abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:34:30 #51
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29071177
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Hebben ze wel de door mij aangeraden ducttape en tiewraps bij zich?

Wat mankeert er aan overigens?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_29071445
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.


pi_29071621
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Vet proppig man.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:04:53 #54
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29071760
Het is overigens zo voorspelbaar dat het wel fake moet zijn.

Wat voor Alfa hadden ze gekocht eigenlijk? 155?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:16:20 #55
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29073095
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Hoe voorspelbaar maar ik hoop dat het een grap is.

En is dat Fok! huwelijk op vakantie zelfs nog met dit fourm bezig?
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:

Kort gezegd ben je dus weer lekker bezig?
Idd liep weer lekker, onderweg terug liep de kilometerstand op, twijfelde om te tanken.
Mis bij Rotterdam een afslag omdat je 3 afslagen ervoor al secundair moet rijden, keer 5 afslagen later om, benzine moet op de reservestand, na 3 kilometer sta ik alweer stil. Film nooit gehaald.

Moest 23 minuten duwen om een pomp te halen, en daar starte het ding weer niet.
Na een kwartier heb ik met de luchtslang van de pomp op de vlotterbak geslagen en toen starte hij weer.
Toen was het na 1 kilometer bij een stoplicht weer over.
Weer een tijdje staan trappen, nog met een stok op de vlotterbak staan slaan.
Weer een tijdje staan trappen en na veel vijven en zessen liep hij weer en ben ik snel over de snelweg naar huis gegaan.

Ik wist dat hij nog niet goed was, want ik had de carb nog niet open gemaakt.
Maar hij liep eerder op de avond redelijk bij de proefrit, dus ik gokte erop.

En sinds het schoonmaken van de carb vorige week loopt het ding veel rijker, dus moet ik eerder tanken.

  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:33:23 #56
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29073423
Mark, ken jij deze gast?
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef smitjr het volgende:
morge weer, stukkie sturen dan maar he

EDIT:
IK HEB MAIL GEKREGEN...van die sensatiezoekers |(
Nu niet alleen de Dordtenaar, niet het Rotterdams Dagblad, maar ook de WAALPOST heeft een stukje B|

---------
Geachte heer Smitjr,

Als auteur van het eerste verhaal in het RD van zaterdag 16 juli jl: "Bewoners zijn capriolen motorfanaten bue" enkele vragen. Mijn collega Robin heeft een vervolg verhaal gemaakt voor het RD, ik doe dat voor de Waalpost, waarvan ik tevens correspondent ben.

Hierbij enkele vragen die ik wil gebruiken voor een artikel, waarin jullie jullie kant van het verhaal kunnen vertellen. Lijkt me fair.

1. Wie of wat is de Holec Groep Ridderkerk?
2. Met hoeveel personen racen jullie meestal bij de Holec-bocht?
3. Gaat het om twee bochten, of is die ene bocht het meest gewild?
4. Wat vinden jullie van de kritiek van bewoners Ringdijk die stellen dat de motorrijders (jullie) voor gevaarlijke situaties zorgen, door plat door de bocht te gaan. Bovendien zouden jullie geluidsoverlast produceren?
5. Hoe hard rijden jullie gemiddeld door de bocht? Zouden jullie je snelheid kunnen temperen om overlast te voorkomen?
6. Wat is de lol van plat door de bocht (knieschaven of kneedownen, zoals jullie dat noemen)
7. Hoe kijken jullie aan tegen enkele protestacties door bewoners, door bv. auto's op de weg parkeren of olie in de bocht.
8. Wat vinden jullie van de maatregelen van de gemeente om het racen te ontmoedigen door rijbaanverdelers (een flexibele rand die rechtop staat in de weg) te plaatsen. Betekend dit voor jullie het einde van de Holec bocht?

Met nieuwsgierigheid wacht ik op jullie reactie. Mailen als bellen is mogelijk.

Jaap Kanters
Waalpost
06-414250**
-------------

|(
Mwah zelfde antwoord als vorige keer dan maar...

**************begin***************
Beste Jaap,

Ik heb Robin ook al een mailtje gestuurd, ik zal u een kopie geven van dat mailtje

-------------------------------
Beste Robin,

Ik vind uw artikel te sensatie gericht, veel te overdreven en eigenlijk te zielig voor woorden om op deze manier reacties uit te lokken.
Ik wil hier dus niet op reageren.

Groeten,
‘smitjr’
------------------------------------

Ik wil hier dus ook niet op reageren,
Met vriendelijke groet,

‘Smitjr’
****************eind**************

Het lijkt wel hoe minder we reageren, hoe meer publiciteit
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:39:43 #57
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29073582
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
knip
Blijft je vlotter niet gewoon hangen? Dan krijg je namelijk ook dit soort "leuke" verschijnselen.

Resume:
Je koopt een KLX die goed loopt.
Je gaat klooien en het wordt al minder.
Ja blijft klooien en het ding wil bijna helemaal niet meer.

Bedoel er niks negatiefs mee, je bent ergens gewoon iets vergeten vrees ik. Als ie nu veel rijker gaat lopen dan klopt je hele setup niet. Wat heb je veranderd in de tussentijd?

Stel je vlotter nu eens "laag" in en werk vanaf daar naar een hoger punt. (even opletten dat je hem niet al te lang laat draaien met een arm mengsel!)
Als je denkt een goed compromis gevonden te hebben (ding blijft lopen en loopt mooi rond) warm laten draaien en verder kijken.

Kijk ook even naar je sproeier(s), membraamplaatjes sorry iets teveel 2 takt gedaan de laatste tijd , stationairschroef etc.

Op de een of andere manier klopt of je instelling niet of je vlotter blijft simpelweg hangen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:48:19 #58
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29073806
Ik ging natuurlijk pas "klooien" toen hij ineens niet meer starte.
Want de KLX was voordien altijd een vlotte starter.

Ik denk dat de stationairsproeier echt wel dicht zat, en de vlotter is gekomen na het inelkaar zetten, of was al het probleem vanaf het begin.

Maar dat ik de vlotter na moest kijken nu dat stond al als een paal boven water benzine.

En zo makkelijk verander je die vlotterhoogte niet, en volgens mij is die wel goed.

  zondag 24 juli 2005 @ 00:02:25 #59
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29074184
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ging natuurlijk pas "klooien" toen hij ineens niet meer starte.
Want de KLX was voordien altijd een vlotte starter.

Ik denk dat de stationairsproeier echt wel dicht zat, en de vlotter is gekomen na het inelkaar zetten, of was al het probleem vanaf het begin.

Maar dat ik de vlotter na moest kijken nu dat stond al als een paal boven water benzine.

En zo makkelijk verander je die vlotterhoogte niet, en volgens mij is die wel goed.

[afbeelding]
Zit er nou geen pakking tussen? Als ie valse lucht aanzuigt dan gaat het ook niet lukken he? (nivoverschil zal dan voor het afslaan zorgen)

Ik kan overigens weinig van je plaatje maken, is het vloeistofnivo in het slangetje nou de exacte stand van de vlotter?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_29074248
Met SPOED een monteur / bijklusser gezocht voor een Honda cbx400.
Adressen met een goede werkplaats mag ook. Motor moet zsm. gemaakt worden ivm. omstandigheden.
Conact kan via mail-adres in mijn profiel .
なんだっけ
  zondag 24 juli 2005 @ 00:06:17 #61
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29074282
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, ken jij deze gast?
[..]


Ja ik ben op de hoogte

In het RD stond een of ander verhaal over de HOLEC en "ons" groepie die daar scheurde. Ja we waren een criminele organisatie omdat "we" zelfs een eigen site hadden. Die heeft die dagblad kneus vervolgens gekraakt en daar alle info van de Hollecers van af gehaald. Inclusief tel nummers enzo. Hij ging volgens mij mensen bellen ofzo (ik heb onder tussen al een nieuwe\ nummer dus wist van niks).

Komt er op neer dat de Holec amper nog bij elkaar komt maar individuele ridjers door de bocht knallen inclusief GTI tje en amerikanen enzo. Die bewoner gooien vervolgens olie in de bocht en laten hun auto, serieus, overdwars op de baan staan om ongelukken uit te lokken maar spelen nu wel de slachtoffer rol. Die webmaster van de HOLEC is helemaal over de zeik omdat die knakker op diesite is gekomen en nog wat meer crap enzo

Volgende keer maar is met de KLX door die bocht raggen, zal de lijers leren

Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen

En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in Belgie Spreek woensdag ergens af ofzo
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:08:32 #62
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29074338
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Herkenbaar, ik stond bij antwerpen en een geklapte waterpomp met mijn 146 2 jaar geleden.

Rij nu alweer tijdje en veel kilometers probleem loos 145

MAar ondanks stilstaan, Alfa is de shit

Auto's met passie, stijl, uitstraling, pit en helaas wat hoge onderhoudskosten, maar daar heb je connecties voor
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 24 juli 2005 @ 00:25:55 #63
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29074707
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:04 schreef Crashcat het volgende:
Met SPOED een monteur / bijklusser gezocht voor een Honda cbx400.
Adressen met een goede werkplaats mag ook. Motor moet zsm. gemaakt worden ivm. omstandigheden.
Conact kan via mail-adres in mijn profiel .
Even wat meer details moet ie vanaf het frame opnieuw opgebouwd worden oid?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_29074869
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Even wat meer details moet ie vanaf het frame opnieuw opgebouwd worden oid?
De motor rijdt af en toe op een pitje als ie warm is. Zowiezo houdt ie dan heel erg in als je gas geeft en af en toe komt er een plofje, nou ja plofje... KABANG meer
Het kan aan de bougiekap of de carb liggen, maar ik ben geen handige klusser
Daarnaast doet de toerenteller het niet meer.

Ik wilde naar motoport R'dam gaan, maar daarover heb ik niet echt goede verhalen over gehoord.
Misschien van Kekem in Ridderkerk?


-edit- Las net op MF dat het misschien electrisch kan zijn, want de dimlicht doet het niet. MF

En een geile cbr600f te koop

[ Bericht 7% gewijzigd door Crashcat op 24-07-2005 04:32:14 ]
なんだっけ
pi_29078700
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Film nooit gehaald.
En hoe reageerde de andere helft daarop?? Of reageert die de komende weken helemaal niet meer op je
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:

Holec verhaal en protestactie's ...
Ziek Ik vraag me sowieso af wat voor mongolen hun auto's opofferen voor dit soort actie. Niet bang voor een grote kras zeker per ongeluk met een uitstekend voetje gemaakt ofzo. Maar wel leuk dat kranten e.d. steeds meer interesse in MF krijgen
Vet proppig man.
pi_29078757


Plisie doet wellis wat nuttigs
Vet proppig man.
pi_29079012
morgen

zon
  zondag 24 juli 2005 @ 10:51:07 #68
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29079896
quote:
Op zondag 24 juli 2005 06:58 schreef vetprob het volgende:

[..]

En hoe reageerde de andere helft daarop?? Of reageert die de komende weken helemaal niet meer op je
[..]

Ziek Ik vraag me sowieso af wat voor mongolen hun auto's opofferen voor dit soort actie. Niet bang voor een grote kras zeker per ongeluk met een uitstekend voetje gemaakt ofzo. Maar wel leuk dat kranten e.d. steeds meer interesse in MF krijgen
Die mensen zijn ook best ziek. Aan de ene kant kan ik ze best snappen maar om de HOLEC er de schuld van te geven is echt onzin. Wij spreken daar af en gaan vervolgens eenstuk rijden, richting Gorinchem of bosweg ofzo en sommige gaan helemaal niet meer door die bocht. Individuele rijders daar en tegen scheuren af en aan en dan zijn wij de sjaak.

Maar die mensen sporen echt NIET, eerst echt een compleet vat met olie op de weg gepleurd, de brandweer was er echt een uur of 4 mee bezig om het weg te krijgen. Hoe ziek moet je zijn

Verder ook vaak glas en andere crap op de weg gevonden en een paar keer afgesneden door een of andere sjako in een gare volvo

OWja morgen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29079900
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:

[..]



Ja ik ben op de hoogte

In het RD stond een of ander verhaal over de HOLEC en "ons" groepie die daar scheurde. Ja we waren een criminele organisatie omdat "we" zelfs een eigen site hadden. Die heeft die dagblad kneus vervolgens gekraakt en daar alle info van de Hollecers van af gehaald. Inclusief tel nummers enzo. Hij ging volgens mij mensen bellen ofzo (ik heb onder tussen al een nieuwe\ nummer dus wist van niks).

Komt er op neer dat de Holec amper nog bij elkaar komt maar individuele ridjers door de bocht knallen inclusief GTI tje en amerikanen enzo. Die bewoner gooien vervolgens olie in de bocht en laten hun auto, serieus, overdwars op de baan staan om ongelukken uit te lokken maar spelen nu wel de slachtoffer rol. Die webmaster van de HOLEC is helemaal over de zeik omdat die knakker op diesite is gekomen en nog wat meer crap enzo

Volgende keer maar is met de KLX door die bocht raggen, zal de lijers leren

Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen

En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in Belgie Spreek woensdag ergens af ofzo
WTF

Ik zou die journalist doodmaken, jullie weten toch wie het is?
Die bewoners trouwens ook
pi_29079948
quote:
Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef hicham het volgende:

[..]

WTF

Ik zou die journalist doodmaken, jullie weten toch wie het is?
Krijg je straks weer lekker een aangifte aan je broek wegens deze post

Lekker vlot gaat Fok!MC, moet veel te veel bijlezen laatste tijd
Vet proppig man.
pi_29080583
quote:
Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef Makster het volgende:
Maar die mensen sporen echt NIET, eerst echt een compleet vat met olie op de weg gepleurd, de brandweer was er echt een uur of 4 mee bezig om het weg te krijgen. Hoe ziek moet je zijn

Verder ook vaak glas en andere crap op de weg gevonden en een paar keer afgesneden door een of andere sjako in een gare volvo
volgende meeting @ HOLEC
  zondag 24 juli 2005 @ 11:34:21 #72
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29080585
Anders regelen jullie ff snel een remklauw voor me inclusief adapter, wel zo makkelijk als ik wil rijden
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 24 juli 2005 @ 11:35:08 #73
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29080598
Moet er niet aan denken dat ik bij wakker worden gelijk 7pagina's moet bijlezen.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zondag 24 juli 2005 @ 11:49:08 #74
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29080837
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Zit er nou geen pakking tussen? Als ie valse lucht aanzuigt dan gaat het ook niet lukken he? (nivoverschil zal dan voor het afslaan zorgen)

Ik kan overigens weinig van je plaatje maken, is het vloeistofnivo in het slangetje nou de exacte stand van de vlotter?
Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.
(de CR reed na een behandeling bij de cross dealer goed, maar lekte benzine als een idioot via de vlotterbak )

Het benzine niveau in dat slangetje moet gelijk staan aan de bovenkant van de vlotterbak, +/- 1 mm.
Dus dat zit wel goed, ik had echt een grove afwijking verwacht.

K'heb er nu een stippellijntje bij gezet..
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:
Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen

En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in Belgie Spreek woensdag ergens af ofzo
Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.
Als alle optie's uitgespeeld zijn dan is dat een optie.
Ik moet gewoon die ruk vlotterbak openmaken, daar was ik al lang over uit.
Daar was het gisteren nog niet van gekomen, en als ik die afslag bij de Brienenoord niet gemist had was ik gewoon op tijd geweest.
Ik kom altijd vanaf de andere kant aangereden, en dan kan je net na de brug uitvoegen, vanaf de andere kant moet je 3 afslagen eerder hebben, al bij Barendrecht secundair gaan rijden.
Dat had ik niet verwacht.

Dus kon nu pas 5 afslagen verder (Hillergersberg) keren, maar had al 13 kilometer omgereden.
En een reservestand van 3 kilometer reken je ook niet op.

Wel vaag en vreemd van Cyborg.
  zondag 24 juli 2005 @ 12:09:22 #75
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29081195
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.
(de CR reed na een behandeling bij de cross dealer goed, maar lekte benzine als een idioot via de vlotterbak )

Het benzine niveau in dat slangetje moet gelijk staan aan de bovenkant van de vlotterbak, +/- 1 mm.
Dus dat zit wel goed, ik had echt een grove afwijking verwacht.

K'heb er nu een stippellijntje bij gezet..
[afbeelding]
[..]

Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.
Als alle optie's uitgespeeld zijn dan is dat een optie.
Ik moet gewoon die ruk vlotterbak openmaken, daar was ik al lang over uit.
Daar was het gisteren nog niet van gekomen, en als ik die afslag bij de Brienenoord niet gemist had was ik gewoon op tijd geweest.
Ik kom altijd vanaf de andere kant aangereden, en dan kan je net na de brug uitvoegen, vanaf de andere kant moet je 3 afslagen eerder hebben, al bij Barendrecht secundair gaan rijden.
Dat had ik niet verwacht.

Dus kon nu pas 5 afslagen verder (Hillergersberg) keren, maar had al 13 kilometer omgereden.
En een reservestand van 3 kilometer reken je ook niet op.

Wel vaag en vreemd van Cyborg.
Heb je ook een punt, plus zelf doen is leuker zeggen ze

Maar ruk die vlotterbak open en smeer er boter in dan moet de vlotter vast wel zakken Zet jezelf er toe en wel NU !

Cyborg, niks vreemds aan opzich, dat ding ligt nog in Belgie, hij heeft daar een bedrijf ofzo. Vind het niet erg anders had ik nu ergens voor de chill out gestaan, moet er niet aan denken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')