Als het om één van die rare motorfietsen van Pepsel gaat geloof ik alles... behalve dat ze goed lopen dan.quote:
Jij mag een hapje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Met niemand, slechts om je eetlust te koesteren netzoals Riet![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
We zullen zien of ik je dan op je bek kom batsen![]()
Whehehe malle rooie !quote:
pfffquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:51 schreef Phatzak het volgende:
Nee nog niet, ben nog aan het proefrijden op de ER![]()
Morgen ochtend
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur zat daarvoor eral op hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Op MF heb ik gezien dat je een nieuw stuur had, ook op je bek gegaan?![]()
Kutkneus ben je ook he, ineens geen PatM meer in mn spiegelsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stuur zat daarvoor eral op hoor(en ja, ook ik heb met m'n SV de grond gekust, maar dan alleen in het gras en met 30 km p/h
)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stuur zat daarvoor eral op hoor(en ja, ook ik heb met m'n SV de grond gekust, maar dan alleen in het gras en met 30 km p/h
)
Vertel vertel......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
)
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Vertel vertel......
Er liep gewoon een chickquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komen![]()
Dat was dus wel min of meer het geval jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komen![]()
en ik raad het zo in 1 keer goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef PatrickM het volgende:
Dat was dus wel min of meer het geval ja
Vandaar ook de lage snelheid
Jij bent geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en ik raad het zo in 1 keer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |