Hebben ze wel de door mij aangeraden ducttape en tiewraps bij zich?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Hoe voorspelbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Iddquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:
Kort gezegd ben je dus weer lekker bezig?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef smitjr het volgende:
morge weer, stukkie sturen dan maar he
EDIT:
IK HEB MAIL GEKREGEN...van die sensatiezoekers |(
Nu niet alleen de Dordtenaar, niet het Rotterdams Dagblad, maar ook de WAALPOST heeft een stukje B|
---------
Geachte heer Smitjr,
Als auteur van het eerste verhaal in het RD van zaterdag 16 juli jl: "Bewoners zijn capriolen motorfanaten bue" enkele vragen. Mijn collega Robin heeft een vervolg verhaal gemaakt voor het RD, ik doe dat voor de Waalpost, waarvan ik tevens correspondent ben.
Hierbij enkele vragen die ik wil gebruiken voor een artikel, waarin jullie jullie kant van het verhaal kunnen vertellen. Lijkt me fair.
1. Wie of wat is de Holec Groep Ridderkerk?
2. Met hoeveel personen racen jullie meestal bij de Holec-bocht?
3. Gaat het om twee bochten, of is die ene bocht het meest gewild?
4. Wat vinden jullie van de kritiek van bewoners Ringdijk die stellen dat de motorrijders (jullie) voor gevaarlijke situaties zorgen, door plat door de bocht te gaan. Bovendien zouden jullie geluidsoverlast produceren?
5. Hoe hard rijden jullie gemiddeld door de bocht? Zouden jullie je snelheid kunnen temperen om overlast te voorkomen?
6. Wat is de lol van plat door de bocht (knieschaven of kneedownen, zoals jullie dat noemen)
7. Hoe kijken jullie aan tegen enkele protestacties door bewoners, door bv. auto's op de weg parkeren of olie in de bocht.
8. Wat vinden jullie van de maatregelen van de gemeente om het racen te ontmoedigen door rijbaanverdelers (een flexibele rand die rechtop staat in de weg) te plaatsen. Betekend dit voor jullie het einde van de Holec bocht?
Met nieuwsgierigheid wacht ik op jullie reactie. Mailen als bellen is mogelijk.
Jaap Kanters
Waalpost
06-414250**
-------------
|(
Mwah zelfde antwoord als vorige keer dan maar...
**************begin***************
Beste Jaap,
Ik heb Robin ook al een mailtje gestuurd, ik zal u een kopie geven van dat mailtje
-------------------------------
Beste Robin,
Ik vind uw artikel te sensatie gericht, veel te overdreven en eigenlijk te zielig voor woorden om op deze manier reacties uit te lokken.
Ik wil hier dus niet op reageren.
Groeten,
‘smitjr’
------------------------------------
Ik wil hier dus ook niet op reageren,
Met vriendelijke groet,
‘Smitjr’
****************eind**************
Het lijkt wel hoe minder we reageren, hoe meer publiciteit
Blijft je vlotter niet gewoon hangen?quote:
Zit er nou geen pakking tussen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ging natuurlijk pas "klooien" toen hij ineens niet meer starte.![]()
Want de KLX was voordien altijd een vlotte starter.![]()
Ik denk dat de stationairsproeier echt wel dicht zat, en de vlotter is gekomen na het inelkaar zetten, of was al het probleem vanaf het begin.![]()
Maar dat ik de vlotter na moest kijken nu dat stond al als een paal boven water benzine.
En zo makkelijk verander je die vlotterhoogte niet, en volgens mij is die wel goed.![]()
[afbeelding]
quote:
Herkenbaar, ik stond bij antwerpen en een geklapte waterpomp met mijn 146 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Even wat meer detailsquote:Op zondag 24 juli 2005 00:04 schreef Crashcat het volgende:
Met SPOED een monteur / bijklusser gezocht voor een Honda cbx400.
Adressen met een goede werkplaats mag ook. Motor moet zsm. gemaakt worden ivm. omstandigheden.
Conact kan via mail-adres in mijn profiel.
De motor rijdt af en toe op een pitje als ie warm is. Zowiezo houdt ie dan heel erg in als je gas geeft en af en toe komt er een plofje, nou ja plofje... KABANG meerquote:Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even wat meer detailsmoet ie vanaf het frame opnieuw opgebouwd worden oid?
En hoe reageerde de andere helft daarop??quote:
Ziekquote:
Die mensen zijn ook best ziek. Aan de ene kant kan ik ze best snappen maar om de HOLEC er de schuld van te geven is echt onzin. Wij spreken daar af en gaan vervolgens eenstuk rijden, richting Gorinchem of bosweg ofzo en sommige gaan helemaal niet meer door die bocht. Individuele rijders daar en tegen scheuren af en aan en dan zijn wij de sjaak.quote:Op zondag 24 juli 2005 06:58 schreef vetprob het volgende:
[..]
En hoe reageerde de andere helft daarop??![]()
Of reageert die de komende weken helemaal niet meer op je
![]()
[..]
ZiekIk vraag me sowieso af wat voor mongolen hun auto's opofferen voor dit soort actie. Niet bang voor een grote kras zeker per ongeluk met een uitstekend voetje gemaakt ofzo.
![]()
Maar wel leuk dat kranten e.d. steeds meer interesse in MF krijgen
![]()
WTFquote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik ben op de hoogte
In het RD stond een of ander verhaal over de HOLEC en "ons" groepie die daar scheurde. Ja we waren een criminele organisatie omdat "we" zelfs een eigen site hadden. Die heeft die dagblad kneus vervolgens gekraakt en daar alle info van de Hollecers van af gehaald. Inclusief tel nummers enzo. Hij ging volgens mij mensen bellen ofzo (ik heb onder tussen al een nieuwe\ nummer dus wist van niks).
Komt er op neer dat de Holec amper nog bij elkaar komt maar individuele ridjers door de bocht knallen inclusief GTI tje en amerikanen enzo. Die bewoner gooien vervolgens olie in de bocht en laten hun auto, serieus, overdwars op de baan staan om ongelukken uit te lokken maar spelen nu wel de slachtoffer rol. Die webmaster van de HOLEC is helemaal over de zeik omdat die knakker op diesite is gekomen en nog wat meer crap enzo![]()
Volgende keer maar is met de KLX door die bocht raggen, zal de lijers leren
Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen
En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in BelgieSpreek woensdag ergens af ofzo
![]()
Krijg je straks weer lekker een aangifte aan je broek wegens deze postquote:Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF
Ik zou die journalist doodmaken, jullie weten toch wie het is?
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef Makster het volgende:
Maar die mensen sporen echt NIET, eerst echt een compleet vat met olie op de weg gepleurd, de brandweer was er echt een uur of 4 mee bezig om het weg te krijgen. Hoe ziek moet je zijn![]()
Verder ook vaak glas en andere crap op de weg gevonden en een paar keer afgesneden door een of andere sjako in een gare volvo![]()
Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Zit er nou geen pakking tussen?Als ie valse lucht aanzuigt dan gaat het ook niet lukken he? (nivoverschil zal dan voor het afslaan zorgen)
Ik kan overigens weinig van je plaatje maken, is het vloeistofnivo in het slangetje nou de exacte stand van de vlotter?![]()
Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:
Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen
En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in BelgieSpreek woensdag ergens af ofzo
![]()
Heb je ook een punt, plus zelf doen is leuker zeggen zequote:Op zondag 24 juli 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.
(de CR reed na een behandeling bij de cross dealer goed, maar lekte benzine als een idioot via de vlotterbak)
Het benzine niveau in dat slangetje moet gelijk staan aan de bovenkant van de vlotterbak, +/- 1 mm.
Dus dat zit wel goed, ik had echt een grove afwijking verwacht.![]()
K'heb er nu een stippellijntje bij gezet..
[afbeelding]
[..]
Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.![]()
Als alle optie's uitgespeeld zijn dan is dat een optie.
Ik moet gewoon die ruk vlotterbak openmaken, daar was ik al lang over uit.![]()
Daar was het gisteren nog niet van gekomen, en als ik die afslag bij de Brienenoord niet gemist had was ik gewoon op tijd geweest.
Ik kom altijd vanaf de andere kant aangereden, en dan kan je net na de brug uitvoegen, vanaf de andere kant moet je 3 afslagen eerder hebben, al bij Barendrecht secundair gaan rijden.
Dat had ik niet verwacht.![]()
Dus kon nu pas 5 afslagen verder (Hillergersberg) keren, maar had al 13 kilometer omgereden.![]()
En een reservestand van 3 kilometer reken je ook niet op.![]()
Wel vaag en vreemd van Cyborg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |