Een van die andere relklonen dan die altijd een hekel aan iedereen heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
DelollerLeugen heeft heul geen permbanners
Mensen die de ster van een mercedes aftrekkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een keer gezien onder een Opeleen VW badge aan de uitlaat
Hoe triest kan je zijn![]()
Op mijn mercedes zit een ster geplaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mensen die de ster van een mercedes aftrekken
[afbeelding]
Sjeh, haje maar op moete lollerlettenquote:
haat haat?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En vanwaar deze opzich niet geheel ongefundeerde haat jegens mijn persoon?
[afbeelding]
Na de 190 serie is zonder dollen de kwaliteit echt achteuit geholdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op mijn mercedes zit een ster geplakt
Vroegah op model vito hiervoor als je achterklep hard dicht pleurde vloog die ster eraf![]()
jij ook niet hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
DelollerLeugen heeft heul geen permbanners
Ok, dat zijn er wel meer die dat vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
haat haat?
ik vind je alleen een tiefjong![]()

ik weet het al.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjeh, haje maar op moete lollerletten
Eenschquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na de 190 serie is zonder dollen de kwaliteit echt achteuit gehold
[afbeelding]
Ja van TFquote:
Hij was wel fucking moeilijk eh BBQ!quote:
hierbij, ontkentquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja van TFDie het nu keihard gaat ontkennen
[afbeelding]
nee eigenlijk niet......toen ik eenmaal in je postgeschiedenis keekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hij was wel fucking moeilijk eh BBQ!
Mja, dat je het daarlollervoor nog niet wist lolleromfg!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet......toen ik eenmaal in je postgeschiedenis keek![]()
keihard ontkent bedoel ikquote:
lollertyp is normaalollerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:23 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, dat je het daarlollervoor nog niet wist lolleromfg!
Sjeh wiezo? Voel je je gepwnd wie unne n00b?quote:
iig geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja van TFDie het nu keihard gaat ontkennen
[afbeelding]
je achterlichten werken wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch
Je wil niet weten hoeveel herrie m'n stuurhuis maakt bij dit weer![]()
M'n regensensor is kaduuk, achterbanden lopen snel leeg.... en stoelen krijg je een hernia van
Dit alles bij nog geen 60000 km
binnen 1 jaar![]()
ja heeeeeeeeel ergquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjeh wiezo? Voel je je gepwnd wie unne n00b?
ons is opgevallen dat meer dan de helft van alle auto's met niet werkende achterlichten Mercedes zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetnikijk ik nooit naar.... maar volgends mij wel ja
ROFLpantoffel!!11!!!Dquote:
Mij is opgevallen dat de Golf 4 ook aardig wat mankementen met de verlichting heeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ons is opgevallen dat meer dan de helft van alle auto's met niet werkende achterlichten Mercedes zijn
Mja, vito's bij ons op de zaak zijn allemaal een jaar of minder oud...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ons is opgevallen dat meer dan de helft van alle auto's met niet werkende achterlichten Mercedes zijn
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mij is opgevallen dat de Golf 4 ook aardig wat mankementen met de verlichting heeft.![]()
http://www.roflpantoffel.nl/quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef roflcopter het volgende:
[..]
ROFLpantoffel!!11!!!D:D:D:D;DD:D!!!11!!!1einszweipolizei!!!11!!!!11!
![]()
:D_O_
::D:D:D
Je gong googlen om te sjekken watut was eh lolleromfg!quote:
mijn lesauto (Golf 5) had vandaag ook een kapotte voorlampquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mij is opgevallen dat de Golf 4 ook aardig wat mankementen met de verlichting heeft.![]()
halfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je gong googlen om te sjekken watut was eh lolleromfg!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet alleen de golf 4 van vw heeft er last van
Ik vind die nieuwe Audi lijn eigenlijk helemaal niet zo mooiquote:
gepwnd wie unne n00b!!111!!! lolleromfgjeweets!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
half![]()
het zei me wel iets maar ik wist niet meer wat![]()
HOUD JE BEK NOU, KANKERKUTKOPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef roflcopter het volgende:
[..]
gepwnd wie unne n00b!!111!!! lolleromfgjeweets!
Anders lollerbok je gewoon op naar PUB met je lollerbakkesquote:
Jij past veul beter in dat subforum.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Anders lollerbok je gewoon op naar PUB met je lollerbakkes
Heul de lollerniequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij past veul beter in dat subforum.
ik denk wie is dat dan, maar deze opmerking verklaart allesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef roflcopter het volgende:
[..]
gepwnd wie unne n00b!!111!!! lolleromfgjeweets!
Mja, ik heb maikuuul gezegd dat ie uit PTA moets blijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk wie is dat dan, maar deze opmerking verklaart alles
ROFLLOLLERBAKKESquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk wie is dat dan, maar deze opmerking verklaart alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |