abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:40:20 #126
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29371940
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef hicham het volgende:

Gaat goed hier Altijd kut om zulke verhalen te lezen maar ben allang blij dat jezelf niks hebt !!

Lag er geen zand ofzo in de bocht

MAar goed, het schijnt allemaal mee te vallen dus zoals ons aller Najib zou zeggen: Allesch komt goet
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29372023
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
Foto's en uitleg...
Gelukkig maar dat het erger klinkt dan dat het is. Ach ja dat is ook zo dat als het meevalt dat je liefst zo snel mogelijk weg wilt. Dat had ik ook toen ik een tijdje geleden was gevallen. Martie begon een beetje te keer te gaan van schrik en ik had zoiets van 'no big deal, kan gebeuren toch?'. Ik raapte alleen mijn motor niet zo maar op . Het was gewoon een hele ongelukkige samenloop van omstandigheden (mijn been, ik was een beetje geïrriteerd door iets en ik keek naar wat Martie aan het doen was i.p.v. te kijken naar het asfalt dat 10 cm lager lag waar ik net mijn been neer wilde zetten).
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:48:57 #128
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29372201
quote:

Hallo geliefde Fok!MC'ers van me

Ben vandaag onderuit gegaan op de dijk
Damn, mega balen man.

Zonde van die krassen en verdere schade.
Goed dat je zelf er redelijk vanaf gekomen bent met alleen een zere hand en schouder.
(helm nog goed?_

Waarom geen meetings voorlopig?
Voor die knippers en koplamp kan je zelf eventueel wel wat verzinnen toch.
Subframe recht buigen, en nieuwe lamp monteren of een paar aparte booskijkers.

Morgen zou je alweer kunnen rijden denk ik.
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft sinds vandaag in ieder geval al een nieuwe helm

[afbeelding]

[afbeelding]

hij kwam er thuis achter dat het een Max Biaggi replica is.
Max rijdt zij het kansloos voor Honda.

i Im' off
pi_29372332
Vandaag te horen gekregen hoe het met de Alfa is. Heeft nieuw blok nodig, 2200 euro, gaan we dus niet doen. Gaan nu contact opnemen met de garage waar ie vandaan komt, eens kijken wat ie te bieden heeft.

Meer goed nieuws: de Carisma is waarschijnlijk ook aan z'n laatste rit toe. Ben je in 1 week ineens beide auto's kwijt

Hicham, sterkte. Was het diezelfde dijk waar wij gereden hebben (waar ik ook bijna ging)
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_29372333
Wat ik er achteraf van kon maken (klikbaar + lelijke balken ):

Vet proppig man.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:58:46 #131
17596 Makster
pi_29372537
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef vetprob het volgende:
Wat ik er achteraf van kon maken (klikbaar + lelijke balken ):

Schaap ook echt heh, een marokaan die een schaap ff high light
pi_29372552
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Meer goed nieuws: de Carisma is waarschijnlijk ook aan z'n laatste rit toe. Ben je in 1 week ineens beide auto's kwijt

i Still online
Vet proppig man.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:03:08 #133
17596 Makster
pi_29372688
quote:
Vandaag te horen gekregen hoe het met de Alfa is. Heeft nieuw blok nodig, 2200 euro, gaan we dus niet doen. Gaan nu contact opnemen met de garage waar ie vandaan komt, eens kijken wat ie te bieden heeft.

Hicham, sterkte. Was het diezelfde dijk waar wij gereden hebben (waar ik ook bijna ging)
Mooi genaaid dus

Maar er zijn echt wel komplete motoren te fixen voor minder dan 2200 Euro toch
pi_29372689
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:40 schreef Makster het volgende:

[..]

Lag er geen zand ofzo in de bocht

MAar goed, het schijnt allemaal mee te vallen dus zoals ons aller Najib zou zeggen: Allesch komt goet
Er lagen wel wat losse steentjes, dat is het enige wat het zou kunnen zijn van hetgeen ik heb gezien. En beetje respect voor Najib's pa heH Allesch komt goet is een uitspraak van z'n pa toch
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat het erger klinkt dan dat het is. Ach ja dat is ook zo dat als het meevalt dat je liefst zo snel mogelijk weg wilt. Dat had ik ook toen ik een tijdje geleden was gevallen. Martie begon een beetje te keer te gaan van schrik en ik had zoiets van 'no big deal, kan gebeuren toch?'.
Dat is dus precies het gevoel dat ik bedoelde
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Damn, mega balen man.

Zonde van die krassen en verdere schade.
Goed dat je zelf er redelijk vanaf gekomen bent met alleen een zere hand en schouder.
(helm nog goed?_

Waarom geen meetings voorlopig?
Voor die knippers en koplamp kan je zelf eventueel wel wat verzinnen toch.
Subframe recht buigen, en nieuwe lamp monteren of een paar aparte booskijkers.

Morgen zou je alweer kunnen rijden denk ik.
Ik kan er nu ook wel mee rijden maar mijn rechterhand doet nogal pijn met knijpen en als het wegdek slecht is dan stuiter mijn hand zo op en neer bij het gashendel en dat is momenteel ook geen prettig gevoel

Ik dacht zelf trouwens ook meteen dat ik een andere koplamp zou kunnen nemen, ik vind die dubbele koplampen wel mooi zoals iemand anders op MF (BaSe) ook heeft, dus misschien is nu wel het juiste moment om dat te kopen

Helm zitten alleen krassen op en heeft voor zover ik weet geen klappen opgevangen, hooguit een lichte klap. Mijn moeder heeft nu met wat spul de krassen weggewerkt en laat het nu intrekken. Ik kijk later wel of het netjes genoeg is
quote:

Damn, ook weer balen voor jou Dat bedoelde ik dus met al die slechte ervaringen die we nu hebben in Fok!MC Maar hoezo is die Carisma ook opeens zo slecht dan? Of heb ik iets gemist van vorige posts

Dijk was trouwens hier langs het Markermeer. Die dijk kun je van Amsterdam tot Enkhuizen rijden langs het water, volgens mij kan je daarna nog verder maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Moet je even uitzoeken waar de dijk weer doorgaat. Wat wij reden was de Lekdijk

Verder allemaal bedankt voor het meeleven, en Raus dit bericht ook graag doorgeven aan Martie die me zojuist een SMSje heeft gestuurd Waardeer ik echt
pi_29372831
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Mooi genaaid dus

Maar er zijn echt wel komplete motoren te fixen voor minder dan 2200 Euro toch
Nee, moet een compleet nieuw blok in
pi_29372969
Aha, je zat gewoon naar dat schaap te kijken en reed daarom van de weg af, de wei in.

Bericht is al doorgegeven aan Mercy.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_29372981
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Damn, ook weer balen voor jou Dat bedoelde ik dus met al die slechte ervaringen die we nu hebben in Fok!MC Maar hoezo is die Carisma ook opeens zo slecht dan? Of heb ik iets gemist van vorige posts
Nee, nog steeds oude schade, hij tril en bokt als de neten. Was bij garage, ze hebben 'm meteen daar gehouden. Hoor morgen wat het kost. Waarschijnlijk iets met de schakelbak en/of de wielas. Daarbij heeft ie ook 2 nieuwe remmen nodig...... dus ik verwacht daar ook wel een 1000tje of wat en dan koop ik wel een ander
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:15:17 #138
17596 Makster
pi_29373170
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef hicham het volgende:

[..]

Er lagen wel wat losse steentjes, dat is het enige wat het zou kunnen zijn van hetgeen ik heb gezien. En beetje respect voor Najib's pa heH Allesch komt goet is een uitspraak van z'n pa toch
Idd ja, sorry
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Nee, moet een compleet nieuw blok in
Nieuw gebruikt neem ik aan, en die zijn er echt niet voor minder dan 2200 Geloof het niet, maarja iemand moet hem ook voor je erin gaan hangen, Dat is andere koek inderdaad
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:25:38 #139
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_29373601
Gisteren een nogal zwaar oepsmomentje gehad met de beemert,beginnende hi-sider en vervolgens een flinke tankslapper....

Motor gelukkig wel op de weg kunnen houden,ik hoop dit dus NOOIT meer mee te maken!
Kutgemeente hier vond het nodig om hier en daar de weg wat te repareren met kiezel,maar vond het tevens niet nodig om een bordje te plaatsen.

Ik heb ook nog leuk nieuws, vandaag een Garmin 2610 besteld,hopelijk is ie nog voor het weekend binnen,dan ga ik nl. ff sturen in het zwarte woud.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:30:15 #140
17596 Makster
pi_29373808
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Gisteren een nogal zwaar oepsmomentje gehad met de beemert,beginnende hi-sider en vervolgens een flinke tankslapper....

Motor gelukkig wel op de weg kunnen houden,ik hoop dit dus NOOIT meer mee te maken!
Kutgemeente hier vond het nodig om hier en daar de weg wat te repareren met kiezel,maar vond het tevens niet nodig om een bordje te plaatsen.

Ik heb ook nog leuk nieuws, vandaag een Garmin 2610 besteld,hopelijk is ie nog voor het weekend binnen,dan ga ik nl. ff sturen in het zwarte woud.

En weer een bijna neer geval, wtf is er aa nde hand joh Ben blij dat ik niet eens kan rijden, grote kans dat ik nog ga pleuren dit jaar denk ik

Garmin is voor BMW rijders
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:33:47 #141
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_29373927
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Makster het volgende:

[..]

En weer een bijna neer geval, wtf is er aa nde hand joh Ben blij dat ik niet eens kan rijden, grote kans dat ik nog ga pleuren dit jaar denk ik

Garmin is voor BMW rijders
Tja, shit happens en dus niet alleen bij mij zoals je hierboven dus al kunt lezen.Een kennis van me is 2 dagen geleden in de Pyrenëen onderuit gagaan met z'n XV,motor lichte schade maar wel z'n pols gebroken!

Het blijft dus uitkijken.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_29374024
quote:

Garmin

Jammer van die highsider
Vet proppig man.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:54:57 #143
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29380600
quote:

Inderdaad Oeps,,,,
De laatste tijd gaat het nog al goed binnen de groep.

Waar heb je de Garmin vandaan?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  woensdag 3 augustus 2005 @ 03:09:05 #144
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29381504
@hiesjanm
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29382843
morgen dagje vrij 2day auto wordt gefikst (hoop ik)
quote:

Ben vandaag onderuit gegaan op de dijk
damnnnnnnnn kl#te hiesj maar zoals gezegd gelukkig valt de schade (jij en motor) relatief mee idd, en lijkt het vanaf hier dat het met weinig weer op te knappen valt als ik die foto's van dat bochtje bekijk vraag ik me echt af wat de reden was ? niet al te scherpe bocht, weinig zooi op de weg ?
quote:
ik had ook niet echt plezier in het toeren toen ik eenmaal aan het rijden was. Maar wou toch even de dijk afmaken, misschien ben ik niet waakzaam genoeg geweest vanwege de verveling.
herkenbaar als je niet echt plezier hebt op je motor dan moet je erg waakzaam zijn en vooral niet gaan sporten je bent gewoon niet scherp genoeg en de kans dat er wat gebeurd is groter. achteraf denk ik dat dat ook wel de reden kon zijn voor mijn glijer, ik stap er nu ook gewoon niet meer op als ik een beetje moe ben oid, op die 400 kon dat nog wel...beetje gas en er gebeurde eigenlijk vrij weinig
pi_29382909
Mogguh Wordt weer een zwaar dagje
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mompelt iets over 7:28u

Ik heb nog nooit zo een dikke hand gezien @ hicham
Vet proppig man.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 08:00:30 #147
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29382958
Krijg een doorgestuurd spam mailtje van de chef.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ben ik de hele dag misselijk.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 08:03:02 #148
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29382978
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Arghh, nu stuur ik een mailtje terug naar jou.

Beter hou je die auto en wat ben je vroeg op zeg.

Ik heb net 45 minuten gefietst vanaf FS naar hier.
Vanavond eerst vergaderen en dan snel naar huis en de KLX maken.
Dan kunnen we weer door op visite met wat sneller vervoer.
Al heeft zo'n stok achter de deur om te fietsen ook wel wat..
pi_29383016
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 08:00 schreef Patrick281 het volgende:
Krijg een doorgestuurd spam mailtje van de chef.

Nou ben ik de hele dag misselijk.
En het is nog een hele mooie Harley ook

Erg aantrekkelijke aanbieding icm dat filmpje!

Sommigen hebben er echt nix van begrepen
Vet proppig man.
pi_29383069
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 07:48 schreef vetprob het volgende:
Mompelt iets over 7:28u
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 08:03 schreef Patrick281 het volgende:
wat ben je vroeg op zeg.
ochtendritueel opgestaan, gedouched en gegeten volgens normale dagritme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties