Hey, jij ook hierquote:Op zondag 31 juli 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Bij gebrek aan Eurosport hier ingelogdbij de BBC, zit al een half uur naar een brilliante MotoGP reportage te kijken.
![]()
![]()
ok, 21,3Kw-meneerquote:
om 12:00 uur ofzo zei ikquote:Je zei gister dat we om 12:00 gingen besluiten
Hey, ik heb hier nog een fotootje van jou liggen zonder zwarte balkjes weet je datquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Hey, ik heb hier nog een fotootje van jou liggen zonder zwarte balkjes weet je datEn een pakketje met Photoshop icm ImageReady, maar nog niet op CD
Matig uw toon!
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:56 schreef bwt het volgende:
Leuke high sider, mooie hoge jump er overheen.
En daarna in de pits nog ff met de blauwe plek posen
Woon jij in Zeeland danquote:Op zondag 31 juli 2005 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, wordt niks dusmissch ga ik later zelf wel een stukje rijden als de zon echt doorkomt in de middag, zoals ze zeggen.....
Misschien dat ik ook nog wel ga rijden, maar voorlopig niet zoals het eruit zietquote:Wel wordt het vanmiddag vanuit het zuidwesten geleidelijk droger met vooral in Zeeland misschien wat zon.
Laatste ronde van vooral Nicky Hayden was erg mooi te zien, speedway stijl, meer dan alles uit die banden persen wat er nog inzit.. proberen Gibernau nog te achterhalen.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:35 schreef vetprob het volgende:![]()
Vind het niet zo boeiend, maar toch grappig dat einde
Eindelijk geen Giberknau, maar een man die zegt waar het op staat.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:37 schreef bwt het volgende:
foutje van Gibernau
Gisteren was het topweer hier, nu alleen maar nat, nat, nat.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
regenwordt helemaal niks meer vandaag
rossi mazzelen het leek een goed gevecht te worden op het eind
Zullen je fans langs de weg wel weer fijn vindenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
beter is het dan droog zonder jas en regenpak.![]()
Er is idd een vespa meet geweest dit weekendquote:Op zondag 31 juli 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij is er een Vespa megamiet geweest ergens in Nederland of Duitsland.![]()
We reden rond half 4 bij Rozenburg toen we een groepje van 12 rijders inhaalden.
Dat vonden we toen al grappig, maar 2 uur later zagen we op de terugweg nog steeds groepjes op de andere baan voorbijkomen.![]()
![]()
Nu 40 minuten herhaling van de F-1 op Veronica.
toen ik naar Hicham reed zat ik ook al vast achter drie van die volgeladen krengenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij is er een Vespa megamiet geweest ergens in Nederland of Duitsland.![]()
We reden rond half 4 bij Rozenburg toen we een groepje van 12 rijders inhaalden.
Dat vonden we toen al grappig, maar 2 uur later zagen we op de terugweg nog steeds groepjes op de andere baan voorbijkomen.![]()
![]()
Nu 40 minuten herhaling van de F-1 op Veronica.
ferry, alles na de f is achternaamquote:Op zondag 31 juli 2005 19:09 schreef hicham het volgende:
Zie ik de laatste tijd wel vaker, toen ik met Raus na de minimeet over de A12 richting Utrecht reed haalden we ook twee van die Vespaatjes in. Volgeladen en dan ook nog met passagier de snelweg opEn nog een keertje dat er iets van 30 Vespa's door de stad reden en met z'n allen stopten bij een tankstation. Leek echt of er een zooitje hooligans aan kwam stormen
Hej stinkie, was het nou Ferry of Fouwer?
10 euro als je hem in een keer leeg drinktquote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker zo een emmer vol koffie in je garage![]()
Okayquote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ferry, alles na de f is achternaam
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:43 schreef Makster het volgende:
[..]
10 euro als je hem in een keer leeg drinkt
Zit echt van alles in, olie, benzine, vorkolie, wasbenzine en ga zo nog maar f door![]()
Binnenkort maar is een putje zoeken![]()
Met of zonder wet t-shirtquote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
En weer thuis sinds vrijdag zaterdag even dan, moest een uur fietsen.
Ik werd inderdaad nageroepen Youssefer kwam een hard hallo! uit een bushokje met meiden.
![]()
Het is een membraam, en ik had het al over een vacuum iets dus ja dat heeft met druk te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
Heeft dat niet iets met druk te maken?Dat pennetje wat er aan het membraam zit, steekt die ver de kamer in? Sluit het membraampje in inactieve toestand af?
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
En weer thuis sinds vrijdag zaterdag even dan, moest een uur fietsen.
Ik werd inderdaad nageroepen Youssefer kwam een hard hallo! uit een bushokje met meiden.
![]()
quote:
Goede mamsquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:36 schreef hicham het volgende:
Mogguh, Fok!MC in de zomerreces![]()
Mijn mamsebams heeft skai gehaald van de markt
En ze zijn hier voor het huis een film aan het schieten ofzo![]()
Lijnklemmen hebben we hier ook al, hoeveel weet ik niet. Toen ik het vroeg bleek ineens dat ze al eens een keer een bank hadden bekleed ofzo, dus m'n ouders hebben al wat ervaring (waarom kom ik daar nu pas achter??quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Goede mamsHeb ej ook al 6 lijmklemmen gescoord? Zonder die klemmen is het zeer kut om het goed te krijgen
![]()
En een filmMisschein al bezig met de reconstructie over Theo van Gogh
![]()
Minder, wat was eht vor hond(je)quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Het is een zwarte dag, FS heeft vanochtend haar hond moeten laten inslapen wegens een leverfalen.![]()
Ik ben nu weer terug op het werk, hoorde het net na mijn post om 8:07.
Een pitbull, nog een aantal jaren voor de pitbull wet geboren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:28 schreef Makster het volgende:
Minder, wat was eht vor hond(je)
Altijd kut dat soort dingen
Hij is ongeveer 15 jaar geworden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:18 schreef bwt het volgende:
Spijtig om te horen
Als je een hond voor vele jaren om je heen hebt gehad dan heb je er een behoooooorlijke band mee.
Laten we niet vooruitlopen op de resultaten.. al laten die nu wat langer op zich wachten, zou vanavond alles terugbouwen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:03 schreef Makster het volgende:
Peppo, jij bent nu echt de carb manmet afstellen van de carb kan ik jou dus wel ff bellen
Owja en kan ik die kettignsplitter van je cheffen, want anders rij ik over 3 maanden nog niet![]()
Hij heeft een grote familie met een hechte band..dus die pakken allemaal een kant.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Makster het volgende:
Goede mamsHeb ej ook al 6 lijmklemmen gescoord? Zonder die klemmen is het zeer kut om het goed te krijgen
![]()
Ik had nog wat opgenomen, maar door dat stomme LCD scherm van Hicham dat niet werkt is het misschien niet geluktquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Makster het volgende:
En een filmMisschein al bezig met de reconstructie over Theo van Gogh
![]()
Die breker kom ik binnekort wel ff langs sjeffen ofzo, wat koste dat ding eigenlijk. Bij korteland hadden ze het over 30 Euro dus die pissen volgens mij de pot VER mis, tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laten we niet vooruitlopen op de resultaten.. al laten die nu wat langer op zich wachten, zou vanavond alles terugbouwen.
Maar ik ben zo stukje en beetje wel dieper en dieper in de carb techniek aan het duiken ja.
Vreemde is wel dat dit gedeelte nergens omschreven werd en dit nu bij toeval van het afbreken van het plastic aansluitstuk tegenkom.
Ik ga ook nog even het brandstofilter brandschoon maken, dat zal na 12 jaar best nodig zijn al was dat verder niet merkbaar, ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Kettingbreker ligt op afroep beschikbaar.
[..]
Hij heeft een grote familie met een hechte band..dus die pakken allemaal een kant.![]()
1)quote:
Deze is extra zwaar uitgevoerd, prachtig handwerk, enz, enz, en was de lieve somma van 13 euro.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
Die breker kom ik binnekort wel ff langs sjeffen ofzo, wat koste dat ding eigenlijk. Bij korteland hadden ze het over 30 Euro dus die pissen volgens mij de pot VER mis, toch![]()
En voor de geode orde: Is een Boxer ook geen familie van de terriers
Daar dacht ik ook al aan, Makster deed het natuurlijk in z'n eentje in de garagequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft een grote familie met een hechte band..dus die pakken allemaal een kant.![]()
Anders koop je ff zelf een digicam ipv altijd te zeuren over mijn LCD schermquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:19 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik had nog wat opgenomen, maar door dat stomme LCD scherm van Hicham dat niet werkt is het misschien niet geluktBen wel benieuwd waar het nou voor was
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef bwt het volgende:
Van je familie moet je het maar hebben
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
[..]Geldt voor zowel het eerste als tweede deel van mijn reply
Ik moet wat meer bochten makenAchterband ziet er een beetje vierkant uit en in het midden komt ie al bij de indicatieblokjes, terwijl er op de zijkanten nog meer dan genoeg profiel te vinden is
Idd geen optiequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef vetprob het volgende:
[..]Minder snelwegrijden.
Mjah, das gewoon geen optie![]()
![]()
Het is allemaal familie van elkaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
En voor de geode orde: Is een Boxer ook geen familie van de terriers
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:33 schreef hicham het volgende:
Idd geen optieen woon-school verkeer was ook al bochtloos plus mijn woon-stage verkeer zal ook wel veel snelwegrijden worden
Eerst maar eens de zijkanten van deze banden goed opmaken, ik ga toch die band niet vervangen als er nog genoeg aan de zijkanten zit
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:19 schreef vetprob het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:04 schreef hollander172 het volgende:
Hier een overzichtje:
Wat doe ik verkeerd???quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
Zit er ook een optie in replique om replies ban bepaalde gebruiksers selectief per gebruiker te bannen?
![]()
![]()
Hedde gij al zo een bandenapparaat??quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan ze ook bewaren voor als er nog een circuitdagje tussendoor komt.
Ik kan je verder wel aan een goedkoop bandenadresje helpen.![]()
Ik begon.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef hicham het volgende:
Hedde gij al zo een bandenapparaat??![]()
Wat is dat adresje?Toch niet OPM?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Het is een zwarte dag, FS heeft vanochtend haar hond moeten laten inslapen wegens een leverfalen.![]()
Ik ben nu weer terug op het werk, hoorde het net na mijn post om 8:07.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het dan meezit kan ik tegelijk jouw banden doen, en eerst op jouw velgen blindtestenhoe je dat rubber schadevrij/zonder krassen verwijdert van zijn oude aan de rol vriendje.
![]()
Mailtje naar adres in profielquote:Psst adresje is een beetje geheim, mail maar ff.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik nu net van plan zijn deze week 2 bandjes setjes te bestellen
![]()
Pitbulls worden meestal niet zo oud, dus 15 jaar is een hele prestatie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Sterkte!
Ik weet inmiddels precies hoe veel je van je huisdiertje gaat houden. 15 jaar is dat een goede leeftijd voor een hond? In 15 jaar maak je echt veel samen mee.
U heeft geen mailadres in uw profiel.quote:
Dat is het natuurlijk altijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pitbulls worden meestal niet zo oud, dus 15 jaar is een hele prestatie.
Maar ja het is natuurlijk voor de eigenaar altijd erg wrang als het zover is, en hij leek eerst aan de beterende hand, had zich al uit meerderen dallen gered.![]()
Ze ligt nu naast hem te slapen.![]()
[..]
U heeft geen mailadres in uw profiel.![]()
Dus het knutselwerk staat op het punt te beginnen? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
Net ff de zadel omhoog gehaald en nietmachine tevoorschijn gehaald om m'n zadel te verminkenFeest gaat niet door, de pootjes van de nietjes die ik heb zijn te lang. Morgen ff wat andere nietjes regelen
![]()
Het middenrif van jouw banden is ook bijna op dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef vetprob het volgende:
Morgen goed weerVolgens de voorspellingen
![]()
Ik word helemaal emotioneel, eindelijk weer eens rijden.Maar even wat klaverbladjes en rotonden pakken... vervolgens maar eens kijken wat er van mijn banden over is.
Hey dit is een bestaande gezegdequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef bwt het volgende:
Van je familie moet je het maar hebben
Een vorm van zelfverdedigingquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U heeft geen mailadres in uw profiel.![]()
Als het een beetje meezit morgen ja, ben ook benieuwd of het nog wat wordtquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus het knutselwerk staat op het punt te beginnen? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.![]()
weet ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:03 schreef Rausdouwer het volgende:
In die zin stelde ik de vraag dus ook niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Dus het knutselwerk staat op het punt te beginnen? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij willen pics!
Voor, tijdens, tussendoor, na, en van het ziekenhuis.. en doe dan ook maar het eindresultaat.
http://www.rodamoto.netquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik nu net van plan zijn deze week 2 bandjes te bestellen
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
Als het een beetje meezit morgen ja, ben ook benieuwd of het nog wat wordtHeb wel genoeg stof om het eerst 1x te proberen en daarna alles eraf te rukken uit frustratie en nog een keer te proberen
of ik ga dan naar Makster
Heb je eigenlijk besloten om dit weekje toch maar nog niet naar het werk terug te gaan
Hey gaaf! Echt goedkoop!! Wij hebben ook een bandenspanningsmeter (een hele goeie) en later hebben we nog een pompje gekocht om de band mee op te pompen. Wij kwamen altijd bij tankstations waar de luchtmeter het niet deed en hier in Den Bosch is er sowieso maar één die het doet. Als je daar langer dan 10 seconden staat dan loop je ook nog het risico om op je bek getimmerd te worden, dus zo is het perfect. Bovendien kun je de banden dan gewoon altijd koud meten, zodat je steeds dezelfde meetwaarden hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo zwaar wordt het toch niet![]()
Heb trouwens bandenspannings- / profieldiepte meter gekocht @ lidl voor 4,99. Handuuggg
Mag je wel een keer van me lenen pepijn, als ik met je bandenapparaat mag spelen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het middenrif van jouw banden is ook bijna op dan?![]()
Enne, niet vergeten kneesliders te plakken he?![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Als je daar langer dan 10 seconden staat dan loop je ook nog het risico om op je bek getimmerd te worden, dus zo is het perfect.
Ja hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:34 schreef vetprob het volgende:
[..]
http://www.rodamoto.net![]()
Met wat geluk gratis Goedkope bandjes
[..]
Wij kwamen altijd bij tankstations waar de luchtmeter het niet deed en hier in Den Bosch is er sowieso maar één die het doet. Als je daar langer dan 10 seconden staat dan loop je ook nog het risico om op je bek getimmerd te worden, dus zo is het perfect.
Je kunt Fulcrum's band anders ook nog wel gebruiken, die doet het tegenovergestelde als jij qua band vervangenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Je kunt bijna me velg zien door de band heen
Klinkt goed johquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee blijf toch nog maar een weekje thuis. Martie vindt het volgens mij wel erg leuk dat ik thuis blijf.Daar kwam het wel steeds op neer. Ik vind het ook wel lekker, want ik geniet toch wel van de vrije dagen. Afgelopen week ben ik heel veel op pad geweest en deze week gaan we samen wat dingen doen. Niet te veel drukke dingen, maar gewoon rustig aan wat simpele activiteiten. Bovendien had ik ook echt geen zin om die koppen van het werk al weer te zien.
![]()
Het gaat dus al beter met Martie, maar hij is wel erg snel moe en kan nog niet zo heel veel doen. Hij is wel de hele dag op en doet toch wel het een en ander. Als het maar niet te veel concentratie en kracht vergt.
Je kunt daar wel lekker rondcrossen 's nachtsquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
Ik had eerst het gevoel dat Den Bosch echt een zachte eitjes stad was, maar na jullie verhalen is dat gevoel spontaan omgeslagen
Komt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
Klinkt goed johZorg jij er maar voor dat ie weer de ouwe wordt
![]()
hier in Den Bosch is er sowieso maar één die het doet. Als je daar langer dan 10 seconden staat dan loop je ook nog het risico om op je bek getimmerd te worden,
matenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Wat kost een setje Pilot Roadsof moet ik gaan mailen met je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |