Die ja, en Hicham had hem niet goed gefilmdquote:Op maandag 18 juli 2005 19:55 schreef hollander172 het volgende:Dat is toch die 7 die later tijdens de rit op zijn bek flikkerde?Heel MF viel ook nog eens over hem heen vanwege zijn rijgedrag.
Stelletje moraalridders zijn het dan ineens.
Ik ben wat minder verwijfdquote:Op maandag 18 juli 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dat je hem gaat overnemenkan ik weer shoppen voor een nieuwer model 6
![]()
Ik weet niet wat ze met moslimtroika bedoelen. Als ik wat lees en ik weet niet wat het betekent zoek ik het altijd opquote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zoekt serieus naar de betekenis?![]()
Ook bij een tankstation waar er geen plek voor is?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Phatzak het volgende:
Die ja, en Hicham had hem niet goed gefilmd![]()
Kwil ook wheelies kunnen trekken![]()
Is geen bestaand woord.quote:Ik weet niet wat ze met moslimtroika bedoelen. Als ik wat lees en ik weet niet wat het betekent zoek ik het altijd opMaar troika kwam gewoon niet in vandale voor en van de uitdrukking had ik nooit gehoord. Google was ik te lui voor
Ik denk dat hij het zelf ook van het net heeft gepluktquote:Op maandag 18 juli 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hicham
Ik heb dagenlang zitten zoeken naar films van hun nadat ik Mach 2&3 gezien heb.... zo ontzettend gaaf, maar nooit wat kunnen vinden verderHeb je dat op DVD oid?
Oh, daar, even zoeken, gelukkig is het net niet zo grootquote:Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het zelf ook van het net heeft geplukt
Je icon gaat snelquote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb even de tankbonnen doorgenomen.. ik heb nu 6 dagen op de motor gezeten, 7 keer getankt (80 euro totaal), 1650 km afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 25
Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
Zuinig dingetje die GS, ik haal de helft nog niet van jouw verbruik.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb even de tankbonnen doorgenomen.. ik heb nu 6 dagen op de motor gezeten, 7 keer getankt (80 euro totaal), 1650 km afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 25
en zo hoort het, gas erop.quote:Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
damn, ik zit op 1:13quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Je icon gaat snel![]()
En mijn mening over nakeds moet ik herzien helaas. Een lang stuk snelweg is best relaxed te doen (zonder tegenwind denk ik) op zo een ding en je houdt je beter aan de snelheid. In de stad rijden is heerlijk... Helaas kan ik me niet twee motoren permitteren
Chef, beterschap !!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpij is nog wel uit te houden maar doe hoofdpijn
ik heb vandaag mijn motor gezien, of wat er nog van over wasde tranen sprongen in mijn ogen omdat ik besefte dat ik zo ontzettend veel geluk heb gehad
was best moeilijk voor mij om vorig topic door te lezen qua emoties, ik weet dus echt niet meer wat er net voor en tijdens de klap is gebeurd.
quote:
Welkom terug gozerquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpijn is nog wel uit te houden maar die hoofdpijn
ik heb vandaag mijn motor gezien, of wat er nog van over wasde tranen sprongen in mijn ogen omdat ik besefte dat ik zo ontzettend veel geluk heb gehad
was best moeilijk voor mij om vorig topic door te lezen qua emoties, ik weet dus echt niet meer wat er net voor en tijdens de klap is gebeurd.
Joehoequote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpijn is nog wel uit te houden maar die hoofdpijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef ondeugend het volgende:we zijn allemaal blij dat je er beter aan toe ent dan je motor.
hahaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..
Maarre ik heb het op de motor nooit warm nee, altijd lekker fris![]()
Keyword: peer-to-peer network en de bijbehorende search gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hicham
Ik heb dagenlang zitten zoeken naar films van hun nadat ik Mach 2&3 gezien heb.... zo ontzettend gaaf, maar nooit wat kunnen vinden verderHeb je dat op DVD oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |