Gefrustreerde arrogante ZX-7R user die het hoog in zijn bol heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
OPM, wat is dat toch met dat rebelse OP gedrag van jou
Wat moet je met die lichtmetalen ruitenwissersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
9.8 kilometer fietsen voor pimp my ride.![]()
![]()
[afbeelding]
Toch wel een hele gebeurtenis.![]()
[afbeelding]
Wij mogen optekenen, lichtmetalen ruitenwissers, carb cleaner met een ondeugdelijke vertaling in het Nederlands (gelukkig kom je eruit met Engels) en 5 meter transparante benzineslang om de carb te testen. (korter kon niet
heb aan 20 centimeter genoeg .. en achteraf kon ik ze via de zaak wel krijgen)
Niet handig om de oude slang even te vervangen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
5 meter transparante benzineslang om de carb te testen. (korter kon nietheb aan 20 centimeter genoeg .. en achteraf kon ik ze via de zaak wel krijgen)
Dat zit wel goed, maar ik heb inderdaad ook een stukje nieuwe slang van mijn werk meegenomen van de week.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:03 schreef hollander172 het volgende:
Niet handig om de oude slang even te vervangen?(mits dezelfde diameter natuurlijk
)
Weet je zeker dat dat ook goed zit.
Voor op de KLX.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet je met die lichtmetalen ruitenwissers
groenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie OP, en wat is dat lekker groen die onderste en bovenste foto.
quote:En de middelste, je hoeft hem niet in de afgrond te duwen hoor.
iddquote:Paar meter naar voren zetten die motor, en door de knietjes voor de foto.![]()
Geil dingetjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
remus eronder en die rode K van de zijschermen af, hier wat beter te zien:
[afbeelding]
ws wel weer jahquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geil dingetjeabsoluut 1 van de mooiere motoren ooit.
![]()
Alleen die kuip vind ik wat kaal, is zeker ook een keer overgespoten.![]()
Waar konden ze dat aan zien dan, de olieaftapschroef ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ws wel weer jahdie 400 was ook een ex circuit motor bleek na de check bij de dealer
ik zou graag nog een adres hebben waar ik stickers kan bestellen, de kuipen zijn idd wat kaal...
konden ze zien aan de borgbouten bij de remklauwen, die monteur zei meteen: dat is een excircuit motor. hoeft niks uit te maken, zei ie, maar tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
Waar konden ze dat aan zien dan, de olieaftapschroef ofzo.
idd, mwajah iig genoeg plezier gehad van die 400quote:En het is toch altijd moeilijk om na te gaan wat een motor heeft meegemaakt.
thxquote:Je hebt nu in ieder geval een schitterende fiets.
markquote:Heee.. edit.. Mark heeft nog stickers geloof ik.![]()
Dat kan, wanneer vertrekken wequote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders zouden we vandaag even kunnen toeren in de regio vianen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |