Mijn motor kun je niet zien, want die moet nog steeds in de OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Wat voor motoren hebben jullie?
Ik heb een Suzuki Bandit GSF600N bouwjaar '96
Imagesjaak was zo vriendelijk om dat te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
Die stond ook al in de OP, maar jij hebt de foto daar weggehaald (of imageshack heeft dat gedaan)
Voor zover ik weet was ik niet bij de rel, wij waren slechts aan het dollenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ik geen hoogte van jou kan krijgen. Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
nicequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze lijkt me wel wat voor de OP
[afbeelding]
Wie houd je nu voor de gek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was ik niet bij de rel, wij waren slechts aan het dollen![]()
Alsof ik er op dat moment niet op zou mogen rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicerijd ook erg lekker kan ik zeggen uit ervaring
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicerijd ook erg lekker kan ik zeggen uit ervaring
![]()
ik dacht dat hicham al zei dat ik hem moest rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Phatzak het volgende:
Alsof ik er op dat moment niet op zou mogen rijden
Maargoed, omdat jij me al had verraden
Hichamquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht dat hicham al zei dat ik hem moest rijden![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ik geen hoogte van jou kan krijgen. Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
jeujquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
Ja d'oh, ik ga jou toch niet laten rijden. Dan doe ik het welDus dan maar OPM
![]()
we hebben zondag iets te doenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
quote:
blijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat je blij was op de CBR te mogen rijden
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
blij?? ik kan je ff niet vollege, lim
![]()
quote:
n00Bquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Cursus 1: Hoe moet ik posts interpreteren in de Fok!MC
Op MF heb ik gezien dat je een nieuw stuur had, ook op je bek gegaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:38 schreef PatrickM het volgende:
Zaterdag revival of good ol' times?
@Mercy: beterschap!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Op MF heb ik gezien dat je een nieuw stuur had, ook op je bek gegaan?![]()
Ook voor 3 personen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef ondeugend het volgende:
*aanschuiven doet met een mozarella pizza.
Kom je zaterdag ook? PatM komt ook, kijken of je nog zo'n grote bek hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Of weggewaaid net als die van Pepsel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Zaterdag werk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kom je zaterdag ook? PatM komt ook, kijken of je nog zo'n grote bek hebt
Tis één grote...quote:
En het nog geloven ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of weggewaaid net als die van Pepsel?![]()
Met niemand, slechts om je eetlust te koesteren netzoals Rietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis één grote...
Met wie zou ik moeten delen dan en vooral waarom ?
Als het om één van die rare motorfietsen van Pepsel gaat geloof ik alles... behalve dat ze goed lopen dan.quote:
Jij mag een hapje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Met niemand, slechts om je eetlust te koesteren netzoals Riet![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
We zullen zien of ik je dan op je bek kom batsen![]()
Whehehe malle rooie !quote:
pfffquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:51 schreef Phatzak het volgende:
Nee nog niet, ben nog aan het proefrijden op de ER![]()
Morgen ochtend
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur zat daarvoor eral op hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kutkneus ben je ook he, ineens geen PatM meer in mn spiegelsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stuur zat daarvoor eral op hoor(en ja, ook ik heb met m'n SV de grond gekust, maar dan alleen in het gras en met 30 km p/h
)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stuur zat daarvoor eral op hoor(en ja, ook ik heb met m'n SV de grond gekust, maar dan alleen in het gras en met 30 km p/h
)
Vertel vertel......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
)
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Vertel vertel......
Er liep gewoon een chickquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komen![]()
Dat was dus wel min of meer het geval jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komen![]()
en ik raad het zo in 1 keer goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef PatrickM het volgende:
Dat was dus wel min of meer het geval ja
Vandaar ook de lage snelheid
Jij bent geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en ik raad het zo in 1 keer goed
Slim idee die valblokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:
Fototjes van m'n SV in de huidige staat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de muziek uit m'n uitlaat:
http://home.kabelfoon.nl/~patrickm/mivv.wmv
rietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hij staat alweer klaar voor een revisering?
3 keer nix, maar dat zal wel komen omdat het slechts een filmpje is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:
Fototjes van m'n SV in de huidige staat:
http://home.kabelfoon.nl/~patrickm/mivv.wmv
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Hee dikke, van wie is die konijn eigenlik
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kweenie, willekeurig konijn
Die knippers zien er op een kawa wel goed uit
[afbeelding]
Relaxed heh, motorrijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
oja.. vandaag wel al bijna een ongeluk gehad.. en niet mijn schuld
ik reed gewoon door de bekouwde bom 50... staan wat geparkeerde auto's langs de weg op parkeerhavens... en ik zag dat er een op het punt stond om op te trekken en in te voegen.. en toen ik +-2 meter achter m zat deed hij dat ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Relaxed heh, motorrijden
Gelukkig staat die van mij al een kleine 2 maanden stil![]()
, wel zo veilig
![]()
Watskebeurt
Minder, maar goed zo ga je nog 34000 dingen mee maken met de koekblikkersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:47 schreef Youp het volgende:
[..]
ik reed gewoon door de bekouwde bom 50... staan wat geparkeerde auto's langs de weg op parkeerhavens... en ik zag dat er een op het punt stond om op te trekken en in te voegen.. en toen ik +-2 meter achter m zat deed hij dat ookeen ouwe man van n jaar of 65 die niet spiegels kan kijken ofzo.. en duidelijk wat aan zn gehoor heeft
hij drukte me aan de kant maar ik kon de andere weghelft niet op om uit te wijken, veel te druk... ik gestopt (moest toch ook links af een inrit op een paar meter verder) en hij had zn raampje open.. heb ik m toch even helemaal verrot gescholden
dan ben ik er zaterdag ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kom je zaterdag ook? PatM komt ook, kijken of je nog zo'n grote bek hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |