abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29370050
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef vetprob het volgende:
Lag volgens mij gewoon aan hoe snel die dingen opwarmen toch

Zeker voor gewone FokMC meets zullen Power Roads wel voldoen en die blijven ook wel plakken. Misschien dat het psychologisch minder werkt Daarom eerst maar gewoon Powers eromheen.

Kan ik die band van Martie nog krijgen trouwens?

Ja 500 Euro.

dan krijg je de achterbrug erbij
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_29370091
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

op het bloed na dan. Ik heb een variant gezien waarbij je je baas met allerlei bureau-accessoires mee te lijf kunt gaan.
Die stond in FokMC ja
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ja 500 Euro.

Vet proppig man.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:53:58 #103
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29370302
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef vetprob het volgende:
[afbeelding]
Beetje dwaas plaatje.
En hoe kom jij aan die knipperende pijltjes bovenaan je post.
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Dit lijkt wel een pilot race band
Wat ben jij ineens technisch op banden?
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef Rausdouwer het volgende:

Dus sports - power - road

power is volgens mij voor zo'n 8.000 km (maar kan natuurlijk ook al eerder op zijn )
road is voor zo'n 10.000 of meer (misschien zelfs 12.000 of meer)

roads zijn voor de CBR prima banden
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja 500 Euro.

En dat zal best mooi staan zo'n enkelvoudige achterbrug op een ZX6R.
Wel even overspuiten.
pi_29370338
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:47 schreef vetprob het volgende:
Die stond in FokMC ja
Ik heb 'm ook al drie keer in mijn mailbox gekregen.
quote:

Vandaag is er gebeld over de VFR. Er is nu duidelijkheid over het schaderapport en de waarde etc. De motor kan ook nog verkocht worden voor een heel laag bedrag, maar als er nog goede onderdelen aan zitten is het misschien wel interessant om de motor te houden/terug te kopen voor verkoop van losse onderdelen. Met name de achterbrug met achterwiel en de uitlaat zouden interessant kunnen zijn. Morgen gaan we daar naar kijken.
pi_29370457
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:

Beetje dwaas plaatje.
En hoe kom jij aan die knipperende pijltjes bovenaan je post.
Wat bied je?
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:

Maar morgen gaan we kijken of we afstand gaan doen van de motor of dat we de motor nog houden voor verkoop van losse onderdelen. Met name de achterbrug met achterwiel en de uitlaat zouden interessant kunnen zijn.
Misschien kunnen jullie hem nog wel bij de schroot kwijt? 2 euro de kilo ofzo Magoed, ben nog wel benieuwd naar de afhandeling van het geheel. Wat zal het duren voor ie weer rijdt? 2 maanden half jaar?
Vet proppig man.
pi_29370525
quote:
Wel even overspuiten.
Geld groei me niet op de rug Maar heb even de pic bekeken en zo enkelvoudig ziet er wel leuk uit
Vet proppig man.
pi_29370555
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef vetprob het volgende:

[..]

Wat bied je?
[..]

Misschien kunnen jullie hem nog wel bij de schroot kwijt? 2 euro de kilo ofzo Magoed, ben nog wel benieuwd naar de afhandeling van het geheel. Wat zal het duren voor ie weer rijdt? 2 maanden half jaar?
Ik heb mijn vorige post geëdit.

Het geld hebben we nu waarschijnlijk heel snel binnen. Morgen moeten we dan eerst nog even over de motor beslissen. Volgens mij kan het geld daarna al worden uitgekeerd. Dit gaat blijkbaar sowieso door omdat de motor all risk was verzekerd. Het is alleen nog niet duidelijk hoe het met de tegenpartij verder gaat.

Verder moet Mercy eerst nog herstellen voordat hij zelf zou kunnen gaan (proef)rijden. En het is best moeilijk om nu een keus te maken voor een motor. Ik denk dat we rustig aan gaan rond kijken en prijzen vergelijken en zo.
pi_29370638
quote:
[..]

goed he?
quote:
Wel even overspuiten.
pi_29370648
Ah fijn toch Dacht nou dat ze door bepaalde factoren moeilijk gingen doen. Klap is zo beter te verwerken

Nieuwe motor kan wel lastig zijn jah. Of hij gaat eens geheel iets anders proberen of toch maar weer gouwe ouwe VFR rijden. Kan me nog wel die meet ervoor herinneren. Iets met dat ie er eindelijk 10k. op had staan
Vet proppig man.
pi_29370858
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef vetprob het volgende:
Ah fijn toch Dacht nou dat ze door bepaalde factoren moeilijk gingen doen. Klap is zo beter te verwerken

Nieuwe motor kan wel lastig zijn jah. Of hij gaat eens geheel iets anders proberen of toch maar weer gouwe ouwe VFR rijden. Kan me nog wel die meet ervoor herinneren. Iets met dat ie er eindelijk 10k. op had staan
Zeker fijn. Hoe dat werkt met de tegenpartij weet ik eigenlijk niet. Ik dacht dat ze misschien zelfs wel dat hele verhaal zouden afwachten voordat er iets uitgekeerd zou worden. Het zou me in ieder geval niets verbazen als ze allerlei excuses aangrijpen, zoals te hard rijden (ook al zou het bijv. maar 20 km te hard zijn). Van de andere kant leek het me behoorlijk waardeloos, want waarvoor zou je dan een all risk verzekering hebben? Later bedacht ik dat als je gewoon valt en je hebt een all risk verzekering, dan krijg je dat toch ook vergoed?
pi_29370876
enne enne enne....

even spanning opbouwen
pi_29370907
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
enne enne enne....

even spanning opbouwen

Vet proppig man.
pi_29370918

Hallo geliefde Fok!MC'ers van me

Ben vandaag onderuit gegaan op de dijk

Ik was niet eens de grenzen aan het opzoeken Die dijk heb ik al tig keer gereden (Mercy en Raus, het was een stuk van de dijk die jullie ook met ons hebben gereden). Ik had niet eens echt zin in rijden dus ik deed het nog best rustig aan, ging de bocht door en mijn achterwiel schoot ineens naar links. Effect was een mini-highsider en toen ik grip kreeg stevende ik op de berm af en mijn stuur begon te slaan. Had hem volgens mij nog wel kunnen houden, ware het niet dat een hekje voor schaapjes roet in het eten gegooid. Heb een houten paal kapot gereden, een ander scheef geslagen en een stuk hek gesloopt

Wat nou precies de reden was voor het uitglijden weet ik niet, zoals ik al zei heb ik al heel vaak die dijk genomen en die bocht ook tig keer harder en platter genomen. Zelfs in de regen heb ik regelmatig die dijk gereden, maar deze keer was het mijn beurt neer te gaan. Als het je beurt is dan ontkom je er gewoon niet aan, want ik had eigenlijk helemaal geen toerplannen voor vandaag en ik had ook niet echt plezier in het toeren toen ik eenmaal aan het rijden was. Maar wou toch even de dijk afmaken, misschien ben ik niet waakzaam genoeg geweest vanwege de verveling. Maar gebeurd is gebeurd, jammer

Koplamp is kapot (glas) en ophanging van de lamp ook. Verder is het stuur een heel klein beetje scheef, waar dat precies aan ligt weet ik niet. De stuur zelf of iets met de voorvorken onderling. Verder heb ik wat krasjes op een uitlaat die uit de cilinder loopt en het stuk waar de vier cilinderuitlaten in uitkomen (collector noemen ze dat volgens mij). Ook rem / schakel pedaaltjes zijn krom maar die zijn recht te rammen neem ik aan. Meer schade weet ik zo 1,2,3 niet maar het valt best mee.

Zelf heb ik een pijnlijk hand, moeite met dichtknijpen en dingen vastpakken. Is heel erg opgezwollen nu en als het morgen nog zo erg is ga ik even langs de huisarts. Ook wat pijn in mijn schouder maar niet extreem omdat ik die niet net zo hard nodig heb als mijn rechterhand. Daar voel ik het dus continu tijdens het eten enzo. Ik ben nog wel zelf naar huis gereden samen met Youssef, veel afstand bewaart tot mijn voorgangers omdat ik niet zo hard de voorrem kon inknijpen. Wel heelhuids aangekomem daarna

Straks even wat fotootjes posten Morgen motor langs de dealer brengen. Voor mij is het vooral een financiele tegenvaller omdat ik nog een digicam wou kopen en een fitnessabonnement moet betalen en ook nog eens collegegeld. Dus even afwachten hoe duur de reparaties van de bandit zullen uitvallen (ook 2 of 3 knipperlichtjes kapot trouwens). Ik ben blij dat het niet zwaarder is en ik kon er naar mijn mening ook niet veel aan doen omdat ik het rustig aan deed in de bocht, dus ik ben ook niet kwaad op mezelf ofzo Was nog even afwachten wat mijn ouders ervan vonden maar die reagereerden redelijk relaxed en ze zijn natuurlijk ook blij dat het niet erger is afgelopen

Dus even geen meets voor mij, maar ik zit hier nog en dat is belangrijker
pi_29370942
Mercy heeft sinds vandaag in ieder geval al een nieuwe helm

hij kwam er thuis achter dat het een Max Biaggi replica is.
pi_29370978
-verkeerd te interpreteren reactie weggehaald -
Vet proppig man.
pi_29370987
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vet proppig man.
pi_29371015
Magoed, die Bandit kan wel wat hebben zo te zien

Gelukkig dat ie niet teveel tupperware had

Waarom moet je ons nu allemaal weer zo laten schrikken Hicham. Iedereen weer in de greep van je verhaal en ik toen ik achter je reed
Vet proppig man.
pi_29371106
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoeft ie niet meer zelf dat ding te spuiten En valt best op zo een helm
pi_29371297
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
ellende

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik weet inmiddels precies hoe het is om dit te zien en mee te maken etc. Wat erg!! Ik schrok me helemaal kapot en ik gilde gelijk Martie erbij.

Ik ben blij om te horen dat het met jou zelf nog allemaal reuze mee valt. Of leek dat op het eerste gezicht maar zo omdat je nog naar huis kon rijden (net zoiets als met dat opstaan van Martie en de overmoedigheid van de eerste dagen)?

Met de motor valt het ook nog vrij aardig mee? Hoe dan ook, ik ben me helemaal rot geschrokken. Ook heel veel sterkte en beterschap voor jou. (ook namens Mercy!!).

Misschien is dat het ook wel een beetje, dat de weg bekend is. Die weg tussen Culemborg en Geldermalsen was ook heel bekend terrein voor Martie en blijkbaar gaat het dan juist daar toch mis. Ik moet zeggen dat ik het zelf wel eens merk dat mijn aandacht heel soms iets verslapt op trajecten waar je ontzettend vaak rijdt.

Je moet ook niet kwaad worden op jezelf. Dat heeft helemaal geen zin. Een foutje maken kan. Je weet zelfs niet eens precies waardoor zeg je nog. Wat ik zelf ook gemerkt heb, is dat de dingen waar ze tijdens de rijles zo op hameren dat ze gevaarlijk zijn en dat je er nooit overheen mag rijden etc, dat deze dingen soms helemaal niet zo gevaarlijk zijn, maar een andere keer zijn ze dat wel en kom je daardoor ten val. Het is soms een beetje moeilijk te bevatten. Ik was doodsbenauwd voor de eerste keer door een grindpad rijden (bij wegwerkzaamheden) omdat ik dacht dat ik dan zou vallen. Dat bleek nogal mee te vallen. Maar een andere keer is grind wel de boosdoener voor een valpartij.
pi_29371382
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef vetprob het volgende:
Magoed, die Bandit kan wel wat hebben zo te zien

Gelukkig dat ie niet teveel tupperware had

Waarom moet je ons nu allemaal weer zo laten schrikken Hicham. Iedereen weer in de greep van je verhaal en ik toen ik achter je reed
Ja Hicham

Misschien moeten we dit dan toch maar het kneuzenclubje noemen Wel veel pech zo de laatste tijd he?

Ik hoop maar dat we het nu gehad hebben met al die valpartijen en aanrijdingen en zo.
pi_29371406
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef hicham het volgende:

[..]

Hoeft ie niet meer zelf dat ding te spuiten En valt best op zo een helm
Ja, cool he!?
pi_29371446
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef vetprob het volgende:
-verkeerd te interpreteren reactie weggehaald -
Nou ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.
pi_29371622
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik hoop maar dat we het nu gehad hebben met al die valpartijen en aanrijdingen en zo.
Ik zou zeggen who's next riet/patm OPM, Martie, Hicham ... En daarom heb ik dus een hekel aan dijkjes zoals die. Ik vertrouw dat soort 'vastgesmolten' grindwegen voor geen meter.

En ja, dan zie je weer iemand over de grond rollen trauma Ik zat meteen weer 1000 dingen te denken Het ging toch helemaal niet zo hard, wat is er gebeurd?, heeft ie iets doms gedaan etc etc. Magoed, het eindigde allemaal een beetje in "niets aan de hand".

Hadden alleen nog iemand anders nodig om die motor tussen het hek vandaan te krijgen.

En die bandfoto was toen gemaakt ja.
Vet proppig man.
pi_29371650
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Nou ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.
Er stond een reek smilies, meer niet
Vet proppig man.
pi_29371688
Het hek dat ik heb gesloopt

Bocht waar ik uitkwam (reed naar de camera toe)

Beschadiging uitlaten en kleine krasjes op motorblok (ik denk van het hek)

Kapotte koplamp en scheve ophanging

We hebben nog wel even de eigenaar van het hek opgezocht die woonde iets voorbij de bocht, maar die zei dat het verder geen probleem was. Hebben het hek een beetje rechtgetrokken en hij zei dat het hek zelf door rijkswaterstaat werd beheerd ofzo.
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Het klinkt misschien ook allemaal erger dan het is. Ik vond het zelf eigenlijk reuze meevallen, ik had niet echt het gevoel dat ik was gevallen, ik stond meteen op om mijn motor op te rapen en wou het liefst gelijk doorrijden. Misschien zag het er erger uit Youssef was nog niet de bocht door dus die heeft het niet zien gebeuren. Maar ik heb dat ook als ik met de brommer val ofzo, dan wil ik meteen opstaan en doorrijden. Dus ik probeer eigenlijk gewoon de feiten niet onder ogen te kome n;)

Bij m'n poging de motor op te rapen realiseerde ik me dat mijn hand toch wel erg pijn deed en dat ik die motor niet zomaar opgetild kreeg. Hij lag namelijk op z'n linkerkant onder het hek, is er dus een beetje onder geschoven. Samen met Youssef lukte het ook niet maar er kwam een automobilist langs die vroeg of alles okay was en ons ook hielp de motor onder het hek en uit het gras te krijgen. Kwamen ook nog wat wielrenners langs, vroegen hoe het was maar was niets ernstigs dus die konden ook doorrijden

Verder is het wel een shit periode misschien om het nou net nu te krijgen. Ik treur er eigenlijk totaal niet om maar misschien komt dat nog als ik weet hoe groot de financiele schade is. Ik vind het alleen zo lullig dat het net in 'onze' slechte Fok!MC periode gebeurd. Er zijn al zo veel nietleuke dingen geweest de afgelopen weken in de Fok!MC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')