Gaat goed hierquote:
Gelukkig maar dat het erger klinkt dan dat het is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
Foto's en uitleg...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Hallo geliefde Fok!MC'ers van me
Ben vandaag onderuit gegaan op de dijk
Max rijdt zij het kansloos voor Honda.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft sinds vandaag in ieder geval al een nieuwe helm![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kwam er thuis achter dat het een Max Biaggi replica is.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef vetprob het volgende:
Wat ik er achteraf van kon maken (klikbaar + lelijke balken):
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Meer goed nieuws: de Carisma is waarschijnlijk ook aan z'n laatste rit toe. Ben je in 1 week ineens beide auto's kwijt
Mooi genaaid dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Vandaag te horen gekregen hoe het met de Alfa is. Heeft nieuw blok nodig, 2200 euro, gaan we dus niet doen. Gaan nu contact opnemen met de garage waar ie vandaan komt, eens kijken wat ie te bieden heeft.
Meer goed nieuws: de Carisma is waarschijnlijk ook aan z'n laatste rit toe. Ben je in 1 week ineens beide auto's kwijt
Hicham, sterkte. Was het diezelfde dijk waar wij gereden hebben (waar ik ook bijna ging)
Er lagen wel wat losse steentjes, dat is het enige wat het zou kunnen zijn van hetgeen ik heb gezien. En beetje respect voor Najib's pa heHquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Lag er geen zand ofzo in de bocht
MAar goed, het schijnt allemaal mee te vallen dus zoals ons aller Najib zou zeggen: Allesch komt goet![]()
Dat is dus precies het gevoel dat ik bedoeldequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het erger klinkt dan dat het is.Ach ja dat is ook zo dat als het meevalt dat je liefst zo snel mogelijk weg wilt. Dat had ik ook toen ik een tijdje geleden was gevallen. Martie begon een beetje te keer te gaan van schrik en ik had zoiets van 'no big deal, kan gebeuren toch?'.
Ik kan er nu ook wel mee rijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, mega balen man.
![]()
Zonde van die krassen en verdere schade.
Goed dat je zelf er redelijk vanaf gekomen bent met alleen een zere hand en schouder.
(helm nog goed?_
Waarom geen meetings voorlopig?
Voor die knippers en koplamp kan je zelf eventueel wel wat verzinnen toch.![]()
Subframe recht buigen, en nieuwe lamp monteren of een paar aparte booskijkers.![]()
Morgen zou je alweer kunnen rijden denk ik.![]()
Damn, ook weer balen voor jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Vandaag te horen gekregen hoe het met de Alfa is. Heeft nieuw blok nodig, 2200 euro, gaan we dus niet doen. Gaan nu contact opnemen met de garage waar ie vandaan komt, eens kijken wat ie te bieden heeft.
Hicham, sterkte. Was het diezelfde dijk waar wij gereden hebben (waar ik ook bijna ging)
Nee, moet een compleet nieuw blok inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi genaaid dus
Maar er zijn echt wel komplete motoren te fixen voor minder dan 2200 Euro toch
Nee, nog steeds oude schade, hij tril en bokt als de neten. Was bij garage, ze hebben 'm meteen daar gehouden. Hoor morgen wat het kost. Waarschijnlijk iets met de schakelbak en/of de wielas. Daarbij heeft ie ook 2 nieuwe remmen nodig...... dus ik verwacht daar ook wel een 1000tje of wat en dan koop ik wel een anderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Damn, ook weer balen voor jouDat bedoelde ik dus met al die slechte ervaringen die we nu hebben in Fok!MC
Maar hoezo is die Carisma ook opeens zo slecht dan? Of heb ik iets gemist van vorige posts
Idd ja, sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Er lagen wel wat losse steentjes, dat is het enige wat het zou kunnen zijn van hetgeen ik heb gezien. En beetje respect voor Najib's pa heHAllesch komt goet is een uitspraak van z'n pa toch
Nieuw gebruikt neem ik aan, en die zijn er echt niet voor minder dan 2200quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Nee, moet een compleet nieuw blok in
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Gisteren een nogal zwaar oepsmomentje gehad met de beemert,beginnende hi-sider en vervolgens een flinke tankslapper....
Motor gelukkig wel op de weg kunnen houden,ik hoop dit dus NOOIT meer mee te maken!![]()
Kutgemeente hier vond het nodig om hier en daar de weg wat te repareren met kiezel,maar vond het tevens niet nodig om een bordje te plaatsen.
Ik heb ook nog leuk nieuws, vandaag een Garmin 2610 besteld,hopelijk is ie nog voor het weekend binnen,dan ga ik nl. ff sturen in het zwarte woud.
Tja, shit happens en dus niet alleen bij mij zoals je hierboven dus al kunt lezen.Een kennis van me is 2 dagen geleden in de Pyrenëen onderuit gagaan met z'n XV,motor lichte schade maar wel z'n pols gebroken!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
En weer een bijna neer geval, wtf is er aa nde hand johBen blij dat ik niet eens kan rijden, grote kans dat ik nog ga pleuren dit jaar denk ik
![]()
Garmin is voor BMW rijders![]()
Garminquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb ook nog leuk nieuws, vandaag een Garmin 2610 besteld,hopelijk is ie nog voor het weekend binnen,dan ga ik nl. ff sturen in het zwarte woud.
Inderdaad Oeps,,,,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Gisteren een nogal zwaar oepsmomentje gehad met de beemert,beginnende hi-sider en vervolgens een flinke tankslapper....
Motor gelukkig wel op de weg kunnen houden,ik hoop dit dus NOOIT meer mee te maken!![]()
Kutgemeente hier vond het nodig om hier en daar de weg wat te repareren met kiezel,maar vond het tevens niet nodig om een bordje te plaatsen.
damnnnnnnnnquote:
herkenbaarquote:ik had ook niet echt plezier in het toeren toen ik eenmaal aan het rijden was. Maar wou toch even de dijk afmaken, misschien ben ik niet waakzaam genoeg geweest vanwege de verveling.
Mompelt iets over 7:28uquote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgendagje vrij 2day
auto wordt gefikst (hoop ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ben ik de hele dag misselijk.![]()
Arghh, nu stuur ik een mailtje terug naar jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgendagje vrij 2day
auto wordt gefikst (hoop ik)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:00 schreef Patrick281 het volgende:
Krijg een doorgestuurd spam mailtje van de chef.![]()
Nou ben ik de hele dag misselijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |