FokMC verrot schelden wegens mietig rijgedragquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Welke gedragsafwijking zou volgen??
Dat is geen gedragsafwijking, is volkomen natuurlijk en het bevordert de doorstroming van het verkeerquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Zou mijn motorfiets bezeten zijn? Toen ik nog met de auto naar mijn werk ging en volop met motor-rijlessen bezig was observeerde ik het gedrag van 'andere' motorrijders en nam ik me voor om nooit 'zo' te gaan rijden.
Inmiddels ga ik een paar maanden op de motorfiets. En langzaam maar zeker 'verword' ik ook 'zo'...Gisteren stond er een flitser op de N243 (tegemoedkomend). Je mag daar 80, ik reed 90, en toen ik hem in beeld kreeg ben ik met veel kabaal opzettelijk geaccelereerd naar 120. Hij kon me immers toch niets maken... Vanmorgen op de N243, de andere kant op. Het verkeer voor me reed 75-80 per uur (veel vrachtwagens) en de tegemoedkomende baan was leeg zo ver ik kon zien. Ik heb het hele spul met een wat hogere snelheid ingehaald dan toegestaan is. Zalig... Tussen de file doorrijden op de snelweg. Weten we het nog? Met maximaal 10 kilometer per uur verschil en bij 40 per uur weer invoegen. Op die manier kom je dus nergens is me inmiddels gebleken...
Welke gedragsafwijking zou volgen??
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Dom hè, ik had het pompje verkeerdom aangesloten
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch lievig van je hoor
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef Phatzak het volgende:
Ik ga werken.![]()
Voor degenen die niet weten wat dat is: werken.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Iedereen heeft toch werk hier?
Ik heb ook een top gun.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En sommige dingen wil ik gewoon origineel hebben, heb Top Gun op video, divx en nu ook dvdBeste film ooit
Geen GPZ900quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, want die heeft zo'n mooie GPX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |