits escortje is.
Open dakkie, dubbele uitlaat, achterlichten.... echt zo'n hippe auto waar jongere bestuurders in rijden.

Correct ?
  maandag 18 juli 2005 @ 11:40:03 #158
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28905260
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat moet inderdaad duidelijk gemaakt worden.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:38 schreef hollander172 het volgende:

Automobilisten al zeker niet, ben zelf al een keer aangesproken op mijn zogenaamde "gevaarlijke rijgedrag" in een woonwijk. Die kerel dacht zeker te weten dat ik met bijna 100km/h door het straatje racetje.

Ik reed daar wel een hele 40 a 45km/h, poeh poeh........
Mee, too..

Dit jaar op een verlaten industrieterrein met de CR...
Ik was voorbij een brommer gereden (hij op het fietspad, ik op de autoweg) en ik draaide om bij een parkeerplaats, kruiste hem zo'n beetje na een paar honderd meter.
Aan zijn lichaamstaal te zien vond hij dat ik zeer, zeer onverantwoordelijke reed.
Terwijl ik gewoon de normale snelheid aanhield.
pi_28905275
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit net nog eens naar de foto's te kijken en het valt me op dat het wel een blits escortje is.
Open dakkie, dubbele uitlaat, achterlichten.... echt zo'n hippe auto waar jongere bestuurders in rijden.

Correct ?
Heel correct, was echt een sjonnie bak…ook met racegaas overal later kwam een kennis van em met ook zo'n 'gepimpte' auto. Vaak de types die zonder knippers afslaan om er een stempel op te zetten…
  maandag 18 juli 2005 @ 11:42:28 #160
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28905320
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Heel correct, was echt een sjonnie bak…ook met racegaas overal later kwam een kennis van em met ook zo'n 'gepimpte' auto. Vaak de types die zonder knippers afslaan om er een stempel op te zetten…
Tja het vooroordeel waar ook ik me wel schuldig aan maak... ik beken.
Zo ben ik altijd extra bedacht op jongemannen met puisten, petjes op in een oude Golf. Vaak wel terecht.

[ Bericht 7% gewijzigd door ondeugend op 18-07-2005 11:52:48 ]
  maandag 18 juli 2005 @ 11:45:27 #161
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28905397
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zo ben ik altijd extra bedacht op jongenmannen met puisten, petjes op in een oude Golf. Vaak wel terecht.
Blijft gewoon een feit dat de meeste motorongevallen nog steeds worden veroorzaakt door automobilisten...

Blijf er dan ook bij (voor mezelf) dat ik niks, maar dan ook niks met automobilisten te maken wil hebben in het verkeer..
  maandag 18 juli 2005 @ 11:47:18 #162
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28905436
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vraag me af of ze uberhaupt zullen betalen. Als ze allebei fout zijn is het gewoon de kosten voor ieder voor zich…kun je er trouwens nog een boete voor krijgen achteraf voor die snelheden??
Als de technische reserche tot een snelheids bepaling komt voor de motor dan kan hij een boete krijgen denk ik.
Of rijbewijs kwijt.

Maar ja laten we niet vooruitlopen met de discussie op iemand die nog uit het ziekenhuis moet komen.
Deja vu
  maandag 18 juli 2005 @ 11:49:14 #163
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28905486
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Blijft gewoon een feit dat de meeste motorongevallen nog steeds worden veroorzaakt door automobilisten...

Blijf er dan ook bij (voor mezelf) dat ik niks, maar dan ook niks met automobilisten te maken wil hebben in het verkeer..
Ja dat zal ook zo zijn, maar volgens mij is het dus dubbelop. De jongere verkeersdeelnemers veroorzaken ook de meeste ongevallen. Volgens mij geldt dit ook voor jonge motorrijders trouwens.

Dat is het gevaar, velen denken dat als ze hun rijbewijs hebben ze ook kunnen rijden. Zelfoverschatting is gevaarlijk....

Nu hoeft het er nu natuurlijk niets mee te maken te hebben. De Escort viel me net ineens wel heel erg op. (foto)
  maandag 18 juli 2005 @ 11:56:53 #164
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28905700
Ja, maar goed, overal hoor je en lees je het dat je automobilisten niet moet vertrouwen (defensief rijden), dus je moet ook nooit op een kruispunt gaan inhalen en er blind vanuit gaan dat die auto je wel ziet....

Tipje voor de volgende keer dus (helaas), Martie Heb je nu ook niks meer aan.
  maandag 18 juli 2005 @ 11:59:20 #165
17709 hollander172
pi_28905784
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja laten we niet vooruitlopen met de discussie op iemand die nog uit het ziekenhuis moet komen.
Eens waar ligt ie eigenlijk?
pi_28905860
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:59 schreef hollander172 het volgende:
Eens waar ligt ie eigenlijk?
In Tiel (Rivierenland).
pi_28905875
Tering hey, beterschap/sterkte aan Martie!

En Youp nog gefeliciteerd
  maandag 18 juli 2005 @ 12:03:07 #168
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28905897
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
Zo ben ik altijd extra bedacht op jongemannen met puisten, petjes op in een oude Golf. Vaak wel terecht.
Daarom heb ik plastische chirurgie gehad voor mijn acne, en ook mijn petje is toen operatief verwijdert.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:04:44 #169
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28905941
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Daarom heb ik plastische chirurgie gehad voor mijn acne, en ook mijn petje is toen operatief verwijdert.
pi_28906032
Ik ben net gebeld door Mercy (en Raus) dat het heel erg goed gaat

Mercy is al uit het ziekenhuis en het gaat goed met hem Raus is ook bijgekomen van de schrik Waarschijnlijk zullen ze later op de dag of morgen nog hier posten / online komen op MSN. Vakantie gaat uiteraard niet door zoals was te verwachten Maar we zijn al blij genoeg dat het na zo een enorme klap zo goed gaat met Mercy

Nu even bijlezen
  maandag 18 juli 2005 @ 12:09:49 #171
17709 hollander172
pi_28906078
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar goed, overal hoor je en lees je het dat je automobilisten niet moet vertrouwen (defensief rijden), dus je moet ook nooit op een kruispunt gaan inhalen en er blind vanuit gaan dat die auto je wel ziet....

Tipje voor de volgende keer dus (helaas), Martie Heb je nu ook niks meer aan.
Mwah, dat kun je soms gewoon niet voor zijn.

Waar ik vorig jaar zowat inknalde was een agrarier die met zijn Sorento "ineens" besloot linksaf de provinciale weg op te draaien. Hij had me gezien, zowel naar links en rechts gekeken en toch besloot ie ineens de weg op te draaien. Net als een auto die ineens besluit af te slaan ben je dat gewoon niet voor.
Vrijdag ook nog zo'n klassiek voorbeeldje gezien in de file, auto die zonder te kijken van baan wisselde terwijl er twee finse motorrijders tussendoor kachelden. Ging net goed (zal aan de ABS van de voorste BMW gelegen hebben ) maar de motor die achter hem reed moest even tegen een auto "aanleunen" om zijn koffers niet te raken.

Helaas is wat Martie is overkomen zo herkenbaar, echt een klassiek geval. Meestal gaat het net goed maar soms net niet..............
pi_28906123
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

en ook mijn petje is toen operatief verwijdert.

We waren overigens al voorzichtiger gaan rijden omdat we het er al over hadden... dat we op vakantie gingen en dat een ongeluk niet goed uit zou komen
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:11:37 #173
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28906125
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:

Mercy is al uit het ziekenhuis en het gaat goed met hem Raus is ook bijgekomen van de schrik Waarschijnlijk zullen ze later op de dag of morgen nog hier posten / online komen op MSN. Vakantie gaat uiteraard niet door zoals was te verwachten Maar we zijn al blij genoeg dat het na zo een enorme klap zo goed gaat met Mercy

Nu even bijlezen
HOERAAAAAAAAAAA !
  maandag 18 juli 2005 @ 12:13:22 #174
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28906177
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:11 schreef Phatzak het volgende:

[..]

We waren overigens al voorzichtiger gaan rijden omdat we het er al over hadden... dat we op vakantie gingen en dat een ongeluk niet goed uit zou komen
Tja.... je moet zoiets direkt na zo'n uitspraak afkloppen op ongelakt eikenhout he.
pi_28906198
Ik ga werken, hoop ze nog wel te spreken irl deze week
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:14:44 #176
17709 hollander172
pi_28906214
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
Goed nieuws!
quote:
Vakantie gaat uiteraard niet door zoals was te verwachten Maar we zijn al blij genoeg dat het na zo een enorme klap zo goed gaat met Mercy
Vakantie gaat niet om de motor of om Martie?

Oftewel, wat is de schade aan hem zelf?
pi_28906507
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Vakantie gaat niet om de motor of om Martie?

Oftewel, wat is de schade aan hem zelf?
Motor is totalled denk ik

Mercy heeft een dikke pink, schaafwond op z'n heup en knie (knee-down ) en gisteren had hij ook last van 1 van z'n ribben (ademen deed al pijn) maar daar merkt hij nu niets meer van En wat ondeugend zei over Mercy die de grapjas uithing in het ziekenhuis, dat was ook zo OPM, Youssef en ik kwamen daar bezorgd aan en Mercy zat maar grapjes te maken Maar dat was wel leuk verder, daarom was ik ook zo blij dat we nog langs waren geweest omdat we het allemaal veel erger hadden verwacht, en niet een grapjas die daar in bed ligt

Vakantie gaat dus niet door vanwege beide. Mercy heeft wel tijd nodig om op te knappen en een motor heeft hij nu niet meer. Youssef en ik zouden nog wel met z'n tweeen kunnen gaan, maar daar heb ik niet echt behoefte aan na deze gebeurtenis
pi_28906530
Gelukkig maar dat het goed gaat
pi_28906598
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk zelf eigenlijk 50/50...
Ik vraag me ook af hoe de verzekering dit gaat afhandelen, maar ik denk dat we beter even het onderzoek daarvoor kunnen afwachten. Vooral ook omdat maar 1 auto heeft gezien wat er gebeurd is. Wordt dus afwachten
  maandag 18 juli 2005 @ 12:30:38 #180
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28906604
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:26 schreef hicham het volgende:

Zou het ? Denk je ?
  maandag 18 juli 2005 @ 12:35:13 #181
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28906716
Volgens mij is dit gewoon een poging om mij weer aan het posten te krijgen

Die foto's zijn wel net echt

pi_28906722
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zou het ? Denk je ?
Jij weet meer van motoren dan ik Dus ik laat die beslissing aan jou over

Die auto werd overigens bestuurd door een zwangere vrouw* en die was ook heel erg geschrokken. Ze begon meteen te huilen toen we daar nog stonden. Toen OPM een tijdje later vroeg moest ze weer huilen dus ze was niet echt aanspreekbaar. Ze had mercy iig niet gezien (d'oh )

* Dat vermoed ik althans, er was ook een man bij maar volgens mij was zij de bestuurder
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een poging om mij weer aan het posten te krijgen

Die foto's zijn wel net echt

Hij heeft ons door
  maandag 18 juli 2005 @ 12:39:19 #183
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28906797
Ik denk dat een ZX10R of een Hayabusa het veiligst is, dan wastie sneller voorbij die auto geweest en had het misschiein wel NET goed gegaan

Eigenlijk moet iedereen die gaat motorrijden gewoon gelijk een R1/Gixxer1000/ZX10R/Busa etc etc kopen

maandag 18 juli 2005 @ 12:39:27 #184
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28906801
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef hicham het volgende:

[..]

Jij weet meer van motoren dan ik Dus ik laat die beslissing aan jou over

Hij heeft ons door
Daarom Valt wel mee... kuipje even plakken (velpon), bandje even opblazen en de losse onderdelen met tieraps vastmaken. Die nieuwe liters koelvloeistof slaan er wel in natuurlijk.
Ik twijfel dus nog.

nee dit is echt einde VFR... schroot
  maandag 18 juli 2005 @ 12:39:38 #185
17709 hollander172
pi_28906808
quote:
No shit. Nee geintje, weet niet wat die VFR waard is maar als je alleen al naar het kapotte kuipwerk en de voorvork kijkt....
quote:
Vakantie gaat dus niet door vanwege beide. Mercy heeft wel tijd nodig om op te knappen en een motor heeft hij nu niet meer. Youssef en ik zouden nog wel met z'n tweeen kunnen gaan, maar daar heb ik niet echt behoefte aan na deze gebeurtenis
Wordt dus nieuwe motor + helm en zijn pak, handschoenen etc, is dat nog in orde?

Dat je er niet meer op zit te wachten snap ik best, hopen dat Martie snel weer op een motor kan kruipen (staat nog een reserve Honda in de schuur ) en dat ie niet al te angstig is/wordt
  maandag 18 juli 2005 @ 12:39:44 #186
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28906810
quote:
Misschien kan hij hem zelf opknappen, hij wilde toch een stunt motor.

Ik ben benieuwd hoe het verder allemaal gaat.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:41:35 #187
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28906844
Nou, wij hebben nog een skelter staan hier, de wielen daarvan kan hij gewoon gebruiken (zo ben ik dan ook weer) en verder effe het 1 en ander verzagen en hij heeft weer een recht frame. Motorblok zou het nog wel doen toch

Word dan wel een naked/streetfighter, kuipen heeft dat ding helaas niet
  maandag 18 juli 2005 @ 12:42:14 #188
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28906858
In Duitsland zeggen ze Totalschrott geloof ik.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:42:37 #189
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28906871
O en voor de voorvork rukken we gewoon wat tralies uit het hondenhok

Mijn zusje heeft nog van die springstokken staan, dus daar kunnen we de veren vanaf halen
pi_28906878
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef hicham het volgende:
Die auto werd overigens bestuurd door een zwangere vrouw* en die was ook heel erg geschrokken. Ze begon meteen te huilen toen we daar nog stonden. Toen OPM een tijdje later vroeg moest ze weer huilen dus ze was niet echt aanspreekbaar. Ze had mercy iig niet gezien (d'oh )

* Dat vermoed ik althans, er was ook een man bij maar volgens mij was zij de bestuurder
Hoogzwangere vrouw bestuurde de auto idd voor zover ik het begreep, ik stapte naar ze toe en vroeg wat er was gebeurd. Het enige wat ze zei was: 'ik zag niks en opeens een klap!' veel verder kwam ze niet; ze barstte meteen in tranen uit, dus idd niet aanspreekbaar.

Over martie: hij belde mij ook net, hij is al thuis. kort geslapen vannacht maar het valt allemaal reuze mee. zelfs de rib waarvan ze dachten dat ie of gekneusd of dat er een scheur in zat valt reuze mee. hij loopt een beetje moeilijk en heeft weinig kracht in zijn linkerknie maar hij loopt.

hij was toch wel geschrokken, vooral toen hij de foto's zag van zijn motor en die auto. ze gaan zo naar geldermalsen om raus' motor op te halen en navraag te doen naar het verkeersongevallen onderzoek. hij is er stellig van overtuigd dat hij niet harder reed dan 100km/h.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:43:45 #191
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28906906
Wat is Martie zijn nr
pi_28906964
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
dat ie niet al te angstig is/wordt
Hij kan zich niks herinneren van de klap zelf, hij zei aan de telefoon net dat hij zeker doorgaat met motorrijden. Dit was gewoon een ongeval die je niet had kunnen voorkomen, aldus Martie.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:46:45 #193
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28906999
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit was gewoon een ongeval die je niet had kunnen voorkomen, aldus Martie.
Die mening deel ik dan niet met hem, maar goed. Blijft een risico van het vak natuurlijk..
  maandag 18 juli 2005 @ 12:50:09 #194
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28907080
Verdorie... moest het nou echt een vrouw zijn Wrom nou niet die puisterige 18 jarige puber met een petje ?

*nederig in het stof rollen doet en zich excuseerd voor het gedrag van hoogzwangere soortgenotes....
  maandag 18 juli 2005 @ 12:50:48 #195
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28907101
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrouw bestuurde de auto .
pi_28907106
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wordt dus nieuwe motor + helm en zijn pak, handschoenen etc, is dat nog in orde?
Nieuwe helm en handschoenen wel, maar pak + laarzen waren nog goed volgens mij. Hij is namelijk best snel in het gras terechtgekomen en heeft niet over al te veel asfalt hoeven glijden
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:

Word dan wel een naked/streetfighter, kuipen heeft dat ding helaas niet
In het ziekenhuis heeft hij nog wat foto's zitten bekijken op het LCD scherm van Raus d'r digicam en toen zat hij al te klagen dat er zelfs geen naked meer van te maken is Toen hij trouwens rechtop zat in het gras, nog geen 5 minuten na de klap, wou hij naar de motor lopen en kijken hoe het daarmee zat Hij was niet eens fatsoenlijk aanspreekbaar en meteen wou hij naar de motor
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hij was toch wel geschrokken, vooral toen hij de foto's zag van zijn motor en die auto. ze gaan zo naar geldermalsen om raus' motor op te halen en navraag te doen naar het verkeersongevallen onderzoek. hij is er stellig van overtuigd dat hij niet harder reed dan 100km/h.
Vanaf een bepaald moment is het 1 grote zwarte vlek voor hem geworden en kan hij zich niets meer herinneren. Misschien dat hij toen nog niet 100 km/h reed. Maar heb je hem er wel van probeert te overtuigen dat hij wel wat harder reed
pi_28907231
Er zijn trouwens ook nog verschillende motorrijders gestopt om te kijken wat er allemaal aan de hand was, die zagen natuurlijk alleen een kapotte motor op de grond liggen. Verder was het aan de plek van het ongeval ook niet te zien dat de motor tegen de auto was geklapt omdat de auto verderop stond, dus die zullen zich ook wel af hebben gevraagd wat er allemaal gebeurd was. Ik heb wel met 1 motorrijder gesproken en vertelt wat er gebeurd was en dat de gecrashte motorrijder zelf (Mercy ) nog wel aanspreekbaar was. Kon hij ook weer met een gerust hart verder rijden
pi_28907266
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Maar heb je hem er wel van probeert te overtuigen dat hij wel wat harder reed
Nee. Want ik weet dat niet zeker, wel weet ik dat ik wel harder reed. Maar jullie reden zover voor ons dat ik dat niet kon inschatten. Ik zag het ook in de verte gedeeltelijk gebeuren toen jij gebaarde dat we rustig aan moesten doen. Ik heb hem wel gezegd dat hij een remspoor van 15-20m. had achtergelaten…(zoiets was het toch )

Maar nav het onderzoek en de getuigenisverklaringen zal duidelijk worden hoe hard hij heeft gereden, ik hoop voor hem niet te hard…hij zei nog wel dat hij all risk is verzekerd maar of ze met 100% overschrijdingen ook zullen uitkeren betwijfel ik.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:57:13 #199
17709 hollander172
pi_28907270
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Nieuwe helm en handschoenen wel, maar pak + laarzen waren nog goed volgens mij. Hij is namelijk best snel in het gras terechtgekomen en heeft niet over al te veel asfalt hoeven glijden
Al met al mazzel gehad dus?
quote:
In het ziekenhuis heeft hij nog wat foto's zitten bekijken op het LCD scherm van Raus d'r digicam en toen zat hij al te klagen dat er zelfs geen naked meer van te maken is Toen hij trouwens rechtop zat in het gras, nog geen 5 minuten na de klap, wou hij naar de motor lopen en kijken hoe het daarmee zat Hij was niet eens fatsoenlijk aanspreekbaar en meteen wou hij naar de motor
De liefde zit diep.
quote:
Vanaf een bepaald moment is het 1 grote zwarte vlek voor hem geworden en kan hij zich niets meer herinneren.
Ken dat wel helaas, na een fikse klapper met de auto wilde ik uit verbaasdheid de snelweg oversteken? Was er even helemaal niet meer bij. Agent hield me tegen en had zelfs humor: "je weet dat het strafbaar is om na een ongeval weg te lopen?"

Toen ie dat zei drong het gebeurde ineens tot me door en was ik weer bij, klap zelf kan ik me ook niet meer herinneren.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:58:12 #200
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28907300
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is Martie zijn nr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')