Die ja, en Hicham had hem niet goed gefilmdquote:Op maandag 18 juli 2005 19:55 schreef hollander172 het volgende:Dat is toch die 7 die later tijdens de rit op zijn bek flikkerde?Heel MF viel ook nog eens over hem heen vanwege zijn rijgedrag.
Stelletje moraalridders zijn het dan ineens.
Ik ben wat minder verwijfdquote:Op maandag 18 juli 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dat je hem gaat overnemenkan ik weer shoppen voor een nieuwer model 6
![]()
Ik weet niet wat ze met moslimtroika bedoelen. Als ik wat lees en ik weet niet wat het betekent zoek ik het altijd opquote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zoekt serieus naar de betekenis?![]()
Ook bij een tankstation waar er geen plek voor is?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Phatzak het volgende:
Die ja, en Hicham had hem niet goed gefilmd![]()
Kwil ook wheelies kunnen trekken![]()
Is geen bestaand woord.quote:Ik weet niet wat ze met moslimtroika bedoelen. Als ik wat lees en ik weet niet wat het betekent zoek ik het altijd opMaar troika kwam gewoon niet in vandale voor en van de uitdrukking had ik nooit gehoord. Google was ik te lui voor
Ik denk dat hij het zelf ook van het net heeft gepluktquote:Op maandag 18 juli 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hicham
Ik heb dagenlang zitten zoeken naar films van hun nadat ik Mach 2&3 gezien heb.... zo ontzettend gaaf, maar nooit wat kunnen vinden verderHeb je dat op DVD oid?
Oh, daar, even zoeken, gelukkig is het net niet zo grootquote:Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het zelf ook van het net heeft geplukt
Je icon gaat snelquote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb even de tankbonnen doorgenomen.. ik heb nu 6 dagen op de motor gezeten, 7 keer getankt (80 euro totaal), 1650 km afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 25
Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
Zuinig dingetje die GS, ik haal de helft nog niet van jouw verbruik.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb even de tankbonnen doorgenomen.. ik heb nu 6 dagen op de motor gezeten, 7 keer getankt (80 euro totaal), 1650 km afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 25
en zo hoort het, gas erop.quote:Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
damn, ik zit op 1:13quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Je icon gaat snel![]()
En mijn mening over nakeds moet ik herzien helaas. Een lang stuk snelweg is best relaxed te doen (zonder tegenwind denk ik) op zo een ding en je houdt je beter aan de snelheid. In de stad rijden is heerlijk... Helaas kan ik me niet twee motoren permitteren
Chef, beterschap !!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpij is nog wel uit te houden maar doe hoofdpijn
ik heb vandaag mijn motor gezien, of wat er nog van over wasde tranen sprongen in mijn ogen omdat ik besefte dat ik zo ontzettend veel geluk heb gehad
was best moeilijk voor mij om vorig topic door te lezen qua emoties, ik weet dus echt niet meer wat er net voor en tijdens de klap is gebeurd.
quote:
Welkom terug gozerquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpijn is nog wel uit te houden maar die hoofdpijn
ik heb vandaag mijn motor gezien, of wat er nog van over wasde tranen sprongen in mijn ogen omdat ik besefte dat ik zo ontzettend veel geluk heb gehad
was best moeilijk voor mij om vorig topic door te lezen qua emoties, ik weet dus echt niet meer wat er net voor en tijdens de klap is gebeurd.
Joehoequote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpijn is nog wel uit te houden maar die hoofdpijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef ondeugend het volgende:we zijn allemaal blij dat je er beter aan toe ent dan je motor.
hahaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..
Maarre ik heb het op de motor nooit warm nee, altijd lekker fris![]()
Keyword: peer-to-peer network en de bijbehorende search gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hicham
Ik heb dagenlang zitten zoeken naar films van hun nadat ik Mach 2&3 gezien heb.... zo ontzettend gaaf, maar nooit wat kunnen vinden verderHeb je dat op DVD oid?
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..
Maarre ik heb het op de motor nooit warm nee, altijd lekker fris![]()
Ja, influence people was hetquote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Influence people bedoel je ?
Mach1 bestaat niet voor zover ik weet...
Anders zeg je even op MSN welk p2p network precies
ik heb gekeken of het frame krom was en dat isie volgens mij niet alleen het balhoofd heeft een paar diepe krassenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klote, die stalen remleidingen lagen er ook nog niet zo langs op![]()
Verpatsen aan 1 van die VFR rijders waar je laatst mee reed
Anders misschien wel een minibike ?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gekeken of het frame krom was en dat isie volgens mij niet alleen het balhoofd heeft een paar diepe krassen![]()
dus misschien met een beetje geluk is er toch wel een naked van te maken
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Anders misschien wel een minibike ?
Beetje van de schrik bekomen meissie ?quote:
Sorry dat ik stoorde, vond het wel zo fijn even een persoonlijk contact op te nemen ipv via het forum.quote:
Ik ben er eigenlijk steeds voor Martie geweest en ik moet zo veel mensen bellen en dingen regelen, maar het lukt allemaal vrij aardig. Ik ben al die tijd heel rustig geweest en nu eigenlijk nog. Ik zie er nu in ieder geval wel weer beter uit. Ik ben alleen bang dat alles wat ik steeds voor me zie gebeuren nog een keer echt door moet dringen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Beetje van de schrik bekomen meissie ?
Dat geeft helemaal niets.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry dat ik stoorde, vond het wel zo fijn even een persoonlijk contact op te nemen ipv via het forum.
Hoorde al dat ie in goede handen is.![]()
Damn, het gashandle zit rechts.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:
Je post eens een keer 2 keer achterelkaar.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gewoon lekker jullie tijd nemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk steeds voor Martie geweest en ik moet zo veel mensen bellen en dingen regelen, maar het lukt allemaal vrij aardig. Ik ben al die tijd heel rustig geweest en nu eigenlijk nog. Ik zie er nu in ieder geval wel weer beter uit. Ik ben alleen bang dat alles wat ik steeds voor me zie gebeuren nog een keer echt door moet dringen.
Maar het helpt in ieder geval heel erg om Martie hier gewoon thuis te hebben. Zelf ben ik ook blij om in ons eigen huis te zijn en tot rust te komen.
ik sta er ook versteld vanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ongeloofenlijk als ik je motor zie dat je alweer binnen 24 uur kan fokken.
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
Hier is dat stukje uit die film dat ze met dodemansknop gaan spelen, die vrouw die uit dat cafe rent is ook grappigis een 'beetje' boos dat ze dat steeds flikken
13 MB, 3 minuten downloaden
Geluid loopt alleen niet synchroon, baggerzooimaar dat moet je maar voor liev nemen
Koesteren en doorgaan.quote:
En als ik op de motor zonder regenkleren ben?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan doe je het dak van je 206'je toch dicht
Harder rijden.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
En als ik op de motor zonder regenkleren ben?![]()
Nouquote:
Je dekt je wel een beetje in, maar je hebt volkomen gelijk dat het geen bestaand woord is.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
Is geen bestaand woord.Troika zelf wel maar heeft weinig betekenis in het Nederlands. Teruggrijpend op de politieke betekenis zou het wel weer kunnen en in deze hebben ze daar ook voor gekozen.
Desalnietemin is het eigenlijk gewoon een loos woord.
Dan neem je shampo & zeep mee voor een gratis douchequote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Jezelf goed met vaseline insmeren.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
Nouik dacht hier even bij te kunnen lezen van wat een steeds diepzinnigere discussie werd.
![]()
Ik dek me niet in, het woord wordt een enkele keer gebruikt door zijn politieke lading en daarmee maakt het deel uit van de spreektaal (hoe zeldzaam gebruikt ook) maar het is geen nederlands woord.quote:Je dekt je wel een beetje in, maar je hebt volkomen gelijk dat het geen bestaand woord is.![]()
Ik heb het even bij een bevriende Neerlandicus gechecked, die ook nog even wat vakliteratuur ging naslaan.
Ja, pappa.![]()
* hollander172 ziet gemiddeld gereedschapsbakje voor zich: vaseline, onderzoekshandschoentjes en een kaart met parkings...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jezelf goed met vaseline insmeren.![]()
De gemiddelde chopperrijder heeft dat toch altijd al bij zich.![]()
Je bent in de war met andere stroika's denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:35 schreef hollander172 het volgende:
Ik dek me niet in, het woord wordt een enkele keer gebruikt door zijn politieke lading en daarmee maakt het deel uit van de spreektaal (hoe zeldzaam gebruikt ook) maar het is geen nederlands woord.Het is meer een soort bijwoordje voor mensen die interessant willen doen (de Telegraaf in deze) of het gewoon leuk vinden klinken.
Laat even weten wat die neerlandicus erover kan vinden, ben benieuwd.
Martie heb net de hele gebeurtenis ff gelezenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou wil ik mijn gelijk hebben ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Je bent in de war met andere stroika's denk ik.![]()
Maar hij zei wel 2 betekenissen, maar die sloegen op dingen, niet op mensen.
Ik ben het alweer vergeten, was te ver off topic.![]()
Iets met koetsen en wagens, niet met het hervormen van een autoritair politiek systeem..
En ik sluit niet uit dat hij het lezen, heeft hij moeite met vizualiseren via de telefoon.
Ik las de zin voor, en ik hoorde in de stilte via telepatischische weg: heH.![]()
Daar leek het ook op.quote:
En nu in het Nederlands dus.quote:Troika is de benaming voor die rare poppetjes, 3 in totaal omdat troika simpelweg 3 betekent.
Het politieke deel had ik ook goed onthouden:
"The word became notorious during the Stalinist era in the Soviet Union. Troikas replaced the normal legal system for quick persecution of dissidents or anybody accused of political crimes. Quickly they turned into witchhunts and filled the country with dread."
Het heeft inderdaad ook een betekenis in de paardelarij.
Dit zal tegenwoordig de bekenste betekenis zijn overigens: www.troikagames.com
"Hey pap (...) ja met mij is het goed, maar dat boeit nu ff niet. Ik was ff aan het bijlezen bij die Josti!MC (...) Ja die kneuzenclub jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik sluit niet uit dat hij het lezen met, omdat hij als man mogelijk moeite heeft met visualiseren via de telefoon. Ik las de zin voor, en ik hoorde in de stilte via telepatischische weg: heH.
*laat telefoon 2 keer overgaan vanwege ¤ 0,26 beltegoed*quote:Op maandag 18 juli 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
"Hey pap (...) ja met mij is het goed, maar dat boeit nu ff niet. Ik was ff aan het bijlezen bij die Josti!MC (...) Ja die kneuzenclub jaMagoed, daar gaat het ff niet om. Ik las dus dit, en nu vroeg ik me af of jij wist wat dat betekende
"
Normaal niet hoorquote:
Okee, doe even een goede poging. (zal niet helemaal correct zijn so sue me)quote:En nu in het Nederlands dus.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*laat telefoon 2 keer overgaan vanwege ¤ 0,26 beltegoed*
*wordt teruggebeld*
*vraagt hoe het gaat*
*stelt vraag*
*krijgt vraag terug waarvoor, maar beantwoord die niet*![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*laat telefoon 2 keer overgaan vanwege ¤ 0,26 beltegoed*
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
Tot zover mijn poging, onzorgvuldigheden zitten er ongetwijfeld wel in en er zit nog veel meer aan vast maar dan moeten we terug naar het begin van vorige eeuw.Geen zin in op dit moment.
![]()
En wat moet Phatzak nu weer betekenen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:10 schreef Phatzak het volgende:Check ook even dit. Weet je wie je nu moet stalken weer
![]()
Laat die troika's toch
Vind ik ook.quote:
OMGquote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
Niet te hopen dat hij mijn adviezen van gisteren heeft opgevolgd over een hoertje laten komen als hij droogstaat.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi verhaal, wil ik overleggen, maar ik geloof dat ik net al 2 keer stoorde.
![]()
Niet te hopen dat hij mijn adviezen van gisteren heeft opgevolgd over een hoertje laten komen als hij droogstaat.![]()
![]()
Serieus antwoord was: het is zo duur.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef hollander172 het volgende:Hij moet er dan ook 2 tegelijk laten komen.
Oh en zelf ook even komen anders mist het weer doel.
Wat is nou de maximale afstand die jij af kan leggen op dat ding?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef Youp het volgende:
ik heb mn domme papiertje, en al lekker gereden vandaag
vandaag 120km gereden en ook snelweg enzo.. echt goed te doen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat is nou de maximale afstand die jij af kan leggen op dat ding?
had om 2 uur mn rijbewijs pas en ik moest overal gaan buurten dus dan krijg je dat... morgen gaan er echt km's gemaakt worden denk ikquote:
msnquote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Phatzak het volgende:
[..]Hoewissiedat?
Ziet er wel nieuwig uit dat SM ding![]()
FokMC meets?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Youp het volgende:
[..]
had om 2 uur mn rijbewijs pas en ik moest overal gaan buurten dus dan krijg je dat... morgen gaan er echt km's gemaakt worden denk ik
Kan ie niet met BHFH mee?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Serieus antwoord was: het is zo duur.![]()
![]()
Het huis is afbetaald, en de giro zal zeker meer dan 20.000 aantikken.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Tango, een keten van onbemande tankstations, gaat bij zijn 75 pompen zaterdag voor één dag het kwartje van kok aan de consument teruggeven.
VETquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]Jammer dat ik dan waarschijnlijk weer werk, anders had je die dag kilometers kenne makuh
Oh ja, en Lingo stopt
Omdat jij ogenschijnlijk even normaal meepostquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ik niet snap he, waarom word er nou ineens weer gesproken tegen meIk heb alleen Mercy beterschap gewenst via hier....
Ook dat bordje gezien van die pomp op Gran Canaria?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]Jammer dat ik dan waarschijnlijk weer werk, anders had je die dag kilometers kenne makuh
Euro 95 ... 0,666 centquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook dat bordje gezien van die pomp op Gran Canaria?
Nog geen 80 cent per liter.........
![]()
In Arabie is benzine pas betaalbaar, 10 jaar geleden 3 guldencent.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:08 schreef Phatzak het volgende:
Euro 95 ... 0,666 cent![]()
En die regels die Peijs ofzo dat oude wijf allemaal wil invoeren godverr...leuk he de telegraaf
En subtiel begonnen is met posten, het enigzins geleidelijk opbouwde.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:01 schreef Phatzak het volgende:
Omdat jij ogenschijnlijk even normaal meepost
Ja, en helemaal verrot gescholdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:01 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Omdat jij ogenschijnlijk even normaal meepost
Heb je hem niet gebelt dan
Begon niet met SC posten, begon gewoon met Martie beterschap te wensen, verder was ik toen helemaal niet van plan om nog verder te posten, maar ja, die zielige hondenogen kan je niet weerstaan he...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
En subtiel begonnen is met posten, het enigzins geleidelijk opbouwde.
Tuurlijk sprak hij bijna iedereen even aan zo tussendoor.![]()
Zelfs aan Hicham vragen of t'ie op MSN kwam.![]()
![]()
Nou ja zo ongeveer dus.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Begon niet met SC posten, begon gewoon met Martie beterschap te wensen, verder was ik toen helemaal niet van plan om nog verder te posten, maar ja, die zielige hondenogen kan je niet weerstaan he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |