En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Nee hoogstwaarschijnlijk ook niet... volgens mij is dit ook een van de meest nare dingen die je kan overkomen.
Zeker weten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.![]()
Zekerquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.![]()
Hoe kan die auto zo kapot zijn dan, die moet wel e.a. geraakt hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Phatzak het volgende:
Zeker![]()
De auto zag er van voor tot achter helemaal kapot uit en martie lag op zijn buik netjes in het gras. Precies het stukje was ontdaan was van bomen/srtuiken/paaltjes die het zicht ontnemen voor de kruising.
KÙÙÙÙÙÙÙTTTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug.
Nadat we op een terras in Culemborg wat hadden gedronken gingen we ri. Geldermalsen, want Martie wist daar een paar bochtjes die we konden nemen. Onderweg merkte Raus dat ze haar heuptas was vergeten dus wij snel omdraaien en naar dat terras terug.
Met hoge snelheid op een 80 km weg. Martie reed voorop en blijkbaar sloeg de auto die hij op een gegeven moment inhaalde opeens af naar links waardoor Martie tegen de zijkant kwam en van zijn motor werd afgeslingerd en terecht kwam in het gras naast de zijweg...
Na een hoop politie, verkeersongevallen onderzoek etc. zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar hij lag. Gelukkig valt het allemaal mee met Martie, hij heeft wat schaafwonden op zijn heup en knie, linkerpols had ie last van, blauwe pink en een lichte hersenschudding. Maar hij maakte al grapjes enzo
oja, motor is ook in puin...
Ik stuur je wel een smsje.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef bwt het volgende:
Ik ben de komende week geheel afwezig ivm mijn MCSE training.
Ik lees het volgende week bij.
Anders heb ik mijn mobiel altijd aanstaan mocht het nodig zijn.
Die spider van M-F had ook pas een motorongeluk in Duitsland.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:Bummer
Even eerst eten, ik ben helemaal kapot. Zal we combinatie zijn van slecht geslapen + weinig gegeten en wat er allemaal gebeurd is met Martie dat ik nu helemaal kapot ben. Overigens heeft Raus volgens mij de meeste schade opgelopen, emotioneel dan wel te verstaanSchrik zat er goed in, ik kijk nog even of ik een foto ter indicatie kan plaatsten maar ik heb nu eerst wat te eten nodig. Anders val ik van m'n stoel af
Denk niet dat Martie veel zal slapenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben neer.![]()
Hopelijk slaapt Martie een beetje goed
Mocht het nodig zijn natuurlijkquote:
Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong mequote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Deed Martie voor een kruising inhalen dan
Vrouwlijke scherpzinnigheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Deed Martie voor een kruising inhalen dan
Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef bwt het volgende:
Denk niet dat Martie veel zal slapen
Met een hersenschudding maken ze je regelmatig wakker om te controleren of je in orde bent en reageert.
Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong me
Zal ook wel weer een punt voor de verzekering zijnEn die auto is verder nergens anders tegenaan gereden. Maar van die auto heb ik ook nog een aantal foto's geschoten dus dat zie je nog wel
Slaap ze
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.
Doe je best en succes... ik zal je van het nieuws op de hoogte houden als je dat prettig vindt.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
I'm off, moet er om 6 uur uit en om 7 uur op de bike zitten om om 8 uur in Veenendaal te zijn.
Leuke quotequote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.
Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.
Ja ik brak zomaar heel brutaal in bij je in je relaas, neem me niet sorry.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Leuke quote
Verder kan martie lijkt me idd nog wel contact opnemen met de getuige. Een vrouw die 'eerste hulp' verleend heeft dmv water halen en even erbij zitten hebben we verder ook niet meer gezien. Die is samen later met haar man weggegaan.
De rest kan ie allemaal nog wel toelichten. Spierpijn zal ook nog wel de komende 1/2 weken het struikelblok vormen
Hij moet sowieso 24 uur op de spoedeisende hulp blijven liggen, verder weet ik het ook niet. Ik was wel heel blij dat we Martie achteraf in het ziekenhuis nog konden spreken. Was een flinke klap voor zover ik heb kunnen zien. Martie reed een stuk voor me en ik stond op het punt in te halen. Ik keek over m'n schouder om te controleren, toen ik weer naar voren keek was het 1 grote puinhoop voor me. Rook, vliegende onderdelen dat is wat ik me nu kan herinneren. Volgens mij zag ik Martie ook nog over het wegdek schuiven en z'n motor neerklappen. Ik weet het allemaal ook niet meer precies omdat toen ik het zag gebeuren heb ik meteen OPM gewaarschuwd met handsignalen en ben zo snel mogelijk richting het ongeval gegaan, van m'n motor afgerend en kijken hoe het met Martie is.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.![]()
Kon alleen niet lopen, en was verbaast dat ze mij niet 2-3 nachten hielden.![]()
Dat contrast is zo groot jaquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoiets wens je niemand toe.... ene moment zit je met elkaar te rellen en het andere moment lig je in het ziekenhuis...
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet. vreemde was dat het lijkt of hij 2 keer de auto heeft geraaktquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.quote:Op maandag 18 juli 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet.
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit gingquote:Op maandag 18 juli 2005 08:23 schreef Patrick281 het volgende:
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.
Maar ook die is goed beschadigt idd.![]()
idd, martie zei in de ambu nog tegen mij dat we de cams vol moesten schieten met foto's.quote:Confronterende foto's verdermaar wel goed om te zien.
lurkerquote:Op maandag 18 juli 2005 08:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
@ Martie en Anita: Sterkte!
Ja, zo had ik het wel begrepen.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit ging
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:26 schreef Youp het volgende:
godvertyfteteringshit!!
kom je aan bij het gemeentehuis.. (net motor uit schorsing gehaald en verzekerd) "ja we kunnen geen rijbewijzen uitgeven, de link me de RDW ligt er uit"
GODVERDEGODVERDEGODVER
"en het kon wel eens de hele dag duren"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en om 2 uur gaan ze met zn allen holladiejeejen want dan is het gemeentehuis gesloten (iedere dag)![]()
sterven mogen ze, allemaal!!!
ja gekopieerd uit de gewone SC
dankje...quote:Op maandag 18 juli 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog een keer feli met je papiertje.
![]()
Verder zijn we in mindere stemming hier, maar dat kan je teruglezen en op de foto's zien op deze pagina.![]()
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
Vraag me af hoe het met Marty isIemand al wat gehoord...
Zal allemaal wel goed komen denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.
Ben verder ook niet vooruit te branden
Ja thanks, gaat best veel tijd inzitten.quote:
Ik ben echt helemaal ontdaan, vorig jaar bijna eenzelfde ongeluk gehad.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.
Ben verder ook niet vooruit te branden
Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe ligt de schuldvraag eigenlijk in deze? Totaal geen prioriteit op het moment, i know...
Had de auto al knipperlicht aan? of niet? Tis beide bijzondere verrichting natuurlijk.
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.![]()
Wij hebben het juist niet zien gebeuren, hicham reed tussen martie en mij (als 2e dus) en hij keek net achterom toen het gebeurde. Ik reed te ver erachter (raus en youss reden weer daarachter en kwamen later aan)…maar de auto tussen hicham en martie en die auto waar hij tegen op reed heeft wel alles gezien en verklaarde dat die auto geen knipperlicht aan had en dat martie ongeveer 160 km/h reed…quote:Op maandag 18 juli 2005 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.
Wel of geen knipperlicht is bijna niet te bewijzen en kan alleen worden gehaald uit de verklaring van ooggetuigen maar van wat ik begreep had/heeft de bestuurder van de auto al een andere mening dan de meeters die het hebben zien gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |