![]()
Hallo geliefde Fok!MC'ers van me
![]()
Ben vandaag onderuit gegaan op de dijk
![]()
Ik was niet eens de grenzen aan het opzoeken
![]()
Die dijk heb ik al tig keer gereden (Mercy en Raus, het was een stuk van de dijk die jullie ook met ons hebben gereden). Ik had niet eens echt zin in rijden dus ik deed het nog best rustig aan, ging de bocht door en mijn achterwiel schoot ineens naar links. Effect was een mini-highsider en toen ik grip kreeg stevende ik op de berm af en mijn stuur begon te slaan. Had hem volgens mij nog wel kunnen houden, ware het niet dat een hekje voor schaapjes roet in het eten gegooid. Heb een houten paal kapot gereden, een ander scheef geslagen en een stuk hek gesloopt
![]()
Wat nou precies de reden was voor het uitglijden weet ik niet, zoals ik al zei heb ik al heel vaak die dijk genomen en die bocht ook tig keer harder en platter genomen. Zelfs in de regen heb ik regelmatig die dijk gereden, maar deze keer was het mijn beurt neer te gaan. Als het je beurt is dan ontkom je er gewoon niet aan, want ik had eigenlijk helemaal geen toerplannen voor vandaag en ik had ook niet echt plezier in het toeren toen ik eenmaal aan het rijden was. Maar wou toch even de dijk afmaken, misschien ben ik niet waakzaam genoeg geweest vanwege de verveling. Maar gebeurd is gebeurd, jammer
![]()
Koplamp is kapot (glas) en ophanging van de lamp ook. Verder is het stuur een heel klein beetje scheef, waar dat precies aan ligt weet ik niet. De stuur zelf of iets met de voorvorken onderling. Verder heb ik wat krasjes op een uitlaat die uit de cilinder loopt en het stuk waar de vier cilinderuitlaten in uitkomen (collector noemen ze dat volgens mij). Ook rem / schakel pedaaltjes zijn krom maar die zijn recht te rammen neem ik aan. Meer schade weet ik zo 1,2,3 niet maar het valt best mee.
Zelf heb ik een pijnlijk hand, moeite met dichtknijpen en dingen vastpakken. Is heel erg opgezwollen nu en als het morgen nog zo erg is ga ik even langs de huisarts. Ook wat pijn in mijn schouder maar niet extreem omdat ik die niet net zo hard nodig heb als mijn rechterhand. Daar voel ik het dus continu tijdens het eten enzo. Ik ben nog wel zelf naar huis gereden samen met Youssef, veel afstand bewaart tot mijn voorgangers omdat ik niet zo hard de voorrem kon inknijpen. Wel heelhuids aangekomem daarna
![]()
Straks even wat fotootjes posten
![]()
Morgen motor langs de dealer brengen. Voor mij is het vooral een financiele tegenvaller omdat ik nog een digicam wou kopen en een fitnessabonnement moet betalen en ook nog eens collegegeld. Dus even afwachten hoe duur de reparaties van de bandit zullen uitvallen (ook 2 of 3 knipperlichtjes kapot trouwens). Ik ben blij dat het niet zwaarder is en ik kon er naar mijn mening ook niet veel aan doen omdat ik het rustig aan deed in de bocht, dus ik ben ook niet kwaad op mezelf ofzo
![]()
Was nog even afwachten wat mijn ouders ervan vonden maar die reagereerden redelijk relaxed en ze zijn natuurlijk ook blij dat het niet erger is afgelopen
![]()
Dus even geen meets voor mij, maar ik zit hier nog en dat is belangrijker