Hey, jij ook hierquote:Op zondag 31 juli 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Bij gebrek aan Eurosport hier ingelogdbij de BBC, zit al een half uur naar een brilliante MotoGP reportage te kijken.
![]()
![]()
ok, 21,3Kw-meneerquote:
om 12:00 uur ofzo zei ikquote:Je zei gister dat we om 12:00 gingen besluiten
Hey, ik heb hier nog een fotootje van jou liggen zonder zwarte balkjes weet je datquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Hey, ik heb hier nog een fotootje van jou liggen zonder zwarte balkjes weet je datEn een pakketje met Photoshop icm ImageReady, maar nog niet op CD
Matig uw toon!
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:56 schreef bwt het volgende:
Leuke high sider, mooie hoge jump er overheen.
En daarna in de pits nog ff met de blauwe plek posen
Woon jij in Zeeland danquote:Op zondag 31 juli 2005 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, wordt niks dusmissch ga ik later zelf wel een stukje rijden als de zon echt doorkomt in de middag, zoals ze zeggen.....
Misschien dat ik ook nog wel ga rijden, maar voorlopig niet zoals het eruit zietquote:Wel wordt het vanmiddag vanuit het zuidwesten geleidelijk droger met vooral in Zeeland misschien wat zon.
Laatste ronde van vooral Nicky Hayden was erg mooi te zien, speedway stijl, meer dan alles uit die banden persen wat er nog inzit.. proberen Gibernau nog te achterhalen.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:35 schreef vetprob het volgende:![]()
Vind het niet zo boeiend, maar toch grappig dat einde
Eindelijk geen Giberknau, maar een man die zegt waar het op staat.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:37 schreef bwt het volgende:
foutje van Gibernau
Gisteren was het topweer hier, nu alleen maar nat, nat, nat.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
regenwordt helemaal niks meer vandaag
rossi mazzelen het leek een goed gevecht te worden op het eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |