ondankbaar??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef Sjoewe het volgende:
Plus dat ik de moeite genomen heb om een übercool, niet beledigend, show-it-to-all-of-your-friends Flash-filmpje van je te maken ondankbaar secreet
[afbeelding]
dat krijg je ervan als je op motorfietsen gaat rijdenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
volgens mij is m'n enkel op 36 plaatsen gebroken![]()
En dan moet je niet zeuren dat ik niks nieuws doe, dat jij iedere keer tevroorschijn komt als ik Passat zeg, kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ondankbaar??
ha.zoek m'n reactie op dat flash-animatietje van je nog maar eens op
Kan me niks herinneren, maar het doet vet pijn als ik loopquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je op motorfietsen gaat rijden
ff serieus, wtf heb je uitgevroten?
Ieder botje twee keer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
volgens mij is m'n enkel op 36 plaatsen gebroken![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan moet je niet zeuren dat ik niks nieuws doe, dat jij iedere keer tevroorschijn komt als ik Passat zeg, kan ik ook niks aan doen
[afbeelding]
Ja en op Bojoquote:
blijkbaar vind je het erg vermakelijk als ik er op één of andere manier op reageer. dus dat wil ik dan nog wel voor je doen, als ik je dag er mee goed kan maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan moet je niet zeuren dat ik niks nieuws doe, dat jij iedere keer tevroorschijn komt als ik Passat zeg, kan ik ook niks aan doen
[afbeelding]
Heb je ook MSN?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef roflcopter het volgende:
Ik heb 1055 lollerpunten gehaald in het roflcopterspel lollerjeweetBBQ!
ik wil een prutteldiesel met 75pkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja wie niet met minder dan een V6 of 200 pk![]()
LOLLERjamanjeweetsquote:
van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
LOLLERjamanjeweets
Vanavond gekkehuis, ben nu hendig sjiek sjille jeweets![]()
spreek je ook Nederlands?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
LOLLERjamanjeweets
Vanavond gekkehuis, ben nu hendig sjiek sjille jeweets![]()
Ja dat vond ik ook leuk paar dagen toen ik m'n golf diesel met 64pk hadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik wil een prutteldiesel met 75pkEn dat is uiterst serieus.
[afbeelding]
Ik hoef niet in te halenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook leuk paar dagen toen ik m'n golf diesel met 64pk had
gaat best rap vervelen als je in wil halen op de snelweg
Oh wil je zo'n figuur wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoef niet in te halenDe file rijdt achter me
[afbeelding]
IJSMEISquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef ijsmeis het volgende:
Passat.
BARACUDAquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
IJSMEIS![]()
Zullen we er een gewoonte van maken?
Ik roast my steak at 5000RPMquote:
Spannendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van mijn kant nog niet geloof ik![]()
Maar vanaf nu wel
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik roast my steak at 5000RPM
[afbeelding]
Lekker!quote:
20 pluspunten op je triestheidsschaal erbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou mezelf negeren als ik jou was en mn auto verkopen als ik toch bezig was met jou zijn![]()
[afbeelding]
Echt nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je weet dat het lekker kan zijn
[afbeelding]
Mja doordeweeks hoef je alleen na uurtje of 17:00 of 18:00 zenuwachtig te zijn, en ik het weekend is het extra spannendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
Dan ben ik elke keer zenuwachtig als ik kom posten![]()
*bibbert*
Ik durf niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja doordeweeks hoef je alleen na uurtje of 17:00 of 18:00 zenuwachtig te zijn, en ik het weekend is het extra spannend![]()
quote:
En wanneer krijg ik een koelkast ooh-grote-mysterieuze-gepermbande?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
20 pluspunten op je triestheidsschaal erbij![]()
en een vw badge aan je uitlaatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan W123 Fanboy Gangsters op de achterruit, en een deze sticker eronder
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee beetje rustig aan he, het moet een grapje blijvenquote:
als je er onder komt te liggen mag je hem houdenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wanneer krijg ik een koelkast ooh-grote-mysterieuze-gepermbande?
[afbeelding]
waardeverdubbelaarquote:
En vanwaar deze opzich niet geheel ongefundeerde haat jegens mijn persoon?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:11 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
als je er onder komt te liggen mag je hem houden![]()
gepermbandevolgens mij nog steeds niet
![]()
Dat heb ik serieus een keer gezien onder een Opelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee beetje rustig aan he, het moet een grapje blijven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
DelollerLeugen heeft heul geen permbanners
heeeeeeeeeeeey?????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |