dacht al zoietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:03 schreef Patrick281 het volgende:
Arghh, nu stuur ik een mailtje terug naar jou.
denk ut nietquote:Beter hou je die auto
45 minquote:Ik heb net 45 minuten gefietst vanaf FS naar hier.![]()
Vanavond eerst vergaderenen dan snel naar huis en de KLX maken.
Dan kunnen we weer door op visite met wat sneller vervoer.![]()
Al heeft zo'n stok achter de deur om te fietsen ook wel wat..
Stevig doorfietsenquote:
Mooi op de velgrand, alla Buell.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:57 schreef vetprob het volgende:
Voorremschijf van een ZX-7R
[afbeelding]![]()
Keek eerst lang naar het plaatje omdat dat voorwiel zo mooi ingeveerd staat.
![]()
Ik heb hem besteld bij www.aspidshop.comquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Inderdaad Oeps,,,,
De laatste tijd gaat het nog al goed binnen de groep.
Waar heb je de Garmin vandaan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi op de velgrand, alla Buell.![]()
![]()
Ik vind alleen die wave/flame dingen nog mooier tegenwoordig.![]()
[[url=http://img214.imageshack.us/img214/8323/remschijf5uo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar misschien omdat het toch nog een beetje conventioneler oogt, en vooral massiever.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:01 schreef Makster het volgende:
Ja mensen ik heb het gehad
Moet inderdaad niet te hard janken want ik wist waar ik aan begonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een luxeproblemen.
![]()
![]()
![]()
Maar damn dat ik vanavond wil rijden met mijn KLX.![]()
Toch ook alweer 5 weken geleden -zonder problemen dan.![]()
Nog geen rekening van die Duitser binnen.......
Tandwiel regel je met Bon of wat.![]()
Vroeg het gisteren ook al.. heb ik daar overheen gelezen misschien.
Ik heb er 1 te koop voor 25 euro.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
als ze daar een spitter hebben dan wil ik die ook wel
Kan hem inderdaad ook wel ff lenen, maar dan mot ik weer naar Hoogvlietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 te koop voor 25 euro.![]()
Voor die prijs kan je die nergens halen.![]()
Kom maar langs.![]()
Maar wat zei Paultje van je kettingwiel.![]()
Of stuurt die dan de honden op je af bij klachten.![]()
Die zijn op vakantie t/m zaterdag, dus dan kan je daar weer bestellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:28 schreef Makster het volgende:
Kan hem inderdaad ook wel ff lenen, maar dan mot ik weer naar HoogvlietOpzich altijd leuk maar als ik hem bij MX bestel ben ik minder kwijt qua benzine enzo
![]()
En met een 190 achterband moet je extra oppassen voor aquaplanning.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een rust hier
wat eenweer
wilde net gaan rijden maar in een kwartier tijd verdween de zon en verscheen de regen
![]()
Okay bedankt voor het navragen iigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hiesj: prijzen zijn bekend, een andere motorrijdende collega had al gezegd dat de korting dan wel 40-50% mag zijn maar de prijzen van die boer liggen hoger
Roads:
Voor...............138,34
Achter............166,01
Power:
Voor...............156,19
Achter............212,42
incl. BTW maar veeel te hoogik houd het wel bij autobanden via mijn werk
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige post geëdit.![]()
Het geld hebben we nu waarschijnlijk heel snel binnen. Morgen moeten we dan eerst nog even over de motor beslissen. Volgens mij kan het geld daarna al worden uitgekeerd. Dit gaat blijkbaar sowieso door omdat de motor all risk was verzekerd. Het is alleen nog niet duidelijk hoe het met de tegenpartij verder gaat.
npquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Okay bedankt voor het navragen iigIk zag nog wat andere links van RB en die ene uitsmijter op z'n moto guzzi
Ik check even de prijzen daar en van rodamoto. Dan zie ik nog wel verder, eerst eens kijken wat ik overhoud na reparatie van m'n Bandit
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
180 schijnt lichter te sturenben toch geen poser
Beterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:garage belde net
het lag niet aan wat ze in 1e instantie dachten, maar aan 2 injectoren die niet werden aangestuurd. oorzaak: draadbreuken
![]()
lijkt me niet dat je met die draden klooit oid waardoor een breuk kan onstaan. maar goed, ben al blij dat het geen 700 euries kost
kan hem zo ophalen
Lekkere meevallerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:garage belde net
het lag niet aan wat ze in 1e instantie dachten, maar aan 2 injectoren die niet werden aangestuurd. oorzaak: draadbreuken
![]()
lijkt me niet dat je met die draden klooit oid waardoor een breuk kan onstaan. maar goed, ben al blij dat het geen 700 euries kost
kan hem zo ophalen
You suck manquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, 190 gaat het sowieso niet worden180 schijnt lichter te sturen
ben toch geen poser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |