Mag ik je er aan herinneren dat jij en broertjelief flink te laat bij mij waren en dat we zodoende direct moesten vertrekken?quote:
Ben benieuwd hoe je nu rijdt, want bij die meet in Chaam leek het wel alsof de flitspalen om de 100 meter stonden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander172 het volgende:
Je volgde mij precies goed op bepaalde stukken.Mijn rijstijl kwam wat rustig over maar dat was niet voor niks.
![]()
Ik had zo 5 jaar terug een gevalletje van een fotografe waar ik op bezoek was voor de computer.quote:
Had mijn motor net een week.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ben benieuwd hoe je nu rijdt, want bij die meet in Chaam leek het wel alsof de flitspalen om de 100 meter stonden.![]()
Good old times.quote:
Kon je dat niet aangeven met een handgebaar.quote:Grappig ook dat niemand die flitspaal had zien staan bij het laatste stoplicht voor dat terras.Martie en ik hadden bijna ruzie toen ik even flink afremde.
Zullen we een beetje laat op de middag afspreken, dus pas 15:00 ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen dus weer met zijn 3en
als het regent kunnen jullie etc etc![]()
Combinatie van beiden, zag hem op het laatste moment en had mijn vriendin achterop. (hard remmen = naar voren schuiven)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
Kon je dat niet aangeven met een handgebaar.![]()
Of zag je die paal zelf ook laat..
Ben je levensmoe??quote:
Gun die jongen ook zijn eigen dingen.quote:
Ga dan ook niet met 30 km/h midden op de rijbaan rijden onder het mom van "ik hou me netjes aan de maximaal toegestane snelheid voor scootersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Chicks worden ook hoe jonger hoe brutaler tegenwoordig.![]()
Hmmm, hal ze netjes in met voldoenste afstand en lagere snelheid, maar dan nog roepen ze je na.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:19 schreef hicham het volgende:
Ga dan ook niet met 30 km/h midden op de rijbaan rijden onder het mom van "ik hou me netjes aan de maximaal toegestane snelheid voor scooters"
Ow, ik dacht even dat hun jou inhaalden, maar het was dus andersomquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, hal ze netjes in met voldoenste afstand en lagere snelheid, maar dan nog roepen ze je na.
Op zoek naar een rijk vriendje met een scooter ofzo?![]()
Alle chicks op straat kijken je ook na.
Nooit geweten dat ik een scooter moest kopen inplaats van een Fiero en een CR.![]()
![]()
*check*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:03 schreef hicham het volgende:
Een relatie met stinkie, high-risk profile
Als je van plan bent vaker achterop die walvis te stappen dan raad ik je op z'n minst oordopjes aan
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
Gun die jongen ook zijn eigen dingen.![]()
1500 uur is vind ik te laatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:16 schreef hicham het volgende:
Zullen we een beetje laat op de middag afspreken, dus pas 15:00 ofzo?Dan hebben we nog de tijd om te beslissen of het doorgaat. Als we te vroeg afspreken krijg je dat gezeik weer van "ik slaap lekker door want het regent keihard maar achteraf blijkt het mooi weer te worden
"
pfoei, 's ochtends aardig geredend, om 1400 uur even gaanquote:Overigens regende het hier dus echt keihard de hele ochtend en nu is het weer mooi weerMooi is dat zeg
Vandaag heb ik even een luilekker daggie
![]()
Met zeemeerminnen spelenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil op z'n minst een keer weten wat het is dat hij doet daar onderwater.
Nee hoor, ik heb vandaag al uitgeslapenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1500 uur is vind ik te laatom 1200 uur kunnen we ook toch wel beslissen of we gaan of niet
of willen lazy ass limz
![]()
![]()
Ik weet niet of ik vrij krijgquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef hicham het volgende:
Heb je het licht gezien???
Dus toch meeten morgen of is dat iets te voorbarig?
Kun je weer een hele dag melden dat je alles in elkaar hebt gezet maar dat je niet durft te startenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
Denk alleen niet dat ik tijd heb om e.a. terug te bouwen en te testen nu.
quote:[..]
Ik weet niet of ik vrij krijg, en sowiezo niet hoever ik nu verder kom.
Storing blijft natuurlijk nog wel aanwezig, maar ik ga nu verder.
Over een half uurtje wil ik weer terug naar FS voor het avondeten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:11 schreef hicham het volgende:
Kun je weer een hele dag melden dat je alles in elkaar hebt gezet maar dat je niet durft te starten
[afbeelding]
En met die nieuwe carb wordt het ook weer spannend.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit al de hele middag te kutten.
Heb het nog niet geprobeerd wel te verstaan.
Damn, wat ben ik lui vandaag. B|
Ik denk dat het een uurtje of 8 gaat worden.
Eerst een uurtje pitten.
Lazy assquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1500 uur is vind ik te laatom 1200 uur kunnen we ook toch wel beslissen of we gaan of niet
of willen lazy ass limz
![]()
![]()
Heeft dat niet iets met druk te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ik ben blijven steken bij schoonmaken.![]()
Ik snap alleen niet waarom dit brandstofcircuitje met membraampje nergens beschreven is.![]()
Had het hiervoor ook niet schoongemaakt natuurlijk, kom het nu tegen omdat die aansluiting afgebroken was.![]()
[afbeelding]
Heb er diverse on-line beschrijvingen op nageslagen.![]()
Check dat kleine gaatje die ook weer iets met vacuum doet met het membraampje.
Het was vlak hiervoor baggervies in ieder geval.![]()
BeN JiJ zO eEN MaFfE MoTorDuDe Of BeN Je OoK EeN CoOlE ScOoThErDuDe?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
wat is het verschilquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
BeN JiJ zO eEN MaFfE MoTorDuDe Of BeN Je OoK EeN CoOlE ScOoThErDuDe?![]()
Volgens mij gaat het nu een verslaving worden om er een zwaar gespierd beest van te makenquote:
Ik negeer dit maar even.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
BeN JiJ zO eEN MaFfE MoTorDuDe Of BeN Je OoK EeN CoOlE ScOoThErDuDe?![]()
En u is?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:38 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
wat is het verschil![]()
het zijn beide veredelde brommers![]()
Is het al.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:38 schreef vetprob het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu een verslaving worden om er een zwaar gespierd beest van te maken![]()
En WaT HeB JiJ daN tEeVeEl SpOiLeRs Op Je GoLf TuRkEnBaK ZeKeRquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:38 schreef DeLeugen het volgende:
wat is het verschil![]()
het zijn beide veredelde brommers![]()
Zeikwijfquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:44 schreef Makster het volgende:
Tering wat is Assen een arie eindzeker als je dan ook nog is naar Truckstar moet
![]()
Was wel lachen, heb VEEEEL, ik herhaal heel VEEEEEL simpele zielen gezien die aan het geilen waren bij een lelijke geairbrushde trekker en nog meer simpele zielen die kansloos een slaapzak (of 13) in hun trailer hadden gelegd om te overnachten![]()
Ook een quad met een straalmotor gezien, DAMN wat een herrie, en DAMN wat een terleurstelling, hij ging niet eens de lucht in![]()
Verder ook formule racetrucks gezien, dat gaat serieus HARD. Verder 5 uur in de auto gezeten en om 6 uur 's ochtend al uit bed.
Was wel grappig vandaag, maar morgen klussen met die handel![]()
We zijn ook heel blij met hem en hij dwingt zeker door zijn houding, grootte en uiterlijk respect af.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef Makster het volgende:
@ Lars
Zeer toffe hond![]()
Dit is tenminste een hond, niet zo een half gaar schraap hondje zonder opvoeding maar een hond met authoriteit![]()
Zelf wil i ker ook wel zo eentje, of een boxer of een jack russel, al valt die russel in het niet bij die andere monsters
Ben Nederlander HEEEEEquote:
Wat een beest gekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We zijn ook heel blij met hem en hij dwingt zeker door zijn houding, grootte en uiterlijk respect af.
Boxer valt al in het niet bij deze en een russelltje helemaal.
Dit is overigens "papa":
[afbeelding]
Ook niet verkeerd dacht ik zo?![]()
Volgende keer dat we weer naar Belgie gaan en zijn tante niet loops is maken we even een plaatje van "vader en zoon" bij elkaar.
Hier nog eentje: (ben nog steeds met al die foto's bezig)
[afbeelding]
Nee het truckersfestival heeft niet mijn aandacht. Al ben ik vaak genoeg OP Assen en kan ik het lopend doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben Nederlander HEEEEE
Wat ook nog TE erg was om nog ff wat ellende van me af te schrijven. De heenreis, DAMN WOMAN ik dacht dat ik vorige week in Groningen veel water had gezien mar vannochtend sloeg alles. Het regende al hard maar bij Amersgoort ging het kompleet LOS, serieus een centimeter water op de a28 het was NIET normaal meer![]()
Kon niet harder dan 60 ofzo door de regenval en om nog maar te zwijgen over de uitgesleten weg met geulen vol water![]()
Verder was het in de middag goed weer
Ps, jij was ook op Assen![]()
Nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee het truckersfestival heeft niet mijn aandacht. Al ben ik vaak genoeg OP Assen en kan ik het lopend doen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:06 schreef Makster het volgende:
Wat een beest gek![]()
![]()
Do not fuck with him, who's your daddy![]()
Doen we ook niet.quote:Alleen beter croppen jullie die oren niet inVind ik een beetje jammer als je dat zou doen. (is het ook niet zo dat je dat zou moeten doen als ze nog pup zijn
)
Een betere naam als Zeus hadden ze inderdaad niet kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij is hartstikke lief overigens, enige dat ie doet is aan je handen likken en aandacht vragen mits de baas op het terrein is.
Ze hebben hem Zeus genoemd en dat dekt de lading wel.
[..]
Doen we ook niet.Ten eerste is het verboden (in Belgie ook maar ja boeren he) en ten tweede vinden we die flaporen veel te lief.
Overigens heb je die oren ook nodig bij de opvoeding, in de rest van zijn lichaam heeft ie een veel te hoge pijngrens voor een correctie.
![]()
WaArOm NeIt DiE TruUkErGaStEn DoEn OoK vAak OnDeUgEnDe DiNgen ZeLfS Op De SnElWeGquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:06 schreef ondeugend het volgende:
Nee het truckersfestival heeft niet mijn aandacht. Al ben ik vaak genoeg OP Assen en kan ik het lopend doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |