Hey, jij ook hierquote:Op zondag 31 juli 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Bij gebrek aan Eurosport hier ingelogdbij de BBC, zit al een half uur naar een brilliante MotoGP reportage te kijken.
![]()
![]()
ok, 21,3Kw-meneerquote:
om 12:00 uur ofzo zei ikquote:Je zei gister dat we om 12:00 gingen besluiten
Hey, ik heb hier nog een fotootje van jou liggen zonder zwarte balkjes weet je datquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Hey, ik heb hier nog een fotootje van jou liggen zonder zwarte balkjes weet je datEn een pakketje met Photoshop icm ImageReady, maar nog niet op CD
Matig uw toon!
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:56 schreef bwt het volgende:
Leuke high sider, mooie hoge jump er overheen.
En daarna in de pits nog ff met de blauwe plek posen
Woon jij in Zeeland danquote:Op zondag 31 juli 2005 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, wordt niks dusmissch ga ik later zelf wel een stukje rijden als de zon echt doorkomt in de middag, zoals ze zeggen.....
Misschien dat ik ook nog wel ga rijden, maar voorlopig niet zoals het eruit zietquote:Wel wordt het vanmiddag vanuit het zuidwesten geleidelijk droger met vooral in Zeeland misschien wat zon.
Laatste ronde van vooral Nicky Hayden was erg mooi te zien, speedway stijl, meer dan alles uit die banden persen wat er nog inzit.. proberen Gibernau nog te achterhalen.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:35 schreef vetprob het volgende:![]()
Vind het niet zo boeiend, maar toch grappig dat einde
Eindelijk geen Giberknau, maar een man die zegt waar het op staat.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:37 schreef bwt het volgende:
foutje van Gibernau
Gisteren was het topweer hier, nu alleen maar nat, nat, nat.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
regenwordt helemaal niks meer vandaag
rossi mazzelen het leek een goed gevecht te worden op het eind
Zullen je fans langs de weg wel weer fijn vindenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
beter is het dan droog zonder jas en regenpak.![]()
Er is idd een vespa meet geweest dit weekendquote:Op zondag 31 juli 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij is er een Vespa megamiet geweest ergens in Nederland of Duitsland.![]()
We reden rond half 4 bij Rozenburg toen we een groepje van 12 rijders inhaalden.
Dat vonden we toen al grappig, maar 2 uur later zagen we op de terugweg nog steeds groepjes op de andere baan voorbijkomen.![]()
![]()
Nu 40 minuten herhaling van de F-1 op Veronica.
toen ik naar Hicham reed zat ik ook al vast achter drie van die volgeladen krengenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij is er een Vespa megamiet geweest ergens in Nederland of Duitsland.![]()
We reden rond half 4 bij Rozenburg toen we een groepje van 12 rijders inhaalden.
Dat vonden we toen al grappig, maar 2 uur later zagen we op de terugweg nog steeds groepjes op de andere baan voorbijkomen.![]()
![]()
Nu 40 minuten herhaling van de F-1 op Veronica.
ferry, alles na de f is achternaamquote:Op zondag 31 juli 2005 19:09 schreef hicham het volgende:
Zie ik de laatste tijd wel vaker, toen ik met Raus na de minimeet over de A12 richting Utrecht reed haalden we ook twee van die Vespaatjes in. Volgeladen en dan ook nog met passagier de snelweg opEn nog een keertje dat er iets van 30 Vespa's door de stad reden en met z'n allen stopten bij een tankstation. Leek echt of er een zooitje hooligans aan kwam stormen
Hej stinkie, was het nou Ferry of Fouwer?
10 euro als je hem in een keer leeg drinktquote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker zo een emmer vol koffie in je garage![]()
Okayquote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ferry, alles na de f is achternaam
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:43 schreef Makster het volgende:
[..]
10 euro als je hem in een keer leeg drinkt
Zit echt van alles in, olie, benzine, vorkolie, wasbenzine en ga zo nog maar f door![]()
Binnenkort maar is een putje zoeken![]()
Met of zonder wet t-shirtquote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
En weer thuis sinds vrijdag zaterdag even dan, moest een uur fietsen.
Ik werd inderdaad nageroepen Youssefer kwam een hard hallo! uit een bushokje met meiden.
![]()
Het is een membraam, en ik had het al over een vacuum iets dus ja dat heeft met druk te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
Heeft dat niet iets met druk te maken?Dat pennetje wat er aan het membraam zit, steekt die ver de kamer in? Sluit het membraampje in inactieve toestand af?
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
En weer thuis sinds vrijdag zaterdag even dan, moest een uur fietsen.
Ik werd inderdaad nageroepen Youssefer kwam een hard hallo! uit een bushokje met meiden.
![]()
quote:
Goede mamsquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:36 schreef hicham het volgende:
Mogguh, Fok!MC in de zomerreces![]()
Mijn mamsebams heeft skai gehaald van de markt
En ze zijn hier voor het huis een film aan het schieten ofzo![]()
Lijnklemmen hebben we hier ook al, hoeveel weet ik niet. Toen ik het vroeg bleek ineens dat ze al eens een keer een bank hadden bekleed ofzo, dus m'n ouders hebben al wat ervaring (waarom kom ik daar nu pas achter??quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Goede mamsHeb ej ook al 6 lijmklemmen gescoord? Zonder die klemmen is het zeer kut om het goed te krijgen
![]()
En een filmMisschein al bezig met de reconstructie over Theo van Gogh
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |