Gefrustreerde arrogante ZX-7R user die het hoog in zijn bol heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
OPM, wat is dat toch met dat rebelse OP gedrag van jou
Wat moet je met die lichtmetalen ruitenwissersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
9.8 kilometer fietsen voor pimp my ride.![]()
![]()
[afbeelding]
Toch wel een hele gebeurtenis.![]()
[afbeelding]
Wij mogen optekenen, lichtmetalen ruitenwissers, carb cleaner met een ondeugdelijke vertaling in het Nederlands (gelukkig kom je eruit met Engels) en 5 meter transparante benzineslang om de carb te testen. (korter kon niet
heb aan 20 centimeter genoeg .. en achteraf kon ik ze via de zaak wel krijgen)
Niet handig om de oude slang even te vervangen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
5 meter transparante benzineslang om de carb te testen. (korter kon nietheb aan 20 centimeter genoeg .. en achteraf kon ik ze via de zaak wel krijgen)
Dat zit wel goed, maar ik heb inderdaad ook een stukje nieuwe slang van mijn werk meegenomen van de week.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:03 schreef hollander172 het volgende:
Niet handig om de oude slang even te vervangen?(mits dezelfde diameter natuurlijk
)
Weet je zeker dat dat ook goed zit.
Voor op de KLX.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet je met die lichtmetalen ruitenwissers
groenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie OP, en wat is dat lekker groen die onderste en bovenste foto.
quote:En de middelste, je hoeft hem niet in de afgrond te duwen hoor.
iddquote:Paar meter naar voren zetten die motor, en door de knietjes voor de foto.![]()
Geil dingetjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
remus eronder en die rode K van de zijschermen af, hier wat beter te zien:
[afbeelding]
ws wel weer jahquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geil dingetjeabsoluut 1 van de mooiere motoren ooit.
![]()
Alleen die kuip vind ik wat kaal, is zeker ook een keer overgespoten.![]()
Waar konden ze dat aan zien dan, de olieaftapschroef ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ws wel weer jahdie 400 was ook een ex circuit motor bleek na de check bij de dealer
ik zou graag nog een adres hebben waar ik stickers kan bestellen, de kuipen zijn idd wat kaal...
konden ze zien aan de borgbouten bij de remklauwen, die monteur zei meteen: dat is een excircuit motor. hoeft niks uit te maken, zei ie, maar tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
Waar konden ze dat aan zien dan, de olieaftapschroef ofzo.
idd, mwajah iig genoeg plezier gehad van die 400quote:En het is toch altijd moeilijk om na te gaan wat een motor heeft meegemaakt.
thxquote:Je hebt nu in ieder geval een schitterende fiets.
markquote:Heee.. edit.. Mark heeft nog stickers geloof ik.![]()
Dat kan, wanneer vertrekken wequote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders zouden we vandaag even kunnen toeren in de regio vianen enzo![]()
dat zeg ikquote:
alleen als ze niet staanquote:En kaal zijn die nichten fietsjes van een 7 R'en meestal vind ikIk weet ook niet wat OPM met stickers heeft, maar volgens mij haalt ie ze altijd overal vanaf
quote:Alleen dat arrogante van die berijders he...
Ik zie geen beperkingen het gas tot het stuitje oen te trekken, kenteken alleen even loshalenquote:
Was inderdaad een hele stevige week.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
Hoi bwt![]()
Lekker aan het bikkelen geweestJe hebt wel een baggertopic gemist, maar omdat ie bagger is hoef je hem ook niet meer na te lezen
Moet je nu nog meer cursussen gaan doen of ga je die Windows 2003 server proberen te herkansen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:35 schreef vetprob het volgende:
Ik zie geen beperkingen het gas tot het stuitje oen te trekken, kenteken alleen even loshalenZul je zo hier zijn
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe laat zijn jullie bij lars
![]()
en, wanneer komt die MVquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
En dit lag er net even op mijn buro.![]()
[[url=http://img289.imageshack.us/img289/4950/geld4ez.th.jpg]afbeelding][/URL]
Augustaquote:
Wat doet dat dan op jouw bureauquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Natuurlijk !quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef vetprob het volgende:
[..]
Wat doet dat dan op jouw bureau![]()
Je weet toch dat ik je aardig vind?![]()
Ziet er uit als de dagopbrengst van een of ander bedrijfje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Zwart geld?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Hele middag zitten wachten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe laat zijn jullie bij lars
![]()
quote:
quote:Blijf nou maar lekker weg stelletje ratten.
weet ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:58 schreef vetprob het volgende:Ten eerste werkte ik, ten tweede hadden we vandaag helemaal geen date
Kort gezegd ben je dus weer lekker bezig?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
BWT, welkom terug.![]()
Ik ben met de KLX naar Rotterdam gereden, vergeet alleen mijn rugzak die naast de deur stond.![]()
Was al een uur te laat, en moest last minute de motor nog afmonteren.
Nu kunnen we nog even terug want de kortingskaartjes voor de Bios zitten in de tas.![]()
![]()
En een schoon t-shirt, want ik stink door dat zweten als een aap in Artis..![]()
Das lullig.. maja Italiaans hèquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Hebben ze wel de door mij aangeraden ducttape en tiewraps bij zich?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hoe voorspelbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:
Kort gezegd ben je dus weer lekker bezig?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef smitjr het volgende:
morge weer, stukkie sturen dan maar he
EDIT:
IK HEB MAIL GEKREGEN...van die sensatiezoekers |(
Nu niet alleen de Dordtenaar, niet het Rotterdams Dagblad, maar ook de WAALPOST heeft een stukje B|
---------
Geachte heer Smitjr,
Als auteur van het eerste verhaal in het RD van zaterdag 16 juli jl: "Bewoners zijn capriolen motorfanaten bue" enkele vragen. Mijn collega Robin heeft een vervolg verhaal gemaakt voor het RD, ik doe dat voor de Waalpost, waarvan ik tevens correspondent ben.
Hierbij enkele vragen die ik wil gebruiken voor een artikel, waarin jullie jullie kant van het verhaal kunnen vertellen. Lijkt me fair.
1. Wie of wat is de Holec Groep Ridderkerk?
2. Met hoeveel personen racen jullie meestal bij de Holec-bocht?
3. Gaat het om twee bochten, of is die ene bocht het meest gewild?
4. Wat vinden jullie van de kritiek van bewoners Ringdijk die stellen dat de motorrijders (jullie) voor gevaarlijke situaties zorgen, door plat door de bocht te gaan. Bovendien zouden jullie geluidsoverlast produceren?
5. Hoe hard rijden jullie gemiddeld door de bocht? Zouden jullie je snelheid kunnen temperen om overlast te voorkomen?
6. Wat is de lol van plat door de bocht (knieschaven of kneedownen, zoals jullie dat noemen)
7. Hoe kijken jullie aan tegen enkele protestacties door bewoners, door bv. auto's op de weg parkeren of olie in de bocht.
8. Wat vinden jullie van de maatregelen van de gemeente om het racen te ontmoedigen door rijbaanverdelers (een flexibele rand die rechtop staat in de weg) te plaatsen. Betekend dit voor jullie het einde van de Holec bocht?
Met nieuwsgierigheid wacht ik op jullie reactie. Mailen als bellen is mogelijk.
Jaap Kanters
Waalpost
06-414250**
-------------
|(
Mwah zelfde antwoord als vorige keer dan maar...
**************begin***************
Beste Jaap,
Ik heb Robin ook al een mailtje gestuurd, ik zal u een kopie geven van dat mailtje
-------------------------------
Beste Robin,
Ik vind uw artikel te sensatie gericht, veel te overdreven en eigenlijk te zielig voor woorden om op deze manier reacties uit te lokken.
Ik wil hier dus niet op reageren.
Groeten,
‘smitjr’
------------------------------------
Ik wil hier dus ook niet op reageren,
Met vriendelijke groet,
‘Smitjr’
****************eind**************
Het lijkt wel hoe minder we reageren, hoe meer publiciteit
Blijft je vlotter niet gewoon hangen?quote:
Zit er nou geen pakking tussen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ging natuurlijk pas "klooien" toen hij ineens niet meer starte.![]()
Want de KLX was voordien altijd een vlotte starter.![]()
Ik denk dat de stationairsproeier echt wel dicht zat, en de vlotter is gekomen na het inelkaar zetten, of was al het probleem vanaf het begin.![]()
Maar dat ik de vlotter na moest kijken nu dat stond al als een paal boven water benzine.
En zo makkelijk verander je die vlotterhoogte niet, en volgens mij is die wel goed.![]()
[afbeelding]
quote:
Herkenbaar, ik stond bij antwerpen en een geklapte waterpomp met mijn 146 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Even wat meer detailsquote:Op zondag 24 juli 2005 00:04 schreef Crashcat het volgende:
Met SPOED een monteur / bijklusser gezocht voor een Honda cbx400.
Adressen met een goede werkplaats mag ook. Motor moet zsm. gemaakt worden ivm. omstandigheden.
Conact kan via mail-adres in mijn profiel.
De motor rijdt af en toe op een pitje als ie warm is. Zowiezo houdt ie dan heel erg in als je gas geeft en af en toe komt er een plofje, nou ja plofje... KABANG meerquote:Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even wat meer detailsmoet ie vanaf het frame opnieuw opgebouwd worden oid?
En hoe reageerde de andere helft daarop??quote:
Ziekquote:
Die mensen zijn ook best ziek. Aan de ene kant kan ik ze best snappen maar om de HOLEC er de schuld van te geven is echt onzin. Wij spreken daar af en gaan vervolgens eenstuk rijden, richting Gorinchem of bosweg ofzo en sommige gaan helemaal niet meer door die bocht. Individuele rijders daar en tegen scheuren af en aan en dan zijn wij de sjaak.quote:Op zondag 24 juli 2005 06:58 schreef vetprob het volgende:
[..]
En hoe reageerde de andere helft daarop??![]()
Of reageert die de komende weken helemaal niet meer op je
![]()
[..]
ZiekIk vraag me sowieso af wat voor mongolen hun auto's opofferen voor dit soort actie. Niet bang voor een grote kras zeker per ongeluk met een uitstekend voetje gemaakt ofzo.
![]()
Maar wel leuk dat kranten e.d. steeds meer interesse in MF krijgen
![]()
WTFquote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik ben op de hoogte
In het RD stond een of ander verhaal over de HOLEC en "ons" groepie die daar scheurde. Ja we waren een criminele organisatie omdat "we" zelfs een eigen site hadden. Die heeft die dagblad kneus vervolgens gekraakt en daar alle info van de Hollecers van af gehaald. Inclusief tel nummers enzo. Hij ging volgens mij mensen bellen ofzo (ik heb onder tussen al een nieuwe\ nummer dus wist van niks).
Komt er op neer dat de Holec amper nog bij elkaar komt maar individuele ridjers door de bocht knallen inclusief GTI tje en amerikanen enzo. Die bewoner gooien vervolgens olie in de bocht en laten hun auto, serieus, overdwars op de baan staan om ongelukken uit te lokken maar spelen nu wel de slachtoffer rol. Die webmaster van de HOLEC is helemaal over de zeik omdat die knakker op diesite is gekomen en nog wat meer crap enzo![]()
Volgende keer maar is met de KLX door die bocht raggen, zal de lijers leren
Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen
En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in BelgieSpreek woensdag ergens af ofzo
![]()
Krijg je straks weer lekker een aangifte aan je broek wegens deze postquote:Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF
Ik zou die journalist doodmaken, jullie weten toch wie het is?
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef Makster het volgende:
Maar die mensen sporen echt NIET, eerst echt een compleet vat met olie op de weg gepleurd, de brandweer was er echt een uur of 4 mee bezig om het weg te krijgen. Hoe ziek moet je zijn![]()
Verder ook vaak glas en andere crap op de weg gevonden en een paar keer afgesneden door een of andere sjako in een gare volvo![]()
Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Zit er nou geen pakking tussen?Als ie valse lucht aanzuigt dan gaat het ook niet lukken he? (nivoverschil zal dan voor het afslaan zorgen)
Ik kan overigens weinig van je plaatje maken, is het vloeistofnivo in het slangetje nou de exacte stand van de vlotter?![]()
Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:
Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen
En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in BelgieSpreek woensdag ergens af ofzo
![]()
Heb je ook een punt, plus zelf doen is leuker zeggen zequote:Op zondag 24 juli 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.
(de CR reed na een behandeling bij de cross dealer goed, maar lekte benzine als een idioot via de vlotterbak)
Het benzine niveau in dat slangetje moet gelijk staan aan de bovenkant van de vlotterbak, +/- 1 mm.
Dus dat zit wel goed, ik had echt een grove afwijking verwacht.![]()
K'heb er nu een stippellijntje bij gezet..
[afbeelding]
[..]
Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.![]()
Als alle optie's uitgespeeld zijn dan is dat een optie.
Ik moet gewoon die ruk vlotterbak openmaken, daar was ik al lang over uit.![]()
Daar was het gisteren nog niet van gekomen, en als ik die afslag bij de Brienenoord niet gemist had was ik gewoon op tijd geweest.
Ik kom altijd vanaf de andere kant aangereden, en dan kan je net na de brug uitvoegen, vanaf de andere kant moet je 3 afslagen eerder hebben, al bij Barendrecht secundair gaan rijden.
Dat had ik niet verwacht.![]()
Dus kon nu pas 5 afslagen verder (Hillergersberg) keren, maar had al 13 kilometer omgereden.![]()
En een reservestand van 3 kilometer reken je ook niet op.![]()
Wel vaag en vreemd van Cyborg.![]()
En ik heb een hoop geleerd de afgelopen week, ben er alleen nog niets mee opgeschoten.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Heb je ook een punt, plus zelf doen is leuker zeggen ze
Ja euh, bijna ga ik het doen, ofzo.quote:Maar ruk die vlotterbak open en smeer er boter in dan moet de vlotter vast wel zakkenZet jezelf er toe en wel NU !
![]()
Dat was hij dan even vergeten.quote:Cyborg, niks vreemds aan opzich, dat ding ligt nog in Belgie, hij heeft daar een bedrijf ofzo. Vind het niet erg anders had ik nu ergens voor de chill out gestaan, moet er niet aan denken![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
Mijn motor heeft een fan![]()
![]()
![]()
Kijk ik net uit het raam, zit een klein kind van 3~5 jaar m'n motor te aaienMijn vader zag het ook en die riep me meteen, toen zei hij dat ie dat jongetje dat wel vaker zag doen als hij langs kwam met z'n moeder
Liev
Daarna stapte het jongetje op z'n eigen driewielertje en ging weer weg
Hey, beetje respect voor mijn motor-fan heHquote:Op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst een elektrische fan.![]()
Met 5 jaar kunnen ze trouwens meestal wel op een gewone fiets.
Of het is een mongooltje, zou wel iets verklaren dat hij juist een bandit gaat aaien.![]()
![]()
Ik zoek trouwens die feli smiley die Martie vaak gebruikt .. iemand.![]()
Dan is het kind 2 tot hoogstens 3 jaar.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Zal wel 3 jaar zijn dat kind dan ofzo, ben niet zo goed in leeftijden radenWas geen eens een echte driewieler, maar zo een driewieler met een stang aan de achterkant zodat ouders mee kunnen duwen als het peutertje geen zin meer heeft om te trappen
Snap dat het frustrerend is maar ik snap het nog steeds niet, komt er nou wel of geen benzinemengsel in de cilinder?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb een hoop geleerd de afgelopen week, ben er alleen nog niets mee opgeschoten.![]()
Maar tijdens het rijden voel ik nu wel precies wat er gebeurt omdat ik weet hoe de carb er van binnen uitzit.
Ik voel een stukje blik en plastic van 0,25 eurocent die niet meewerkt.![]()
Best frustrerend zoiets simpels.
Volgens mij verzuipt'ie niet, maar er zit ook geen kijkglas in de cylinder om te checken.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Snap dat het frustrerend is maar ik snap het nog steeds niet, komt er nou wel of geen benzinemengsel in de cilinder?Ofwel verzuipt ie gewoon of krijgt ie niet genoeg mengsel?
Ben even traag van begrip, net boven de chemicalieen gehangen en ik zie ook niet alles even helder op het moment.![]()
Blijf gokken op die vlotter overigens.
Bougiedop eraf en wat slagen laten maken, daarna bougie eruit en dan zou er wat mengsel in moeten zitten. (zal niet veel zijn, voor 1 slag is er niet zoveel mengsel nodig)quote:Op zondag 24 juli 2005 12:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij verzuipt'ie niet, maar er zit ook geen kijkglas in de cylinder om te checken.![]()
Hoe weet ik dat?![]()
Ik ga zo de vlotterbak eronder vandaan halen, zonder de carb eraf te schroeven.
Dan handmatig een beetje spelen met die vlotter.
En dan het puntje van het gewichtje maar even goed checken.![]()
Voor de bougie moet je zowat onderin de cylinderkop zijn, dus dat is bijna niet te doen om even te checken. De tank moet er dan ook af, en dan automatisch de zijkappen en het zadel.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Bougiedop eraf en wat slagen laten maken, daarna bougie eruit en dan zou er wat mengsel in moeten zitten. (zal niet veel zijn, voor 1 slag is er niet zoveel mengsel nodig)
Als je dit doet en er zit mengsel in, laat hem dan even indrogen anders knalt ie zo bij de eerstvolgende start.![]()
Wat voor geluid hoor je eigenlijk als ie afslaat? Verzuipen en "normaal" afslaan moet je duidelijk kunnen onderscheiden. Knalt ie als je hem weer probeert te starten?
quote:
Dat vind ik aardig van je, jammer dat er eerst een ongeluk aan vooraf moet gaanquote:En ik schrijf Martie's naam sinds zondag al goed.![]()
quote:Er zijn er meer jarig dit weekend.
Heb al even via Google gekeken, maar die feli smiley van Martie is de beste.![]()
Levensgevaarlijkquote:Op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef hicham het volgende:Misschien heeft ie wel mijn motor spinneweb vrij gemaakt want hij liep ook nog even naar de achterkant en daarna naar de voorkant. Daar vind ik soms nog wel eens een spinneweb
Het begon ermee dat ik het echt niet wist gewoon.quote:Dat vind ik aardig van je, jammer dat er eerst een ongeluk aan vooraf moet gaan![]()
quote:
Ah, nog steeds available dus.quote:
Heb je die vlotterbak er nou al onderuit?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor de bougie moet je zowat onderin de cylinderkop zijn, dus dat is bijna niet te doen om even te checken. De tank moet er dan ook af, en dan automatisch de zijkappen en het zadel.![]()
Ik hou het op geen mengsel.![]()
Gevoelsmatig al.. knalt idd ook niet.![]()
Of m'n motorblokquote:Op zondag 24 juli 2005 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkwat nou als je net thuisgekomen bent en je uitlaat nog heet is.
![]()
Weet ik niet, kwam alleen de pic zelf tegen in een oud Fok!MC topic. Niet de advertentiequote:[..]
Ah, nog steeds available dus.![]()
Dus nog steeds geschikt als vakantiemotor tochquote:Nou ja, zag er wel een vakantiemotor in, maar FS wil alleen maar hotelletjes pakken, en vooral veel bagage mee kunnen nemen.![]()
Ik wou net weggaan, misschien ergens afsprekenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er nog [afbeelding] [afbeelding] worden
omg. vianenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Ik wou net weggaan, misschien ergens afspreken
Kom anders even op MSN
neequote:Op zondag 24 juli 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
Heb je die vlotterbak er nou al onderuit?
Als de pic nog werkt, dan is de advertentie nog actief.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
Weet ik niet, kwam alleen de pic zelf tegen in een oud Fok!MC topic. Niet de advertentie
Dus nog steeds geschikt als vakantiemotor toch![]()
Ik lees alweer Youssef door die avatar.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er nog [afbeelding] [afbeelding] worden
zal ik me motor inruilen voor een zwartequote:Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik lees alweer Youssef door die avatar.![]()
Ik merk dat ik eerder door zijn post's heenlees, en dan een paar keer later zie ik dat jij het bent.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik me motor inruilen voor een zwarte![]()
*fuck rent naar de tv*quote:Op zondag 24 juli 2005 14:17 schreef ondeugend het volgende:
Wat een geweldig natte 125cc GP trouwens.
Ik ben er vanmiddag niet anders was je welkom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |