Een van die andere relklonen dan die altijd een hekel aan iedereen heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
DelollerLeugen heeft heul geen permbanners
Mensen die de ster van een mercedes aftrekkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een keer gezien onder een Opeleen VW badge aan de uitlaat
Hoe triest kan je zijn![]()
Op mijn mercedes zit een ster geplaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mensen die de ster van een mercedes aftrekken
[afbeelding]
Sjeh, haje maar op moete lollerlettenquote:
haat haat?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En vanwaar deze opzich niet geheel ongefundeerde haat jegens mijn persoon?
[afbeelding]
Na de 190 serie is zonder dollen de kwaliteit echt achteuit geholdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op mijn mercedes zit een ster geplakt
Vroegah op model vito hiervoor als je achterklep hard dicht pleurde vloog die ster eraf![]()
jij ook niet hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
DelollerLeugen heeft heul geen permbanners
Ok, dat zijn er wel meer die dat vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
haat haat?
ik vind je alleen een tiefjong![]()

ik weet het al.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjeh, haje maar op moete lollerletten
Eenschquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na de 190 serie is zonder dollen de kwaliteit echt achteuit gehold
[afbeelding]
Ja van TFquote:
Hij was wel fucking moeilijk eh BBQ!quote:
hierbij, ontkentquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja van TFDie het nu keihard gaat ontkennen
[afbeelding]
nee eigenlijk niet......toen ik eenmaal in je postgeschiedenis keekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hij was wel fucking moeilijk eh BBQ!
Mja, dat je het daarlollervoor nog niet wist lolleromfg!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet......toen ik eenmaal in je postgeschiedenis keek![]()
keihard ontkent bedoel ikquote:
lollertyp is normaalollerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:23 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, dat je het daarlollervoor nog niet wist lolleromfg!
Sjeh wiezo? Voel je je gepwnd wie unne n00b?quote:
iig geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja van TFDie het nu keihard gaat ontkennen
[afbeelding]
je achterlichten werken wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch
Je wil niet weten hoeveel herrie m'n stuurhuis maakt bij dit weer![]()
M'n regensensor is kaduuk, achterbanden lopen snel leeg.... en stoelen krijg je een hernia van
Dit alles bij nog geen 60000 km
binnen 1 jaar![]()
ja heeeeeeeeel ergquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjeh wiezo? Voel je je gepwnd wie unne n00b?
ons is opgevallen dat meer dan de helft van alle auto's met niet werkende achterlichten Mercedes zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetnikijk ik nooit naar.... maar volgends mij wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |